چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۱۱:۵۰Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت کشور 7 دی 1402 - moi.ir

وزارت کشور 29 اسفند 1393 وزارت کشور 26 اسفند 1394 وزارت کشور 30 بهمن 1395 وزارت کشور 1 اردیبهشت 1396 وزارت کشور 22 آذر 1397 وزارت کشور 29 اسفند 1398 وزارت کشور 22 دی 1399 وزارت کشور 8 آبان 1400 وزارت کشور 28 فروردین 1401 وزارت کشور 16 اردیبهشت 1402 وزارت کشور 31 خرداد 1402 وزارت کشور 31 تیر 1402 وزارت کشور 3 مرداد 1402 وزارت کشور 31 شهریور 1402 وزارت کشور 30 مهر 1402 وزارت کشور 30 آبان 1402 وزارت کشور 30 آذر 1402 وزارت کشور 1 دی 1402 وزارت کشور 2 دی 1402 وزارت کشور 3 دی 1402 وزارت کشور 4 دی 1402 وزارت کشور 5 دی 1402 وزارت کشور 6 دی 1402 وزارت کشور 7 دی 1402 وزارت کشور 8 دی 1402 وزارت کشور 9 دی 1402 وزارت کشور 10 دی 1402 
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۸ - ۲۲:۳۳    
استاندار یزد در یادواره شهدای بخش مرکزی یزد همراه با اولین سالگرد تدفین شهید_گمنام اکرمیه حضور یافت.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۸ - ۲۲:۳۰    
استاندار خراسان رضوی گفت: 9 بانک در استان سهم تسهیلات بانکی خود را به درستی پرداخت نمی کنند، از سوی دیگر شرکت های تولیدی مانند واحدهای فولادی استان حساب های بانکی خود را به استان های دیگر اختصاص داده ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۸ - ۲۲:۲۷    
استاندار همدان گفت: دو شهر جهانی ملایر و لالجین و روستاهایی که ثبت ملی شدند مایه مباهات و افتخار استان همدان هستند.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۸ - ۲۲:۲۴    
تفاهم نامه همکاری با موضوع مسئولیت های اجتماعی بین پتروشیمی و استانداری ایلام امضا شد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۸ - ۲۱:۵۷    
تفاهم نامه همکاری شش جانبه با موضوع جوانی جمعیت میان آستان قدس رضوی، استانداری، دادگستری، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خراسان رضوی، شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی مشهد، به امضا رسید.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۸ - ۲۱:۵۴    
استاندار آذربایجان غربی گفت: این مرکز آموزشی عالی بین دانشگاه های جامع کشور در سال 1402 با صعود 2 پله ای به رده نوزدهم رسید.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۸ - ۰۸:۲۸    
بخشدار آبدان گفت: حماسه نهم دی نشان از دشمن شناسی و روحیه ولایت پذیری مردم بود.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۸ - ۰۶:۴۰    
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استانداری بوشهر گفت: اطلاع رسانی، فرهنگ سازی و پیشگیری نیاز اصلی برای مبارزه با معضل بزرگ اعتیاد است.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۸ - ۰۶:۴۳    
رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان بوشهر گفت: هرگونه مطلب مبنی بر وضعیت صلاحیت داوطلبان مجلس دوازدهم، تا زمان اعلام رسمی توسط هیات مرکزی نظارت کذب محض بوده و صحت ندارد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۸ - ۰۶:۴۰    
فرماندار شهرستان دیلم از مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان خواست ابزار و وسایل مورد نیاز در حوزه کاری روابط عمومی ها را فراهم کنند و حمایت قاطع از مسؤولان روابط عمومی داشته باشند.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۸ - ۰۶:۴۰    
معاون دفتر روستایی و شوراهای استانداری بوشهر گفت: سه درصد از اعتبارات دهیاری های استان بوشهر در سال 1402 به موضوعات فرهنگی اختصاص یافته است.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۸ - ۰۶:۳۷    
فرماندار دیلم گفت: دستگاه های فرهنگی، آموزشی، اجتماعی، ورزشی و مذهبی وظیفه دارند که برای مقابله با موضوع مهم مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر همت جدی کنند.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۸ - ۰۶:۳۴    
استاندار بوشهر با اشاره به فراهم شدن زیرساخت های لازم برای انتخابات 11 اسفند در استان گفت: از مجموع 783 شعبه اخذ رأی استان بوشهر 561 صندوق ثابت و 222 شعبه آن سیار است.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۸ - ۰۶:۰۴    
استاندار بوشهر با اشاره به نقش سپاه در اجرای طرح های محرومیت زدایی و عمرانی در نقاط مختلف استان بوشهر گفت ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۸ - ۰۰:۰۹    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: در ایام نوروز از تمامی امکانات و ظرفیت های موجود استفاده می شود تا از بروز حوادث و سوانح رانندگی جلوگیری کنیم.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۸ - ۰۰:۰۶    
معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: رویکرد دولت بر حسب دستور رییس جمهور این است که از ظرفیت جامعه نخبگانی برای اداره بهتر و حل مسایل کشور، استفاده موثری داشته باشیم.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۸ - ۰۰:۰۳    
نماینده عالی دولت در گیلان گفت: اساتید و نخبگان دانشگاهی بهترین مشاوران امین هستند که می توانند نقطه نظرات بسیار کاربردی و راهبردی ارایه دهند.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۸ - ۰۰:۰۳    
معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه ظرفیت گیلان در طرح توسعه هفتم از کشاورزی به ترانزیت در حال تغییر است، گفت: این استان بر روی ظرفیت جدیدی در بخش ترانزیت منطقه ای ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۸ - ۰۰:۰۰    
استاندار فارس در پایان سفر به شهرستان فیروزآباد با اشاره بر اینکه رفع مشکلات مردم و ایجاد امکانات مناسب وظیفه دولت خدمتگزار است ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۸ - ۰۰:۰۰    
استاندار لرستان گفت: رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج زمینه خلق آثار ارزشمند فضای مجازی را فراهم می کند.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۸ - ۰۰:۰۰    
استاندار گیلان از سفر معاون رییس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان و بازدید میدانی از پروژه های اقتصادی، عمرانی و کشاورزی قدردانی کرد و افق آینده کشور را روشن و امیدبخش دانست.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۲۳:۵۴    
فرهاد زیویار با حضور در خانه کشتی ولیعصر(عج) خرم آباد به عنوان محل اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی آزاد جوانان از روند آماده سازی این تیم و شرایط میزبانی از این تیم بازدید و با کادر فنی و نفرات تیم ملی ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۲۳:۵۴    
معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان با امام جمعه دورود دیدار و گفتگو کرد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۲۳:۵۴    
فرماندار شهرستان مهاباد به همراه جمعی مسؤلان این شهرستان با دو خانواده شهید دیدار و گفتگو کردند.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۲۳:۵۱    
فرماندار بروجن استان چهارمحال و بختیاری گفت: مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان برای تسریع در روند ارتقای شاخص های توسعه ای تلاش کنند.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۲۳:۵۱    
نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت و استاندار گیلان در پیام مشترکی به مناسبت فرارسیدن سالروز حماسه هشتم و نهم دی ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۲۳:۵۱    
فرماندار ارومیه با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: امنیت و آبادانی کشور را مدیون شهدا و خانواده معظم آنان هستیم.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۲۳:۵۱    
استاندار خوزستان با صدور پیامی حماسه 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی داشت.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۲۳:۴۵    
فرماندار سردشت با اشاره به آمادگی این شهرستان برای برگزاری انتخاباتی باشکوه گفت: 93 شعبه اخذ رای انتخابات دوازدهیمن دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری در این شهرستان تعیین شده که از این ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۲۳:۴۲    
استاندار خوزستان در بازدید از پروژه های عمرانی هفتکل استان خوزستان روند اجرایی این طرح ها را مورد بررسی قرار داد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۲۳:۴۲    
استاندار لرستان گفت: سد تاج امیر واقع در 20 کیلومتری شهر دلفان استان لرستان، با 97درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان امسال آبگیری می شود.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۲۱:۱۳    
فرماندار شهرستان مهران گفت:رسانه ملی پل ارتباطی بین مردم و دولت در جهت انعکاس اخبار و مطالبات مردمی است.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۲۱:۱۳    
آیین یادواره 586 شهید شهرستان بوشهر چهارشنبه شب با حضور استاندار بوشهر برگزار شد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۲۱:۱۰    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بی طرفی مسئولان در انتخابات امسال مشارکت پرشور و مؤثر مردم را به دنبال دارد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۲۱:۱۰    
استاندار مازندران ضمن تقدیر از ایستادگی صنعتگران در برابر هجمه ها و و فشارهای اقتصادی دشمنان نظام، گفت: صنعت باید برای پویایی به سمت فعالیت ها و دستاوردهای دانش بنیان حرکت کند.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۲۱:۱۰    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: پتروشیمی لردگان برای پرداخت بدهی های خود با چالش هایی همراه شده بود.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۲۰:۴۳    
