سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۲۲:۳۶Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت کشور 30 آذر 1394 - moi.ir

وزارت کشور 29 اسفند 1393 وزارت کشور 31 فروردین 1394 وزارت کشور 23 اردیبهشت 1394 وزارت کشور 21 خرداد 1394 وزارت کشور 31 تیر 1394 وزارت کشور 31 مرداد 1394 وزارت کشور 31 شهریور 1394 وزارت کشور 29 مهر 1394 وزارت کشور 30 آبان 1394 وزارت کشور 30 دی 1394 وزارت کشور 28 بهمن 1394 وزارت کشور 26 اسفند 1394 وزارت کشور 1 آذر 1394 وزارت کشور 2 آذر 1394 وزارت کشور 3 آذر 1394 وزارت کشور 4 آذر 1394 وزارت کشور 5 آذر 1394 وزارت کشور 6 آذر 1394 وزارت کشور 7 آذر 1394 وزارت کشور 8 آذر 1394 وزارت کشور 9 آذر 1394 وزارت کشور 10 آذر 1394 وزارت کشور 11 آذر 1394 وزارت کشور 12 آذر 1394 وزارت کشور 13 آذر 1394 وزارت کشور 14 آذر 1394 وزارت کشور 15 آذر 1394 وزارت کشور 16 آذر 1394 وزارت کشور 17 آذر 1394 وزارت کشور 18 آذر 1394 وزارت کشور 19 آذر 1394 وزارت کشور 20 آذر 1394 وزارت کشور 22 آذر 1394 وزارت کشور 23 آذر 1394 وزارت کشور 24 آذر 1394 وزارت کشور 25 آذر 1394 وزارت کشور 26 آذر 1394 وزارت کشور 27 آذر 1394 وزارت کشور 28 آذر 1394 وزارت کشور 29 آذر 1394 وزارت کشور 30 آذر 1394 
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۲    
استاندار گلستان در جلسه ستاد عالی دهه فجر استان اظهار کرد: نباید نسبت به نقش مردم و روحانیت در برنامه های دهه فجر غفلت کرد و باید نقش این دو گروه را مورد توجه ویژه قرار داد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۲    
استاندار البرز تأکید کرد: در آستانه انتخابات، بسترها برای طرح دیدگاه های مختلف جامعه باید فراهم باشد و با مخالفان از مجرای قانون برخورد خواهد شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۲    
زمانی قمی در نشستی که درجریان بازدید از نیروگاه حرارتی شازند در محل این نیروگاه برگزار شد، گفت: تلاش در جهت کاهش آلودگی هوا اولویت مهم دولت است.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۰۲    
استاندار همدان خواستار فراهم شدن شرایط برای حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۰۲    
استاندار همدان از رصد چگونگی استقبال مردم ایران از انتخابات در جهان خبر داد و گفت: دنیا به استقبال مردم ایران از انتخابات نگاه می کند و با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ...
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۰۲    
محدودیتی برای حضور اقشار و گروه های مختلف در انتخابات وجود ندارد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۰۲    
رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: هیات اجرایی استان براساس قانون آنچه که برایش مشخص شده در رابطه با احراز صلاحیت ها که اساس همان استعلام از مراجع چهارگانه است، اقدام خواهد کرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۰۲    
محمدرضا خباز گفت: آمارهای صحیح جمعیتی نقش مهمی در ساختار جامعه اسلامی دارند.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۰۲    
محمدرضا خباز با تاکید بر اینکه حضور در انجمن های اسلامی و شرکت در کرسی های آزاد اندیشی به پختگی دانشجویان کمک شایانی می کند، گفت: این امر تمرینی برای اندیشیدن خواهد بود.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۰۲    
زمانی قمی در نشست بررسی آخرین وضعیت استقرار پنجره واحد سرمایه گذاری و تجارت در استان که در محل استانداری برگزار شد ...
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۰۲    
با حضور زمانی قمی در کارگروه کاهش آلودگی هوای کلانشهر اراک 12 مصوبه به تصویب رسید.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۰۲    
حسن بیگی رئیس ستاد انتخابات استان گفت: تا کنون 37 نفر در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و 5 نفر در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان نام نویسی کردند.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۲    
محمدرضا خباز از آبیاری قطره ای و تحت فشار به عنوان تنها راه نجات شاهرود از بحران کم آبی دانست و گفت: برای دستیابی به این مهم باید فرهنگ را تغییر داد وگرنه دستیابی به آبیاری قطره ای معجره است.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۲    
فلاح در حاشیه بازدید از دوازدهمین نمایشگاه سراسری و بین الملل مازندران، اظهار داشت: با وجود محدودیت هایی که داریم، اما نمایشگاه فعلی از نظر کمی و کیفی باشکوه تر از دوره های قبل برگزار شده است.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۲    
محمدرضا خباز گفت: برغم اینکه سفر ریاست جمهوری به استان انجام نشد، اما اعتبارات مصوباتی که قرار بود در این سفر مصوب شود، در بودجه سال آتی لحاظ شده است
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۲    
استاندار اردبیل از امکان دوباره طرح لایحه منطقه آزاد تجاری استان در مجلس شورای اسلامی خبر داد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۲    
سالاری گفت: به زودی با تعیین مشاور طرح توسعه منظومه های روستایی در استان بوشهراجرا می شود.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۲    
خدمتگزار در دیدار معاون پشتیبانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: با توجه به فرسوده بودن شبکه های آبی، سالانه 30 درصد از منابع آبی به این دلیل هدر می رود.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۲    
خدمتگزار در برنامه زنده تلویزیونی ماهتاب، از شبکه استانی خاوران گفت: معدل مشارکت مردم در استان از متوسط کشوری در انتخابات های مختلف از جمله انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی ...
