پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۰۰:۱۱Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت کشور 3 آذر 1394 - moi.ir

وزارت کشور 29 اسفند 1393 وزارت کشور 31 فروردین 1394 وزارت کشور 23 اردیبهشت 1394 وزارت کشور 21 خرداد 1394 وزارت کشور 31 تیر 1394 وزارت کشور 31 مرداد 1394 وزارت کشور 31 شهریور 1394 وزارت کشور 29 مهر 1394 وزارت کشور 30 آبان 1394 وزارت کشور 30 دی 1394 وزارت کشور 28 بهمن 1394 وزارت کشور 26 اسفند 1394 وزارت کشور 1 آذر 1394 وزارت کشور 2 آذر 1394 وزارت کشور 3 آذر 1394 وزارت کشور 4 آذر 1394 وزارت کشور 5 آذر 1394 وزارت کشور 6 آذر 1394 وزارت کشور 7 آذر 1394 وزارت کشور 8 آذر 1394 وزارت کشور 9 آذر 1394 وزارت کشور 10 آذر 1394 وزارت کشور 11 آذر 1394 وزارت کشور 12 آذر 1394 وزارت کشور 13 آذر 1394 وزارت کشور 14 آذر 1394 وزارت کشور 15 آذر 1394 وزارت کشور 16 آذر 1394 وزارت کشور 17 آذر 1394 وزارت کشور 18 آذر 1394 وزارت کشور 19 آذر 1394 وزارت کشور 20 آذر 1394 وزارت کشور 22 آذر 1394 وزارت کشور 23 آذر 1394 وزارت کشور 24 آذر 1394 وزارت کشور 25 آذر 1394 وزارت کشور 26 آذر 1394 وزارت کشور 27 آذر 1394 وزارت کشور 28 آذر 1394 وزارت کشور 29 آذر 1394 وزارت کشور 30 آذر 1394 
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۰۳ - ۱۷:۵۳    
سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: تا ظهر امروز 915 هزار نفر از افرادیکه در سامانه سماح سازمان حج و زیارت ثبت نام کرده بودند، نسبت به تکمیل و ارائه مدارک خود اقدام نموده اند.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۰۳ - ۱۷:۰۳    
سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: مهلت ثبت نام متقاضیان سفر به عتبات عالیات در سامانه سماح سازمان حج و زیارت تا ساعت 16 روز پنج شنبه پنجم آذرماه تمدید شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۰۳ - ۱۶:۴۳    
سخنگوی ستاد مرکزی اربعین گفت: زائرینی که روادید آنها در قالب مانیفست(لیست گروهی) صادر شده است حتماً تصویری از لیست گروهی ممهور به مهر برابر با اصل از مرجع صدور روادید را همراه خود داشته باشند.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۰۳ - ۱۵:۲۳    
استاندار همدان دانشگاه فرهنگیان را تاثیرگذارترین دانشگاه در آینده کشور دانست که هیچ دانشگاهی به اندازه آن نمی تواند در آینده کشور موثر باشد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۰۳ - ۱۵:۲۳    
استاندار همدان سازمان تعزیرات حکومتی را بازوی بسیار ارزشمندی برای دولت دانست که اگر نباشد در تنظیم بازار، حمایت تولید و مصرف کننده توفیقات لازم حاصل نمی شود.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۰۳ - ۱۵:۲۳    
استاندار همدان انتخابات سالم را تابلوی نظام جمهوری اسلامی دانست و عنوان کرد که با تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر حق الناس بودن رای مردم تکلیف همه در رعایت و عمل به قانون مشخص شده است .
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۰۳ - ۱۴:۲۴    
انصاری در نشست با اعضای انجمن کتابخانه های عمومی و خیرین کتابخانه ساز، با بیان اینکه کتاب ارزشمند ترین تراوشات ذهن بشر در طول تاریخ است اظهار داشت ...
