دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۲:۵۸Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 22 اسفند 1393 - namehnews.ir

نامه نیوز 30 دی 1393 نامه نیوز 30 بهمن 1393 نامه نیوز 1 اسفند 1393 نامه نیوز 2 اسفند 1393 نامه نیوز 3 اسفند 1393 نامه نیوز 4 اسفند 1393 نامه نیوز 5 اسفند 1393 نامه نیوز 6 اسفند 1393 نامه نیوز 7 اسفند 1393 نامه نیوز 10 اسفند 1393 نامه نیوز 11 اسفند 1393 نامه نیوز 12 اسفند 1393 نامه نیوز 13 اسفند 1393 نامه نیوز 14 اسفند 1393 نامه نیوز 15 اسفند 1393 نامه نیوز 16 اسفند 1393 نامه نیوز 17 اسفند 1393 نامه نیوز 18 اسفند 1393 نامه نیوز 19 اسفند 1393 نامه نیوز 20 اسفند 1393 نامه نیوز 21 اسفند 1393 نامه نیوز 22 اسفند 1393 نامه نیوز 23 اسفند 1393 نامه نیوز 24 اسفند 1393 نامه نیوز 25 اسفند 1393 نامه نیوز 26 اسفند 1393 نامه نیوز 27 اسفند 1393 نامه نیوز 28 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1393 
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۲۰:۴۹    
وزارت دفاع آمریکا روز جمعه از حمله هوایی این کشور به مواضع گروه تروریستی الشباب در سومالی خبر داد و اعلام کرد که در حال بررسی نتایج این حمله است.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۲۰:۴۶    
وزیر کشور سوریه تاکید کرد جنگ کنونی علیه سوریه، ملت های منطقه به ویژه ملت سوریه را برای ایجاد کمربند امنیتی برای رژیم صهیونیستی هدف قرار داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۲۰:۴۳    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا می گوید توافق احتمالی بین ایران و گروه 1+5 برای تأیید به شورای امنیت ارجاع خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۲۰:۱۲    
سرلشکر ستاد کاظم الفهداوی فرمانده پلیس الانبار امروز جمعه گفت : منطقه البغدادی واقع در غرب الرمادی (110کیلومتری غرب بغداد ) به طور کامل از حضور عناصر داعش پاکسازی شد .
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۲۰:۰۹    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز جمعه بار دیگر گفت تهران و واشنگتن در مبارزه با داعش در عراق، همکاری ندارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۹:۴۳    
ین جنجالی ترین تصویری است که از بازی استقلال- نفت از سوی عکاسان ثبت شده. تصویری که در آن دو تماشاگر روی سکوها این پلاکارد را به دست گرفته اند تا نشان دهند برای بازگشت علی منصوریان به استقلال روشماری ...
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۹:۴۰    
براساس حکم دادگاهی در آلمان معلمان زن مسلمان می توانند برای حفظ حجاب خود در کلاس درس از روسری استفاده کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۹:۳۷    
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی عصر امروز (جمعه ) از نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی عیادت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۹:۳۴    
دیوید ویتر سناتور لوئیزیانا با دفاع از نامه ای که جمهوری خواهان برای ایران نوشته اند، گفت به نظر می رسد که ایرانی ها از ریزه کاری های سیستم حکومت آمریکا اطلاع ندارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۹:۱۴    
محمدباقر قالیباف شهر تهران بعدازظهر امروز جمعه از ستاد برگزاری چهارمین انتخابات شورایاری های محلات شهر تهران بازدید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۹:۱۱    
نکته مهم در این بازی ساخت پل با نقطه تکیه گاه ها و جنس مصالح صحیح است که در نهایت خودروهای سبک و سنگین بتوانند به سلامت از روی آن عبور کنند و شما به مراحل بالاتر بروید.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۹:۰۸    
نماینده این نهاد در سوریه اعلام کرد که دست کم برای حفظ کودکان باید با "دولت اسلامی" وارد مذاکره شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۹:۰۵    
میت رامنی نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری 2012 آمریکا با انتقاد از باراک اوباما تاکید کرد که کاخ سفید نباید یک توافق ضعیف با ایران را بپذیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۸:۴۴    
ارنست مونیز در دور تازه مذاکرات هسته ای که در شهر لوزان سوئیس با حضور وزیران خارجه ایران و آمریکا برگزار می شود، حضور خواهد داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۸:۴۱    
مشاور عالی مقام معظم رهبری انتخاب آیت الله یزدی به ریاست مجلس خبرگان رهبری را تکرار رای به آیت الله مهدوی کنی دانست و گفت: اگر غیر از این بود جای تعجب داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۸:۳۸    
