چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۱۰:۴۸Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت کشور 9 دی 1402 - moi.ir

وزارت کشور 29 اسفند 1393 وزارت کشور 26 اسفند 1394 وزارت کشور 30 بهمن 1395 وزارت کشور 1 اردیبهشت 1396 وزارت کشور 22 آذر 1397 وزارت کشور 29 اسفند 1398 وزارت کشور 22 دی 1399 وزارت کشور 8 آبان 1400 وزارت کشور 28 فروردین 1401 وزارت کشور 16 اردیبهشت 1402 وزارت کشور 31 خرداد 1402 وزارت کشور 31 تیر 1402 وزارت کشور 3 مرداد 1402 وزارت کشور 31 شهریور 1402 وزارت کشور 30 مهر 1402 وزارت کشور 30 آبان 1402 وزارت کشور 30 آذر 1402 وزارت کشور 1 دی 1402 وزارت کشور 2 دی 1402 وزارت کشور 3 دی 1402 وزارت کشور 4 دی 1402 وزارت کشور 5 دی 1402 وزارت کشور 6 دی 1402 وزارت کشور 7 دی 1402 وزارت کشور 8 دی 1402 وزارت کشور 9 دی 1402 وزارت کشور 10 دی 1402 
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۱۰ - ۱۱:۲۶    
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به چالش های آبی استان در سال جاری، اظهار کرد: وضعیت کنونی نشان می دهد که نیازمند حرکت های جدی مشترک برای جلوگیری از تکرار چالش های آبی استان در سال های ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۱۰ - ۱۱:۰۹    
استاندار تهران با تاکید بر تشکیل جلسات قرارگاه آب گفت: صدور پروانه ساخت منوط به تفکیک آب شرب و غیرشرب شود.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۱۰ - ۱۰:۴۲    
معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به پیشتازی مردم تبریز در رقم زدن حماسه نهم دی گفت: همبستگی مردم در مقابل توطئه گران بزرگ ترین دستاوردی بود که از این حماسه به دست آمد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۱۰ - ۱۰:۳۶    
استاندار قم گفت: جشن نیمه شعبان بهترین موقعیت و فرصت برای انتقال پیام و فرهنگ است که باید از آن نهایت بهره را برده و غافل نشویم.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۱۰ - ۱۰:۳۶    
استاندار تهران در مراسم تکریم مادران شهدا گفت:مادران شهدا سروقامتان صبر و مقاومت هستند
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۱۰ - ۱۰:۱۸    
استاندار خراسان جنوبی گفت: 35 درصد صادرات کشور به افغانستان از مرز ماهیرود در شهرستان سربیشه انجام می شود.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۱۰ - ۱۰:۱۲    
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه حماسه 9 دی چراغ راه آینده و بنیانگذار گفتمان مقاومت شد، گفت: مردم انقلابی امروز دشمن را آنچنان عقب زده اند که دیوانه وار عمل می کند.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۱۰ - ۱۰:۱۲    
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی شنبه شب از سخنگوی وزارت امور خارجه در فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند استقبال کرد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۱۰ - ۰۹:۵۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: فضای روابط با همسایگان در دولت سیزدهم متحول شده و در حوزه های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و تجاری در روابط کشورمان شتاب خوبی صورت گرفته است.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۱۰ - ۰۹:۵۴    
آیین بزرگداشت زنان تأثیرگذار استان با حضور انسیه خزعلی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان و بانوان برگزیده استان، شنبه نهم دی ماه برگزار شد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۱۰ - ۰۹:۵۱    
استاندار کرمان، سرمایه گذاری در صنعت زغالسنگ را یک ضرورت دانست و گفت: اگر این امر انجام نگیرد صنعت زغال نابود می شود.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۱۰ - ۰۸:۲۴    
استاندار گلستان در پانزدهمین جلسه شورای اداری استان بار دیگر از قدرشناسی و حماسه سازی مردم در استقبال از دومین سفر رئیس جمهور به گلستان سپاسگزاری کرد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۱۰ - ۰۸:۰۳    
به گزارش روابط عمومی استانداری گلستان؛ روز شنبه اجتماع با شکوه مردم ولایتمدار گرگان در سالروز حماسه 9 دی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در مصلی گرگان برگزار شد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۱۰ - ۰۷:۵۱    
بخشدار آبپخش گفت: حماسه 9 دی پاسخی دندان شکن از سوی ملت ایران به بدخواهان داخلی و قدرت های مداخله گر خارجی در دفاع از ارزش های انقلاب و پایبندی به اصل ولایت فقیه بود.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۱۰ - ۰۷:۴۸    
مراسم گرامیداشت 9 دی با حضور استاندار ایلام، مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، مدیران استانی و مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهر ایلام برگزار شد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۱۰ - ۰۷:۴۸    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از افتتاح نخستین کشتارگاه صنعتی دام بوشهر در سال جاری خبر داد و گفت ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۱۰ - ۰۷:۴۵    
