چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۰۰:۵۶Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت کشور 30 آبان 1394 - moi.ir

وزارت کشور 29 اسفند 1393 وزارت کشور 31 فروردین 1394 وزارت کشور 23 اردیبهشت 1394 وزارت کشور 21 خرداد 1394 وزارت کشور 31 تیر 1394 وزارت کشور 31 مرداد 1394 وزارت کشور 31 شهریور 1394 وزارت کشور 29 مهر 1394 وزارت کشور 30 آذر 1394 وزارت کشور 30 دی 1394 وزارت کشور 28 بهمن 1394 وزارت کشور 26 اسفند 1394 وزارت کشور 3 آبان 1394 وزارت کشور 4 آبان 1394 وزارت کشور 5 آبان 1394 وزارت کشور 6 آبان 1394 وزارت کشور 8 آبان 1394 وزارت کشور 9 آبان 1394 وزارت کشور 10 آبان 1394 وزارت کشور 11 آبان 1394 وزارت کشور 12 آبان 1394 وزارت کشور 13 آبان 1394 وزارت کشور 14 آبان 1394 وزارت کشور 16 آبان 1394 وزارت کشور 17 آبان 1394 وزارت کشور 18 آبان 1394 وزارت کشور 19 آبان 1394 وزارت کشور 20 آبان 1394 وزارت کشور 21 آبان 1394 وزارت کشور 22 آبان 1394 وزارت کشور 23 آبان 1394 وزارت کشور 24 آبان 1394 وزارت کشور 25 آبان 1394 وزارت کشور 26 آبان 1394 وزارت کشور 27 آبان 1394 وزارت کشور 28 آبان 1394 وزارت کشور 29 آبان 1394 وزارت کشور 30 آبان 1394 
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۹    
شماره تلفن های 22 - 02184867421 و شماره پیامک 30007773 به عنوان شماره های گروه ارتباط مردمی دبیرخانه ستاد مرکزی اربعین اعلام شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۹    
رئیس ستاد مرکزی اربعین در سفر خود به عراق به صورت میدانی از اقدامات صورت گرفته توسط گروه های مختلف مردمی در کربلا و نجف بازدید کرد .
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۹    
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با تاکید بر مسئولیت دولت عراق در تامین امنیت زوار اربعین به عنوان میزبان اصلی مراسم ...
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۴۹    
جادری گفت: اعزام زائران اربعین حسینی به کربلا باید طبق برنامه ریزی و در زمان مقرر و طبق دستورالعمل ها و تحت نظارت انجام شود.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۴۹    
استاندار: نرخ بیکاری فصل تابستان گیلان نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۴۹    
مدیرکل سیاسی وزارت کشور با اشاره به اصول و رویکردهای دولت تدبیر و امید در حوزه سیاست داخلی، گفت: یکی از این سیاست ها همزیستی مسالمت آمیز اقوام و مذاهب است که استان هرمزگان الگوی همزیستی مسالمت آمیز ...
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۳۹    
استاندار گیلان در راستای سیاست های رفع موانع تولید و بهبود فضای کسب و کار از چند طرح صنعتی در رشت و صومعه سرا بازدید کرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۳۹    
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور پس از بازدید از مرز شلمچه و سطح خدمات ارائه شده به زائرین اربعین حسینی از تلاش های استاندار خوزستان قدردانی کرد و گفت ...
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۲۹    
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ستاد مدیریت بحران بحران استان و شهرستان ها باید در آماده باش کامل قرار بگیرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۱۹    
در جلسه 5 ساعته زرگرپور و رحیم میدانی در خصوص تسریع در اجرای طرح 9 ماده ای احیای حوضه آبریز زاینده رود، صندوق پرداخت خسارت کشاورزان، سد بهشت آباد ...