شهردار تهران گفت: شورایاران به بلوغی رسیده اند که توانسته اند تبلور عینی مردم سالاری را تحقق بخشند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۸:۳۳    
صبح جمعه 22 اسفند آقای دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همراه قائم مقام خود در امور مشارکتهای اجتماعی آقای دکتر سید هادی ایازی در منزل علی مطهری با وی دیدار و از او دلجویی کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۸:۰۸    
رئیس جمهور مستعفی یمن امروز (جمعه) در اقدامی غیر منتظره عدن را به مقصد عربستان ترک کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۸:۰۸    
گابریل برزیلی که بهترین خرید درخشان بوده، پس از بازگشت از مسجد سلیمان در بیمارستان بستری شده تا تحت عمل جراحی قرار بگیرد. این عکسی از حضور گابی در بیمارستان است.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۸:۰۵    
گلناز اسماعیلی یک کارآگاه خصوصی در آلمان است. او در کودکی به آلمان مهاجرت کرده و بیش از 20 سال است که کارآگاه است.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۸:۰۰    
مذاکره کننده ارشد هسته ای پیشین ایران معتقد است که نامه 47 سناتور جمهوریخواه به دولت ایران نشانگر تعمیق شکاف در کنگره آمریکا در باره توافق احتمالی هسته ای با ایران است.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۷:۵۴    
معاون عربی آفریقای وزارت خارجه خبر داد: بخش خصوصی و هیات اقتصادی یمن در سفر به تهران مذاکرات مهمی با بخش های اقتصادی و خصوصی کشورمان انجام دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۷:۵۳    
تصویر زیر، مهندس مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران را در سال های دور نشان می دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۷:۴۹    
رئیس جمهور آمریکا می گوید در قبال آنهایی که در اقدامی "تقریبا بی سابقه" به مقامات ایرانی نامه نوشتند احساس "شرمساری" می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۷:۱۰    
به تازگی در شبکه های اجتماعی، فیلمی از توصیه های سردار سلیمانی به فرزندان یکی از نیروهای بسیج مردمی عراق منتشر شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۷:۰۳    
معاون رئیس جمهوری عراق از الازهر خواست که در اتخاذ مواضع بر اساس منابع موثق و نه شایعات مغرضانه شخصیت های نامطلوب دینی که به طور پیوسته به دنبال فتنه افکنی هستند، عمل کند
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۶:۵۷    
استاندار فارس در دیدار با علی مطهری، با ابراز تاسف از وقایع شیراز و هتاکی و هجمه گروهی فاقد اخلاق و هنجارشکن به وی، از این نماینده مجلس دلجویی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۶:۵۴    
یک استاد حوزه علمیه قم گفت: ملت احساس نکند قوه قضائیه در برابر گروهی کوتاهی می کند و در برابر گروه دیگر تندتر برخورد می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۶:۴۴    
دبیر کل سازمان بدر عراق خواهان نصب تندیس قاسم سلیمانی شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۶:۴۱    
مشاور رسانه ای رئیس جمهور بااشاره به اتفاقات اخیر شیراز و حمله به علی مطهری با بیان اینکه استاندار فارس به عنوان رئیس شورای تامین استان با تدبیر عمل نکرده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۶:۲۹    
سفارت ایران در بیروت اعلام کرد صحبت های مشاور رئیس جمهور ایران، در راستای پدیده ایران هراسی، تحریف شده بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۶:۲۹    
معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: امروز حق مردم ایران برای افکار عمومی جهان آشکار شده که عصبانیت رژیم صهیونیستی و بویژه نخست وزیر آن نشانه ای از موفقیت سرداران دیپلماسی ایران است.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۶:۲۶    
شهردار تهران دقایقی پیش در ستاد مرکزی چهارمین دوره انتخابات شورایاری های محلات تهران حضور یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۶:۰۶    
خبرنگار سی ان ان گفت در پی غیبت یک هفته ای ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه از محافل عمومی ، کرملین شایعات درباره بیماری پوتین را رد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۶:۰۳    
ئیس مجلس اعلای اسلامی عراق با اشاره به حمایت های بی دریغ ایران از عراق در برابر خطر تروریسم گفت: جمهوری اسلامی ایران اولین طرفی بود که درخواست کمک عراق را در همه جبهه ها از کمربندی بغداد گرفته تا ...
