شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۷:۳۳Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 29 آبان 1397 - moghym.com

پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 فروردین 1395 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 فروردین 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 31 فروردین 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 31 خرداد 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 31 تیر 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 31 مرداد 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 31 شهریور 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 مهر 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 آذر 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 30 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 30 بهمن 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 28 اسفند 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 2 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 3 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 4 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 5 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 6 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 7 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 8 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 9 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 10 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 11 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 12 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 13 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 14 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 15 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 16 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 17 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 18 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 19 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 20 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 21 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 22 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 23 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 24 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 25 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 26 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 27 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 28 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 29 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 30 آبان 1397 
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۸:۳۳    
مقیم/تصاویر این بازیگر آنقدر در سایت ها و شبکه های مجازی منتشر شد که او صفحه اینستاگرام خود را به حالت خصوصی درآورد ...
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۳:۵۳    
مقیم/دومین پیش رویداد استارتاپ ویکند انرژی ایران در تاریخ 28 آبان در صندوق نوآوری و شکوفایی و با موضوع بررسی استارتاپ های بین المللی حوزه انرژی برگزار شد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۲    
مقیم/مذاکره کننده ارشد ایران در مذاکرات بین المللی صلح سوریه در دیدارهایی جداگانه با استفان دیمیستورا نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور سوریه، و برخی از شخصیت های معارض سوری گفتگو کرد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۲    
مقیم/سخنگوی وزارت خارجه گفت: مقام انگلیسی موضوع یک زندانی دو تابعیتی در ایران را مطرح کرد که مقامات کشورمان بر مجرم شناخته شدن ایشان در دادگاه صالحه و استقلال قوه قضائیه ایران تاکید کردند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۲    
مقیم/سخنگوی وزارت امور خارجه حادثه تروریستی امروز در شهر کابل که باعث کشته و زخمی شدن ده ها تن از مردم، علما و روحانیون شد را به شدت محکوم کرد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۱۲    
مقیم/وزیر امور دارایی پاکستان با مهم شمردن ظرفیت های همکاری تهران و اسلام آباد گفت که کشورش خواستار توسعه روابط دوجانبه با ایران به ویژه در زمینه تجاری است.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۷    
مقیم/مرتضی مرادیان سفیر جمهوری اسلامی ایران در دانمارک روز سه شنبه در توییتی با اشاره به گفت و گو با سفیر دانمارک در تهران، اعلام کرد که وی فردا (چهارشنبه) به تهران باز می گردد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۷    
مقیم/رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: برجام توافقنامه ای صرفا هسته ای نیست؛ برجام حقانیت جمهوری اسلامی ایران را در زمینه های مختلف در سطوح بین المللی نشان می دهد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۱:۲۶    
مقیم/نماینده ویژه رئیس جمهور در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: مبارزه با قاچاق، رانت و پولشویی مهمترین هدف این ستاد است.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۱:۱۶    
مقیم/وزیر امورخارجه در حالی مدعی پولشویی گسترده در اقتصاد ایران شده که به اذعان منابع رسمی، بیش از 90 درصد بانک های بزرگ اروپایی و همچنین کشور کانادا به طور سیستماتیک به پولشویی آلوده هستند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۰:۵۶    
مقیم/لابراتوار زبان فارسی بخش ایران شناسی دانشگاه صوفیه با حضور مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان کشورمان افتتاح شد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۰:۲۶    
مقیم/سومین شماره فصلنامه ایوان به دو زبان فرانسه و فارسی در 240 صفحه از سوی خانه فرهنگ ایران در پاریس، منتشر شد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۰:۲۱    
مقیم/رایزنی فرهنگی ایران در اتیوپی همایش وحدت و همزیستی اسلامی را به مناسبت هفته وحدت برگزار می کند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۱۶    
مقیم/صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان سفر خود به روسیه از انستیتو شرق شناسی سنت پترزبورگ بازدید کرد و در جمع ایران شناسان روس به ایراد سخن پرداخت.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۰۱    
مقیم/کلاس های آموزش زبان فارسی در دانشگاه حیدرآباد هند به پایان رسید.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۸:۵۱    
مقیم/بخش شیعه با حضور سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی سنایی، سفیر و قهرمان سلیمانی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در موزه تاریخ ادیان سنت پترزبورگ افتتاح شد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۸:۴۱    
مقیم/همزمان با گرامیداشت هفته وحدت، 50 هزار جلد کتاب در موضوعات علوم پایه از سوی وابستگی فرهنگی ایران در مزارشریف، به مدارس دولتی و خصوصی استان بلخ افغانستان اهدا شد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۰:۰۱    
مقیم/جمعی از رهبران دینی و اندیشمندان مسیحی رومانی امروز (29 آبان ماه) با حجت الاسلام محمدمهدی تسخیری، رییس مرکز گفت وگوی ادیان و فرهنگ های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی دیدار کردند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۳:۱۶    
مقیم/از گذشته انگلیسی ها به روباه صفتی و خباثت معروف بوده اند اما به نظر می رسد این بار فرستاده ملکه باکینگهام دچار اشتباه شده باشد چون تاریخ نشان داده ایران در برابر تهدید و فشار کوتاه نمی آید.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۳:۱۱    
مقیم/برنامه این هفته ایران امروز (Iran Today) به بررسی بازگشت تحریم های آمریکا علیه ایران و اقدامات انجام شده در این زمینه می پردازد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۳:۰۶    
مقیم/مخاطبان هیسپان تی وی در مستندی با احمد مصطفی کارشناس مسائل سیاسی و سنی اهل مصر همراه می شوند. او قصد دارد از اوضاع هم مذهبان خود در کشور شیعی ایران آگاهی پیدا کند و بداند تصویر واقعی ایران با ...
