دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۱:۲۷Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 4 اسفند 1393 - namehnews.ir

نامه نیوز 30 دی 1393 نامه نیوز 30 بهمن 1393 نامه نیوز 1 اسفند 1393 نامه نیوز 2 اسفند 1393 نامه نیوز 3 اسفند 1393 نامه نیوز 4 اسفند 1393 نامه نیوز 5 اسفند 1393 نامه نیوز 6 اسفند 1393 نامه نیوز 7 اسفند 1393 نامه نیوز 10 اسفند 1393 نامه نیوز 11 اسفند 1393 نامه نیوز 12 اسفند 1393 نامه نیوز 13 اسفند 1393 نامه نیوز 14 اسفند 1393 نامه نیوز 15 اسفند 1393 نامه نیوز 16 اسفند 1393 نامه نیوز 17 اسفند 1393 نامه نیوز 18 اسفند 1393 نامه نیوز 19 اسفند 1393 نامه نیوز 20 اسفند 1393 نامه نیوز 21 اسفند 1393 نامه نیوز 22 اسفند 1393 نامه نیوز 23 اسفند 1393 نامه نیوز 24 اسفند 1393 نامه نیوز 25 اسفند 1393 نامه نیوز 26 اسفند 1393 نامه نیوز 27 اسفند 1393 نامه نیوز 28 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1393 
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۳:۰۲    
منبع:پرشی وی
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۲:۳۲    
به گفته میلیون ها کاربر اینترنت "Cicada 3301" سخت ترین و پیچیده ترین معمایی است که در اینترنت وجود دارد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۲:۲۲    
وزیر دادگستری با بیان اینکه ضرورت اصلاح فرهنگ مصرف در جامعه وجود دارد گفت: با اصلاح فرهنگ مصرف، تهدیدها و تحریم ها در کشور بی اثر می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۱:۵۸    
وزیر خارجه ایران قرار است از ژنو راهی بغداد شود و عراقچی امشب برای دیدار با آمانو راهی وین می شود و روانچی هم فردا به دانمارک سفر می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۱:۵۸    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با انتقاد از تعدد قانون گذاری در مجلس گفت: ما نیازی به این همه قانون نداریم اگر بخواهیم بخش خصوصی فعال شود باید از این قیود آزادش کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۱:۵۳    
یک عامل انتحاری به همراه خودروی بمب گذاری شده در ورودی منطقه زینبیه دمشق خود را منفجر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۱:۵۲    
سسک فابرگاس، ستاره اسپانیایی چلسی، که برای سفری یک روزه به بارسا رفته بود، از این فرصت استفاده کرده و با هم تیمی های سابقش دیدار کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۱:۴۱    
"گابی" دختر بچه 8 ساله ای است که توانسته یک رابطه بسیار جالب با کلاغ ها بر قرار کند. این دختر بچه هر روز در حیاط خانه غذاهایی برای آن ها می گذارد و کلاغ ها دیگر وی را می شناسند و همیشه سر ساعت برای ...
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۱:۲۸    
ملی پوشان امید تمرین های پرفشار ولی بانشاط خود را در دو نوبت صبح و عصر در جزیزه کیش برگزار می کنند
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۱:۱۱    
در آستانه ‫ میلاد خجسته‬ و ‫ فرخنده ‬حضرت زینب کبری(س) حرم مطهر ایشان در دمشق آذین بندی و چراغانی شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۱:۰۲    
رییس بخش بیمارستان امام خمینی (ره) با تاکید بر اینکه آندوسکوپی اولین اقدام درمانی خونریزی معده است، گفت: میزان مرگ و میر ناشی از خونریزی معده در افراد سنین بالا و مبتلایان به بیماری های زمینه ای ...