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۶:۰۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد درصورت شکست وی در انتخابات آتی امنیت اسرائیل با خطری جدی مواجه خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۵:۴۲    
روزنامه هافینگتن پست با انتشار نتایج یک نظرسنجی گزارش داد: آمریکایی ها بر این باورند که نامه جمهوری خواهان به ایران اقدام مناسبی نبوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۵:۳۹    
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: این سبب رسوایی آمریکایی هاست که دولت قراردادی را امضا کند و سناتورهای آمریکایی آن را قبول نداشته و لغو کنند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۵:۳۹    
رییس هیات نظارت بر چهارمین انتخابات شورایاری های محلات تهران از ابطال صندوق رأی شعبه محله نعمت آباد خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۵:۳۶    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی، گفت: این گامی برای گفت وگو بود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۵:۲۴    
دولت کانادا اعلام کرد ، یک حمله تروریستی در مرکز امور مالی شهر تورنتو را با موفقیت خنثی کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۵:۲۱    
وکیل مدافع علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت، برای پیگیری قضایی عاملان حمله به علی مطهری در شیراز در حال تنظیم شکایت در دستگاه های قضایی محل وقوع جرم هستیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۵:۱۸    
نماز جمعه امروز تهران به اقامت سید احمد خاتمی برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۵:۱۲    
امام جمعه قم گفت: ملت ایران مدیون خون شهدا و روحیه استکبار ستیزی ای است که امام راحل آن را تبیین کرده است و خیر دنیا و آخرت این ملت در پیروی از اصل ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب است.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۵:۱۲    
رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه ای اعلام کرد که به دلایل امنیتی از گوشی های تلفن همراه هوشمند استفاده نمی کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۴:۵۴    
عضو کمیسیون تلفیق مجلس گفت: یکی از ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه، عدم تعیین مصادیق پردرآمدها بوده که این بند از لایحه بودجه حذف خواهد شد و قانون هدفمندی یارانه ها مورد استناد قرار خواهد گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۴:۵۴    
محمود امراللهی مدیر عامل شرکت بیمه ایران از پرداخت تمام حق و حقوق خسارت دیدگان طرف قرارداد بیمه توسعه توسط این شرکت بیمه ای خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۴:۵۱    
یگ وبگاه دست راستی صهیونیستی روز سه شنبه هفته جاری طی مطلبی عنوان ساخت که برای رهایی از ایران و پاسخ به آلمان و ماجرای هولو کاست باید 20 تا 30 بمب به طور جداگانه علیه این 2 کشور بکار برد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۴:۴۸    
حضرت آیت الله خامنه ای روز پنج شنبه در دیدار با رئیس و اعضای مجلس خبرگان نامه اخیر سناتورهای جمهوری خواه به ایران را حاوی نشانه های متعدد از فروپاشی اخلاق سیاسی در نظام سیاسی برشمردند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۴:۴۵    
سناتور آمریکایی می گوید اگر شورای امنیت سازمان ملل متعاقب توافق ایران و گروه 1+5 تحریم های این کشور را بردارد کنگره نیز بودجه اختصاصی این نهاد بین المللی را قطع خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۴:۴۵    
