دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۴:۴۴Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 15 اسفند 1393 - namehnews.ir

نامه نیوز 30 دی 1393 نامه نیوز 30 بهمن 1393 نامه نیوز 1 اسفند 1393 نامه نیوز 2 اسفند 1393 نامه نیوز 3 اسفند 1393 نامه نیوز 4 اسفند 1393 نامه نیوز 5 اسفند 1393 نامه نیوز 6 اسفند 1393 نامه نیوز 7 اسفند 1393 نامه نیوز 10 اسفند 1393 نامه نیوز 11 اسفند 1393 نامه نیوز 12 اسفند 1393 نامه نیوز 13 اسفند 1393 نامه نیوز 14 اسفند 1393 نامه نیوز 15 اسفند 1393 نامه نیوز 16 اسفند 1393 نامه نیوز 17 اسفند 1393 نامه نیوز 18 اسفند 1393 نامه نیوز 19 اسفند 1393 نامه نیوز 20 اسفند 1393 نامه نیوز 21 اسفند 1393 نامه نیوز 22 اسفند 1393 نامه نیوز 23 اسفند 1393 نامه نیوز 24 اسفند 1393 نامه نیوز 25 اسفند 1393 نامه نیوز 26 اسفند 1393 نامه نیوز 27 اسفند 1393 نامه نیوز 28 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1393 
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۲۱:۱۲    
کاپیتان سابق پرسپولیس از نقش حسین هدایتی در موفقیت های اخیر پرسپولیس سخن گفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۲۰:۳۰    
سرمربی استقلال شکایتش از مجری برنامه 90 را پس می گیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۹:۲۶    
تیم استقلال با برتری مقابل نفت مسجد سلیمان موقتا به صدر جدول لیگ برتر رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۷:۱۸    
اکونومیست با اشاره به این که ایران بازار جذابی برای تولید کنندگان خارجی است به نقل از یک دلال نفتی نوشت: اگر توافق هسته ای منعقد شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۷:۱۸    
سید عباس عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای ایران، پیشرفت در مذاکرات مونترو را بیش از مذاکرات ماه های گذشته ارزیابی کرد ولی گفت هنوز راهی طولانی پیش رو داریم.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۷:۱۶    
رئیس نهاد قانونگذاری کشورمان افزود: در راهنمایی های امامان جماعت انحراف نیست بنابراین باید به نظر امامان جماعت مساجد توجه و احترام آن ها را حفظ کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۷:۰۱    
در ادامه مسابقات لیگ برتر انگلیس تیم منچستریونایتد موفق شد تیم نیوکاسل را با نتیجه 1-0 شکست دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۶:۵۸    
سرکردگان گروه داعش، پنج عضو این گروه تروریستی را در شمال تکریت اعدام کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۶:۵۲    
امام جمعه ارومیه گفت: برگزاری کنسرت های موسیقی در مراکز علمی به صلاح دانشجویان نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۶:۴۹    
عکس منتشر شده در حاشیه سفر جان کری وزیر خارجه آمریکا به عربستان سعودی نشان می دهد سعود الفیصل وزیر خارجه سعودی برای راه رفتن مجبور به استفاده از واکر شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۶:۴۳    
آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی توسی در میان باغی مصفا به فاصله 20 کیلومتری شمال شهر مشهد واقع شده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۶:۳۷    
واژگونی کامیون در محور بجنورد - آشخانه منجر به تلف شدن 20 رأس گوسفند و زخمی شدن راننده کامیون شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۶:۲۵    
نمایشگاه فروش بهاره در مصلی تهران بر پا شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۶:۱۳    
مرتضی پور علی گنجی که به تازگی با تیان جین قرارداد امضا کرده، یکشنبه اولین بازی رسمی خود را برای این تیم انجام خواهد داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۶:۰۱    
طرفداران قانون حمل سلاح در آمریکا ماشین های خودکاری را وارد بازار کرده اند تا حاملان اسلحه با سهولت بیشری در هر زمانی که بخواهند به فشنگ و مهمات مورد نیاز برای سلاح های خود دسترسی داشته باشند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۵:۵۵    
ادعای نامساعد بودن حال رهبر معظم انقلاب شانتاژ خبری و کذب محض است. می خواهند تلقی کنند که حال رهبر معظم انقلاب مساعد نیست و دروغ های این چنینی انهم با در نیت خالی کردن دل مذاکره کنندگان و مردم و دولت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۵:۴۹    
نشست معاونین وزرای خارجه 1+5 روز پنجشنبه به ریاست عباس عراقچی و هلگا اشمیت در مونترو سوئیس برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۵:۴۴    
نماز عبادی-سیاسی جمعه تهران به امامت آیت الله امامی کاشانی امام جمعه موقت تهران در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۴    
