سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۱۹:۴۶Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت کشور 5 دی 1402 - moi.ir

وزارت کشور 29 اسفند 1393 وزارت کشور 26 اسفند 1394 وزارت کشور 30 بهمن 1395 وزارت کشور 1 اردیبهشت 1396 وزارت کشور 22 آذر 1397 وزارت کشور 29 اسفند 1398 وزارت کشور 22 دی 1399 وزارت کشور 8 آبان 1400 وزارت کشور 28 فروردین 1401 وزارت کشور 16 اردیبهشت 1402 وزارت کشور 31 خرداد 1402 وزارت کشور 31 تیر 1402 وزارت کشور 3 مرداد 1402 وزارت کشور 31 شهریور 1402 وزارت کشور 30 مهر 1402 وزارت کشور 30 آبان 1402 وزارت کشور 30 آذر 1402 وزارت کشور 1 دی 1402 وزارت کشور 2 دی 1402 وزارت کشور 3 دی 1402 وزارت کشور 4 دی 1402 وزارت کشور 5 دی 1402 وزارت کشور 6 دی 1402 وزارت کشور 7 دی 1402 وزارت کشور 8 دی 1402 وزارت کشور 9 دی 1402 وزارت کشور 10 دی 1402 
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۲۱:۰۷    
فرماندار باروق گفت: آموزش و پرورش اصلی ترین نهاد اجتماعی در کشور است و نقش موثری در تربیت افراد ماهر و مستعد دارد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۱۷:۱۶    
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: بیش از 400 بانوی استان برای شرکت در دومین کنگره ملی بانوان تأثیرگذار ثبت نام کردند.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۱۶:۰۴    
فرماندار خوی گفت: تولید برق در نیروگاه سیکل ترکیبی خوی 87 درصد افزایش یافت.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۱۵:۵۸    
مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی استان اصفهان با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور برگزار شد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۱۵:۲۲    
استاندار کرمانشاه در حاشیه بازدید پنج ساعته از نمایشگاه دستاوردهای فناورانه استان گفت: برنامه ما این است که این ابتکارات و خلاقیت ها در حد نمایشگاه باقی نماند و یک برنامه ریزی عملیاتی برای بهره گیری ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۱۵:۱۶    
رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: رسانه ها نقش مهمی در آگاهی بخشی به جامعه و ایجاد بسترهای لازم برای گرم کردن فضای انتخابات دارند.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۰۹:۴۸    
فرماندار سردشت گفت: انتخابات سرمایه اجتماعی و مایه عزت و شکوه ملت اسلامی است و آنچه که مهم است و می تواند تأثیر گذار باشد ارتقای مشارکت سیاسی، امنیت، سلامتی و رقابت است.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۰۹:۲۷    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مجری طرح پیشنهادی گردشگری سنگواره و دیرین شناسی مشخص و این طرح سریع تر عملیاتی شود.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۶ - ۱۶:۳۶    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: با تعاملی که با 2 دستگاه جهاد کشاورزی و مسکن و شهرسازی استان بوشهر صورت گرفته در آینده نزدیک کتابخانه مرکزی استان کلنگ زنی می شود.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۶ - ۱۶:۱۲    
استاندار قم در دیدار با خیرین مسکن ساز، از همکاری همه جانبه با آنها برای حل مشکلات و موانع ساخت مسکن برای مردم کم برخوردار استان خبرداد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۶ - ۱۵:۳۶    
استاندار قم در پیامی شهادت مظلومانه سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی را به فرماندهی معظم کل قوا، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)، هم رزمان و خانواده محترم آن شهید تسلیت گفت.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۶ - ۱۵:۳۳    
استاندار آذربایجان غربی با اشاره به روند اجرای طرح های مسکن در آذربایجان غربی افزود: تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن 2 ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۶ - ۱۳:۰۷    
تفاهم نامه همکاری دوجانبه در دیدار فرمانداران ارومیه و تبریز با موضوع استفاده از ظرفیت ها و پتانسیلهای بالقوه وبالفعل دو شهرستان همسایه ارومیه و تبریز منعقد گردید.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۶ - ۱۳:۰۴    
فرماندار ویژه مهاباد گفت: اجرای طرح نشانی استاندارد جزو اولویت های مدیریت شهری بوده که با همکاری شهرداری ها، شوراها و دهیاری نسبت به اجرای آن باید اقدام شود.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۶ - ۱۲:۵۲    
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: عملکرد این استان در مدیریت بحران ها با وجود حادثه خیز بودن نسبت به سایر استان ها مثبت ارزیابی شده است.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۶ - ۱۲:۴۹    