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۰:۵۶    
وزیر نفت از امکان عرضه نفت خام و فرآورده های نفت در بورس انرژی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۰:۵۳    
یک زندان که در پکن پایتخت چین قرار گرفته است برای حل مشکلات ناشی از آزادی زندانی های بالای 20 سال اقدامی پسندیده انجام داده است و آموزش های خاصی را در محیطی جالب به این افراد می دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۰:۵۳    
پسر 'محمد مرسی' رییس جمهوری برکنار شده مصر روز دوشنبه انتشار خبر مربوط به مرگ پدرش را تکذیب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۰:۲۳    
در پرونده احمدی نژاد نیز به نظر می رسد دادگاه موضوعی را استعلام یا اسناد و اطلاعاتی از ادارات دولتی یا مجلس مطالبه کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۰:۱۷    
تمرین تیم فوتبال لخویای قطر در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۰:۱۷    
منابع خبری از انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در نزدیکی حرم حضرت زینب (س) واقع در جنوب دمشق و کشته و زخمی شدن چندین نفر خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۰:۱۴    
معاون وزیر خارجه ثبات و آرامش لبنان را برای ایران مهم خواند و گفت: جمهوری اسلامی از انتخاب رئیس جمهور لبنان بر اساس توافق همه جریان های سیاسی داخلی در سریع ترین زمان ممکن حمایت و پشتیبانی می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۰:۱۱    
عضو کمیسیون تلفیق از بازگشت به لایحه اولیه دولت درباره هدفمندی یارانه ها یعنی اجرای آن مشابه سال گذشته خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۰:۱۱    
یک مقام ارشد آمریکایی با اشاره به پیشرفت های صورت گرفته در مذاکرات بین ایران و گروه 1+5 گفت اختلافات در برخی موضوعات کاهش یافته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۰:۰۷    
وزیر خارجه ایران پس از رایزنی های چهار روزه در ژنو گفت: تا حدودی پیشرفت در برخی مباحث صورت گرفت، اما هنوز راه زیادی برای رسیدن به توافق نهایی در پیش داریم و تا وقتی در مورد همه مسائل توافق صورت نگیرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۰:۰۴    
فیلم مستند 21 بدون کارت زرد که به زندگی رئیس اسبق فدراسیون فوتبال ایران اختصاص دارد اکران شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۹:۵۷    
داوود رحمانی 50 ساله، اهل کوهرنگ در استان چهار محال و بختیاری که نگهبان یک مجتمع صنعتی است در حال شستن ظرف در سرمای منهای 45 درجه می باشد.داوود در یک کانکس زندگی می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۹:۴۱    
تیم فوتبال پاختاکور تاشکند که دو سال است در لیگ قهرمانان آسیا حضور ندارد، بعد از 4 سال یک بار دیگر روبه روی ایرانی ها می ایستد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۹:۲۸    
جان کری، ارنست مونیز و وندی شرمن در ژنو
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۹:۲۵    
رئیس کل بانک مرکزی در حاشیه نشست هم اندیشی عصر دوشنبه فعالان بازار سرمایه با مسئولان ارشد کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی در خصوص خروج ارز حاصل از توافق ژنو به صورت چمدانی از کشور ...
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۹:۱۶    
اسماعیل جلیلی عضو کمیسیون تلفیق بودجه 94 مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون، گفت: کمیسیون تلفیق بودجه سال 94 پس از جلسه علنی عصر امروز مجلس تشکیل جلسه داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۹:۱۴    
لخویای قطر حریف فردای پرسپولیس در 3 دوره حضورش در لیگ قهرمانان آسیا یک سابقه صعود به مرحله دوم دارد. ضمن اینکه تیم قطری 4 بار برابر دو تیم ایرانی سپاهان و تراکتورسازی بازی کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۹:۰۷    
به گزارش نامه نیوز، محققان موزه باستان شناسی تیرول ایتالیا با کمک تکنولوژی های جدید اسکن، بدن اوتسی مومیایی 5300 ساله یخی را که به خوبی در طبیعت به جامانده است را بررسی و 61 خالکوبی بر روی بردن وی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۸:۵۶    
حتی دست زدن به مرغ خام هم خطرناک است و باید افراد بلافاصله دست های خود را خوب بشویند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۸:۴۲    
پرسپولیس دوران بسیار پرفراز و نشیبی را در مسابقات ادوار مختلف جام های باشگاهی در آسیا داشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۸:۴۲    
یک فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی با اشاره به افزایش تمایل مردم برای انجام جراحی زیبایی در ایام نوروز، گفت: مردم برای جراحی زیبایی به خصوص جراحی بینی در ایام نوروز از چند ماه قبل وقت رزرو کرده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۸:۳۴    
میوه هایی مانند آوکادو، موز، خرما و کشمش نه تنها انرژی زا هستند، بلکه وزن را به طور طبیعی افزایش میدهند و سرشار از قند طبیعی هستند.موز درمان قدیمی برای افزایش وزن است.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۸:۳۱    
نشست ویژه فیفا برای تصمیم گیری در مورد زمان قطعی برگزاری جام جهانی 2022 در دوحه برگزار خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۸:۱۱    
الهام پاوه نژاد متولد : 1350 در تهران، دارای مدرک دیپلم تجربی از دبیرستان نوشیروان، فوق دیپلم بازیگری و کارگردانی از دانشگاه نیاوران (دانشکده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) ...
