پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۰۴:۴۱Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت کشور 28 مهر 1394 - moi.ir

وزارت کشور 29 اسفند 1393 وزارت کشور 31 فروردین 1394 وزارت کشور 23 اردیبهشت 1394 وزارت کشور 21 خرداد 1394 وزارت کشور 31 تیر 1394 وزارت کشور 31 مرداد 1394 وزارت کشور 31 شهریور 1394 وزارت کشور 30 آبان 1394 وزارت کشور 30 آذر 1394 وزارت کشور 30 دی 1394 وزارت کشور 28 بهمن 1394 وزارت کشور 26 اسفند 1394 وزارت کشور 1 مهر 1394 وزارت کشور 3 مهر 1394 وزارت کشور 4 مهر 1394 وزارت کشور 5 مهر 1394 وزارت کشور 6 مهر 1394 وزارت کشور 7 مهر 1394 وزارت کشور 8 مهر 1394 وزارت کشور 9 مهر 1394 وزارت کشور 11 مهر 1394 وزارت کشور 12 مهر 1394 وزارت کشور 13 مهر 1394 وزارت کشور 14 مهر 1394 وزارت کشور 15 مهر 1394 وزارت کشور 16 مهر 1394 وزارت کشور 17 مهر 1394 وزارت کشور 18 مهر 1394 وزارت کشور 19 مهر 1394 وزارت کشور 20 مهر 1394 وزارت کشور 21 مهر 1394 وزارت کشور 22 مهر 1394 وزارت کشور 23 مهر 1394 وزارت کشور 24 مهر 1394 وزارت کشور 25 مهر 1394 وزارت کشور 26 مهر 1394 وزارت کشور 27 مهر 1394 وزارت کشور 28 مهر 1394 وزارت کشور 29 مهر 1394 
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۷/۲۸ - ۱۴:۲۶    
رئیس ستاد انتخابات استان همدان خواستار فراهم شدن امکان مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس و خبرگان از سوی ستاد انتخابات استان شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۷/۲۸ - ۱۴:۲۶    
مهندس مقیمی در بوشهر گفت: برای ارتقا وضعیت معیشتی و اقتصادی افراد ساکنان صنایع صنعت نفت باید فنون و آموزش های تخصصی به جوانان ساکن این مناطق توسعه یابد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۷/۲۸ - ۱۳:۳۱    
سخنگوی وزارت کشور درخصوص ثبت نام برای نامزدی انتخابات گفت: نام نویسی برای نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی از 28 آذر و برای مجلس خبرگان رهبری از 26 آذر آغاز می شود و در این انتخابات حدود 960 هزار ...
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۷/۲۸ - ۱۳:۲۱    
مسوول کمیته پشتیبانی و مالی ستاد انتخابات کشور گفت: قراردادهای خرید اقلام مورد نیاز برای برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری منعقد شده یا در شرف انعقاد است.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۷/۲۸ - ۱۱:۵۱    
چهارمین دور نشست های منطقه ای دفاتر امور زنان و خانواده استان های مناطق پنج گانه با حضور دکتر فرهمندپور و به صورت ویدئوکنفرانس در وزارت کشور برگزار شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۷/۲۸ - ۱۱:۳۲    
استاندار آذربایجان شرقی در بازدید از مرکز تجاری نخجوان با توانمندی های واحدهای صنعتی و تولیدی این جمهوری خودمختار آشنا شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۷/۲۸ - ۱۱:۲۲    
هشتمین نشست ستاد انتخابات استان در دفتر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان برگزار شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۷/۲۸ - ۱۱:۱۲    
استاندار گیلان گفت: آزمون کتبی قانون انتخابات در استانداری گیلان برگزار شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۷/۲۸ - ۱۱:۱۲    
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: رسانه های گروهی و روابط عمومی دستگاه های اجرایی، برای انعکاس عملکرد دولت یازدهم به مردم، سنگ تمام گذاشته اند.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۷/۲۸ - ۱۱:۰۳    
استاندار گیلان پس از برگزاری نشست بررسی آخرین وضعیت خانواده های آسیب دیده فاجعه منا از روند ساخت آرامگاه شهدای گمنام شهرستان لنگرود بازدید کرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۷/۲۸ - ۱۱:۰۳    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: جذب سرمایه گذار به روند توسعه استان شتاب می بخشد و حمایت، تقویت و ایجاد بستر لازم برای سرمایه گذاران و صنعت گران هدفی برای گذر از محرومیت های تاریخی استان است.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۷/۲۸ - ۱۱:۰۳    
خادمی گفت: پیش نویس سند راهبردی کاهش تصادفات در محورهای شریانی و مهم استان به لحاظ شکل اجرائی و محتوائی جامع باشد و همه دستگاه های ذیربط نظرات کارشناسی خود را در تدوین آن ارائه دهند.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۷/۲۸ - ۱۰:۵۳    
استاندار زنجان در بیست و پنجمین نشست خبری خود به فضای کسب و کار در استان، سیاستهای اقتصادی دولت، بازگشایی محورهای شمالی و غربی پادگان، اجرای پروژه سبزه میدان و کاهش قیمت گوشت قرمز در استان اشاره داشت.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۷/۲۸ - ۱۰:۴۳    
استاندار کردستان گفت: کمک به ایجاد کارآفرینی عین امر به معروف در جامعه است.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۷/۲۸ - ۱۰:۴۳    
استاندار کردستان گفت: اداره پست استان توسعه تجارت الکترونیک را در اولویت برنامه های خود قرار دهد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۷/۲۸ - ۱۰:۳۳    
استاندار کرمانشاه گفت: خوشبختانه وضعیت جغرافیایی و آب و هوایی استان به شکلی است که زمینه و بستر مناسب برای توسعه راه های روستایی را فراهم کرده است.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۷/۲۸ - ۱۰:۳۳    
بر پایه نتایج به دست آمده، 73.8 درصد مردم ایران از عملکرد دولت یازدهم راضی و نسبت به بهبود شرایط کشور با حضور دولت روحانی امیدوار و در این میان ایلامی ها جزو امیدوارترین مردم کشور به سرنوشت و آینده ...