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در سفر به بیرجند تأکید کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از تولید آثار هنری حمایت می کند.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۶ - ۱۲:۴۹    
استاندار خراسان جنوبی گفت : مدیران در ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت اهتمام داشته باشند.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۶ - ۱۲:۴۲    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه بیش از 90 درصد اقتصاد استان دست بخش خصوصی است و وجود شرکت های متعدد کار تیم اقتصادی استان را سخت کرده است افزود ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۶ - ۱۲:۴۰    
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان گفت: استان کرمان با پنج فرودگاه فعال، مثل سایر استان ها به عنوان تسهیل کننده حمل و نقل، نقش پررنگی را ایفا می کند.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۶ - ۱۲:۳۴    
مجموعه 40 جلدی از بیانات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال های مختلف با عنوان ره نامه به صورت همزمان در 30 دانشگاه سراسر کشور رونمایی شد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۶ - ۱۲:۳۱    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: مجموعه فرهنگی گلزار شهدای بیرجند ، چشم انتظار اعتبارات لازم از محل منابع ملی است.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۶ - ۱۲:۲۸    
استاندار ایلام همزمان با فرا رسیدن وفات حضرت ام البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، با حضور در منزل شهید ابراهیم کاظمی، به مقام شامخ این شهید والامقام ادای احترام نمود.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۶ - ۱۲:۲۸    
استاندار ایلام همزمان با فرا رسیدن وفات حضرت ام البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، با حضور در منزل شهید کلانتر رستمی، به مقام شامخ این شهید والامقام ادای احترام نمود.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۶ - ۱۲:۲۵    
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اجرای طرح های وزارت نیرو در استان همچون آب رسانی روستایی سرعت پیدا کند.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۶ - ۱۲:۲۵    
استاندار کرمان با حضور در بیمارستان پاستور بم از دو بازیکن تیم فوتبال بانوان خاتون بم عیادت و در جریان روند درمان آنها قرار گرفت.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۶ - ۱۲:۲۲    
استاندار ایلام در نشست شورای اداری استان و رویداد جام رسانه ای امید گفت:جام رسانه ای امید یک نهضت و جهاد بزرگ برای بیان دستاوردهای دولت است.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۶ - ۱۲:۲۲    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در نشست هماهنگی پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی که با حضور مدیران بانک های استان گفت:بانک ها در پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی تسهیل گری کنند.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۶ - ۱۲:۱۶    
فرماندار دیلم گفت: یک واحد درمانی و آزمایشگاهی در تامین اجتماعی شهرستان دیلم به بهره برداری رسید.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۶ - ۱۲:۰۷    
استاندار آذربایجان غربی در دیدار با وزیر راه و شهرسازی بر توسعه مسیرهای مواصلاتی و ترانزیتی استان تاکید کرد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۶ - ۱۲:۰۷    
فرماندار شهرستان دشتی گفت: اعتبارات عمرانی شهرستان دشتی از محل استانی از 380 میلیارد تومان عبور کرد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۶ - ۱۱:۵۵    
مانور زلزله و اسکان اضطراری با حضور 100 نیرو امدادی در دشتی، از توابع استان بوشهر برگزار شد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۶ - ۱۱:۵۲    
رئیس هیأت بازرسی انتخابات استان بوشهر گفت: تخلفات انتخاباتی در کوتاه ترین زمان ممکن رسیدگی می شوند.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۶ - ۱۱:۵۲    
استاندار یزد گفت: بسیاری از افراد بازمانده از تحصیل علی رغم تمایل به تحصیل، اما شرایط اقتصادی، اجتماعی و خانوادگی آن را ندارند لذا باید با نگاهی ویژه و انجام کار جهادی شرایط لازم را برای آن ها فراهم ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۶ - ۱۱:۴۹    
استاندار یزد با اعلام اینکه آمار واقعی صادرات استان در 9 ماهه ابتدایی سال جاری با 15 درصد افزایش به یک میلیارد و 167 میلیون دلار رسیده است ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۶ - ۱۱:۴۶    
