چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۰:۲۴May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای مرصاد 26 خرداد 1400 - mersadnews.ir

مرصاد 26 اسفند 1393 مرصاد 4 بهمن 1394 مرصاد 30 اسفند 1395 مرصاد 1 خرداد 1396 مرصاد 31 شهریور 1397 مرصاد 29 اسفند 1398 مرصاد 30 اسفند 1399 مرصاد 31 فروردین 1400 مرصاد 31 اردیبهشت 1400 مرصاد 31 تیر 1400 مرصاد 31 مرداد 1400 مرصاد 31 شهریور 1400 مرصاد 30 مهر 1400 مرصاد 30 آبان 1400 مرصاد 30 آذر 1400 مرصاد 30 دی 1400 مرصاد 30 بهمن 1400 مرصاد 29 اسفند 1400 مرصاد 1 خرداد 1400 مرصاد 2 خرداد 1400 مرصاد 3 خرداد 1400 مرصاد 4 خرداد 1400 مرصاد 5 خرداد 1400 مرصاد 6 خرداد 1400 مرصاد 7 خرداد 1400 مرصاد 8 خرداد 1400 مرصاد 9 خرداد 1400 مرصاد 10 خرداد 1400 مرصاد 11 خرداد 1400 مرصاد 12 خرداد 1400 مرصاد 13 خرداد 1400 مرصاد 14 خرداد 1400 مرصاد 15 خرداد 1400 مرصاد 16 خرداد 1400 مرصاد 17 خرداد 1400 مرصاد 18 خرداد 1400 مرصاد 19 خرداد 1400 مرصاد 20 خرداد 1400 مرصاد 21 خرداد 1400 مرصاد 22 خرداد 1400 مرصاد 23 خرداد 1400 مرصاد 24 خرداد 1400 مرصاد 25 خرداد 1400 مرصاد 26 خرداد 1400 مرصاد 27 خرداد 1400 مرصاد 28 خرداد 1400 مرصاد 29 خرداد 1400 مرصاد 30 خرداد 1400 مرصاد 31 خرداد 1400 
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۳۰ - ۰۸:۳۴    
مرصاد نیوز:ثبت نام اینترنتی ترم تابستان 1400 کانون زبان ایران از روز چهارشنبه 2 تیر در سایت این موسسه آغاز می شود و تا روز دوشنبه 7 تیر ادامه دارد.
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۷ - ۱۱:۰۴    
مرصاد نیوز: مراجع تقلید مردم را برای حضور در پای صندوق های رای در روز بیست و هشتم خرداد ماه دعوت و تاکید کردند ...
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۷ - ۰۹:۴۴    
مرصاد نیوز: صدها نفر از ائمه جمعه و جماعات، علما و مبلغان اهل سنت ایران با انتشار نامه ای خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی برای حضور پرشور در انتخابات پیش رو اعلام آمادگی کرده و از ملت بزرگ ایران برای ...
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۷ - ۰۹:۳۴    
مرصاد نیوز: بیانیه دفتر علی لاریجانی پیرامون اخبار منتشر شده در شبکه های اجتماعی منتشر شد.
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۷ - ۰۸:۵۹    
مرصاد نیوز: فرمانده سابق قرارگاه خاتم النبیاء (ص) با بیان اینکه حکومت اسلامی بر مبنای اقشار ضعیف جامعه شکل می گیرد، گفت: حضرت امام(ره) با شما مردم انقلاب کرد 8 سال جنگ را اداره کرد ...
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۲۳:۱۴    
مرصاد نیوز: کانون دانشگاهیان ایران اسلامی استان کرمانشاه طی بیانیه ای از آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی حمایت کردند.
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۲۲:۳۹    
مرصاد نیوز: همزمان با پنجم ذی القعده همایش سالروز بزرگداشت امامزادگان و تکریم بقاع متبرکه در شهرستان کرمانشاه برگزار شد.
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۲۲:۱۴    
مرصاد نیوز: رهبر معظم انقلاب فرمودند: گلایه های مردم از وضعیت اقتصادی را قبول دارم اما عدم حضور در انتخابات را قبول ندارم، راه حل مشکلات حضور پای صندوق رای است.
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۲۰:۳۴    
مرصاد نیوز: همسر مدافع حرم اسلام آبادغرب حمایت خانواده شهدای مدافع حرم استان کرمانشاه از آیت الله رئیسی را اعلام کرد.
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۲۰:۳۴    
مرصاد نیوز: سپاه پاسداران در بیانیه ای اعلام کرد: انتخابات یکی از این بزنگاه های خطیر است که ملت ایران همواره با حضور پرشور، متراکم و بانشاط خود بر عزت ...
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۲۰:۱۹    
مرصاد نیوز: سعید جلیلی با صدور بیانیه ای از انتخابات ریاست جمهوری به نفع آیت الله سید ابراهیم رئیسی انصراف داد.
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۲۰:۱۹    
مرصاد نیوز: امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب گفت: امروز ویروس اتاق فکر منافقین به دنبال تخریب نظام و تخریب شخصیتهای انقلابی نظام و شیوع آن در جامعه به وسیله امپراتور رسانه ای غرب است .
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۲۰:۱۴    
مرصاد نیوز: محمد مخبر با ارسال نامه ای به رهبرمعظم انقلاب ، صدور مجوز تزریق نخستین واکسن ایرانی کرونا و پیوستن ایران به جمع شش کشور تولیدکننده این واکسن را تبریک گفت.
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۹:۴۴    
مرصاد نیوز: رهبر معظم انقلاب فرمودند: گلایه های مردم از وضعیت اقتصادی را قبول دارم اما عدم حضور در انتخابات را قبول ندارم، راه حل مشکلات حضور پای صندوق رای است.