امکانات پزشکی و سرعت عمل کادر اورژانس، نوزادی مرده را دوباره زنده به آغوش خانواده بازگرداند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۴    
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: دستاورهای انقلاب اسلامی آن قدر زیاد است که امروز هیچ کشوری جرأت نگاه چپ به ایران اسلامی را ندارد و این ناشی از عظمت امروز کشور است.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۴    
بخش"صرفا جهت اطلاع" شبکه دوم سیما پنجشنبه شب نگاهی متفاوت به برخورد با روزنامه اصلاح طلب اعتماد داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۴    
دادگاه عدالت اروپا درخواست یک بانک ایرانی برای خارج کردن نام این موسسه از فهرست تحریم های اتحادیه اروپا علیه ایران را رد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۴    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با بیان اینکه برنامه ریزی شده که تا نیمه سال 95 تا 90 درصد پروژه های مسکن مهر تکمیل و تحویل شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۴    
بانک مرکزی اعلام کرد: تغییر بخشی از طرح اصلی یک اسکناس یا سکه و انتشار آن به عنوان اسکناس و سکه یادبود و بزرگداشت به معنی حذف طرح اصلی نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۴    
س ان ان اعلام کرد ایران در عملیات آزادسازی شهر تکریت عراق نقش جدی ایفا می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۴    
رییس اداره اورژانس بیمارستانی با اشاره به فرسوده بودن بسیاری از بیمارستانهای کشور، راهکار بهبود این شرایط را تشریح و خبر خوش وزارت بهداشت در این خصوص را اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۴    
اتحادیه اروپا مذاکرات هسته ای مونترو را مفید خوانده و اعلام کرد مذاکرات با ایران پیشرفت داشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۴    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: براساس برنامه ریزی ها، دولت سال آینده 38 هزارنفر از جوانان را استخدام خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۴    
روزنامه آمریکایی نیویورک پست در گزارشی به نقش بی بدیل قاسم سلیمانی در هدایت نیروهای عراقی برای جنگ علیه داعش می پردازد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۴    
یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی گفت که جریان سیاسی حاکم بر دولت یازدهم در زمان انتخابات مجلس آینده به سمت هماهنگی با اضلاع تند دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب نخواهد رفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۴    
استانداری 'دنیزلی' ترکیه اعتراف کرد که یک شهروند ترکیه به نام ' امراه چ' که از رهبران گروه تروریستی داعش است، هم اکنون در بیمارستانی در این استان تحت معالجه است.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۴    
نیروهای عراقی توانستند بخش شرقی فرودگاه تکریت را از دست تکفیری های داعش آزاد کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۴    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سوالی که باید از جامعه پرسیده شود این است که چرا باکری ها دوباره تکرار نمی شوند، مشکل ما کجاست و چرا باید از جیب هایمان خرج کنیم؟
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۴    
نام خیابانها، معابر و امکان تهران، گاهی عوض می شود و مردم از خود می پرسند چرا نامها تغییر کرده، یک عضو شورای شهر تهران درباره تغییر نام خیابانها توضیح داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۴    
یکی از عجیب ترین جنبه های تلاش برای هشدار درباره برنامه هسته ای ایران -هشداری که در سخنرانی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در کنگره آمریکا به اوج خود رسید- این است که هشداردهنده اصلی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۴    
وزیر حج عربستان برای رفع سریع مشکل صدور ویزای عمره گزاران ایرانی قول مساعد داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۴    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهر تهران از انفجار شدید یک منزل مسکونی در سه راه افسریه خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۴    
رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این که امور فرهنگی کشور را باید حول محور مساجد ساماندهی کرد، گفت که در راهنمایی های امامان جماعت انحراف نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۴    
مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ابراز امیدواری کرد که توافق خوب با ایران دست یافتنی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۴    