علی محمد زنگانه استاندار گلستان روز سه شنبه 5 دی در حاشیه ملاقات مردمی تصریح کرد: ستاد پاسخگویی در 3 بخش پاسخگویی بر خط تلفن، پردازش نامه های مردمی و ثبت نامه های واصله فعالیت کرد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۶ - ۱۱:۴۶    
استاندار یزد به مناسبت فرارسیدن سالروز وفات حضرت ام البنین (س) روز تکریم مادران و همسران شهدا پیامی صادر کرد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۶ - ۱۱:۴۶    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان از برپایی نمایشگاه عکس پروژه های عمرانی استان به منظور اطلاع رسانی و امیدآفرینی میان مردم خبر داد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۶ - ۱۱:۴۳    
سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی گفت: دشمن با بی ثبات سازی و طرح مسائل مختلف به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات است.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۶ - ۱۱:۴۲    
فرماندار دیر در استان بوشهر گفت: با تلاش های انجام شده، نخستین مرکز صنایع دریایی و شیلاتی کشوری، دهه فجر امسال در بندر دیر به بهره برداری می رسد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۶ - ۱۱:۴۰    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت : هدف از نظارت عالیه پروژه ها را اجرای کار با کیفیت بالا عنوان کرد و گفت ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۶ - ۱۱:۴۰    
در آئینی با حضور رستگاری مدیر کل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری یزد ازمجموعه 40 جلدی ره نامه رونمایی شد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۶ - ۱۱:۴۰    
نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه کرج و استاندار البرز به مناسبت شهادت سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی پیام مشترکی صادر کردند.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۶ - ۱۱:۳۷    
معاون اجرایی رئیس جمهور در جریان سفر به اصفهان، در جشنواره شهید رجایی اصفهان حضور یافت.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۶ - ۱۱:۳۷    
استاندار همدان گفت: بهداشت محیط حائز اهمیت است و ضوابط و شرایط بهداشتی به ویژه در گلخانه ها و مرغ داری ها باید رعایت شود.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۶ - ۱۱:۳۷    
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: تأکید ریاست جمهوری بر پیگیری و کاهش شرایط آلودگی هوای اصفهان است و مجموعه های دولتی را مکلف کرده اند در این مسیر با تمام توان یاری رسان باشند.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۶ - ۱۱:۲۵    
معاون امور اقتصادی استاندار لرستان از رتبه چهارم لرستان در جذب تسهیلات تبصره 18 در کشور خبر داد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۶ - ۱۱:۰۷    
تفاهم نامه همکاری استانداری قزوین با سازمان سینمایی کشور استاندار قزوین و رئیس سازمان سینمایی کشور به امضا رسید.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۶ - ۱۱:۰۷    
استاندار زنجان گفت: نقاط حادثه خیز جاده قیدار - ابهر در کوتاه مدت بر حسب اولویت رفع می شود.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۶ - ۱۰:۴۹    
استاندار اصفهان گفت: هشدار ما برای توجه به غول خفته تالاب گاوخونی است تا سهم حقابه این تالاب با جدیت در نظر گرفته شود و به منشأ انتشار آلودگی تبدیل نشود.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۶ - ۱۰:۴۹    
استاندار قزوین گفت: استان قزوین از معدود استان هایی است که به نسبت ظرفیت فرهنگی و انتظارات موجود از نظر زیرساخت محروم است
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۶ - ۱۰:۴۹    
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: عزم جدی در مطالبات دانشجویی فرصتی برای کشور و اساس جریان دانشجویی مطالبه گری و آرمان خواهی مومنانه است.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۶ - ۰۸:۴۶    
مراسم گرامیداشت یاد و خاطره جانباختگان زلزله دلخراش بم با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، استاندار کرمان، معاون عمرانی استاندار کرمان، مسئولان بومی و عموم مردم در محل گلزار شهدای بم برگزار شد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ - ۱۸:۳۲    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه ای با حضور استاندار البرز وضعیت اجرای پروژه فیبرنوری منازل و کسب وکارها در این استان را بررسی کرد و گفت ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ - ۱۸:۳۲    