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: طرح های قابل بهره برداری این استان برای دهه فجر انقلاب اسلامی تا 15 دی ماه جاری در سامانه منتاک ثبت شود.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۱۰ - ۰۷:۴۲    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بوشهر اولویت نخست و هرمزگان اولویت دوم چهارمحال و بختیاری برای طرح هم پیوندی با استان های جنوبی کشور است.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۱۰ - ۰۷:۴۲    
استاندار ایلام در نشست هماهنگی برای راه اندازی منطقه آزاد مهران گفت:منطقه آزاد مهران دروازه ورود به بازار کشورهای حوزه مدیترانه است.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۲۳:۳۶    
جلسه ی بررسی مشکلات کشتارگاه های طیور استان به درخواست انجمن صنفی این کشتارگاه ها برگزار شد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۲۳:۳۶    
شامگاه شنبه، نشست هم اندیشی بخشدار سعدآباد با فعالین اجتماعی این شهر برگزار شد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۲۳:۳۶    
بخشدار سعدآباد بر لزوم رسیدگی فوری به آب شرب بخش سعدآباد پیش از فرا رسیدن تابستان تاکید کرد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۲۳:۳۳    
استاندار لرستان وظیفه اصلی ذیحسابان را به عنوان نماینده دولت نظارت بر جذب و هزینه کرد اعتبارات عنوان کرد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۲۳:۲۷    
استاندار یزد با بیان اینکه ظرفیت عملکردی مناسبی برای جذب نخبگان در استان ایجاد شده است، گفت: با توجه به عدم نیاز این ظرفیت به آزمون استخدامی ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۲۳:۲۷    
استاندار البرز در راهپیمایی حماسه بزرگ 9 دی در استان البرز شرکت کرد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۲۳:۲۷    
عصر شنبه با حضور فرماندار دشتی مراسم روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در شهر خورموج برگزار شد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۲۳:۲۱    
فرماندار بوشهر با تقدیر از حضور حماسی مردم در اجتماع نهم دی در بوشهر گفت: مردم بوشهر با خلق حماسه نهم دی، فتنه گران و معاندان را میخکوب کردند.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۲۳:۲۱    
استاندار البرز از زندان رجایی شهر بازدید و بررسی میدانی از روند برنامه ریزی جهت تغییر کاربری زندان در دستور کار قرار گرفت.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۲۳:۱۸    
فرماندار ویژه مهاباد گفت: 9 دی روز جدایی صف حق و باطل بود که با حضور با بصیرت مردم در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ماندگار شد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۲۳:۱۸    
طی روز گذشته در فضای مجازی فیلمی از حضور دسته جمعی سگهای ولگرد پخش شد که منتشرکنندگان این فیلم مدعی شده اند بیش از صدها سگ ولگرد در یکی از مناطق کوهستانی مشرف به شهر کرج تجمع کرده اند که باعث نگرانی ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۲۳:۱۲    
استاندار خراسان شمالی صبح امروز در نخستین ستاد هماهنگی استانی طرح سلامت خانواده ( پزشکی خانواده و نظام ارجاع ) گفت ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۲۳:۱۲    
این مراسم با حضور مردم همیشه در صحنه زنجان و مسئولین استانی و با سخنرانی سردار مقدمی فر(مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ) و حماسه سرایی استاد کلامی در حرم مطهر امامزاده حضرت سید ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۲۳:۱۲    
استاندار آذربایجان غربی گفت: شهرداری های سطح استان، پیگیری های لازم جهت تسریع روند ثبت پروانه های ساخت مسکن در حوزه بازآفرینی شهری را انجام دهند.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۲۳:۱۲    
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: طرح های توسعه ای و الحاق به روستاهای البرز در راستای نهضت ملی مسکن و مشروط به بازگشت روستاییان به روستاها، اجرایی می شود.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۲۳:۰۹    
استاندار سمنان گفت: برگزاری انتخابات 11 اسفند سال جاری با حضور و مشارکت حداکثری و قوی و با بهره گیری از ظرفیت تمامی جامعه های هدف از جمله داوطلبان هلال احمر ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۲۳:۰۹    
استاندار سمنان گفت: شرکت در انتخابات 11 اسفند یک وظیفه همگانی است و یک به یک ملت ایران اسلامی که واجد شرایط رای دادن هستند، می توانند از این حق خود در راستای ناامید سازی دشمن، استفاده کنند.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۲۳:۰۹    
استاندار خراسان شمالی صبح امروز در مراسم میثاق با ولایت (گرامیداشت حماسه نهم دی ماه ) در محل مصلی امام خمینی (ره) در بجنورد گفت ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۲۳:۰۹    
تفاهم نامه حمایت از 81 بیمار سرطانی مابین استانداری خراسان شمالی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و دانشگاه علوم پزشکی استان در قالب طرح امید برکت امضا شد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۲۳:۰۶    
استاندار کردستان گفت: فتنه 88 محصول یک اختلاف سیاسی و انتخاباتی نبود یک عقبه داشت و با یک طراحی پیچیده شکل گرفت تا جامعه را دچار بحران کند.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۲۳:۰۶    