رهبران حزب اتحاد صهیونیست اعلام کردند که در مقایسه با نخست وزیر فعلی رژیم صهیونیستی به مراتب بهتر می توانند از اسرائیل در برابر ایران و فلسطینیان محافظت کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۴:۲۱    
قیمت طلا در جریان معاملات امروز 5 دلار افزایش یافت و به 1159 دلار در هر اونس رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۴:۱۲    
صدور مجوز غنی سازی و لغو تدریجی و قابل بازگشت تحریم های ایران از جمله مواردی است که سفیر فرانسه در واشنگتن می گوید پس از توافق هسته ای، در قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل لحاظ می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۴:۰۹    
ریچارد گلتزر، کارگردان و یکی از نویسندگان فیلمنامه هنوز آلیس در 63 سالگی درگذشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۴:۰۶    
خطیب موقت نمازجمعه تهران گفت: ایران حامی تمامیت ارضی عراق است و کمک های ایران به این کشور به این معنی است که دشمنان را در تجزیه عراق ناکام بگذارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۴:۰۳    
امام جمعه مشهد گفت: اعضای مجلس خبرگان در انتخابات این مجلس ثابت کردند که در برابر تهدید های بیرونی عقب نشینی نکرده و ذره ای زاویه داشتن با رهبری را نیز تحمل نمی کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۳:۴۵    
سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا گفت: ما به دنبال دستیابی به یک توافق غیر الزام آور با ایران هستیم که به کارگیری دوباره تحریم ها علیه تهران را راحت تر می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۳:۴۵    
دو فیلم رخ دیوانه و ایران برگر در دو روز ابتدایی اکران خود به فروش حدود 40 میلیون تومانی دست یافتند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۳:۳۶    
به سختی قبول کرده تا نخ کلاف سردرگم روزهای تاریکش را دوباره از نو باز و سرنوشتش را بیان کند. بانوی جوانی که پنج سال از عمرش را در زیر سقف های موقت مقوایی همراه با دلهره و اضطراب، سپری کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۳:۳۳    
داعش قاضی تونسی خود که مسئول صدور احکام اعدام بود را نیز به جرم تندروی و صدور احکام سختگیرانه اعدام کرد!
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۳:۳۳    
به گزارش ایتارتاس از مقر سازمان ملل، دیپلمات های عضو شورای امنیت سازمان ملل روز جمعه اعلام کردند این شورا هنوز گفتگو درباره قطعنامه لغو تحریم های بین المللی ایران را آغاز نکرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۳:۳۰    
وزیر نفت حجم صادرات فرآورده های نفتی برای سال 1394 را دست کم 20 میلیون تن پیش بینی کرد و گفت: واگذاری شرکت پخش فراورده های نفتی به بخش خصوصی منتفی شده اما بهتر است رابطه شرکت پخش با نظام تامین سوخت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۳:۰۷    
امیر قطر در سفری غیر منتظره به آنکارا رفت و با رئیس جمهوری ترکیه دیدار کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۳:۰۷    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: امروز ابرقدرت ها چشم دوخته اند که ما در مورد موضوع هسته ای چه می کنیم و همان ها که می گفتند شما نمی توانید در این عرصه وارد شوید، از پیشرفت ما گیج شده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۲:۵۵    
نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: استانی شدن انتخابات که یک فوریت آن مصوب شده و قرار است در صحن علنی مجلس به تصویب برسد قطعا با رای مثبت نمایندگان روبه رو می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۲:۴۶    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خواستار فاش کردن جزئیات مذاکره ایران و 1+5 توسط تیم مذاکره کننده ایران شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۲:۴۶    