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۱:۱۰    
مقیم/دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بعد از مذاکرات برجام، نفوذی های دشمن در داخل بدتر از ترامپ عمل می کنند و چرخ اقتصاد را معطل کرده اند و اجازه نمی دهند کاری انجام شود.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۰:۵۵    
مقیمعضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از بررسی مسائل کلان اقتصادی کشور با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی در جلسه عصر امروز این کمیسیون خبر داد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۸:۴۰    
مقیم/نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ارجاع لایحه نحوه استفاده، نگهداری و نظارت بر پایانه فروشگاهی (صندوق مکانیزه فروش) به کمیسیون اقتصادی موافقت کردند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۸:۲۵    
مقیم/در روزگاری که تنگناهای اقتصادی سفره مردم را تحت تاثیر قرار داده، مسیری که دولت و مجلس در این مدت پیش گرفته نتوانسته مشکلات معیشت مردم را رفع کند، بنابراین باید مسیر ریل گذاری شده تغییر کند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۸:۱۹    
مقیم/رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اقتدار دفاعی و نفوذ منطقه ای جمهوری اسلامی و غلبه آن بر توطئه های دشمنان مرهون جاری بودن روحیه و تفکر بسیجی است.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۸:۰۴    
مقیم/خودروی زرهی ضد مین و ضد کمین طوفان ساخت سازمان صنایع دفاعی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور امیر حاتمی رونمایی و تحویل نیروی زمینی سپاه شد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۷:۵۴    
مقیم/دانشکده دندانپزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (سه شنبه) توسط دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش افتتاح شد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۷:۲۴    
مقیم/رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: اگرچه با توجه به مشکلات اروپا، ناتوانی آنها در برابر فشارهای آمریکا قابل درک است، اما قصور اروپا در اجرای تعهدات خود در برجام، قابل توجیه نیست.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۷:۱۴    
مقیم/مجموعه تلویزیونی دردسر والدین در شبکه آی فیلم دوبله انگلیسی شده و از اول آذر روی آنتن کانال انگلیسی این شبکه می رود.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۷:۰۹    
مقیم/برنامه ایران سینما (Iran Cinema) با هدف مروری بر کارنامه سینمای ایران در شبکه پرس تی وی تولید می شود.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۶:۵۴    
مقیم/کانال آی فیلم عربی به مناسبت میلاد پیامبراکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت، سریال ها، فیلم های سینمایی ...
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۶:۳۹    
مقیم/عرصه های عمومی مهم ترین بخش شهرها و محیط های شهری بشمار می آیند چرا که در چنین عرصه هایی بیشترین تماس و تعامل بین انسان ها رخ می دهد ...
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۶:۲۴    
مقیم/ محمدعلی کیانی مدیر کل همکاریهای فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور طی پیامی انتصاب علی اصغر محمدی را به مدیر کل کنسولی وزارت امورخارجه تبریک گفت.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۶:۰۴    
مقیم/نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد در بیانیه ای اتهامات روز دوشنبه نماینده مستعفی آمریکا علیه ایران را بر اساس اطلاعات ساختگی دانسته و تاکید کرده است او به ایران هراسی اعتیاد دیرین دارد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۱:۳۴    
مقیم/معلمان و مسئولان مدارس هرات با همکاری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در دوره آموزش ارتباط مؤثر با دیگران شرکت کردند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۱:۲۴    
مقیم/در دیدار سرپرست وابستگی فرهنگی ایران با رییس گروه زبان های شرقی دانشگاه استانبول مقرر شد نشست های ادبی و بزرگداشت مشاهیر زبان و ادب فارسی در دانشکده ادبیات این دانشگاه برگزار شود.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۱:۱۴    
مقیم/ علی اصغر محمدی بعنوان مدیر کل کنسولی وزارت امور خارجه منصوب شد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۰:۴۹    
مقیم/نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تشکیل سازمان صنایع دریایی نیروهای مسلح وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح موافقت کردند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۰:۴۴    
مقیم/فیلم سینمایی روزهای نارنجی ساخته آرش لاهوتی دو جایزه بهترین فیلمنامه و بهترین بازیگر زن جشنواره سینه ایران تورنتو را از آن خود کرد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۹:۱۹    
مقیم/جلسه علنی مجلس شورای اسلامی با دستور کار لایحه تشکیل سازمان صنایع دریایی نیروهای مسلح به ریاست مسعود پزشکیان آغاز شد.