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۸:۰۹    
یک روزنامه آمریکایی گزارش کرد که حضور رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در این دور از مذاکرات هسته ای می تواند نشانگر آن باشد که وی تلاش می کند تا مانع از اعمال محدودیت های سخت بر فعالیت های هسته ای ایران ...
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۷:۵۷    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی تعرفه واردات لوزام صوتی و تصویری در سال 94 را تا 4 درصد افزایش دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۷:۵۶    
این روزها بازار عکس سلفی داغ می باشد و با توچه به دسترسی آسان به شبکه های اجتماعی ، بعضی ها برای گرفتن عکس سلفی ناب، دست به کارهای عجیب و خطرناک می زنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۷:۴۸    
در روش لینگوال، براکت ها (نگین هایی که برای درمان ارتودنسی ثابت استفاده می شود) از داخل دندان ها چسبانده شوند و بدون دیده شدن هیچ اثری، منجر به صاف شدن دندان های بیمار می شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۷:۴۵    
الاتحاد عربستان با کسب 2 عنوان قهرمانی و یک حضور منجر به شکست در فینال پرافتخارترین تیم آسیا در لیگ قهرمانان آسیاست و به تنهایی بیش از 10 تیم ایرانی به فینال لیگ قهرمانان رسیده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۷:۴۵    
نمانیا ماتیچ در تساوی 1-1 چلسی مقابل برنلی، بخاطر خطا روی اشلی بارنز، با کارت قرمز داور مواجه شده بود
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۷:۴۲    
هر چند آبی پوشان پایتخت از حیث عملکرد حضور در لیگ قهرمانان در رده هشتم بین 10 تیم کشور هستند، اما تاریخچه حضور آنها در مسابقات مختلف جام های باشگاهی در آسیا نشان می دهد که آنها همچنان بالاتر از ...
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۷:۱۸    
حجت الاسلام مصطفی خامنه ای فرزند مقام معظم رهبری در مراسم سالگرد آیت الله خوشوقت حضور پیدا کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۷:۱۷    
رئیس سابق سازمان انرژی اتمی با تأکید بر اینکه ایران هیچگاه در فعالیت های هسته ای فعالیت مخفیانه نداشته است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۷:۱۷    
علت غیبت سرمربی تیم فوتبال استقلال در تمرین آبی پوشان مشخص شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۷:۱۱    
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: اگر مسئولین فعلی هم بخواهند با مجمل گویی و تکرار این گونه دعاوی به توفیقی دست یابند در واقع همان راه اشتباه دولت قبل را رفته اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۷:۰۳    
این عکس مربوط به اولین روزهای کشف حمید درخشان در فوتبال ایران است.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۷:۰۲    
رئیس اورژانس مرکز آموزشی درمانی فرشچیان همدان گفت: سکسکه به دنبال یک انقباض غیر ارادی عضله دیافراگم و عضلات بین دنده ای بروز می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۶:۵۹    
تمرین تیم فوتبال استقلال امروز در غیاب امیر قلعه نویی در کمپ زنده یاد حجازی برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۶:۵۷    
علی کریمی ستاره سابق پرسپولیس جایزه بهترین بازیکن یک مسابقه آسیایی پرسپولیس را از مسوولان برگزاری بازی ها دریافت می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۶:۵۳    
معاون کل وزارت بهداشت، با بیان اینکه بیمه های کشور گرفتاری های زیادی دارند، گفت: سازمان انتقال خون باید مفهوم اقتصاد انتقال خون را خودش انجام دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۶:۴۷    
انتشار اطلاعات متفاوت و گاه متضاد در مورد سرنوشت مذاکرات هسته ای که طی دو روز گذشته انجام شده، بازار سرمایه ایران را دچار شوک کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۶:۳۹    
ستاره پرتغالی رئال مادرید به رکورد جدیدی در دوران فوتبال خود رسید و بعد از دی استفانو و رائول، سومین بازیکن با سابقه کهکشانی ها محسوب شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۶:۳۳    
رئیس سازمان محیط زیست با بیان اینکه دلواپسان می خواهند محیط زیست را منحل کنند، گفت: دولت تلاش خود را برای رفع تمام حصرها و ایجاد فضای باز سیاسی می کند ولی این در اختیار روحانی نیست و قوای مختلف باید ...