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: اعضای هیات علمی و اساتید دانشگاهی نقش مهم و بسزایی در جهاد تبیین دارند و با ترویج مسیر زندگی شهدا می توانند اثرگذاری خود را در جامعه را نشان دهند.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ - ۱۸:۳۲    
استاندار خراسان جنوبی گفت: ارتقاء نظم و امنیت عمومی، دستور کار ویژه دستگاه های متولی در خراسان جنوبی است.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ - ۱۸:۳۲    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان با اشاره به اهمیت مجموعه ره نامه در شناخت تفکر انقلاب اسلامی گفت: ترویج و تبلیغ این مجموعه ضروری است.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ - ۱۸:۳۲    
استاندار زنجان گفت: انعکاس خدمات و اقدامات انجام شده دولت در بخشهای مختلف، باعث می شود مردم حس مثبتی به سیستم اجرایی کشور داشته باشند.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ - ۱۸:۱۷    
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری البرز بر ضرورت توجه شهرداری ها به اصلاح ساختار حمل و نقل عمومی تاکید کرد و گفت ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ - ۱۸:۱۷    
رئیس سازمان ثبت احوال کشور، گفت: در سازمان ثبت احوال هوشمندسازی تمام امور و با رویکرد تحقق سازمان هوشمند به شکل جدی برنامه ریزی شده و دنبال می شود.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ - ۱۸:۱۷    
معاون اجرایی رئیس جمهور در حاشیه بازدید از قطار سریع السیر اصفهان_تهران گفت:در اصفهان چند اولویت مهم داریم، مسئله نخست تأمین آب استان اصفهان است ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ - ۱۸:۱۷    
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: مجموعه مدیران و دست اندرکاران برگزاری انتخابات در استان به پاس حضور مردم در عرصه های مختلف، متحد و منسجم و با انگیزه، آماده ارائه خدمت هستند.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ - ۱۸:۱۷    
در راستای اجرای برنامه سه شنبه های دیدار مردمی مسئولان و مدیران، میز ارتباطات مردمی در استانداری هرمزگان امروز برگزار شد و 165 درخواست مورد بررسی قرار گرفت.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ - ۱۸:۱۷    
رئیس کمیته مدیریت دانش استانداری البرز از برگزاری جلسه دوم کمیته مدیریت دانش در خصوص اهم فعالیتهای ادارات کل و دفاتر مرتبط در حوزه اقدام و عمل خبر داد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ - ۱۸:۰۷    
استاندار گیلان در نشستی با مدیرعامل و معاون هماهنگ کننده سازمان صنایع دفاع کشور از سرمایه گذاری 50 هزار میلیارد ریالی این سازمان در گیلان سخن گفت.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ - ۱۸:۰۷    
رییس ستاد انتخابات استان در جلسه ستاد انتخابات استان،گفت: نقش پررنگ رسانه ها در راستای زمینه سازی برای حضور پرشور مردم در انتخابات بسیار مؤثر است.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ - ۱۸:۰۲    
استاندار فارس با بیان اینکه احصاء مشکلات گروه های مختلف مردم و انعکاس آنها به مسئولان از جمله مواردی است که روابط عمومی ها باید به آن اهتمام داشته باشند ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ - ۱۸:۰۲    
اتاق وضعیت جمعیت کشور به همراه طرح های فناوری اطلاعات سازمان سازمان ثبت احوال روز سه شنبه با حضور دکتر احمد وحیدی، وزیر کشور مورد بهره برداری قرار گرفت.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ - ۱۸:۰۲    
وزیر کشور ضمن اعلام صدور 10 میلیون کارت هوشمند ملی برای افرادی که در نوبت بودند، گفت: دستگاه ها برای ارائه خدمت به مردم نباید کپی مدارک هویتی دریافت کنند.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ - ۱۸:۰۲    
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت برنامه ریزی لازم برای برگزاری مراسم گرامیداشت یوم الله 9دی و سیزدهم دی ماه سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و روز مقاومت در کهگیلویه ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ - ۱۸:۰۲    
معاون استاندار تهران با اشاره به تحقق 75درصدی مصوبات ستاد تسهیل استان گفت: جلسات ستاد تسهیل زمینه ساز توسعه تولید در استان تهران است.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ - ۱۸:۰۲    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: به منظور پیشگیری، کاهش خطر و آسیب پذیری، پاسخ موثر در برابر مخاطرات طبیعی طرح تجربه نکگاری ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ - ۱۸:۰۲    
فرماندار ماکو با اشاره به برگزاری کنگره 12 هزار شهید آذربایجان غربی گفت: یاد و خاطره شهدا باید زنده نگهداشته شود و در این زمینه هر امکاناتی لازم باشد بکار گرفته می شود .