معاون رییس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از تزریق 130 همت به طرح های تملک زمین پروژه های نیمه تمام دارای اولویت تا پایان سال خبر داد و گفت ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۲۰:۳۷    
برنامه های هفته فرهنگی خمین با عنوان "بر آستان آفتاب" 12 مهرماه همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و امام خمینی (ره) ، طی مراسمی با حضور مقامات ملی و میهمانان خارجی ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۲۰:۲۸    
نشست مشترک استاندار و مجمع نمایندگان گیلان با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور امروز (پنجشنبه) در رشت برگزار شد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۲۰:۲۲    
استاندار مازندران، با بیان این که سربلندی و عزت ایران اسلامی، رهاورد باور و استقامت خانواده های معظم شهدا و ایثارکران است، گفت: دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۲۰:۲۲    
فرماندار بروجن استان چهارمحال و بختیاری گفت: هم اکنون ضریب نفوذ تلفن همراه در این شهرستان 100 درصد است.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۲۰:۲۲    
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، ویژه شهرستان کوهپایه 20 مصوبه اختصاصی در حوزه اقتصادی و 5 مصوبه عمومی اتخاذ شد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۲۰:۱۹    
استاندار مازندران با بیان این که مردمی سازی اقتصاد کشور، رویکرد جدی دولت سیزدهم است، گفت: دولت حمایت ویژه ای از شرکت های تعاونی و بخش خصوصی برای توسعه صنایع تبدیلی محصولات آبزیان دارد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۲۰:۱۹    
آغاز عملیات تزریق ماهی به 12 قفس دریایی مازندران با حضور استاندار و رییس سازمان شیلات ایران
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۲۰:۱۰    
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری تهران از معرفی بانوان تأثیرگذار استان تهران در آینده نزدیک خبرداد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۲۰:۱۰    
فرماندار لردگان گفت: مکان یابی سینمای شهرستان لردگان در دست پیگیری قرار دارد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۲۰:۰۷    
در این نشست پنج ساعته که در آستانه سفر شهرستانی استاندار اصفهان به شهرستان کوهپایه برگزار شد، بیش از 30 مصوبه در راستای توسعه و آبادانی این شهرستان اتخاذ شد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۲۰:۰۷    
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان ملی زمین در دیدار با استاندار خراسان شمالی گفت : حضور سه گروه از سازمان ملی مسکن در استان خراسان شمالی جهت بررسی وضعیت برنامه های اجرایی، پایش در بخش زمین و مسکن ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۲۰:۰۱    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و استاندار گیلان با حضور در منزل شهیدان یوسفی از مادر بزرگوار شهیدان محمد، قدرت اله و محمود یوسفی عیادت و دیدار کردند.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۲۰:۰۱    
دبستان سه کلاسه روستای گنجوان شهرستان چوار ، با حضور استاندار ایلام به بهره برداری رسید.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۱۹:۵۸    
استاندار خراسان شمالی در خصوص تسهیلات بانکی بویژه برای مسکن ملی به بانک های عامل مهلت داد تا 15 روز آینده باید تعهد پرداخت داشته باشند، در غیر این صورت با آنان برخورد خواهد شد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۱۹:۴۹    
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم در دیدار با معاون وزیر کشور و رییس سازمان ملی مهاجرت، از برنامه ریزی ها و اجرای گام های اساسی سازمان در ساماندهی و تدوین راهبردهای عالی در حوزه اتباع و مهاجرین قدردانی ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۱۹:۳۴    
استاندار سمنان گفت: در راستای عمل به تاکیدات مقام معظم رهبری، بستر های لازم به منظور برگزاری انتخابات پرشور و سالم همراه با مشارکت قوی در 11 اسفند سال جاری در استان سمنان مهیاست.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۱۹:۳۱    
دو طرح ورزشی و اشتغال زایی زندان لاکان رشت با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و استاندار گیلان به بهره برداری رسید.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۱۹:۲۸    
نخستین همایش هیات های اجرایی ،نظارت ،بازرسی انتخابات شهرستان های شمال استان با هدف تشریح وظایف قانونی این هیات برای برگزاری انتخابات سالم و باشکوه در سلماس برگزار شد .
