سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۱۹:۵۰Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت کشور 31 مرداد 1394 - moi.ir

وزارت کشور 29 اسفند 1393 وزارت کشور 31 فروردین 1394 وزارت کشور 23 اردیبهشت 1394 وزارت کشور 21 خرداد 1394 وزارت کشور 31 تیر 1394 وزارت کشور 31 شهریور 1394 وزارت کشور 29 مهر 1394 وزارت کشور 30 آبان 1394 وزارت کشور 30 آذر 1394 وزارت کشور 30 دی 1394 وزارت کشور 28 بهمن 1394 وزارت کشور 26 اسفند 1394 وزارت کشور 1 مرداد 1394 وزارت کشور 3 مرداد 1394 وزارت کشور 4 مرداد 1394 وزارت کشور 5 مرداد 1394 وزارت کشور 6 مرداد 1394 وزارت کشور 7 مرداد 1394 وزارت کشور 10 مرداد 1394 وزارت کشور 11 مرداد 1394 وزارت کشور 12 مرداد 1394 وزارت کشور 13 مرداد 1394 وزارت کشور 14 مرداد 1394 وزارت کشور 17 مرداد 1394 وزارت کشور 18 مرداد 1394 وزارت کشور 19 مرداد 1394 وزارت کشور 21 مرداد 1394 وزارت کشور 24 مرداد 1394 وزارت کشور 25 مرداد 1394 وزارت کشور 26 مرداد 1394 وزارت کشور 27 مرداد 1394 وزارت کشور 28 مرداد 1394 وزارت کشور 29 مرداد 1394 وزارت کشور 31 مرداد 1394 
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۰    
دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور در جلسه شورای معاونین وزارتخانه، از اقدامات موثر سعادت استاندار آذربایجان غربی و فرماندهان ذیربط سپاه پاسداران ...
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۷:۳۱    
دین پرست قائم مقام وزیر در امور بین الملل و رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور از برگزاری نشست خبری وزیر کشور با خبرنگاران در روز دوشنبه دوم شهریور ماه جاری خبر داد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۰    
دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور از اقدامات موثر جبار زاده استاندار آذربایجان شرقی در جلسه شورای معاونین روز جاری وزارت کشور برای ایجاد و ساخت مرکز دولتی نگهداری ...
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۶:۰۰    
استاندار قم توجه به مسائل دینی و فرهنگی در دانشگاه ها در کنار مباحث علمی را مورد تاکید قرار داد و گفت: دانشگاه های قم در زمینه فرهنگی در کشور باید سرآمد باشند.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۶:۰۰    
استاندار یزد گفت: استان یزد هم از نظر سرانه در اختیار داشتن تخت بیمارستانی و هم از نظر سرانه پزشک در کشور رتبه اول را دارد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۳:۵۱    
با حضور استاندار خراسان رضوی و طبق معمول هر ماهه، جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان برگزار شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۰:۴۳    
محصولات و مزیت های بالفعل و بالقوه استان در بخش های کشاورزی، صنعت، گردشکری، گمرکات، بازارچه های مصوب مرزی و مرز مشترک با جمهوری آذربایجان از جمله بسترهای صادرات استان می باشد .
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۰۱    
استاندار گیلان و وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از صنایع چوب و کاغذ ایران(چوکا) در شهرستان رضوانشهر و صنایع چوب اسالم در شهرستان تالش بازدید کردند.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۰۱    
خادمی و غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در دیدار با دکتر سرلک رئیس دانشگاه پیام نور کشور خواستار تامین منابع مالی و رفع مشکلات این دانشگاه در استان شدند.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۳:۵۱    
در دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با وزیر فناوری اطلاعات، کهگیلویه و بویراحمد به عنوان یکی از استان های پایلوت در خدمات ارتباطی دولت قرار گرفت.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۳:۵۱    
نماینده عالی دولت در استان هرمزگان گفت: تعداد 663 پروژه با اعتباری بالغ بر 794 میلیارد تومان در هفته دولت سال جاری در استان هرمزگان به بهره برداری می رسد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۳:۵۱    
محمد وکیلی با اشاره به اینکه هزینه های تولید در ایران بسیار بالاست خاطر نشان کرد: هزینه بالای کار و تولید در کشور یکی از مهمترین عوامل موثر در عدم رونق اقتصادی در کشور است که باید برای کاهش این هزینه ...
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۱:۱۴    
عملیات اجرایی بیمارستان تامین اجتماعی کومله لنگرود با حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و استاندار گیلان آغاز شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۱:۵۵    
جمشید انصاری در جلسه شورای اداری استان اظهار داشت: دولت یازدهم شفافیت را احترام به مردم و پرهیز از عوام فریبی می داند و با جدیت پروژه های استان را آغاز و تکمیل خواهد کرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۰:۱۸    
استاندار قم با اشاره به عملیات عمرانی پروژه های زیرساختی در قم اظهار کرد: رشد و توسعه همه جانبه ی استان نیازمند نگاه ویژه مسئولان ملی است.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۱:۱۴    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شورای اداری گیلان گفت: براساس بررسی های این وزارتخانه بهبود شاخص های اشتغال در گیلان ملموس است.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۱:۵۵    
مجوز بندر خشک در لرستان پس از پیگیریهای متعدد و به سختی کسب شده و این در حالیست که برخی دستگاههای اجرایی برنامه ریزی لازم را برای ایجاد این بندر خشک انجام نداده اند .