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۱۲    
استاندار گفت: بررسی صلاحیت داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی باید بر اساس مستندات قانونی مراجع چهارگانه انجام شود.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۱۲    
خدمتگزار در نشست صمیمی سفیر اتریش در ایران به روابط دیرینه ایران و اتریش اشاره کرد و افزود: سابقه روابط ایران و اتریش به 500 سال قبل برمی گردد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۱۲    
رحمانی فضلی وزیر کشور در نامه ای خطاب به فرمانداران مراکز حوره های انتخابیه مجلس شورای اسلامی سراسر کشور دستور آغاز انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را با شروع ثبت نام از داوطلبان صادر کرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۱۲    
سخنگوی وزارت کشور گفت: تا ساعت 13 امروز(دوشنبه) 2هزار و 355 نفر برای شرکت در رقابتهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی و 299 نفر برای نامزدی مجلس خبرگان رهبری ثبت نام کرده اند.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۰۲    
استاندار البرز تأکید کرد: باید بسترها را برای سفر ریاست جمهوری فراهم نماییم و در اولین میزبانی آمادگی کامل داشته باشیم.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۰۲    
جبارزاده از آمادگی کامل ستادهای انتخابات شهرستان های استان برای ثبت نام از داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: هیچ مشکلی در روند برگزاری انتخابات وجود ندارد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۰۲    
دکتر رحمانی فضلی با درخواست استانداری کهگیلویه و بویراحمد برای تاسیس 4 دهیاری جدید در این استان موافقت کرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۲    
شهر مرزی نفت شهر آخر هفته گذشته میزبان استاندار کرمانشاه و هیئت همراه بود.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۲    
مجید خدابخش گفت: بهترین راهکار برای رونق اشتغال و تحرک بخشی به فعالیت واحدهای تولیدی موجود، توجه به صادرات است که با اقدام هایی در این زمینه استان نسبت به سال های گذشته شرایط بسیار بهتری را تجربه می ...
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۲    
برنامه ای در راستای ایجاد تحول در خدمات قابل ارایه در محلات آلوده بهسازی شده استان تهیه شود تا این محلات به سرعت به بافت طبیعی شهر ملحق شود و جامعه پذیری محلات آلوده ارتقا یابد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۲    
استاندار گلستان در همایش مشترک هیات های نظارت استان در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باید در راستای تعامل ...
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۲    
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمان گفت: تاکنون 22 نفر به صورت قطعی برای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از استان کرمان نام نویسی نموده و 9 نفر دیگر نیز در حال ثبت نام می باشند که مجموع آن ...
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۵۲    
1394/9/30 دوشنبه اشاره: دکتر اصغر افتخاری رییس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور، به دعوت مرکز مطالعات عالی انقلاب اسلامی دانشگاه تهران، در تاریخ 3/9/1394 ارایه سخنرانی نمودند ...
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۲    
رییس جمهوری، هدف دولت را برگزاری انتخاباتی سالم، شکوهمند ، رقابتی و با مشارکت حداکثری مردم دانست و تصریح کرد: همه کسانی که خود را برای خدمت به مردم صالح می دانند ...
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۳۲    
دکتر حسن روحانی در سومین روز از ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی از محل ستاد انتخابات کشور و روند ثبت نام بازدید کرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۲۲    
مجید خدابخش گفت: از زمان قانونی آغاز نام نویسی تاکنون 32 نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و سه نفر نیز برای انتخابات خبرگان رهبری نام نویسی کردند که قابل توجه است.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۲۲    
استاندار البرز از تصویب 27 مصوبه کارگروه امور زیربنایی و شهر سازی در امور تولیدی در شورای برنامه ریزی استان خبر داد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۲    
استاندار فارس گفت: اولین وظیفه مدیران دستگاه های اجرایی استان این است که تلاش بیشتری برای جذب اعتبارات ملی از وزارتخانه های متبوع خود صورت دهند تا اعتبارات بیشتری نصیب استان فارس شود.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۲    
استاندار هرمزگان با بیان اینکه همه ما می دانیم که امروز ترافیک با زندگی روزمره شهروندان عجین شده است، گفت: فرهنگسازی مبرم ترین نیاز حمل و نقل و ترافیکی در شهرها است.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۲    
استاندار هرمزگان گفت: احداث آب شیرین کن راهکار مناسبی برای رفع مشکل کمبود آب در بندرعباس و دیگر مناطق استان هرمزگان است و نیازمند جدیت بیشتری در این زمینه هستیم.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۵۲    
سخنگوی وزارت کشور گفت: تا ساعت 13 امروز(یکشنبه)، 1311 نفر نامزد برای شرکت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و 197 نامزد برای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت نام کرده اند.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۴۰    
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: تا پایان وقت دیروز 240 نامزد نمایندگی مجلس خبرگان رهبری و 1689 نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی برای حضور در رقابت انتخاباتی ثبت نام کرده اند.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۲۵    
تعداد داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در گیلان به 49 نفر رسید.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۲۵    
رئیس سازمان حج و زیارت کشور در دیدار با استاندار گیلان، با استقبال از پیشنهاد نجفی از برقراری پرواز عتبات عالیات در رشت خبر داد.