استاندار خراسان شمالی در جلسه ستاد جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، گفت: روند واگذاری زمین به خانوارهای واجد شرایط طرح جوانی جمعیت در استان به سرعت تعیین تکلیف شود.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۲۳:۰۰    
استاندار ایلام با بیان اینکه تاکنون 213 میلیارد تومان از محل اعتبارات اربعین تخصیص یافته است، گفت:همچنین 2 هزار و 369 تن قیر یارانه ای در دو مرحله به شهرداری ایلام تحویل داده شده است اما در مجموع کمک ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۲۳:۰۰    
نادر کاظمی فرماندار شهرستان ماکو گفت : مردم آگاهانه در برخورد با فتنه 88 به فرامین مقام معظم رهبری مدظله العالی لبیک گفته و حماسه 9 دی را فراهم آورده و فتنه را خاموش کردند.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۲۳:۰۰    
استاندار اصفهان گفت: ایران اسلامی نیازمند حضور زنان بعنوان نقش آفرینان مؤثر و بدون جایگزین است و زنان طلایه داران تکامل و رشد انسان در جامعه هستند از این رو بایستی برای حفظ ظرفیت بانوان در جامعه تلاش ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۲۳:۰۰    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: به دنبال شناسایی زنان کمتر شناخته شده در میان زنان روستایی و عشایری نیز هستیم ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۲۲:۵۱    
استاندار و کارکنان استانداری لرستان در مراسم بزرگداشت روز 9 دی ماه حضور پیدا کردند.به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۲۲:۵۱    
فرماندار بوشهر با تقدیر از حضور مردم در یادواره شهدای شهرستان بوشهر گفت: حضور بی نظیر مردم بوشهر در یادواره 586 شهید والامقام، نشانه بصیرت و ولایتمداری است.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۲۲:۵۱    
استاندار قزوین گفت: تلاش همگانی برای ارتقاء مشارکت مردم در انتخابات یکی از مصادیق حوزه امر به معروف است و باید در استان قزوین به بهترین شکل ممکن اجرایی شود.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۲۲:۲۷    
شورای تامین مسکن استان به ریاست محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی عصر شنبه برگزار شد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۲۲:۲۲    
رییس ستاد انتخابات آذربایجان غربی با اشاره به آمادگی استان برای برگزاری انتخابات سالم، باشکوه و قانونمند گفت ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۲۲:۲۱    
وزیر راه وشهرسازی گفت: بیش از یک میلیون و 930 هزار واحد نهضت ملی مسکن در سراسر کشور در حال ساخت بوده و بهره برداری بخشی از این واحدها آغاز شده است.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۲۲:۲۱    
جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین برگزار شد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۲۲:۱۸    
با حضور آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین، تعدادی از مسئولان استانی و اقشار مختلف مردم تجمع باشکوه سالروز حماسه 9 دی برگزار شد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۲۲:۱۸    
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: برگزاری کنگره منطقه ای شهدای غریب در استان البرز با شکوه و در شان شهدا و خانواده گرانقدر شهدا برگزار شود.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۲۲:۱۵    
مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در نشست هماهنگی برای راه اندازی منطقه آزاد و ویژه مهران، گفت: پس از مشخص شدن اعضای هیات مدیره ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۲۲:۱۵    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری گناوه گفت: ملت غیور و انقلابی ایران در 9 دی 88 با تبعیت پذیری و لبیک به ندای رهبری، خط بطلانی بر فتنه فتنه گران و دشمنان کشیدند.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۲۲:۰۹    
استاندار گیلان به منظور حضور در نشست کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان عصر امروز(شنبه) به کشور جمهوری آذربایجان سفر کرد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۲۲:۰۹    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد با اشاره به رشد چشمگیر شرکت های دانش بنیان استان با روی کار آمدن دولت سیزدهم گفت ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۲۲:۰۹    
مدیرعامل شرکت ریسندگی و بافندگی نیلگون یزد به منظور پیگیری مسائل و مشکلات این شرکت با معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد دیدار و گفتگو کرد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۲۲:۰۶    
سایت موقت پایانه مرزی آستارا(پل مرزی جدید آستارا -آستارا) با حضور وزیر راه و شهرسازی، استاندار گیلان و معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان؛ بهره برداری شد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۲۱:۵۷    
نشست هم اندیشی استاندار یزد با جمعی از اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه های استان به منظور بهره گیری از نظرات آنها در حوزه های مختلف
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۱۹:۰۸    
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با تاکید بر اهمیت انتخابات در شرایطی که دشمنان بر طبل تحریم آن می کوبند، گفت: هر رای ما تیری بر سینه رژیم کودک کش صهیونیستی و آمریکای جنایتکار خواهد بود.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۱۷:۵۹    
