چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۵:۵۳May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای مرصاد 25 خرداد 1400 - mersadnews.ir

مرصاد 26 اسفند 1393 مرصاد 4 بهمن 1394 مرصاد 30 اسفند 1395 مرصاد 1 خرداد 1396 مرصاد 31 شهریور 1397 مرصاد 29 اسفند 1398 مرصاد 30 اسفند 1399 مرصاد 31 فروردین 1400 مرصاد 31 اردیبهشت 1400 مرصاد 31 تیر 1400 مرصاد 31 مرداد 1400 مرصاد 31 شهریور 1400 مرصاد 30 مهر 1400 مرصاد 30 آبان 1400 مرصاد 30 آذر 1400 مرصاد 30 دی 1400 مرصاد 30 بهمن 1400 مرصاد 29 اسفند 1400 مرصاد 1 خرداد 1400 مرصاد 2 خرداد 1400 مرصاد 3 خرداد 1400 مرصاد 4 خرداد 1400 مرصاد 5 خرداد 1400 مرصاد 6 خرداد 1400 مرصاد 7 خرداد 1400 مرصاد 8 خرداد 1400 مرصاد 9 خرداد 1400 مرصاد 10 خرداد 1400 مرصاد 11 خرداد 1400 مرصاد 12 خرداد 1400 مرصاد 13 خرداد 1400 مرصاد 14 خرداد 1400 مرصاد 15 خرداد 1400 مرصاد 16 خرداد 1400 مرصاد 17 خرداد 1400 مرصاد 18 خرداد 1400 مرصاد 19 خرداد 1400 مرصاد 20 خرداد 1400 مرصاد 21 خرداد 1400 مرصاد 22 خرداد 1400 مرصاد 23 خرداد 1400 مرصاد 24 خرداد 1400 مرصاد 25 خرداد 1400 مرصاد 26 خرداد 1400 مرصاد 27 خرداد 1400 مرصاد 28 خرداد 1400 مرصاد 29 خرداد 1400 مرصاد 30 خرداد 1400 مرصاد 31 خرداد 1400 
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۷ - ۱۴:۲۴    
مرصاد نیوز: مدیریت شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب در پیامی انتخابات را تجلی همدلی و همزبانی و روز حماسه ملی خواند و از عموم مردم برای حضور گسترده در پای صندوقهای اخذ رای دعوت کرد.
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۰:۳۴    
مرصاد نیوز: حضرت آیت الله خامنه ای در آستانه برگزاری انتخابات امروز از طریق رسانه ملی با مردم سخن خواهند گفت.
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۰۸:۴۹    
مرصاد نیوز:از 15 خرداد ماه 1400 ادارات دامپزشکی شهرستان ها از صدور گواهی حمل مرغ زنده منع و مطابق دستور العمل های ابلاغ شده کلیه گواهی های حمل بهداشتی مرغ زنده توسط مسئولین فنی واحد ها یا کلینیک های ...
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۲۳:۲۴    
مرصاد نیوز: در آستانه ی برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در بیست و هشتم خرداد 1400 ...
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۲۳:۱۴    
مرصاد نیوز: نامزد انتخابات مجلس گفت: همچنان در تولید پراید مانده ایم که برای مردم آرزو است و باید آن را 130 میلیون تومان بخرند، این مایه خجالت زدگی است.
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۲۲:۴۹    
مرصاد نیوز: رئیس اتاق اصناف کرمانشاه با بیان اینکه انتخابات 28 خردادماه سرنوشت ساز خواهد شد، گفت: در این روز اصناف و بازاریان فهیم کرمانشاه حضور پرشوری در پای صندوق های رای خواهند داشت.
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۲۲:۳۹    
مرصاد نیوز: استاندار کرمانشاه از بیمارستان سیار تخصصی 128 تخته امام حسین (ع) نیروی زمینی سپاه به عنوان متحرک ترین سامانه بیمارستانی در کشور و منطقه برای تسریع خدمات در بحرانها بازدید کرد.
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۲۲:۰۹    
مرصاد نیوز: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه ضمن تأکید بر لزوم ترویج و گسترش فرهنگ ترافیک در جامعه گفت: ...
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۲۲:۰۴    
مرصاد نیوز: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: تسریع در اجرای طرح های بزرگراهی و توسعه ای جاده ای استان را با اهتمام جدی پیگیری می کنیم.
