پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۰۰:۵۳Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت کشور 27 آبان 1394 - moi.ir

وزارت کشور 29 اسفند 1393 وزارت کشور 31 فروردین 1394 وزارت کشور 23 اردیبهشت 1394 وزارت کشور 21 خرداد 1394 وزارت کشور 31 تیر 1394 وزارت کشور 31 مرداد 1394 وزارت کشور 31 شهریور 1394 وزارت کشور 29 مهر 1394 وزارت کشور 30 آذر 1394 وزارت کشور 30 دی 1394 وزارت کشور 28 بهمن 1394 وزارت کشور 26 اسفند 1394 وزارت کشور 3 آبان 1394 وزارت کشور 4 آبان 1394 وزارت کشور 5 آبان 1394 وزارت کشور 6 آبان 1394 وزارت کشور 8 آبان 1394 وزارت کشور 9 آبان 1394 وزارت کشور 10 آبان 1394 وزارت کشور 11 آبان 1394 وزارت کشور 12 آبان 1394 وزارت کشور 13 آبان 1394 وزارت کشور 14 آبان 1394 وزارت کشور 16 آبان 1394 وزارت کشور 17 آبان 1394 وزارت کشور 18 آبان 1394 وزارت کشور 19 آبان 1394 وزارت کشور 20 آبان 1394 وزارت کشور 21 آبان 1394 وزارت کشور 22 آبان 1394 وزارت کشور 23 آبان 1394 وزارت کشور 24 آبان 1394 وزارت کشور 25 آبان 1394 وزارت کشور 26 آبان 1394 وزارت کشور 27 آبان 1394 وزارت کشور 28 آبان 1394 وزارت کشور 29 آبان 1394 وزارت کشور 30 آبان 1394 
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۵:۵۱    
دکتر حسن روحانی، لایحه شفاف سازی منابع مالی و هزینه های انتخاباتی داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی را برای طی تشریفات قانونی، به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۵:۴۱    
1394/8/27 چهارشنبه
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۵:۳۱    
سخنگوی ستاد مرکزی اربعین گفت : زائران عتبات عالیات برای حضور در مراسم اربعین حسینی حتما باید دارای گذرنامه ...
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۵:۳۱    
رییس جمهوری دولت را یک دولت فراحزبی توصیف و تاکید کرد: دولت یازدهم در پی پیروزی جناح خاصی نیست و تلاش می کند شرایط برای مشارکت همه جناح ها، احزاب و گروه ها فراهم شود.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۵:۲۱    
برای استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت زنان در سطوح مدیریتی بانک اطلاعاتی زنان توانمند استان خوزستان تشکیل شود و در اختیار مدیران قرار گیرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۵:۰۱    
انصاری در نشست خبری خود گزارشی از درآمد هزینه خانوارهای کشور در سالهای 92 و 93 ارائه نمود و گفت: در آمار درآمد هزینه استان از سال 88 ...
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۵:۰۱    
استاندار کرمانشاه گفت: در دنیای امروز منابع آبی نقش بسیار مهمی در توسعه صنعتی و کشاورزی استان دارند.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۴:۵۱    
مقتدایی گفت: طرح 550 هزار هکتاری موسوم به طرح مقام معظم رهبری که از 20 سال پیش تصویب شده است یک طرح بدون معارض است که کسی تا کنون به اجرای آن اعتراض نکرده است.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۴:۵۱    
رازانی گفت: با توجه به ظرفیت های گسترده بخش کشاورزی استان باید چشم اندار و برنامه ای تحول ساز برای این بخش طراحی گردد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۴:۵۱    
زرگرپور خطاب به اعضای جدید هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خواستار توجه جدی به استاندارد سازی مصالح ساختمانی، نظارت بیشتر بر ساخت و سازها و پیگیری و تعیین مجری ذیصلاح شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۴:۵۱    
دین پرست، از سفر وزیر کشور به استان های ایلام و خوزستان برای بازدید و بررسی آخرین اقدامات و وضعیت احراز آمادگی ها ، جهت تردد زائرین اربعین حسینی خبر داد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۴:۵۱    
دین پرست گفت: بر اساس اعلام دبیر ستاد انتخابات کشور بیش از 85 درصد از فرمانداران و بخشداران کشور در آزمون ویژه مجریان انتخابات موفق به کسب نمره حد نصاب لازم شده اند.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۴:۴۱    
استاندار یزد گفت: ضروری ترین اقدامی که امروز می توانیم برای جوانان در جامعه انجام دهیم این است که آن ها را بافرهنگ کار و تلاش آشناسازیم و این فرهنگ را گسترش دهیم.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۴:۴۱    
دکتر رحمانی فضلی گفت : در حوزه سیاست داخلی آماده ورود به عرصه مهم و سرنوشت ساز انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هستیم .