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۷/۲۸ - ۱۰:۳۳    
با حضور استاندار کرمانشاه 93 پروژه محرومیت زدایی قرارگاه قرب کوثر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اعتبار 2 میلیارد و 200 میلیون تومان در کرمانشاه افتتاح شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۷/۲۸ - ۱۰:۲۳    
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به حرکت عظیم و بی نظیر زایران حسینی در اربعین سال گذشته، گفت: در سطح ملی هماهنگی هایی انجام شده است تا این رویداد عظیم امسال به شکل سازمان دهی شده و با آمادگی قبلی ...
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۷/۲۸ - ۱۰:۲۳    
وکیلی گفت: امروز مبارزه با مصرف مواد مخدر عین جهاد برای ما لازم و ضروری است.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۷/۲۸ - ۱۰:۲۳    
محمدحسین مقیمی گفت: باید مواردی را که ممکن است انتخابات آینده را مورد خدشه قرار دهد، شناسایی و از آن جلوگیری کنیم تا فضایی امن و آرام برای انتخابات فراهم شود.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۷/۲۸ - ۱۰:۲۳    
استاندار قم با اشاره به تهدیدها و فرصت های حضور اتباع و مهاجرین بر ضرورت تلاش برای استفاده از این حضور به عنوان فرصتی برای استان قم تاکید کرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۷/۲۸ - ۱۰:۱۳    
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور گفت: طرح مطرح شده از سوی استاندار کرمان با عنوان همیاران آب ظرفیت تبدیل شدن به یک الگوی بین المللی را دارد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۷/۲۸ - ۱۰:۱۳    
روزبه در جلسه کمیته حمایت قضائی از سرمایه گذاری استان قزوین تاکید کرد: مشکلات واحدهای تولیدی به مسائل حقوقی و قضایی محدود نشود.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۷/۲۸ - ۱۰:۱۳    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ایجاد کمربند سبز در شهر کرمان را اقدامی ارزشمند دانست و گفت ...
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۷/۲۸ - ۱۰:۰۳    
خدابخش گفت: فصل جدیدی در همکاری های ایران و جهان بویژه اروپا در دولت تدبیر و امید گشوده شده است.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۷/۲۸ - ۱۰:۰۳    
استاندار یزد با حضور در بنیاد برکت ضمن دیدار و گفتگو با مدیرعامل و جمعی از مدیران ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، از نمایشگاه دائمی این بنیاد بازدید کرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۷/۲۸ - ۱۰:۰۳    
استاندار خراسان شمالی گفت: اقتصاد استان باید مبتنی بر تولید بومی و نیازهای داخلی باشد و سپس نگاه صادراتی به محصولات داشت.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۷/۲۸ - ۱۰:۰۳    
استاندار خراسان شمالی گفت: تولیدکنندگان و مردم باید به کیفیت محصولات و نشان استاندارد توجه بیشتری داشته باشند.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۷/۲۸ - ۰۹:۵۳    
استاندار آذربایجان غربی گفت: پیش بینی و ایجاد منابع جدید درآمدی لازمه تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی در استان می باشد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۷/۲۸ - ۰۹:۵۳    
استاندار خراسان شمالی گفت: با حضور مستمر و مداوم بازرسان و ناظرین در دستگاه های اجرایی شاهد کاهش تخلفات اداری خواهیم بود.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۰۷/۲۸ - ۰۹:۵۳    
با حضور رئیس ستاد انتخابات کشور در جلسه شورای اداری استان قم احد جمالی به عنوان معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار قم معرفی شد.