یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۱۱:۲۹Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت کشور 18 اسفند 1393 - moi.ir

وزارت کشور 30 دی 1393 وزارت کشور 30 بهمن 1393 وزارت کشور 2 اسفند 1393 وزارت کشور 3 اسفند 1393 وزارت کشور 4 اسفند 1393 وزارت کشور 5 اسفند 1393 وزارت کشور 6 اسفند 1393 وزارت کشور 7 اسفند 1393 وزارت کشور 10 اسفند 1393 وزارت کشور 11 اسفند 1393 وزارت کشور 12 اسفند 1393 وزارت کشور 13 اسفند 1393 وزارت کشور 14 اسفند 1393 وزارت کشور 15 اسفند 1393 وزارت کشور 16 اسفند 1393 وزارت کشور 17 اسفند 1393 وزارت کشور 18 اسفند 1393 وزارت کشور 19 اسفند 1393 وزارت کشور 20 اسفند 1393 وزارت کشور 21 اسفند 1393 وزارت کشور 22 اسفند 1393 وزارت کشور 23 اسفند 1393 وزارت کشور 24 اسفند 1393 وزارت کشور 25 اسفند 1393 وزارت کشور 26 اسفند 1393 وزارت کشور 27 اسفند 1393 وزارت کشور 29 اسفند 1393 
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۳    
مهندس مقیمی اجرای برنامه ها و اهداف وزارت کشور را در گرو کارآمدی مدیران استان ها برشمرد .
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۵:۰۸    
وزیر کشور و دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر تاکید کرد: همه کشورها باید در خصوص مبارزه با موادمخدر احساس مسئولیت کنند.
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۴:۵۸    
محمد وکیلی نقدینگی ، سوء مدیریت و بازار را سه مشکل عمده صنعت این استان دانست و کنترل کالاهای خارجی مشابه تولیدات باکیفیت داخلی را خواستار شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۴:۴۳    
سه طرح بزرگ بهداشتی و درمانی با حضور وزیر بهداشت و استاندار گیلان در رشت و شفت به بهره برداری رسید.
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۴:۳۸    
مشاور عالی رئیس جمهور در جلسه کمیته چهار جانبه استان قم با بیان اینکه ساخت و ساز یک امر کاملاً حرفه ای و نیازمند تخصص و مهارت است گفت: انجام این کار باید به مجریان ذی صلاح سپرده شود.
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۴:۳۳    
استاندار کرمان با تاکید براینکه برای حفظ منابع طبیعی باید مردم را توانمند کرد، گفت: منطقه شهداد از ظرفیت گردشگری ویژه ای برخوردار است و باید یک منطقه قابل قبول و توسعه یافته را با کمک مردم در مسیر ...
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۴:۱۴    
محمد وکیلی گفت: دستگاههای اجرایی خدمات و فعالیتهای خودشان را بیان کنند .
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۴:۰۴    
استاندار کرمان با تاکید بر اینکه فضای امروز کشور نیازمند وحدت و همدلی است، گفت: نباید در این استان فقر و مهاجرت داشته باشیم اما چه کنیم که سیستم بروکراسی دولتی مانع می شود.
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۳:۵۹    
محمد وکیلی گفت: مسائل و مشکلات مسکن مهر تا شش ماه اول سال 94 حل و فصل گردد .
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۱:۵۱    
استاندار گیلان از وزیر بهداشت خواست مرکز ترومای کشور در رشت راه اندازی شود.
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۱:۳۶    
دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور عصر امروز در همایش استانداران سراسر کشور در تهران گفت: با رفع ضعفها و اشکالات و تقویت نکات مثبت و قوتها خود را برای خدمت به مردم در سال جدید آماده کنید.
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۱:۱۶    
طی آئینی بیست و هشتمین خانه امید بازنشستگان کشور با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان شیروان افتتاح شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۱:۱۶    
دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر برای شرکت در پنجاه و هشتمین اجلاس کمیسیون مبارزه با مواد مخدر سازمان ملل متحد وارد وین شد .
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۱:۰۶    
استاندار خراسان شمالی گفت: امیدورایم شاهد کاهش آمار مراجعین به نهاد کمیته امداد امام خمینی (ره) باشیم.
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۱:۰۶    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: راه توسعه و تعاون از دل محله گرایی و منطقه گرایی گذشته و رشد کشور باید از شهرستان ها آغاز شود.