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۲۱:۴۴    
مرصاد نیوز: سید ابراهیم رئیسی در دیدار با جمعی از مدیران رسانه های اصلاح طلب گفت: ستاد ما به هیچ عنوان نماد دولت آینده نخواهد بود و نباید از روی ستاد نسبت به آینده دولت داوری کرد.
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۲۱:۳۹    
مرصاد نیوز: رئیس جمهور گفت: امیدوارم کسانی که این روزها در تبلیغات انتخاباتی از دسترسی مردم به اینترنت و فضای مجازی استقبال می کنند، به تعهد و قول هایی که در این زمینه به مردم می دهند پایبند بمانند.
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۹:۴۴    
مرصاد نیوز: شورای افتاء اهل سنت و ائمه جمعه شهرستانهای سرپل ذهاب و قصرشیرین حمایت قاطع خود از آیت الله رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را اعلام نمودند.
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۹:۴۴    
مرصاد نیوز: فرمانده انتظامی شهرستان سرپلذهاب از کشف و ضبط کالای قاچاق و اقلام غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۹:۰۹    
مرصاد نیوز: فرماندار شهرستان جوانرود گفت: با توجه به شرایط کرونایی تعداد شعبه های اخذ رای نسبت به انتخابات سالهای گذشته اضافه شده و هم اکنون در مجموع 86 شعب ثابت و سایر اخذ رای برای شهرستان جوانرود ...
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۸:۴۴    
مرصاد نیوز: اعضای شورای روحانیت شهرستان پاوه در بیانیه ای، حمایت خود را از موضع ماموستا قادری در حمایت از آقای رئیسی اعلام کردند.
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۷:۵۹    
مرصاد نیوز: اولین حضور رئیس قوه در تالار معاملات بورس در طول 30 سال گذشته بهانه ای شد تا جای خالی مسببان وضع موجود پررنگ تر دیده شود.
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۷:۰۹    
مرصاد نیوز: با حضور رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان هرسین از تسهیلگران باشگاه های کتاب و کتابخوانی هرسین تجلیل و تقدیر بعمل آمد.
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۶:۲۹    
مرصاد نیوز: اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک کرمانشاه برنامه های خود در دهه کرامت را اعلام کرد.
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۶:۱۴    
مرصاد نیوز: همایش امر به معروف و نهی از منکر در انتخابات با حضور مسئولین، نخبگان و فعالان فرهنگی سیاسی و اجتماعی استان کرمانشاه امروز برگزار شد.
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۵:۵۹    
مرصاد نیوز: نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: نباید مشکلات را پشت گوش انداخت بلکه باید در دل مشکلات رفت، راه حل ها را پیدا کرد و با کمک همه کسانی که می توانند نقش آفرین باشند ...
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۵:۵۴    
مرصاد نیوز: سخنگوی قوه قضاییه با درخواست از شهروندان برای شرکت در انتخابات 28 خردادماه گفت: رای بخشی از این پرونده قبلا صادر شده بود و در بخش دوم سه متهم دیگر از 15تا21 سال حبس ...
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۵:۴۴    
مرصاد نیوز: آیین رونمایی از دو اثر شرح زیارتنامه و زندگی نامه حضرت معصومه سلام الله علیها که به سفارش پژوهشکده علامه طباطبایی حرم مطهر بانوی کرامت نوشت شده است، برگزار شد.
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۵:۳۴    
مرصاد نیوز: رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: سرگرد "مجید مرادی" یکی از ماموران پاکدست و امانت دار پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه است که 15 میلیون ریال وجه نقد مفقودی را به صاحبش ...
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۵:۳۴    
مرصاد نیوز: بازار سرمایه امروز در حالی کار خود را آغاز کرد که شروعی مثبت و جو متعادلی در بازار حاکم بود و به محض ورود سید ابراهیم رییسی به عنوان کاندیدای شاخص ریاست جمهوری و رییس فعلی قوه قضاییه که ...
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۵:۱۴    
مرصاد نیوز: فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور گفت : با تلاش ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید زنگنه کنگاور 5 کیلوگرم مواد مخدر و 20 هزار نخ سیگار قاچاق کشف شد.
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۴:۲۴    
مرصاد نیوز: انفجار گاز در یکی از روستاهای جوانرود، 4 عضو یک خانواده را مصدوم و خسارات زیادی هم به منزل و وسایل آن وارد آورد.
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۴:۱۴    
مرصاد نیوز: فرماندار سرپلذهاب گفت: انتخابات ریاست جمهوری پیش رو تاثیرگذاری در سطح ملی و جهانی دارد و انتخابات شورای اسلامی در سطح منطقه و محیط زندگی موثر است بنابراین باید نسبت به این موضوع بی تفاوت ...