رئیس اقلیم کردستان عراق در گفتگو با یک رسانه آمریکایی از نقش ایران در عراق در مبارزه با داعش حمایت و هرگونه اختلاف میان نیروهای پیشمرگه و مردمی را تکذیب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۲:۴۳    
در دهمین روز از عملیات رسول اکرم(ص) برای پاکسازی تروریست ها از استان صلاح الدین عراق، خبرها از آزادسازی بیشتر مناطق شهر تکریت حکایت دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۲:۳۷    
حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار اخیر مردم آذربایجان، برنامه ریزی مناسب برای استفاده حداکثری از ظرفیت ها و منابع داخلی را یکی از راه های برون رفت از مشکلات اقتصادی برشمردند و تأکید کردند که مردم و همه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۲:۳۴    
مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به اینکه براساس آمارهای اولیه 879 هزار و431 داوطلب برای شرکت در آزمون سراسری 1394 ثبت نام کرده اند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۲:۳۴    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در ماه های گذشته زمزمه هایی مبنی بر پیوستن جبهه پایداری به جبهه متحد اصول گرایان با شرط پذیرش محوریت جامعتین از سوی سران این تشکل اصول گرا به گوش می رسد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۲:۱۶    
رییس سازمان تولید اسکناس و مسکوک درباره چرایی تغییر طرح اسکناسهای در جریان که بالاخص در سال جاری برای سه مورد اسکناس اعمال شد توضیحاتی ارائه کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۲:۱۳    
یادگار امام خمینی (ره) گفت: حفظ احترام کسانی که از ابتدا پای این نظام و انقلاب بودند و مشقت ها کشیده و خون دل ها خورده اند از دغدغه های حاج احمد خمینی بود و میان کسانی که این سختی ها و رنج ها را ...
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۲:۱۳    
رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شورایاری های شهر تهران ضمن اشاره به استقبال بی نظیر مردم در ساعات اولیه از برگزاری چهارمین دوره انتخابات شورایاری ها گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۲:۰۲    
کامرزبانک آلمان درپی اتهام مرواده مالی با ایران با پرداخت 1.45 میلیارد دلار غرامت به آمریکا موافقت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۱:۵۶    
این روستای سحرآمیز هوآکاچینا نام دارد و می تواند به یکی از قطب های گردشگری کشور پرو تبدیل شود. توریست ها می توانند علاوه بر این بیابان لم یزرع از 96 ساکن این واحه نیز دیدن کنند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۱:۵۶    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با تاکیدبراینکه اظهارت یونسی برای دولت هزینه بر است، گفت: با توجه به سابقه امنیتی یونسی نمی توان این برداشت را کرد که که اظهارات مسئله دارش سهوی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۱:۵۳    
برخی مجلات خارجی نیز این روزها با انتشار عکس هایی از "ایوب" از او به عنوان استاد دانشگاهی یاد می کنند که در حال مبارزه با تروریستها است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۱:۵۰    
سناتور جمهوری خواه کنگره آمریکا در واکنش به انتقاد وزیر خارجه آلمان از ارسال نامه توسط سناتور های آمریکایی به مقامات ایرانی و تضعیف جایگاه رئیس جمهور آمریکا گفت که "وی هیچ اعتباری نزد من ندارد."
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۱:۴۷    
سفیر ونزوئلا در سازمان کشورهای آمریکایی به خاطر شوخی گزنده خود با مخالفان کشورش عذرخواهی کرد. وی در سخنانی عبور "گلوله از کله های پوک" مخالفان دولتی و صدای آن را شرح داده بود!