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۱:۵۵    
استاندار کردستان گفت: ممکن است همه خدمات مالی نباشد و یک سری خدمات روحی و روانی و حفظ کرامت سالمندان در راستای ارتقای روحی روانی آنان بسیار تأثیرگذار باشد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۰:۴۳    
مقتدایی در جلسه اخیر بررسی وضعیت اعتبارات شهرداریها و دهیارها از محل اعتبارات ارزش افزوده (عوارض و آلایندگی داخل حریم) دستور داد تا 80 درصد از این درآمد شهرداریها و 70 درصد درآمد دهیاری ها ...
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۱:۳۴    
افزایش صادرات از اولویت های اصلی مدیریت ارشد اجرایی لرستان است که برای تحقق این مهم حمایتهای لازم از بخش خصوصی به عمل خواهد آمد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۱:۳۴    
18 هزار و 700 فرصت شغلی جدید طی سالجاری باید در استان ایجاد شود که تحقق این مهم نیازمند سرمایه گذاری 35 هزار میلیارد ریالی دستگاههای اجرایی است.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۱:۳۴    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از سرمایه گذاری سازمان عمران اوقاف کشور با 2 هزار میلیار ریال در استان خبر داد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۰:۲۸    
استاندار قزوین از افتتاح و بهره برداری از 709 پروژه زیربنایی ،صنعتی، کشاورزی، ورزشی، آموزشی، درمانی، خدمات شهری، فرهنگی و با 383 میلیارد تومان اعتبار در هفته دولت خبر داد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۹:۲۸    
وزیر کشور در سفر یک روزه به استان آذربایجان شرقی، از منطقه آزاد تجاری - صنعتی ارس و مرز جلفا بازدید کرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۰:۲۸    
استاندار گیلان در نشست شورای اداری که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد گفت: هزار و 269 پروژه عمرانی هفته دولت در گیلان به بهره برداری میرسد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۰:۵۳    
استاندار در جریان این بازدید گفت: آینده منطقه کاملا روشن و مشخص است و بخصوص بعد از موفقیت کشورمان در دستیابی به توافق جامع هسته ای با غرب فضا و محیط کشور برای سرمایه گذاری بیش از گذشته آماده است که ...
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۰:۴۳    
هاشمی اظهار داشت: باید بررسی صلاحیت ها به بهترین شکل صورت بگیرد تا شاهد حضور افکار مختلف و جریان های سیاسی و حزبی مختلف در انتخابات بوده و در این زمینه باید مسئولان سیاسی استانداری ها به بهترین شکل ...
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۰:۴۳    
علی اوسط هاشمی پس از پایان نخستین دور دومین نشست معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانهای منطقه 5 کشور در چابهار در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه حجم گسترده حضور گردشگران داخلی و خارجی در مسیرهای ...
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۰:۴۳    
استاندار فارس گفت: این استان به عنوان مهد فرهنگ و ادب، پایتخت فرهنگی ایران محسوب می شود و مهد بزرگانی همچون حافظ و سعدی است.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۰:۴۳    
سفرا و نمایندگان سیاسی و اقتصادی 19 کشور خارجی با استاندار قزوین دیدار و گفت و گو کردند.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۰:۴۳    
با حضور استاندار خراسان رضوی و در جلسه شورای فرهنگی عمومی استان، شیوه نامه کمیته هماهنگی و نظارت بر اجراهای صحنه ای موسیقی در مشهد بررسی شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۰:۴۳    
استاندار سیستان و بلوچستان در همایش معاونین سیاسی امنیتی استانداران منطقه 5 کشور گفت: با اشاره به قابلیتهای کشاورزی و تنوع اقلیم استان و استعدادهای فراوان در زمینه های مختلف گفت ...
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۰:۲۸    
در بخش آب و انرژی نیز مذاکراتی با هیات تجاری قزاق داشتیم و با دولت در حال رایزنی هستیم تا یک پروژه عظیم به نام منطقه آزاد فناوری انرژی نفت و گاز در سطح بین المللی را احداث کنیم.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۰:۲۸    
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: نیاز این استان به پاسگاه های مرزی، ضروری است.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۰:۱۸    
مجتمع بزرگ آموزشی، تشخیصی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی گیلان با حضور استاندار گیلان و رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در رشت به بهره برداری رسید.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۹:۱۸    
مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان ماده 16 استان آذربایجان شرقی عصر امروز (پنج شنبه) با حضور وزیر کشور به طور رسمی مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.