خطیب نمازجمعه تهران گفت: اگر در مذاکرات به نتیجه نرسند حالت برد و باخت یعنی برد ایران و باخت 1+5 ایجاد خواهد شد زیرا ایران به دنیا ثابت می کند که دارای منطق است.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۴    
رهبر اکثریت سنا روند رای گیری درباره طرح نظارت سنا به هرگونه توافق با ایران را به دلیل مخالفت دموکرات ها به تعویق انداخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۴    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: حتی یک ریال از منابع پیش بینی شده در بودجه سال آینده ارتباطی به نتایج مذاکره جمهوری اسلامی ایران با کشورهای 1+5 ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۴    
وزیر خارجه آمریکا در کنفرانس خبری با وزیر خارجه عربستان باز هم ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرد و گفت که توافق هسته ای با ایران موضع ما در قبال اقدامات ایران را تغییر نمی دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۴    
مدیر امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه نفت ارزان قیمت به نفع تولیدکنندگان است، تاکید کرد: تا دو سال آینده قیمت نفت به بیش از 60 دلار افزایش نمی یابد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۴    
وزیر بهداشت گفت: اولین دستگاهی هستیم که در طول عمر کشور از مردم می خواهیم آزادانه عملکرد ما را نقد کند و برگزاری همایش نقد عملکرد دولت یازدهم در حوزه سلامت فرصت خوبی برای پاسخ دادن به انتقادات ...
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۴    
جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا از تمدید مهلت ثبت نام برای طرح پرداخت جریمه به جای انجام خدمت سربازی برای مشمولان دارای هشت سال غیبت و بیشتر از آن خبرداد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۴    
رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: دولت رسما اعلام کرده که برنامه ای برای افزایش قیمت سوخت در سال آینده ندارد و مجلس نیز بصورت جدی مخالف بالا رفتن نرخ بنزین است.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۴    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، از اجرای طرح زوج و فرد از فردا شنبه 16 اسفند در کرج خبر داد و محدوده های اجرای طرح ترافیک در استان را اعلام کرد. ...
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۰:۲۹    
معاون شرکت پالایش و پخش نفتی با بیان اینکه در ایام نوروز تمامی جایگاه ها برای تامین سوخت مردم به حالت آماده باش در می آیند، گفت: برنامه ای برای تغییر قیمت و سهمیه اعلام نشده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۰:۲۳    
وزیر خارجه کشورمان گفت: اگر می خواهند ایران یک برنامه زمان بندی شده و محدود داشته باشد و خودش ظرفیت های علمی موجود خودش را محدود کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۰:۱۴    
بازار ارز در حالی تحت تاثیر دو عامل مذاکرات هسته ای و افت تقاضا قرار گرفته است که قیمت دلار در بازار در مسیر نزولی قرار گرفته است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۰۹:۵۰    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به مذاکرات هسته ای گفت: دوران خیمه شب بازی و دلقک بازی آمریکا و مستکبرین رو به پایان است و با ظلم و زور نمی توان چیزی را بر ملت ایران تحمیل کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۰۹:۴۷    
زمین لرزه ای به بزرگی 5.2 ریشتر فاریاب در استان کرمان را لرزاند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۰۹:۴۴    
یک نماینده نزدیک به شهردار تهران معتقد است حضور وی در انتخابات مجلس در قامت مشاوره دادن به کاندیداهای تهران و شهرستان ها خواهد بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۰۹:۴۴    
یک کارشناس روابط بین الملل گفت:رزمایش پیامبر اعظم 9 یک نمایش تازه ای از قدرت جمهوری اسلامی ایران در دریا بودو نمایش بسیار مهمی که توانست چندین مرتبه درجه نیروهای مسلح و نظامی ما را ارتقا دهد و به ...
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۰۹:۳۸    
یک هواپیمای ناشناس تعدادی از سرکرده های گروه تروریستی جبهه النصره را در حومه ادلب هدف قرار داد که در این حمله مرد شماره دو جبهه النصره نیز به هلاکت رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۰۹:۳۸    
براساس اعلام علی ربیعی، در نشست بعدی شورای عالی کار میزان افزایش حقوق سال آینده کارگران مشخص می شود، با این حال طبق مهم ترین سناریوهای فعلی، حداقل مزد 94 بیشتر از 700 تا 720 هزارتومان نخواهد بود.