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۹:۱۹    
مرصاد نیوز:رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: انصراف آقای زاکانی برای حفظ وحدت و یکپارچگی جریان انقلاب برگ زرینی در کارنامه ایشان است.
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۹:۰۹    
مرصادنیوز: بیش از 170 نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از آیت الله رئیسی حمایت کردند.
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۸:۵۴    
مرصاد نیوز: معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه رازی با صدور بیانیه ای از همه مردم به ویژه دانشگاهیان فرهیخته برای حضور حداکثری در انتخابات دعوت کرد.
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۸:۰۹    
مرصاد نیوز: به مناسبت دهه کرامت، جشن ازدواج دانشجویی، با حضور بیش از 40 زوج دانشجوی دانشگاه رازی برگزار شد.
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۷:۵۹    
مرصاد نیوز: انتخابات، نعمت بزرگی است که به برکت تدابیر اندیشمندانه حضرت امام خمینی(ره) و خون مطهر شهدا پس از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور برگزار می شود که بر اساس آن تمام مقامات و مسئولان کشور در ...
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۷:۱۹    
مرصاد نیوز: فرمانده انتظامی قصرشیرین از کشف 21 راس دام قاچاق به ارزش 420 میلیون ریال خبر داد.
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۶:۲۹    
مرصاد نیوز: فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آباد غرب از پلمب 32 واحد صنفی متخلف که شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نکرده بودند، خبر داد.
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۶:۲۹    
مرصاد نیوز: نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت:آقای دکتر زاکانی شخصیتی فرهیخته و فردی با بینش سیاسی قوی است.
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۵:۲۴    
مرصاد نیوز: با توجه به اینکه عدم وابستگی اقتصاد به درآمدهای نفتی یکی از نیازهای امروز کشور است، گردشگری سلامت در کرمانشاه می تواند کمک زیادی به این هدف بکند.
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۵:۰۴    
مرصاد نیوز: کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز حلقه مفقوده در مدیریت کشور یک مدیریت کارآمد و مبارزه با تبعیض و فساد است.
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۴:۴۴    
مرصاد نیوز: امام جمعه سرپلذهاب گفت: مشارکت در انتخابات به منزله تایید نظام است و در این راستا مُبلغین می توانند با تکیه بر همین نظام عموم مردم را نسبت به مسائل حساس کشور آگاه سازند تا در سرنوشت کشور ...
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۳:۵۴    
مرصاد نیوز: علیرضا زاکانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری، به نفع آیت الله رئیسی از ادامه رقابت ها انصراف داد.
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۳:۴۴    
مرصاد نیوز: رئیس جمهور گفت: مردم بزرگ ایران در طول این 8 سال بار مسئولیت سنگینی را بر دوش داشتند و در مراحل مختلف این مسئولیت را به خوبی انجام دادند ...
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۳:۰۴    
مرصاد نیوز: نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد که ریاست هیات اجرایی انتخابات در آمریکا را هم بر عهده دارد ...
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۳:۰۴    
مرصاد نیوز: بزرگترین تجمع حامیان آیت الله رئیسی نامزد ریاست جمهوری در سرپل ذهاب امروز در محل چهار راه احمدابن اسحاق(ره ) بر گزار می شود.
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۲:۱۹    
مرصاد نیوز: امام جمعه سرپلذهاب گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رای باعث اقتدار نظام و دوام انقلاب می شود.
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۱:۳۴    
مرصاد نیوز: نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: هر دولتی که با مشارکت خوب مردم انتخاب شود می تواند تصمیمات بهتری اتخاذ کند و برنامه ریزی بهتری ارائه دهد.
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۱:۱۹    
مرصاد نیوز: جلسه شورای اداری با حضور فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۰:۳۹    
مرصاد نیوز: 210 نماینده مجلس خواستار انصراف نامزدهای جریان انقلاب به نفع سید ابراهیم رئیسی شدند.
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۰:۲۹    
مرصاد نیوز: بازار تبلیغات انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر در سرپل ذهاب با حضور نامزدهای متعدد از طیف ها، اقوام و مذاهب مختلف داغ شده است.
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۰:۲۹    
مرصاد نیوز: نماینده مردم شهرستانهای کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی به حمایت از آیت الله رئیسی در ستادهای انتخاباتی صحنه و دینور حاضر شد.
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۰:۰۹    
مرصاد نیوز: 210 نماینده مجلس خواستار انصراف نامزدهای جریان انقلاب به نفع سید ابراهیم رئیسی شدند.
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۰:۰۴    
مرصاد نیوز: معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: یکی از فعالیت هایی که بیشتر در بقاع متبرکه انجام می شود موضوع بصیرت افزایی در زمینه انتخابات و حضور حداکثری مردم است که در ...
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۰۹:۳۴    
مرصاد نیوز: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به درپیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و گفت: یگان ویژه در تامین امنیت برگزاری این رویداد مهم نقش محوری و کلیدی دارد.
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۰۹:۱۹    
مرصاد نیوز: فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: با تلاش ماموران پلیس، 50 راس گوسفند قاچاق در منطقه جلالوند به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال کشف شد.
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۰۹:۱۴    
مرصاد نیوز: محسن مهرعلیزاده از حضور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد.
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۰۸:۴۹    
مرصاد نیوز: دادستان اسلام آبادغرب به مخلان نظم و اهانت کنندگان در فضای مجازی هشدار داد
مرصاد   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۰۰:۴۹    
مرصاد نیوز: مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه حضور حداکثری مردم در انتخابات روز جمعه را مهم ترین اولویت دانست و تاکید کرد: حضور مردم در انتخابات بیانگر شکوه انقلاب و پاسداری از خون شهداست.