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۶:۳۰    
بارسلونا فردا از ساعت 23.15 در ورزشگاه اتحاد باید دیدار رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان را مقابل منچسترسیتی برگزار کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۶:۳۰    
طرح تحقیق و تفحص از سازمان محیط زیست با امضای جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تقدیم هیئت رئیسه مجلس شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۶:۳۰    
رئیس مجلس با اعلام ختم جلسه علنی عصر امروز مجلس، از کمیسیون تلفیق خواست با تشکیل یک جلسه فوری موارد درآمدی ارجاعی و سقف درآمدهای بودجه سال آینده را مورد بررسی و تصویب قرار دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۶:۲۷    
احتمالا شما تا به حال به کاغذ توالتتان چندان توجهی نکرده اید، اما کارشناسان می گویند که کاغذ توالت آنقدرها هم که به نظر می رسد، بی ضرر نیست ...
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۶:۲۲    
برنامه بوم بهاری با رویکرد محیط زیستی از رادیو جوان پخش می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۶:۱۹    
محسن ترکی به عنوان داور وسط دیدار تیم های فوتبال گامبا اوساکا ژاپن و گوانگژو چین انتخاب شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۶:۱۹    
رئیس هیأت مدیره استقلال اعلام کرد اعضای هیأت مدیره این باشگاه از افشارزاده جهت اعتراض به حکم علیه کرار حمایت می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۶:۱۶    
مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد گفت: اعمال مجدد محرومیت کرار اقدامی تاسف بار و برگ سیاه کارنامه فدراسیون فوتبال است.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۶:۱۳    
سخنگوی هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: حکم علیه کرار عین بی عدالتی بوده است و باشگاه استقلال قطعا به این حکم اعتراض می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۶:۱۰    
سخنگوی باشگاه پرسپولیس از توزیع پنج هزار پرچم یا محمد رسول الله(ص) در ورزشگاه آزادی پیش از بازی پرسپولیس - لخویا خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۶:۱۰    
ارتش لبنان از ورود هواپیماهای رژیم صهیونیستی به حریم هوایی لبنان خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۶:۱۰    
وزیر امور اقتصادی و دارایی طی نامه ای از رهنمودهای اخیر رهبر معظم انقلاب پیرامون مسائل اقتصادی کشور تشکر و قدردانی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۶:۱۰    
شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: قوی ترین دیپلمات های ایرانی در این دور از مذاکرات هسته ای در ژنو حضور دارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۶:۰۵    
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۶:۰۴    
معاون اول رییس جمهور در جلسه شورای اقتصاد گفت: باید تلاش کنیم در تدوین برنامه ششم توسعه، علاوه بر جامع بودن، چند موضوع خاص و پراهمیت کشور را به عنوان سرفصل و محور اصلی مد نظر قرار دهیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۵:۵۹    
مراسم تشییع "زاوان قوکاسیان" منتقد سینمای ایران با سخنرانی محمد مهدی عسگرپور، علیرضا رضاداد و محمدرضا اصلانی در اصفهان همراه شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۵:۵۹    
وزیر امور خارجه اسبق انگلیس که به دلیل حضور بلند مدت در عرصه سیاست چهره ای شناخته شده در جهان و از مهره های تعیین کننده حزب کارگر این کشور محسوب می شود با اتهام رسوایی مالی مواجه شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۵:۵۳    
نایب رییس کمیسون امنیت ملی مجلس با اشاره به سالگرد دستگیری عبدالمالک ریگی در خصوص عملکرد وزارات اطلاعات در این زمینه گفت: عملکرد دوستان وزارت اطلاعات حاکی از بلوغ حرفه ای این افراد است.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۵:۵۳    
سرمربی سابق تیم ملی وزنه برداری گفت: در بسیاری از رشته های دیگر، برای همین که بتوانیم از حمایت و توجه فدراسیون جهانی برخوردار باشیم باید پول زیادی هزینه کنیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۵:۵۰    
مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان گفت: قرار نیست با جاسم کرار مسابقه شطرنج بدهیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۵:۴۷    
مدیرعامل بنیاد بیماری های از اقدامات انجام شده در جهت ایجاد قطب تشخیص بیماری های نادر در کشور خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۵:۴۵    
در آستانه ‫ میلاد خجسته‬ و ‫ فرخنده ‬حضرت زینب کبری(س) حرم مطهر ایشان در دمشق آذین بندی و چراغانی شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۵:۴۴    
خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از منابعی گزارش داد که آمریکا و ایران در حال شکل دهی توافقی مرحله ای هستند که به ایران اجازه می دهد به صورت تدریجی برنامه هسته ای خود را افزایش دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۵:۳۰    
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران فردا و در استادیوم از پرسپولیس حمایت کنند، کار در زمین با ما!