وزیر راه وشهرسازی از تعهد برای تحویل 5هزار تن ریل مورد نیاز پروژه راه آهن اردبیل - میانه جهت ریل گذاری و تکمیل هرچه سریع تر این پروژه خبر داد و گفت ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۱۷:۵۶    
معاون امور مجلس رئیس جمهور در آیین بزرگداشت حماسه 9 دی در اراک، گفت: دشمن سال گذشته فتنه را با هدف متوقف کردن حرکت دولت انقلابی و خسارت زدن به کشور اجرا کرد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۱۷:۳۶    
استاندار گیلان با ابراز خرسندی از تحقق وعده دولت سیزدهم در جهت ارتقای ظرفیت ترانزیتی، گفت: مرز مشترک آستارا ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۱۷:۳۳    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه جابجایی و ترانزیت کالا بین ایران و جمهوری آذربایجان 2 برابر می شود، گفت: رشد 100 درصدی ترانزیتی 2 کشور ایران و آذربایجان دور از دسترس نیست .
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۱۷:۲۵    
استاندار هرمزگان گفت: در جریان فتنه سال 88، با اشاره رهبر معظم انقلاب، مردم با حضوری پر شور و دشمن شکن بساط فتنه را جمع کردند و بصیرت خود را به دشمنان نشان دادند.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۱۷:۲۵    
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: برای اجرا و پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن نیازمند حمایت جدی وزارتخانه راه و شهرسازی هستیم.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۱۷:۲۵    
معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: برای انتخابات پیش رو، شور و نشاط مناسبی ایجاد شده و افراد مختلف با گرایش های و سلایق متنوع سیاسی و اجتماعی در انتخابات حضور خواهند داشت.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۱۷:۱۹    
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: مردم ایران اسلامی با ایستادگی در برابر فتنه ها سربلند بیرون آمده اند.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۱۷:۱۹    
استاندار تهران گفت: افزایش مشارکت در انتخابات مشکلات کشور را حل می کند و این مهم باید در سطوح مختلف تبیین و بصیرت افزایی شود و در ادامه اطمینان بخشی به کاندیداها نیز انجام شود.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۱۷:۱۶    
سخنان استاندار یزد در خصوص برنامه ریزی برای بزرگداشت مناسبت های چله انقلاب در استان
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۱۶:۴۹    
فرماندار مهاباد گفت: پس از بارش های هفته قبل و احیای رودخانه بالادست سد مهاباد (شاخه کوتر)، هم اکنون حجم ورودی آب سد به 5.1 مترمکعب در ثانیه رسیده است.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۱۶:۴۹    
در راستای کاهش مصرف آب و افزایش درآمد مردم، 3 هزار هکتار زمین برای توسعه باغات گردو و پسته در شمال استان اختصاص یافته و این دو محصول 12 برابر سیب، ارزش افزوده و درآمد بیشتر و مصرف آب کمتر دارند.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۱۶:۴۹    
با توجه به اتمام پروژه های سخت افزاری احیای دریاچه ارومیه در طول هر سه ماه یکبار، انتظار می رود تا پایان سال جاری برنامه های سخت افزاری احیای دریاچه به اتمام برسد ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۱۶:۴۹    
زیرساخت های ارتباطی در راه اندازی استارتاپ ها و فروش اینترنتی و رونق اقتصاد در روستاها، تکمیل می شود ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۱۶:۴۹    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: اغلب طرح ها در مرحله بهره برداری قرار دارند و از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار هستند.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۱۶:۴۹    
استاندار آذربایجان غربی گفت: در دولت سیزدهم 419 روستا از گاز طبیعی برخوردار شده اند.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۱۶:۴۹    
استاندار آذربایجان غربی با اشاره به نگاه ویژه دولت سیزدهم به موضوع معدن در استان به عنوان مهمترین پیشران توسعه گفت: در این راستا، 41 معدن در استان طی 2 سال گذشته به طور کامل احیا شده است.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۱۶:۴۹    
نهضت آبرسانی به روستاهای استان، اجرا می شود. با تامین یک هزار میلیارد تومان اعتبار، در فاز نخست 396 روستا از آب شرب بهداشتی و پایدار بهره مند شده و در فاز دوم 600 روستای دیگر آذربایجان غربی از این ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۱۶:۴۹    
30 سالن ورزشی در دو سال گذشته در مناطق مختلف استان افتتاح و به بهره برداری رسیده و 80 پروژه ورزشی در دست احداث است ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۱۶:۴۶    
سایت موقت پایانه مرزی آستارا(پل مرزی جدید آستارا -آستارا) با حضور وزیر راه و شهرسازی، استاندار گیلان و معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان به بهره برداری رسید.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۱۶:۴۶    
مراسم بزرگداشت یوم الله نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با حضور استاندار آذربایجان غربی در محل مصلی امام خمینی ( ره) ارومیه برگزار شد .