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۳۶    
وزیر کشور طی حکمی امیر مغانلو را به سمت مدیرکل دفتر فنی و برنامه ریزی منصوب کرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۲۷    
بازرسی ستاد مرکزی صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی وزارت کشور عملکرد استانداری و فرمانداری های ایلام را مورد ارزیابی قرار داد.
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۱۲    
استاندار در ستاد اقامه نماز اعلام کرد: با تصویب هیات امنای برگزاری سالیانه اجلاس سراسری نماز مقرر گردید سال آینده این اجلاس در قزوین برگزار شود.
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۱۲    
استاندار قزوین گفت: ترسیم یک چشم انداز برای کمیته امداد ضروری است تا با یک مدل مدیریتی یکسان، فقرزدایی تعریف شود.
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۰۷    
استاندار کرمان با تاکید براینکه اقتصاد فرهنگی از مسیر اجرای مثلث توسعه که ناظران آن ائمه جمعه هستند به وجود می آید، گفت: سرمایه گذاری صورت گرفته در استان کرمان معادل 15 برابر بودجه عمرانی استان است.
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۰۷    
نماینده شرکت ایتالیایی، سوئیسی گفت: ورود به بازار ایران برای ما بسیار مهم است.
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۰۲    
استاندار قزوین گفت: پس از تائید نهایی طرح امحاء زباله پسماند و تولید انرژی برای اولین بار در سطح کشور در استان قزوین و با مشارکت شرکت ایتالیایی, سوئیسی اجرا می شود.
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۹:۴۲    
استاندار هرمزگان گفت: پیوند خوب بین اهالی رسانه و تامین کنندگان امنیت با همفکری و همراهی مناسب منجر به ارتقای سطح فرهنگ عمومی در هرمزگان شده که ناشی از درک متقابل بین پلیس و اصحاب رسانه بوده است.
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۹:۴۲    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تک رقمی شدن نرخ تورم تا پایان دولت یازدهم خبر داد و گفت:امیدورایم تا پایان دولت یازدهم نرخ تورم را تک رقمی کنیم که این تک رقمی شدن آرزوی 40 ساله مردم ایران است.
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۹:۳۷    
خدابخش گفت: این بزرگداشت ها فرصتی برای برون رفت از خواب غفلت است و یکی از مهم ترین آثاری که می تواند به واسطه برگزاری چنین بزرگداشت ها متوجه ما شود این است که ما را از خواب غفلت بیدار کرده و پیوند ...
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۹:۳۲    
هفت نمایشگاه بهاره عرضه کالا بصورت همزمان با حضور استاندار گیلان در رشت گشایش یافت.
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۹:۳۲    
استاندار کرمان گفت: هیچ وقت توسعه دستوری در کشور امکانپذیر نیست و در کشورهای توسعه یافته دولت ها ابزار توسعه هستند نه فرمان توسعه لذا باید اختیارات لازم به استان ها واگذار شود.
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۹:۲۷    
وکیلی گفت: زمان بندی و مدیریت در هزینه ها باید در دستور کار تمام برنامه های استان سمنان قرار گیرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۹:۲۷    
خادمی گفت: برای تحقق مهمترین اهداف سفر رئیس جمهوری به استان باید با کار کارشناسی، فکر و اندیشه به خوبی نیازها را شناسایی و آنها را اعلام کنیم تا از این فرصت منابع لازم را جذب و بهترین بهره برداری را ...
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۹:۲۲    
استاندار زنجان گفت: استاندارد خدمات و محصولاتی که به نحوی با سلامت و امنیت مردم بیشتر سر و کار دارد در اولویت قرار گیرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۹:۲۲    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: 15 میلیارد تومان برای ساخت بیمارستان 200 تختخوابی یاسوج برای سال آینده اختصاص داده شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۹:۱۷    
فلاح گفت: کلیه تمهیدات لازم برای پذیرایی مهمانان و گردشگران در ایام تعطیلات اندیشیده شده و هیچ مشکلی در زمینه تامین آرد و نان وجود ندارد .
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۹:۱۷    
استاندار زنجان در چهارمین جلسه کارگروه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گفت: تاکنون 98 جاذبه گردشگری در چهار سطح بین المللی، ملی، منطقه ای و محلی شناسایی شده است.
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۹:۱۷    
با حضور استاندار خراسان رضوی و در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، اعتبارات مدیریت بحران توزیع شد.