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۱۹:۲۲    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شبکه برق استان فرسوده و قدیمی بوده و نیاز به بازسازی دارد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۱۹:۱۹    
استاندار خراسان جنوبی گفت: باید با هماهنگی های لازم به دنبال خلق منابع مالی جدید برای رفع ناترازی منابع بانکی در استان باشیم.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۱۹:۱۶    
استاندار ایلام کلنگ زنی فاز دوم میدان گازی تنگ بیجار گفت:نیروی های بومی در پروژه فاز دوم میدان گازی تنگ بیجار بکارگیری می شوند.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۱۹:۱۶    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: از محل بند"ب" تبصره 18 از سال گذشته تاکنون 60 درصد منابع به مبلغ 388 میلیارد تومان پرداخت شده است.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۱۹:۱۶    
استاندار تهران در مراسم تقدیر از دختران برگزیده حاج قاسم سلیمانی با اشاره به اهداف والای سردار دلها نسبت به اسلام و انقلاب گفت ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۱۹:۱۳    
5 پروژه برق رسانی چوار با حضور استاندار ایلام افتتاح و کلنگ زنی شد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۱۹:۱۳    
استاندار ایلام در آیین کلنگ زنی احداث خط انتقال فاز دوم مجتمع آبرسانی مورت و مجتمع آبرسانی چشمه رمضان (بخش بولی) گفت ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۱۹:۱۰    
زمین چمن مصنوعی فوتبال روستای مورت با حضور استاندار ایلام افتتاح شد
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۱۹:۱۰    
جلسه ی پیگیری پروژه های مصوبات سفر رئیس جمهور محترم به استان با حضور علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط برگزار شد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۱۹:۰۷    
5 پروژه راهداری شهرستان چوار با حضور بهرام نیا استاندار ایلام مورد بهره برداری قرار گرفت.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۱۹:۰۷    
استاندار همدان گفت: در راستای شعار سال و مطابق با فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) و تأکیدات رئیس جمهور محترم حضرت آیت الله دکتر رئیسی برای حمایت از تولید ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۱۹:۰۴    
استاندار ایلام در بازدید از ورزشگاه شهدای زمین فوتبال چوار گفت:حادثه زمین فوتبال چوار که در جریان تجاوز ارتش بعثی صدام دیکتاتور معدوم عراق انجام شد، جنایت علیه بشریت بود.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۱۹:۰۴    
کارگروه استانی مدیریت انرژی با حضور علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، جانشین سپاه انصارالحسین(ع) استان ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۱۸:۵۸    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی از مکتب حاج قاسم به عنوان سدی نفوذ ناپذیر در برابر تهدیدهای دشمن یاد کرد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۱۸:۵۸    
استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی هفتمین روز درگذشت پدر شهیدان "علی و حسن عباسی سورکی" را تسلیت گفت.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۱۸:۵۸    
استاندار ایلام در بازدید از دو پروژه بوستان کتاب و جاده سلامت شهر چوار گفت: 14 میلیارد تومان از محل ارزش افزوده و اربعین به چوار اختصاص یافت.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۱۸:۵۲    
وزیر کشور با همراهی استاندار هرمزگان به منظور بازدید از جزایر ایرانی خلیج فارس، با حضور در جزیره فارور و هندورابی مستقیما در جریان مسائل و مشکلات جزیره قرار گرفت.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۱۸:۵۲    
معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس، کازرون را جزء پنج شهرستان نمونه گردشگری استان قلمداد کرد و افزود: هرچه زودتر سند راهبردی و سند عملیاتی شهرستان بازبینی و به نگارش مجدد درآید.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۱۸:۴۹    
ستاد تنظیم بازار کالاهای اساسی به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز برگزار شد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۱۸:۲۲    
تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: اگر امروز صدای توحید در گوشه ای از دنیا شنیده می شود به پاس خون شهداست
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۱۸:۲۲    
سرپرست امور منابع آب شهریار، ملارد و شهرقدس از اخذ 7 فقره سند مالکیت از رودخانه های واقع در شهرستان قدس خبر داد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۱۷:۴۳    
دبیرستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد گفت: همه دستگاه های اجرایی نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات لازم برای برگزاری انتخابات را در صورت لزوم در اختیار قرار دهند.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۱۷:۴۰    
استاندار ایلام در آیین افتتاح درمانگاه تخصصی نور شهرستان چوار گفت:حفظ سلامت مردم امری ضروری و حیاتی است .
