پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۴:۳۶Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت کشور 4 اسفند 1393 - moi.ir

وزارت کشور 30 دی 1393 وزارت کشور 30 بهمن 1393 وزارت کشور 2 اسفند 1393 وزارت کشور 3 اسفند 1393 وزارت کشور 4 اسفند 1393 وزارت کشور 5 اسفند 1393 وزارت کشور 6 اسفند 1393 وزارت کشور 7 اسفند 1393 وزارت کشور 10 اسفند 1393 وزارت کشور 11 اسفند 1393 وزارت کشور 12 اسفند 1393 وزارت کشور 13 اسفند 1393 وزارت کشور 14 اسفند 1393 وزارت کشور 15 اسفند 1393 وزارت کشور 16 اسفند 1393 وزارت کشور 17 اسفند 1393 وزارت کشور 18 اسفند 1393 وزارت کشور 19 اسفند 1393 وزارت کشور 20 اسفند 1393 وزارت کشور 21 اسفند 1393 وزارت کشور 22 اسفند 1393 وزارت کشور 23 اسفند 1393 وزارت کشور 24 اسفند 1393 وزارت کشور 25 اسفند 1393 وزارت کشور 26 اسفند 1393 وزارت کشور 27 اسفند 1393 وزارت کشور 29 اسفند 1393 
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۴:۵۹    
استاندار چهارمحال و بختیاری به برپایی نمایشگاه بزرگ عرضه محصولات اساسی مردم در شهرکرد، از 13 تا 23 اسفند سال جاری در محل نمایشگاه های دایمی مرکز استان اشاره و تأکید کرد ...
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۴:۳۴    
استاندار کرمان با تاکید بر اهمیت اختصاص اعتبار لازم برای حفاظت از منابع طبیعی، گفت: 700 هزار هکتار از جنگل های کرمان در معرض نابودی است.
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۴:۳۴    
استاندار کرمان با تاکید براینکه بحران آب یکی از مشکلات مشترک استان های یزد و کرمان است، گفت: طرح همیاران آب به طور جد در استان کرمان در حال اجراست لذا باید در این خصوص جلسات مشترکی برگزار شود.
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۴:۲۹    
مرتضی سرمدی در همایش اقتصاد مقاومتی در روابط منطقه ای با اشاره به نقش اقتصاد مقاومتی به عنوان جزئی از سیاستهای کلان اقتصادی کشور، بر جایگاه و نقش همکاری های سیاسی ...
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۴:۲۹    
رحمانی فضلی بر افزایش همکاری های منطقه ای در حوزه های تجاری ، گردشگری و تحکیم روابط سیاسی تأکید کرد .
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۴:۲۹    
استاندار کرمان شمار طرح های نیمه تمام در استان کرمان را سه هزار و 872 طرح ذکر کرد و گفت:16 درصد از طرح های نیمه تمام در کرمان تکمیل شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۴:۲۴    
رحمانی فضلی تاکید کرد: واگذاری و تفویض اختیارات به استانداران می تواند منجر به شتاب برنامه ها شود.
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۴:۱۹    
سرمدی خواستار تلاش برای تحقق اهداف و برنامه های دولت نظام جمهوری اسلامی بر تحقق اجرایی اهداف مورد لحاظ با توجه به نگاه توسعه ای به مناطق شد .
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۴:۰۴    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم این استان با سیاست همزاد بوده و در دوران قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در امور سیاسی کشور مشارکت جدی داشته اند.
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۴:۰۴    
حسن بیگی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بر لزوم برنامه ریزی در جهت مبارزه با مواد مخدر تأکید کرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۵۹    
آئین بهره برداری از خدمات روبنایی عمومی و افتتاح 10 هزار واحد مسکن مهر طی سفر عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی و روزبه استاندار در قزوین آغاز شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۴۴    
استاندار فارس گفت: ایران رنگین کمانی از اقوام و ادیان است که زیر آسمان زیبای ایران زندگی می کنند و برای رشد و سربلندی کشورمان تلاش می کنند.