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ - ۱۸:۰۲    
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور عصر سه شنبه با جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی دیدار کرد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ - ۱۸:۰۲    
مدیرکل دفتر امور انتخابات وزارت کشور گفت: البرز تاکنون در پیش ثبت نام و ثبت نام کاندیداتوری انتخابات مجلس شورای اسلامی با کسب رتبه اول کشور ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ - ۱۸:۰۲    
مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و دبیر ستاد انتخابات لرستان، هر روز صبح، فرآیندهای انتخابات و سوالات مربوط به این اتفاق بزرگ سال را در یک برنامه تلویزیونی تشریح می کند.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ - ۱۸:۰۲    
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی در نشستی با محوریت مدیریت دانش گفت : خراسان شمالی از بهترین استانها در حوزه مدیریت دانش است و به رغم اینکه اقدامات خوبی در این بخش انجام شده اما اطلاع ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ - ۱۸:۰۲    
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: هدف گذاری دولت سیزدهم این است که کنار گذر شرق اصفهان و آزادراه شهید حجازی تا پایان دولت به افتتاح و بهره برداری برسد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ - ۱۸:۰۲    
مراسم بزرگداشت روز تکریم مادران و همسران شهدا با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی و معاون فرهنگی بنیاد شهید کشور برگزار شد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ - ۱۷:۳۷    
معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس گفت:16 اثر منقول فرهنگی تاریخی شهر شیراز در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسید.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ - ۱۷:۱۷    
معاون شهردار اسلامشهر از جمع آوری بیش از شش هزار تن زباله از سطح شهر خبرداد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ - ۱۷:۱۱    
همزمان با روز سوم دی ماه 1402 روز ثبت احوال از سند سجلی شهید فخری زاده با حضور وزیر کشور رونمایی شد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ - ۱۷:۱۱    
سی و پنجمین نشست سه شنبه های خبری لرستان در سالن آمفی تئاتر استانداری برگزار شد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ - ۱۶:۵۹    
استاندار فارس گفت با توجه به کمبود تعداد تانکرهای حمل آب در سفر اول و دوم ریاست جمهوری، مصوباتی برای رفع این مشکل اخذ شد ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ - ۱۶:۵۶    
استاندار آذربایجان غربی با حضور در منطقه کم برخودار بادکی ارومیه از روند اجرای پروژه های محرومیت زدایی این منطقه بازدید کرد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ - ۱۶:۵۳    
مدیر کل امور روستایی استانداری بوشهر از اجرای همزمان 50 پروژه بزرگ عمرانی در روستاهای استان بوشهر خبر داد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ - ۱۶:۵۰    
معاون اجرایی رئیس جمهور از پروژه کنارگذر شرق و سالن همایش های بین المللی اصفهان بازدید کرد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ - ۱۶:۵۰    
تفاهم نامه بین استانداری آذربایجان غربی با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و اداره کل بهزیستی استان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ - ۱۶:۵۰    
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: اقناع و فرهنگ سازی نیاز اصلی برای افزایش جمعیت در جامعه امروزی است که در این خصوص رسانه ها اصلی ترین نقش را بر عهده دارند.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ - ۱۶:۴۷    
محمدهادی ایمانیه در حکمی سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری فارس را منصوب کرد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ - ۱۶:۴۷    
محمدهادی ایمانیه در حکمی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان آباده را منصوب کرد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ - ۱۶:۴۷    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با استقبال از پیشنهاد استاندار آذربایجان غربی، مبنی بر برگزاری نشست وزیران فرهنگ کشورهای منطقه، گفت: در اسرع وقت، برای برگزاری این نشست به میزبانی ارومیه اقدام خواهد شد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ - ۱۶:۴۴    
نماینده عالی دولت در گیلان با صدور پیامی شهادت سردار "سید رضی موسوی" از مستشاران ارشد نظامی با سابقه سپاه پاسدران ایران اسلامی در سوریه را تبریک و تسلیت گفت.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ - ۱۶:۳۸    
نمایشگاه توانمندی های پدافند غیرعامل و جنگ نوین، طی مراسمی با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان استانی در اهواز افتتاح شد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ - ۱۶:۳۵    
محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی با محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ - ۱۶:۳۵    
وزیر کشور با بیان اینکه انتخابات در ایران به هیچ وجه تاکتیکی نیست، اظهار کرد: اینکه بعضی تلاش کنند بگویند انتخابات در ایران واقعی نیست، یک دروغ و تهمت بزرگ و بازی کردن در میدان دشمن است.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ - ۱۶:۳۲    
مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی گفت: از آنجایی که شناسه یکتای سازمان ملی مهاجرت وزارت کشور مبنای ارائه خدمات توسط تمامی دستگاه ها می باشد ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ - ۱۶:۳۲    
بخشدار مرکزی شهرستان دیر استان بوشهر گفت: 17 کیلومتر شبکه برق بخش مرکزی این شهرستان با اعتبار 113 میلیارد و 840 میلیون ریال در سال جاری نوسازی شده است.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ - ۱۶:۲۹    
استاندار سمنان گفت: کسبه، بازاریان و اصناف با همراهی مردم می توانند در راستای تقویت و تحکیم بیش از پیش اقتدار، امنیت و جایگاه نظام جمهوری اسلامی ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ - ۱۶:۲۹    
استاندار بوشهر گفت: تمام ساز و کارهای لازم برای برگزاری باشکوه انتخابات در این استان پیش بینی شده و همچنین تایید صلاحیت کاندیداها در هیات نظارت در مرحله پایانی و در حال اعلام به شورای نگهبان است.
  • ۱