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۱۶:۳۴    
استاندار خوزستان از آماده سازی محورهای منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه برای اربعین 1403 خبر داد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۱۶:۳۱    
مدیریت بحران استانداری کهگیلویه وبویراحمد در دومین رویداد بین المللی مدیریت بحران کشور رتبه برتر را کسب کرد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۱۶:۲۲    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور با یادآوری پیشرفت های انجام شده در دولت سیزدهم ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۱۵:۴۳    
فرماندار تنگستان استان بوشهر گفت: حضور حماسی مردم در یوم الله 9 دی همانند انقلاب اسلامی ریشه در فرهنگ عاشورایی داشت.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۱۵:۴۰    
مدیرکل مدیریت بحران استان از حضور موفق قم در نمایشگاه بین المللی مدیریت بحران کشور در تهران خبر داد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۱۵:۳۷    
بخشدار ویژه خارگ گفت: ملت ایران با بصیرت خود روز نهم دی را به یوم الله دیگری تبدیل کردند و دشمنان اسلام و کشور را مأیوس کردند.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۱۵:۳۷    
معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان و رئیس آذربایجانی کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان بمنظور افتتاح سایت موقت پایانه مرزی آستارا وارد گیلان شد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۱۵:۲۸    
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: پنجمین پودمان آموزشی تخصصی وزارت کشور در بوشهر برگزار می شود.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۱۵:۲۵    
فرماندار البرز استان قزوین گفت: بخش محمدیه ظرفیت های خوبی در حوزه اقتصادی و اجتماعی دارد که مدیران نسبت به این فرصت ها باید اهتمام ویژه ای داشته باشند.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۱۵:۱۶    
استاندار قزوین گفت: حضور و مشارکت مردم به ویژه در انتخابات یکی از عمده ترین تهدیدات برای دشمنان است که می تواند بدخواهان را در معرض آسیب قرار بدهد
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۱۵:۱۳    
استاندار بوشهر بمناسبت سالروز نهم دی پیامی صادر کرد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۱۵:۰۴    
دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: استفاده از امکانات دستگاه های دولتی برای تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی با رعایت مفاد مواد 74 و 81 قانون انتخابات مذکور امکان پذیر است.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۱۵:۰۴    
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: اکنون که خیرین نیک اندیش به ضعف جدی سرانه های آموزشی و پرورشی استان آگاه هستند و تعامل ویژه ای دارند، مسئولان نیز باید بیش از تکالیف قانونی ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۱۵:۰۱    
نشست شورای فضای مجازی استان با حضور علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط و اعضای این شورا برگزار شد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۱۵:۰۱    
مراسم حماسه نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با حضور آیت الله حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان،علیرضا قاسمی فرزاد استاندارهمدان ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۱۵:۰۱    
آئین گرامیداشت حماسه 9 دی پیش از ظهر شنبه با حضور استاندار بوشهر و مردم و مسئولان استان برگزار شد.
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۱۴:۵۸    
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: روز حماسی 9 دی در تاریخ انقلاب روز میثاق با انقلاب و ولایت نام گذاری شده است و همه وظیفه داریم به منظور حفظ آرمان های بنیانگذار انقلاب ...
وزارت کشور   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۱۴:۵۸    
معاون سیاسی استاندار بوشهر از اجرای برنامه های گفت وگو و مناظره برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات با همکاری صدا و سیما و رسانه ها خبر داد.
  • ۱