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۰۳ - ۱۴:۱۴    
خباز گفت: خدمت رسانی به مردم استان باید شتاب بیشتری بگیرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۰۳ - ۱۴:۱۴    
محمدرضا خباز اظهار داشت: بسیج در صحنه های مختلف خیرات و برکات فراوانی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به همراه داشته است.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۰۳ - ۱۴:۱۴    
محمدرضا خباز گفت: عشق خدمت به مردم باید سرلوحه برنامه ها و کارهای مدیران باشد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۰۳ - ۱۴:۰۴    
سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی تاکید کرد: با توجه به ازدحام جمعیت در مراکز صدور روادید در شهرهای مرزی، زائران صرفاً با مراجعه به نمایندگی ها و دفاتر تعیین شده در شهرهای مختلف غیر مرزی ...
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۰۳ - ۱۴:۰۴    
سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت : تا ساعت 24 دیشب تعداد چهارصد هزار و 380 نفر از زائرین ایرانی از مرزهای مهران ، شلمچه و چزابه وارد کشور عراق شدند .
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۰۳ - ۱۳:۵۴    
وزیر کشور گفت : مردم خوب کشور برای سفر به عراق به توصیه های ستاد مرکزی اربعین به خوبی عمل می کنند .
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۰۳ - ۱۳:۴۴    
استاندار خراسان رضوی در ادامه برنامه های ملاقات های عمومی خود ، به صورت چهره به چهره با تعدادی از شهروندان دیدار کرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۰۳ - ۱۳:۴۴    
رشیدیان بر لزوم بهره گیری از ظرفیت و توانمندی های اعضای نظام مهندسی برای توسعه روزافزون استان تاکید کرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۰۳ - ۱۳:۰۴    
صادقلو در مراسم صبحگاه گروهان های نمونه بسیج کارمندان استان با عنوان حامیان ولایت اظهار کرد: اولین ویژگی بسیج حرکت و سرزندگی است و امروز بسیجی باید پویا و به دور از رکود هدفمند و با انگیزه در اندیشه ...
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۰۳ - ۱۳:۰۴    
طرح شهرک متالورژی در منطقه آزاد اینچه برون با سرمایه گذاری 6 هزار میلیارد تومانی با هدف ایجاد ارزش افزوده و توسعه صادرات صنایع معدنی ایجاد می شود.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۰۳ - ۱۳:۰۴    
مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در حکمی، حمیدرضا قالیباف را به عنوان مدیر پروژه منطقه آزاد تجاری صنعتی اینچه برون منصوب کرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۰۳ - ۱۲:۵۴    
استاندار البرز تأکید کرد: فرایند ساخت و ساز در استان با آموزش های لازم نظام مند خواهد شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۰۳ - ۱۲:۵۴    
استاندار البرز در جلسه شورای اداری شهرستان اشتهارد ضمن تبیین سیاست های دولت، به نقش ویژه بسیج سازندگی اشاره کرد و نکات کلیدی را در بحث توسعه این شهرستان مطرح نمود؛ مشروح این خبر را در ادامه می خوانید.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۰۳ - ۱۲:۵۴    
استاندار زنجان در ششمین جلسه کارگروه اشتغال استان توسعه کشت گلخانه ای را حرکتی پیشران در کشاورزی استان دانست و گفت ...
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۰۳ - ۱۲:۰۴    
معاون حقوقی رئیس جمهور در بوشهر گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده برای افزایش اطلاعات مسئولان واحدهای حقوقی دستگاه های آموزش های تخصصی حقوقی در استان ها برگزار می شود.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۰۳ - ۱۲:۰۴    
شناسایی رفع موانع تولید از منظر تفویض اختیار با حضور معاون مدیریت و توسعه منابع وزارت کشور و تنی چند از استانداران مورد بحث و بررسی قرار گرفت .
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۰۳ - ۱۱:۵۴    
سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت : مدیریت تیم های امدادی و درمانی دستگاه های متعدد مستقر در مرز برای ارائه خدمات امدادی و پزشکی به صورت واحد به عهده وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی خواهد بود .