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۳۹    
روزبه گفت: مردم بدانند که مدیران دستگاه های اجرایی و خدمات رسان به دنبال رفع مشکلات و موانع موجود در مسکن مهر هستند.
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۳۹    
استاندار گیلان در نامه ای به معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور افزایش نرخ خرید تضمینی پیله تر ابریشم را خواستار شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۳۴    
استاندار اردبیل، امروز در جلسه شورای برنامه ریزی توسعه استان، یکی از اهداف و برنامه های منطقه آزاد اقتصادی- تجاری استان اردبیل را تاسیس دانشگاه بین المللی کشاورزی در منطقه مغان عنوان کرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۳۴    
وظیفه دولت ایجاد اشتغال نیست چرا که دولت وظیفه دارد در توسعه و آبادانی کشور تلاش کند و زیر ساخت ها را فراهم نماید .
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۳۴    
با حضور بیگی در کمیسیون ماده 32 طرح های غیر کشاورزی استان 50 طرح اقتصادی و خدماتی به تصویب رسید.
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۳۴    
برای انتخاب سیستم حمل و نقل ریلی درون شهری اردبیل هم بایستی هرچه سریع تر و با دقت نظر بیشتر وارد عمل شویم تافرصت ها بیش از این از دست نرود.
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۲۹    
استاندار خراسان رضوی گفت: برنامه ریزی ها و اقدامات در حوزه احیا بافت فرسوده اطراف حرم مطهر رضوی باید به تدوین نقشه راه در این بخش منجر شود.
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۲۴    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه: سفر هیئت تجاری مازندران به روسیه برای ما دارای اهمیت فراوانی بود.
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۲۴    
استاندار قزوین گفت: شرایط و تسهیلات لازم برای حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در استان قزوین فراهم شده است و انتظار می رود سرمایه گذاران نیز از این فرصت نهایت بهره برداری را داشته باشند.
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۲۴    
پارس آباد و بیله سوار مغان به لحاظ واقع شدن در نوار مرزی و برخورداری از شرایط و ویژگی های لازم، اصلی ترین نقطه منطقه آزاد تجاری- صنعتی اردبیل خواهند بود.
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۱۹    
استاندار قزوین از احداث شهرک تحقیقاتی 300 هکتاری در این استان خبر داد.
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۱۹    
سالاری گفت: طرح زیرساختی در منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر در سطحی به مساحت 3 هزار و 800 هکتار برای اجرای فعالیت های زیرساختی آبرسانی، برقرسانی، راهسازی وگازرسانی تدوین شده است.
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۱۴    
زاهدی گفت: افزایش شادی و نشاط جامعه باید در دستور کار همه دستگاه ها قرار گیرد و به همین منظور در سال 94 برنامه های شاد و مفرح در محیط های باز، در پارک ها و در داخل محلات برای مردم تدارک دیده شده است .
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۱۴    
وکیلی در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی استان بر توجه بیشتر به صنعت توریسم به عنوان یک صنعت درآمدزا تاکید کرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۰۹    
استاندار زنجان گفت: ساخت کلینیک ویژه بیماران سرطانی افتخار و اقدام بزرگی برای مردم این استان است.
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۰۹    
نماینده عالی دولت در استان هرمزگان گفت: باید زمینه قاچاق را از بین ببریم و راهکارهای مناسبی برای از بین بردن زمینه های قاچاق پیدا کنیم.
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۰۹    
استاندار قم در بازدید از ستاد سامانه 111 ویژه سفر کاروان تدبیر و امید به استان قم گفت: سامانه 111 آسانترین راه ارتباط مرم با رئیس جمهور در طول سفر خواهد بود.
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۲:۱۴    
نماینده ولی فقیه و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طی نامه ای خطاب به وزیر کشور از استانداران و فرمانداران سراسر کشور در برگزاری مراسم عید انقلاب تقدیر و تشکر کرد.