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۰۹    
دکتر رحمانی فضلی گفت: مدیریت آیین ها و مراسم اربعین حسینی باید مبتنی بر فرهنگ و اعتقادات مردمی باشد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۵۹    
دین پرست گفت: بر اساس اعلام دبیر ستاد انتخابات کشور بیش از 85 درصد از فرمانداران و بخشداران کشور در آزمون ویژه مجریان انتخابات موفق به کسب نمره حد نصاب لازم شده اند.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۵۹    
رییس جمهوری دولت را یک دولت فراحزبی توصیف و تاکید کرد: دولت یازدهم در پی پیروزی جناح خاصی نیست و تلاش می کند شرایط برای مشارکت همه جناح ها، احزاب و گروه ها فراهم شود.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۵۹    
دین پرست سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت : دکتر رحمانی فضلی وزیر محترم کشور در چهارمین جلسه ستاد مرکزی اربعین حسینی دستور اکید دادند ...
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۵۹    
قائم مقام وزیر کشور در امور بین الملل و سخنگوی ستاد مرکزی اربعین به مردم توصیه کرد؛ فقط با مراجعه به 15 دفتر رسمی صدور روادید در شهرهای منتخب کشور ، برای دریافت روادید ( ویزا) اقدام کنند .
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۹    
استاندار گلستان در جلسه ستاد انتخابات استان اظهار کرد: فرمانداران و بخشداران باید با اشراف کامل به قانون رفتارها و ادبیات خود را با آن بسنجند و بر اساس قانون عمل کنند.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۹    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جریان سفر به استان مرکزی در نشست با خبرنگاران در اراک گفت: اجرای سیاست های حمایتی حوزه ناباروری در کشور یکهزار و 800 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که تا آخر سال با ...
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۹    
نماینده عالی دولت در استان هرمزگان گفت: مدیریت منابع باید در دستور کار مدیران استان هرمزگان قرار گیرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۹    
استاندار کرمانشاه گفت: معبد آناهیتا یک مجموعه تاریخی بسیار ارزشمند است که می تواند نقشی محوری در توسعه کنگاور ایفا کند.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۹    
با حضور استاندار مرکزی و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اتاق عمل بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان خمین به بهره برداری رسید.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۱۹    
استاندار در جلسه ای که با حضور مدیران و کارکنان نهاد کتابخانه های عمومی استان به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی برگزار شد گفت: حرّیت و آزادگی از قلم و آندیشه و اگاهی حاصل می شود .
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۰۹    
استاندار البرز گفت: بسترهای کارآفرینی فارغ التحصیلان دانشگاهی، باید از دل دانشگاه ها و هنگامه تحصیل کلید زده شود.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۰۹    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه بازدید از مراکز درمانی شهر اراک که با حضور استاندار مرکزی انجام شد با بیان اینکه استان مرکزی نیازمند توسعه مراکز درمانی است ...
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۰۹    
استاندار کرمانشاه گفت: با روند توسعه و بالندگی محسوسی مواجهیم.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۰۹    
استاندار همدان گفت: این استان با توجه به استحقاق و شایستگی ها باید در زمینه شهرسازی و کاهش ترافیک توسعه یابد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۰۹    
چهارمین جشنواره منطقه ای رویش کویر از امروز به مدت دو روز با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، شماری از پژوهشگران و مخترعان کشوری و مسئولان بنیاد نخبگان در زاهدان آغاز بکار کرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۹    
استاندار یزد با بیان اینکه در مسابقات علمی همیشه پیشرفت وجود دارد گفت: در این مسابقات هیچ فرد و گروهی نباید احساس بازنده بودن داشته باشد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۹    
مجید خدابخش گفت: دولت با حمایت از شرکت های دانش بنیان فرصت بی نظیری را برای اشتغال جوانان ایجاد کرده است و بدون استفاده از آن، اشتغال تمام تحصیل کردگان میسر نخواهد شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۹    
استاندار مرکزی در کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی که با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد ...
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۴۹    
منابع خاک معدن انگوران از شمول ماده 35 قانون تسهیل و رفع موانع تولید، که بنا بر آن قانون عرضه خاک معدن از طریق بازار بورس باید صورت بگیرد ...
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۴۹    
دکتر رحمانی فضلی با تأکید بر مردمی بودن همایش اربعین و کمک دولت در کنار مردم به برگزاری این مراسم گفت ...