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۴:۱۴    
مرصاد نیوز: فرمانده انتظامی صحنه از کشف 3 تن و 400 کیلوگرم روغن خورامی احتکار شده و 50 کیلوگرم کره غیربهداشتی در این شهرستان خبر داد.
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۴:۰۹    
مرصاد نیوز: مدیر صندوق اجتماعی بیمه روستاییان و عشایر استان کرمانشاه از افزایش 25 درصدی مستمری بیمه شدگان این صندوق خبر داد.
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۳:۵۹    
مرصاد نیوز: فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب از کشف 43 فقره سرقت طی یک هفته اخیر در این شهرستان با تلاش ماموران پلیس خبر داد.
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۳:۵۴    
مرصاد نیوز: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سنقروکلیایی گفت: با عوامل خرید و فروش رأی و مخلان امنیت انتخابات در سنقروکلیایی برخورد قاطع می شود.
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۳:۵۴    
مرصاد نیوز: نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: امیدوارم آمریکا به برجام برگردد؛ اگر در دولت فعلی تحریم ها برداشته شود مورد استقبال من است؛ توسعه با تهاتر و خنثی سازی تحریم نمی شود.
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۳:۵۴    
مرصاد نیوز: امام جمعه شهرستان سرپلذهاب در گردهمایی مردم اهل سنت شهرستان سرپل ذهاب گفت: علی رغم محدودیت ها و مشکلات در کشور، امنیت در کشور برقرار است و این بزرگترین نعمت است که مردم در آرامش هستند.
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۲:۵۹    
مرصاد نیوز: نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه می خواهیم ایران را به عنوان یک الگو بسازیم، گفت: ما یک نگاه فلسفی و درست نسبت به جامعه داریم و احساس تزلزل نمی کنیم ...
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۲:۲۹    
مرصاد نیوز: نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: بسیاری از امکانات رفاهی و سیاحتی داریم که در اختیار بخش های دولتی قرار دارد و باید توزیع عادلانه شود تا همه بتوانند از آن استفاده کنند.
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۲:۱۹    
مرصاد نیوز: جانشین وزیر بهداشت در امور اجرایی ستاد هماهنگی واکسیناسیون کشور گفت: واکسن سازهای داخلی با حمایت هایی که از سوی وزیر بهداشت صورت گرفته است ...
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۱:۳۴    
مرصاد نیوز: دولت سیزدهم به دنبال خدمت، عدالت و پاکدستی است/ دولت مردمی باید سفره مردم را پُر کند علی نیکزاد با بیان این که دولت مردمی باید سفره خالی مردم را پر کند، گفت: دولت سیزدهم باید دولت خدمت ...
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۱:۳۴    
مرصاد نیوز: 350 نفر از هنرمندان کشور حمایت خود از آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری را در قالب یک بیانیه اعلام کردند.
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۰:۳۴    
مرصاد نیوز: خیلی ها منتظر دریافت واکسن کرونا هستند و بر همین اساس برنامه ریزی ها و اقدامات لازم باید برای انجام سریع تر واکسیناسیون همگانی صورت بگیرد.
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۰:۲۴    
مرصاد نیوز: امیر سرتیپ حیدری گفت: یگان های بالگردی ما آمادگی کامل را در جهت حمایت و پشتیبانی از برگزاری انتخابات را دارند و همچنین دیگر نیروهای ما در مرزها و پادگان ها امنیت را در کشور برقرار می کنند.
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۰:۰۹    
مرصاد نیوز: نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: باید بپذیریم بین حضور موثر و نحوه انتخاب ما با تحولات آینده رابطه معناداری وجود دارد و در حقیقت غایت انتخابات حرکت به سوی وضعیت مطلوب است.
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۰۹:۵۴    
مرصاد نیوز: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به آمادگی پلیس برای تامین امینت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ...
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۰۹:۲۴    
مرصاد نیوز: امروز باشنیدن ماکیاولی و ماکیاولیسم،پیش از آن که یک فیلسوف سیاسی،نویسنده وتحلیل گر اجتماعی در اذهان تداعی شود،مفاهیمی مانند قدرت ...
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۰۸:۱۹    
مرصاد نیوز:رئیس دادگستری شهرستان صحنه از شناسایی فردی که اقدام به سیاه نمایی و نشر اکاذیب در یکی از شبکه های ماهواره ای معاند کرده بود خبر داد.