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۴:۴۱    
مشاور وزیر و مدیرکل امور بانوان وزارت کشور با اشاره به ضرورت حضور بانوان در عرصه های مختلف جامعه گفت ...
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۴:۴۱    
دکتر رحمانی فضلی با تأکید بر مردمی بودن همایش اربعین و کمک دولت در کنار مردم به برگزاری این مراسم گفت ...
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۴:۳۱    
شورای برنامه ریزی استان خوزستان با حضور دکتر محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان و با ریاست مقتدایی استاندار این استان برگزار و سه مصوبه مهم در پی داشت .
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۴:۳۱    
معاون رییس جمهور در پاسخ به پرسشی در خصوص مشکلات مربوط به شرایط آب و هوایی خوزستان، گفت: شورایی در وزارت کشور به دستور ریاست جمهور برای رسیدگی به مساله ریزگردها تشکیل و اولین رقم اعتباری برای این ...
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۴:۲۱    
با حضور زرگرپور طرح بیابان زدایی 10 هزار هکتار از کانون بحرانی زمین های شرق اصفهان با شروع عملیات کشت نهال در هزار هکتار از عرصه های منابع طبیعی بمنظور مقابله با پدیده گرد و غبار آغاز شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۳:۳۱    
بنا به پیشنهاد وزارت کشور و با تصویب هیات دولت، محمدرضا خباز و فریدون همتی به عنوان استانداران سمنان و قزوین منصوب شدند.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۲:۱۱    
استاندار گیلان در ادامه سفر خود به جمهوری آذربایجان با وزیر حوادث غیر مترقبه این کشور دیدار و گفتگو کرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۲:۱۱    
استاندار زنجان در بیست و ششمین نشست خبری خود اظهار داشت: طبق تقسیم کار بعمل آمده، استانهای آذری زبان در محور شلمچه تا نجف و استان زنجان در نجف مستقر و خدمات ارائه خواهند نمود.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۲:۱۱    
تبلیغات انتخاباتی یکی از مسایل مهمی است که می تواند در سرنوشت نامزدها و انتخابات موثر باشد، از این رو کارشناسان معتقدند که لایحه شفاف سازی منابع مالی و هزینه های انتخاباتی می تواند در ایجاد عدالت ...
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۲:۱۱    
همزمان با برگزاری سومین کنفرانس ملی مدیریت بحران از ترجمه سند چارچوب سندای برای کاهش بلایای طبیعی رونمایی شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۲:۱۱    
دکتر ذوالفقاری با تاکید بر لزوم همراه داشتن روادید توسط زائرین و انجام بیمه حوادث گفت : به طور قطع مقام های عراقی با ورود افراد بدون ویزا مخالف هستند و تمام زائران حتما باید با ویزا عازم عتبات عالیات ...
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۲:۰۱    
استاندار مازندران در مراسم افتتاحیه نشست مشترک مدیران بنادر کشورهای ساحلی خزر در ساری گفت : دریای با شکوه خزر دریای صلح و دوستی و نماد توسعه و همکاری همه جانبه است.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۲:۰۱    
نجفی در دیدار وزیر صنعت و اقتصاد جمهوری آذربایجان با اشاره به اهمیت اتصال راه آهن دو کشور گفت:امور مربوط به احداث ترمینال کالا در آستارا و احداث خط ریلی از این ترمینال تا نقطه صفر مرزی به جد درحال ...