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۴۹    
قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه بازدید از بیمارستان آیت الله خوانساری اراک، گفت:10 قطب تشخیص و درمان سرطان در کشور ایجاد می شود.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۹    
دین پرست سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت : تا صبح شنبه سی ام آبان ماه برای بیش از 600 هزار نفر برای سفر به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی روادید صادر شده است .
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۱۰    
استاندار کرمانشاه گفت: استان از منابع آبی کافی برخودار است و مشکلی برای تأمین آب مورد نیاز پروژه های بزرگی مانند پتروشیمی ندارد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۰    
سلیمانی گفت: برای افزایش ازدواج جوانان، باید وضعیت اشتغال و اقتصاد رونق پیدا کند.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۰    
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برای تکمیل معابر مسکن مهر شهرهای زیر 25 هزار نفر در این استان، 30 میلیارد ریال اختصاص پیدا کرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۵۰    
با حضور رشیدیان جلسه شورای برنامه ریزی و هماهنگی پایتخت فرهنگ اسلامی مشهد 2017 برگزار شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۵۰    
با حضور رشیدیان سومین همایش بررسی مسایل و چالش های شهرسازی و معماری مناسب سازی محیط و فضاهای شهری برای توان یابان برگزار شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۴۰    
استاندار گیلان در دیدار با معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان امکان صدور ویزا در مرز آستارا و 24 ساعته شدن فعالیت گمرک دو کشور را خواستار شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۳۰    
استاندار البرز با بیان اینکه این استان از ظرفیت های ویژه ای در بخش کشاورزی و منابع طبیعی برخوردار است، گفت: مرکز علمی و فناوری کشاورزی استان البرز راه اندازی می شود.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۱۰    
عملیات اجرای طرح شبکه فرعی آبیاری تحت فشار ناحیه دوم عمرانی پایاب سد خدآفرین در منطقه آج اشمه بیله سوار مغان آغاز شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۰۰    
هیأتی تجاری اقتصادی از استان کهگیلویه و بویراحمد به سرپرستی سید موسی خادمی استاندار و همراهی جبار کیانی پور رئیس اتاق بازرگانی، صنایع ...
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۵۰    
در صبحانه کاری هیئت گیلانی با هیئت آذری در زمینه سرمایه گذاری جمهوری آذربایجان در بخش گردشگری گیلان بحث و تبادل نظر شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۰۰    
در دیدار استاندار گیلان با وزیر راه و ترابری جمهوری آذربایجان بر توسعه ی همکاری های دو طرف در زمینه راه و ترابری تأکید شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۰۰    
استاندار آذربایجان غربی میزبان خانم نوروز مولود محمد امین وزیر شهرداری ها و گردشگری اقلیم کردستان عراق بود.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۰۰    
مقیمی با اشاره به اینکه لایحه شفاف سازی هزینه های انتخاباتی نامزدها با قید دوفوریت، تحویل مجلس شد، گفت: هیچ رویکرد سیاسی در لایحه شفاف سازی هزینه های تبلیغات انتخاباتی مطرح نیست.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۹:۵۰    
خدمتگزار در جلسه نشست بررسی زمینه های همکاری های اقتصادی خراسان جنوبی با کشور پاکستان که با حضور سفیر پاکستان در ایران برگزار شد، گفت: دولت تدبیر و امید ...
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۹:۴۰    
استاندار خوزستان گفت: امنیت کامل در مسیر سفر اربعین در خوزستان و مرزهای چذابه و شلمچه برقرار است.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۹:۳۰    
افشانی گفت: تنها راه نجات اقتصادی استان، جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی است تا در رقابت سنگینی که در دوران سخت اقتصادی برقرار است، بتوانیم جایگاه این استان را ارتقا دهیم.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۹:۲۰    
هیات داوران یازدهمین سپموزیوم بین المللی روابط عمومی ایران مقتدایی استاندار خوزستان را به عنوان مدیر برتر ارتباط گستر ایران در سال 94 انتخاب کرد.