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۱۷:۴۰    
نشست مشترک استاندار یزد با مدیر عامل موسسه فرهنگی موزه های بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی/بررسی مسائل و بازدید از پروژه پردیس موزه یزد ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۱۷:۴۰    
با حضور استاندار تهران از دختران برگزیده مراسم حاج قاسم سلیمانی با اهدای لوح و شاخه گل تقدیر شد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۱۷:۳۱    
مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت: همه مجموعه های فعال در حوزه پیشرفت استان و شهرستان باید با نگاه راهبردی، گفتمان واحدی را دنبال کنند که به گفتمان مسلط جامعه تبدیل شود.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۱۷:۳۱    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد در حاشیه بازدید از نمایشگاه تخصصی لاستیک، پلاستیک گفت: صنعت پلاستیک یکی از مهم ترین بخش های صنعتی استان است که می تواند در راستای پویایی تولید ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۱۷:۲۸    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: در نشست پیش از سفر شهرستانی استاندار اصفهان به کوهپایه، بیش از 30 مصوبه عمرانی در راستای توسعه امور زیرساختی، زیربنایی و عمرانی این شهرستان اتخاذ شد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۱۷:۲۵    
استاندار ایلام در آیین افتتاح نمایندگی اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهرستان گفت:مردم شهرستان چوار نقش مهمی در دوران دفاع مقدس ایفا کردند.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۱۷:۱۹    
استاندار ایلام از واحد کنترل پالایشگاه گاز ایلام بازدید کرد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۱۷:۱۰    
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نسبت به بازگشت آلودگی هوا به پایتخت هشدار داد و گفت: بیماران قلبی و تنفسی از اواخر وقت روز جمعه هشتم تا ظهر دوشنبه 11 دی ماه از تردد غیرمجاز در فضای باز خودداری کنند.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۱۶:۵۵    
وزیر کشور گفت: کشورهای همسایه باید حواسشان باشد که با حرف های واهی در رابطه با جزایر سه گانه روابط شان را با کشور بزرگی چون ایران دچار خدشه نکنند.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۱۶:۳۱    
وزیر کشور با همراهی استاندار هرمزگان به منظور بازدید از جزایر ایرانی خلیج فارس، وارد تنب بزرگ شد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۱۶:۱۹    
استاندار ایلام در آیین کلنگ زنی طرح نهضت ملی مسکن دانشگاهیان گفت:پروژه های نهضت ملی مسکن در استان ایلام شتاب گرفته است که طی 4 سال 32 هزار واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان ساخته می شود.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۱۶:۱۶    
نشست کمیسیون طرح های غیر کشاورزی به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد، در محل سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۱۶:۱۳    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز از قرار گرفتن استان، به ویژه شهرها و مناطق صنعتی در وضعیت هشدار سطح زرد خبر داد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۱۶:۱۳    
استاندار یزد گفت: در جنگ ترکیبی امروز هیچ عملی بالاتر از مشارکت مردم در انتخابات دشمن را عصبانی نخواهد کرد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۱۶:۱۳    
مردم چوار از حضور استاندار و تخصیص اعتبارات برای مرمت پل بهمن آباد و مشکل رانش زمین قدردانی کردند.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۱۶:۱۳    
فرماندار شهرستان ارومیه گفت: در انتخابات اسفند ماه امسال برای اخذ آرای مردم در حوزه انتخابیه ارومیه 549 صندوق رای در مناطق شهری و روستایی در نظر گرفته شده است.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۱۶:۱۰    
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به تشریح عملکرد این ستاد پرداخت.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۱۶:۱۰    
استاندار کرمان با بیان اینکه عمده ظرفیت های استان زیر سایه بلند معادن قرار گرفته اند، گفت: هدف از سرمایه گذاری در ظرفیت های مختلف استان، رها شدن از اقتصاد صرف معدنی است.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۱۶:۱۰    
وزیر کشور به مقام شامخ شهدای جزیره بوموسی ادای احترام کرد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۱۶:۰۷    
استاندار ایلام در بازدید از مسجدجامع شهرچوار گفت:21 میلیارد تومان در دولت سیزدهم برای تکمیل مسجد جامع چوار هزینه شده است و این پروژه 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۱۶:۰۷    
استاندار خوزستان گفت: دو تفاهم نامه همکاری با سازمان غذا و داروی کشور امضا شد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۱۶:۰۴    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی از نرخ 98 درصدی سواد آموزی در خراسان جنوبی خبر داد.
  • ۱