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۱:۳۹    
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در گفت وگو با تسنیم در مورد نشست سه جانبه حزب موتلفه اسلامی، جبهه پایداری و جمعیت ایثارگران گفت: چهارشنبه گذشته ما یک نشست پربار توام با محبت و صمیمیت را برگزار کردیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۱:۳۶    
آژانس شیشه ای امشب از شبکه دوم سیما پخش خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۱:۳۶    
در حالی که طبق برنامه اعلام شده بنا بود هشت کلانشهر کشور تا پایان سال جاری تحت پوشش بنزین یورو 4 قرار بگیرند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۱:۲۸    
مترجم سابق سرکرده منافقین فاش کرد که سرکرده های این گروهک و در رأس آنها مریم رجوی روابط خوب و نزدیکی با سران گروهک تروریستی تکفیری داعش در عراق و سوریه دارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۱:۲۲    
معاون وزیر خارجه کشورمان گفت: در پی هماهنگی به عمل آمده با کاردار سفارت عربستان سعودی در تهران، روند اعطای روادید عمره گزاران از فردا با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۱:۱۹    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: توقع ما از رئیس جمهور این است که جلوی اظهارنظرهای برخی از مشاورانش که برای نظام هزینه ایجاد می کنند را بگیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۱:۱۶    
دبیر کل سازمان بدر ضمن انتقاد از نقش آمریکایی ها در جنگ علیه داعش به تمجید از نقش مشاوران ایرانی به ویژه سردار سلیمانی پرداخت و مشاوران ایرانی و سردار سلیمانی را نجات بخش عراق از داعشی های تکفیری ...
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۱:۱۳    
در پی انتشار اخباری مبنی بر انجام یک رزمایش گسترده توسط شیعیان حوثی در مرزهای عربستان، شورای همکاری خلیج فارس تاکید کرد که این شورا امکانات و اختیارات لازم برای دفاع از حریم کشورهای عضو خود را دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۱:۰۲    
کاهش درآمدهای نفتی دست دولت را بسته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۰:۵۹    
در پی کشته شدن ده ها نیروی ارتش عراق و داوطلب مردمی که گفته می شود به دلیل حملات "اشتباهی" جنگنده های ائتلاف بوده ...
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۰:۵۰    
عضو شورای سیاسی انصار الله با اعلام دستیابی گروه های سیاسی در مذاکرات صنعا بر سر تشکیل یک مجلس ملی، شورای ریاست جمهوری و دوره انتقالی جدید تاکید کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۰:۴۷    
در حالی این روزها آرامش در بازار خودرو حکم فرماست که در سال های گذشته اتفاقی دیگر را در بازار شاهد بودیم و همه لحظه قیمت ها روند افزایشی داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۰:۴۱    
مهران رجبی در فیلم پارادایش نقش یک روحانی را به عهده دارد. پاردایس داستان 2 طلبه جوان است که می خواهند برای شرکت در سمیناری دانشگاهی پیرامون ادیان به آلمان بروند اما رییس حوزه علمیه آن ها که حاج آقا ...
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۰:۳۸    
آسمان تکریت سحرگاه چهارشنبه با نور انواع سلاح های سنگین و سبک روشن شد. اگرچه دروازه های جنوبی تکریت وضع عادی داشت و دروازه های شمالی هم آرام بود، اما حال هوای بخش غربی شهر خبر از حادثه ای بزرگ می داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۰:۲۳    
تحقیقات صورت گرفته توسط محققان هندی حاکی از آن است که خر و پف علاوه بر ایجاد سر و صدا می تواند بیماری آب سیاه را تشدید کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۰:۲۰    
وزیر امور خارجه آمریکا به منظور دیدار با رئیس جمهور مصر و پادشاه اردن، صبح جمعه وارد شرم الشیخ شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۰:۱۷    
نمایندگان شورای مرکزی جبهه پایداری ، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی و حزب مؤتلفه اسلامی پنجشنبه گذشته نشست مشترک برگزار کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۰۹:۵۱    
رئیس کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، گفت: ممکن است در انتخابات مجلس شورای اسلامی لیست واحدی متشکل از اصلاح طلبان و نیروهای معتدل اصول گرا مثل نزدیکان حجت الاسلام ناطق نوری ارائه شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۰۹:۴۸    
رئیس جمهوری مصر می گوید دغدغه های رژیم صهیونیستی که تنها دارنده سلاح های هسته ای در خاورمیانه قلمداد می شود درباره ایران را باید درک کرد.
  • ۱