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۵:۲۷    
ناظر مسابقه پرسپولیس – لخویا در جلسه هماهنگی اعلام کرد ماموران امنیتی ورزشگاه باید از ورود هرگونه وسیله ای که قابلیت پرتاب به زمین را داشته باشد جلوگیری کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۵:۲۱    
مذاکرات دوجانبه هیات های مذاکره کننده ایران و آمریکا پس از سه ساعت پایان یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۵:۲۱    
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: قطعاً برای انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی ثبت نام نخواهم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۵:۱۶    
ماریا شاراپووا تنیسور روس که اخیرا در یک نظرسنجی که بین ورزشی نویسان سراسر دنیا برگزار شد به عنوان محبوب ترین ورزشکار زن جهان انتخاب شده است تصاویری از خود در سواحل آکاپولکو مکزیک در صفحه اجتماعی اش ...
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۵:۱۶    
حجت الاسلام روحانی رییس جمهوری اسلامی در حال ورود به سالن برگزاری همایش همایش روز ملی مهندسی که روز دوشنبه 4 اسفند در برج میلاد تهران برگزار شد ، می باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۵:۱۵    
یکی از مراجع تقلید شعیان گفت: تیم مذاکرات هسته ای به دنیا نشان داد ما اهل منطق هستیم و فقط حق خودمان را می خواهیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۵:۰۷    
مجری و تهیه کننده برنامه 90 به دلیل شکایت امیر قلعه نویی به دادسرا احضار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۵:۰۴    
مسئول روابط خارجی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس اعلام کرد این جنبش به دنبال گسترش روابط با تمامی دولت های عربی و اسلامی از جمله ایران است.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۴:۵۵    
آخرین تمرین پرسپولیس پیش از بازی با مهم و حساس با لخویا امروز صبح برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۴:۴۹    
یک مقام ارشد ایرانی به رویترز گفت: "تمام طرف های مصمم به حل مسائل باقیمانده هستند."
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۴:۴۹    
یازدهمین جلسه علنی بررسی بودجه 94 در مجلس از دقایقی قبل و پس از تنفس 2 ساعته در حالی آغاز شد که 141 نفر از وکلای ملت در صحن علنی حضور ندارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۴:۴۳    
طبیعتاً آن دوستانِ حاضر در حیاط امیدی به حضور پررنگ و قابل تشخیصِ خود در عکس نداشته اند. اگر پس امیدی نداشته اند، چرا برای دوربین ژست گرفته اند؟!
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۴:۴۳    
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: به دلیل محرومیت دوباره جاسم کرار می توانیم به فیفا شکایت کنیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۴:۴۰    
بابک کریمی که با بازی در چهار فیلم در سی و سومین جشنواره فیلم فجر حضور داشت، یافتن فضای تازه را یکی از ملاک های خود برای گزینش نقش اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۴:۳۴    
خبرهای جالبی درباره جانشین احتمالی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شنیده می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۴:۱۹    
در جدول زیر می توانید آخرین قیمت مموری کارت های موجود در بازار را مشاهده کنید.