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۰۳ - ۱۱:۳۴    
سالاری گفت: شورای حل اختلاف دستگاه های اداری و مردم با همکاری جامعه حقوقی استان بوشهر راه اندازی می شود.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۰۳ - ۱۱:۲۵    
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: جشنواره شهید بهشتی برای ارائه نشان علمی و ملی به استادان حقوق 12 آذر ماه برگزار می شود.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۰۳ - ۱۱:۲۵    
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: استان بوشهر با توانمندی های اقتصادی در بخش های تولید، صادرات و نقش مهمی در اقتصاد جامعه دارد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۰۳ - ۱۱:۲۵    
امین زاده از تشکیل کمیسیون مستندسازی برای جلوگیری از زمین خواری خبر داد و گفت: با حضور معاونین چند وزارتخانه کمیسیون مستند سازی تشکیل جلسه داد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۰۳ - ۱۰:۵۵    
استاندار ایلام در دیدار با فرمانده ناجا از آمادگی استان برای توزیع روزانه 135 هزار غذا در بین زوار خبر داد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۰۳ - ۱۰:۴۵    
طی حکمی از سوی ربیع فلاح محمدرضا تباکی از مدیران جانباز و بومی شهرستان گلوگاه به عنوان سرپرست فرمانداری گلوگاه منصوب شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۰۳ - ۱۰:۲۵    
استاندار مازندران گفت: با وجود شبکه های متعدد اجتماعی و رشد و پیشرفت فناوری، شبکه های اجتماعی نمی تواند جای کتاب و کتابخوانی را بگیرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۰۳ - ۱۰:۲۵    
خدمتگزار در جمع کارکنان سازمان مدیریت و برنامه ریزی و در جریان بازدید از این سازمان گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی یکی از مهمترین سازمان هایی است که نقش بسیار مهمی در برنامه ریزی و تسریع روند توسعه ...
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۰۳ - ۰۹:۴۵    
استاندار کرمان با اشاره به اینکه قوانین و مقررات لازم در زمینه بازسازی بازار قلعه محمود در کمیسیون ماده پنج پیگیری و انجام می شود ...
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۰۳ - ۰۹:۰۵    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان از اختصاص 90 میلیارد ریال اعتبار برای احداث جاده ریگان - جاسک خبر داد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۰۳ - ۰۸:۵۵    
خدمتگزار به مناسبت هفته بسیج از چند تن از خانواده های شهید و جانباز هشت سال دوران دفاع مقدس دیدار کرد و از نزدیک در جریان مسائل، مشکلات و درخواست های آنان قرار گرفت.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۰۳ - ۰۸:۵۵    
استاندار مازندران از نمایشگاه بزرگ کتاب ساری در ساری بازدید کرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۰۳ - ۰۸:۵۵    
استاندار ایلام گفت: مردم و مسئولین با تمام محدودیت ها، خدمات رسانی به زوار را به بهترین شکل به انجام می رسانند.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۰۳ - ۰۸:۴۵    
استاندار ایلام بر دستیابی به آمار دقیق از میزان گرایش بانوان استان به اعتیاد به منظور برنامه ریزی جهت انجام اقدامات درمانی و توانبخشی تأکید کرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۰۳ - ۰۸:۴۵    
وزیرکشور با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای برگزاری بی طرفانه انتخابات خواهیم کرد، گفت : برای ما اجرای قانونی وسالم انتخابات مهم است .
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۰۳ - ۰۸:۴۵    
دکتر رحمانی فضلی و محمد سالم الغبان ضمن تاکید بر همکاری بیشتر جهت تسریع در صدور ویزا برای زائران اربعین، خواستار اهتمام بر ورود همه زائران با مدارک قانونی به عراق شدند.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۰۳ - ۰۸:۳۵    
استاندار قزوین عنوان کرد: سازمان مدیریت مغز برنامه ریزی و حرکت دهنده دستگاه های اجرایی از نظر برنامه و بودجه است.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۰۳ - ۰۸:۳۵    
استاندار قزوین تاکید کرد: دستورالعمل یکپارچه سازی مدیریت کشاورزی دشت قزوین تدوین شود تا در سفر هیات دولت به استان مطرح و مورد تصویب قرار گیرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۰۳ - ۰۸:۳۵    
استاندار ایلام گفت: زیرساخت های لازم در مهران برای خدمت رسانی به زوار اربعین آماده است.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۹/۰۳ - ۰۸:۳۵    
استاندار ایلام از تکمیل طرح احیای 50 هزار هکتاری اراضی شهرستان دهلران تا پایان سال 95 خبر داد و گفت: با اجرای این طرح، این اراضی با استفاده از آب سد کرخه آبیاری می شوند.