دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۷:۱۹Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت کشور 6 اسفند 1393 - moi.ir

وزارت کشور 30 دی 1393 وزارت کشور 30 بهمن 1393 وزارت کشور 2 اسفند 1393 وزارت کشور 3 اسفند 1393 وزارت کشور 4 اسفند 1393 وزارت کشور 5 اسفند 1393 وزارت کشور 6 اسفند 1393 وزارت کشور 7 اسفند 1393 وزارت کشور 10 اسفند 1393 وزارت کشور 11 اسفند 1393 وزارت کشور 12 اسفند 1393 وزارت کشور 13 اسفند 1393 وزارت کشور 14 اسفند 1393 وزارت کشور 15 اسفند 1393 وزارت کشور 16 اسفند 1393 وزارت کشور 17 اسفند 1393 وزارت کشور 18 اسفند 1393 وزارت کشور 19 اسفند 1393 وزارت کشور 20 اسفند 1393 وزارت کشور 21 اسفند 1393 وزارت کشور 22 اسفند 1393 وزارت کشور 23 اسفند 1393 وزارت کشور 24 اسفند 1393 وزارت کشور 25 اسفند 1393 وزارت کشور 26 اسفند 1393 وزارت کشور 27 اسفند 1393 وزارت کشور 29 اسفند 1393 
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۸:۲۷    
با حضور استاندار خراسان رضوی نخستین جلسه کارگروه راهبردی و ارزیابی برنامه های توسعه استان برگزار شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۸:۲۲    
اولین همایش فرصت های سرمایه گذاری استان هرمزگان با حضور مقامات ارشد کشوری و سرمایه گذاران داخلی و خارجی در تالار شهید آوینی بندرعباس آغاز به کار کرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۸:۲۲    
جمشید انصاری اظهار داشت: تدوین سند راهبردی استان در حوزه فرهنگ و هنر، از مهمترین اقدامات اخیر محسوب می شود.
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۸:۲۲    
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به گستردگی دانشگاه سیستان و بلوچستان و قرار گرفتن در ردیف دانشگاههای برتر کشور مقدمات بین المللی شدن آن فراهم شود.
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۷:۵۵    
سرپرست دفتر امور شوراها و شهرداریهای وزارت کشور از تهیه پیش نویس لایحه بازنگری و اصلاح قانون شوراها خبر داد .
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۷:۲۴    
1393/12/6 چهارشنبه کاروان تدبیر و امید در حالی مهیای انجام سفر چهاردهم خود به قم است که زمان زیادی از سفر سیزدهم به پایتخت فرهنگی ایران (اصفهان) نمی گذرد. ...
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۷:۰۷    
رییس جمهوری در اجتماع بزرگ مردم قم در حرم مطهر حضرت معصومه (س) گفت: دولت پشتوانه خود را در قم می بیند و چشم انداز فردای این نظام، کشور و ملت در سایه اندیشه برآمده از حوزه علمیه قم است.
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۷:۰۷    
استاندار قم ضمن خیرمقدم به رئیس جمهور گفت: دولت تدبیر و امید لطف و عنایت ویژه نسبت به قم دارد.
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۷:۰۲    
گزارش رحمانی فضلی از روند برگزاری اجلاس اقتصاد مقاومتی در روابط منطقه ای با تاکید بر نقش استانداران و سفرا با حضور رئیس جمهوری اسلامی ایران در سالن اجلاس در محل وزارت کشور ارائه شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۷:۰۲    
در دیدار معاون آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه و سفرای ایران در افغانستان و پاکستان و سر کنسول های جمهوری اسلامی در این دو کشور با دکتر رحمانی فضلی بر گسترش روابط اقتصادی ایران با دو کشور افغانستان ...
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۶:۵۲    
همایش معاونین هماهنگی امور عمرانی استانداری های سراسر کشور با حضور مهندس خندان دل معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی و مدیران کل حوزه معاونت و معاونین سازمان شهرداری ها و معاونین هماهنگی امور ...
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۱:۲۹    
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: شورای مشورتی استاندار در امور ایثارگران و خانواده شهدا باید اتاق فکری برای حل مشکلات جامعه هدف ایثارگری باشد.
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۱:۰۸    
استاندار قزوین گفت: تدوین سند چشم انداز درمان و سلامت استان ضروری است.
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۰:۴۸    
نخستین نشست کارگروه توسعه دولت الکترونیک استان به ریاست استاندار گیلان برگزار شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۰:۴۸    
طرح تغییر الگوی مصرف سوخت جنگل نشینان چهارمحال و بختیاری با نصب آبگرمکن های خورشیدی ، در منطقه پشتکوه میلاس لردگان بهره برداری شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۰:۴۳    
وکیلی با اشاره به اهمیت زیارت حرم مطهر امامزاده یحیی (ع) بر ضرورت اطلاع رسانی در این خصوص تاکید کرد .
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۰:۳۸    
استاندار هرمزگان در اجلاس اقتصاد مقاومتی با تأکید بر نقش استانداران و سفرا که با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری، دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور ...
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۰:۲۳    
فلاح گفت: با کسانی که امنیت و زندگی مردم را به مخاطره می اندازند، نباید با رافت برخورد نمود.
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۰:۱۸    
حسن بیگی در مراسم افتتاحیه اولین کانون مؤسسات داوری کشور اجرای طرح داوری را در کاهش پرونده های دادگستری مؤثر عنوان کرد و گفت: توسعه نهاد داوری نقش مهمی در ترویج صلح و سازش در بین مردم دارد.
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۰:۰۸    
استاندار قم با اشاره به آمادگی استان قم برای میزبانی از چهاردهمین سفر دولت گفت: پایتخت علم و اجتهاد مهیای استقبال از کاروان تدبیر و امید است.
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۰:۰۳    
استاندار یزد گفت: شوراها نباید مسائل شخصی خودشان را به هیچ وجه در تصمیمات خود دخالت دهند چون مطالبات مردم به دوش آنها است.
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۰۹:۵۸    
استاندار اصفهان یاد شهدا را پیروی از راه شهدا عنوان کرد و افزود: یاد شهدا و تکریم و تعظیم خانواده های شهدا و ایثارگران علاوه بر اینکه یک وظیفه ی انقلابی است ...
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۰۹:۲۸    
استاندار گیلان در اجلاس دو روزه اقتصاد مقاومتی با تأکید بر نقش استانداران و سفرا خواستار افزایش حضور استانداران در کمیسیونهای مشترک ایران با کشورهای همسایه شد .
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۰۹:۱۷    
استاندار فارس در مراسم افتتاح و بازدید از نمایشگاه گل و گیاه گفت: با توجه به وضعیت استان فارس در حوزه کشاورزی این نمایشگاه می تواند بهتر از این برگزار شود.
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۰۹:۱۷    
قائم مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر در مازندران گفت : به کارفرمایانی که با معتادین دارا ی گواهی پاکی با حداقل حقوق تامین اجتماعی قرار کاری منعقد کنند مبلغ 5 تا ده میلیون وام بی بهره داده می ...
وزارت کشور   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۰۹:۱۲    
قائم مقام وزیر کشور گفت: مازندران کاری بزرگ و جهادی در زمینه طرح های دریا انجام داده است.