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۱:۵۱    
استاندار چهارمحال و بختیاری شتاب بخشی در جابجایی روستاهای در معرض خطر این استان را ضروری دانست.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۱:۵۱    
طی مراسمی با حضور استاندار قم و مسئولان ملی و استانی دوازدهمین نمایشگاه بین المللی فرش دستباف قم افتتاح شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۱:۴۱    
نماد دائمی اجلاس مشترک مدیران بنادر کشورهای حاشیه دریای خزر همزمان با برگزاری هفتمین اجلاس به میزبانی بندر امیرآباد در ساری رونمایی شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۰:۵۱    
پرویزی گفت: با بازبینی پروژه های در دست اجرا در استان تلاش خواهیم کرد طرح های اولویت دار و موثر را شناسایی کرده و بودجه را به صورت عادلانه بین آنها توزیع کنیم.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۰:۵۱    
استاندار البرز به همراه مشاور عالی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و جمعی از مسئولان ...
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۰:۵۱    
جلسه ستاد ساماندهی طرح های دریای استان، پس از پایان یافتن طرح های دریا در سال جاری به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و با حضور فرمانداران شهرهای ساحلی و دستگاه های مجری تشکیل گردید.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۰:۵۱    
استاندار مازندران گفت: از افتخارات مردم مازندران، نقش موثر آنان در آزاد سازی و بازسازی سوسنگرد قهرمان است.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۰:۵۱    
استاندار قم در دیدار با تولیت مسجد مقدس جمکران بر لزوم تلاش برای توسعه زیرساخت های زیارتی قم تاکید کرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۰:۴۱    
نماینده عالی دولت در استان هرمزگان خواستار توجه ویژه به سلامت فکر و جسم و ایجاد ظرفیت و امکانات برای تقویت فکری و جسمی دانش آموزان به خصوص در جنبه های ورزشی شد و گفت ...
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۰:۴۱    
وزیر آموزش و پرورش به دلیل اجرای مناسب پروژه مهر بازگشایی مدارس از استاندار و رئیس شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان قدردانی کرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۰:۳۱    
استاندار هرمزگان گفت: صنعت و معدن یکی از محورهای توسعه استان هرمزگان محسوب می شود.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۰:۳۱    
نماینده عالی دولت در استان هرمزگان گفت: دولت یازدهم توجه ویژه ای به توسعه شرق هرمزگان داشته است.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۰:۲۱    
در همایش تجاری ایران و آذربایجان که با حضور دویست نفر از تجار و مدیران شرکت های تجاری جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان با محوریت استان گیلان در باکو برگزار شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۰:۲۱    
نخستین نمایشگاه توانمندی های اقتصادی ایران با محوریت گیلان با حضور استاندار، سفیر کشورمان و جمعی از مقامات جمهوری آذربایجان در باکو گشایش یافت .
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۰:۱۱    
تفاهم نامه سرمایه گذاری دهکده سلامت و احداث بیمارستان 300 تختخوابی جمعا هزار و 700 میلیارد تومان سرمایه گذاری و 3 هزار و 500 شغل مستقیم با حضور استاندار کرمان منعقد شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۰:۰۱    
استاندار خراسان شمالی گفت: با توجه به این که در حال حاضر امکان اشتغال در سیستم های اداری وجود ندارد بنابراین نیازمند حضور سرمایه گذاران در این شرایط سخت مالی هستیم.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۰:۰۱    
رزم حسینی در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه بام کرمان افزود: نباید به طرح های عمرانی و آبادانی نگاه سیاسی کرد زیرا این پروژه ها برای رفاه حال مردم و در مسیر توسعه اجرایی می شوند.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۰۹:۵۱    
پرویزی گفت: شهرستان شیروان قابلیت های بسیاری دارد بنابراین انتظار داریم تا این شهرستان به حد متوسطی از توسعه در کشور دست یاید.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۰۹:۴۱    
رازانی گفت: مسیر گردشگری بیستون طاق بستان با توجه به ویژگی های منحصر به فرد و ممتاز آن نیازمند طرح هایی با تراز جهانی است.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۰۹:۴۱    
استاندار خراسان رضوی گفت: امیدوارم روزی برسد که آمار مراجعان به بیمارستان ها، ورودی به زندان ها و مراکز بازپروری کاهش قابل ملاحظه ای پیدا کند.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۰۹:۴۱    
با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش و استاندار خراسان رضوی، رزمایش محمد رسول الله (ص) 3 نیروی زمینی ارتش در منطقه شرق کشور با رمز یا علی ابن موسی الرضا (ع) آغاز شد.