جمعه ۲۸ اردیبهشتساعت ۲۲:۰۰May 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 24 فروردین 1397 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 31 خرداد 1397 نامه نیوز 31 تیر 1397 نامه نیوز 31 مرداد 1397 نامه نیوز 31 شهریور 1397 نامه نیوز 30 مهر 1397 نامه نیوز 1 آبان 1397 نامه نیوز 30 آذر 1397 نامه نیوز 30 دی 1397 نامه نیوز 1 فروردین 1397 نامه نیوز 2 فروردین 1397 نامه نیوز 3 فروردین 1397 نامه نیوز 4 فروردین 1397 نامه نیوز 5 فروردین 1397 نامه نیوز 6 فروردین 1397 نامه نیوز 7 فروردین 1397 نامه نیوز 8 فروردین 1397 نامه نیوز 9 فروردین 1397 نامه نیوز 10 فروردین 1397 نامه نیوز 11 فروردین 1397 نامه نیوز 12 فروردین 1397 نامه نیوز 13 فروردین 1397 نامه نیوز 14 فروردین 1397 نامه نیوز 15 فروردین 1397 نامه نیوز 16 فروردین 1397 نامه نیوز 17 فروردین 1397 نامه نیوز 18 فروردین 1397 نامه نیوز 19 فروردین 1397 نامه نیوز 20 فروردین 1397 نامه نیوز 21 فروردین 1397 نامه نیوز 22 فروردین 1397 نامه نیوز 23 فروردین 1397 نامه نیوز 24 فروردین 1397 نامه نیوز 25 فروردین 1397 نامه نیوز 26 فروردین 1397 نامه نیوز 27 فروردین 1397 نامه نیوز 28 فروردین 1397 نامه نیوز 29 فروردین 1397 نامه نیوز 30 فروردین 1397 نامه نیوز 31 فروردین 1397 
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۰:۴۳    
نائب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: خطر اصلی تلگرام این است که اخیراً وارد یک حوزه اقتصادی شده است و ارزهای رمزگذاری شده و پول مجازی عرضه می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۸:۰۷    
ارائه دهندگان سرویس های اینترنتی همیشه دوست دارند در وبسایت خودشان به شما بگویند که اینترنتی با سرعت دانلود و آپلود مشخصی دریافت می کنید اما تا به حال شده که فکر کنید واقعا چنین سرعتی در اختیار شما ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۱:۲۸    
مصطفی کواکبیان از اعضای شورای شهر تهران خواست به محسن هاشمی برای شهردار شدن رای دهند و نگران ورود یک اصولگرا به شورا نباشند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۱:۲۱    
وزیر صنعت، معدن و تجارت، از ابلاغ مصوبه کاهش تعرفه واردات خودروهای هیبریدی به دستگاه های اجرایی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۰۹:۰۲    
بزرگترین پالایشگاه نفت لهستان اعلام کرد، یک محموله نفت خام 130 هزار تنی از ایران را در بندر گدانسک در ساحل دریای بالتیک دریافت کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۰۷:۵۶    
یک جراح کلیه و مجاری ادراری با اشاره به اینکه مردان بالای 40 سال باید تحت معاینه و بررسی پزشک قرار گیرند، گفت: سرطان پروستات با بیماری بزرگی خوش خیم پروستات متفاوت است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۰۷:۲۶    
صنعت و فن آوری کمک های شایان توجهی به تسهیل و تسریع تولیدات بشر کرده است، اما به راستی معلوم نیست که آیا فواید صنعت، ارزش مشکلات و مصائبی را هم که به همراه خود آورده داشته است یا نه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۰۶:۴۸    
سخن گفتن در خواب در اثر درست عمل نکردن مکانیسم و دستگاهی عصبی در مغز ایجاد می شود که وظیفه اش توقف فعالیت های عصبی مرتبط با خوابیدن همچون فعالیت های گفتاری یا حرکتی بدن است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۰۶:۱۸    
در این مطلب به 7 اشتباه رایج هنگام نوشیدن چای اشاره می کنیم که از چای مفید را تبدیل به یک معجون خطرناک می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۰۵:۳۶    
این روزها امنیت برنامه هایی مانند تلگرام و اینستاگرام، از جهت هک شدن یا دسترسی دیگران نگرانی هایی را ایجاد می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۰۳:۵۱    
راههای زیادی برای زدودن انرژی منفی از پیرامون تان وجود دارد که می تواند در ایجاد تعادل و هارمونی در زندگی شما و البته زندگی سایر اعضای خانواده تاثیر چشمگیری بگذارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۰۲:۴۸    
اگر می خواهید فرمانروای قلب همسرتان شوید یکی از بهترین و ساده ترین روش ها پیامک هایی است که هر روزه برای او می فرستید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۰۰:۳۶    
سخنگوی وزارت بهداشت تاکید کرد که به جز تغییرات دوره ای هر سال، در سال جاری تغییری در قیمت داروها نخواهیم داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۲۳:۵۷    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران و هایکو ماس همتای آلمانی وی روز جمعه در یک تماس تلفنی، بر لزوم دستیابی به راه حل سیاسی برای بحران سوریه تاکید کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۲۳:۵۱    
برخی منابع رسانه ای غربی و عربی از فوت خلیفه حفتر فرمانده ارتش لیبی در پاریس خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۲۲:۵۶    
مشاور رهبر انقلاب در امور بین الملل در ارزیابی آینده سوریه و سرنوشت جبهه مقاومت، گفت: قدم بعدی آزادی ادلب است و اگر ادلب آزاد شد بنده به آنجا خواهم رفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۲۲:۳۸    
در این گفت و گوی تلفنی محمد جواد ظریف ضمن تبریک انتصاب هایکو ماس به عنوان وزیر امور خارجه آلمان برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۲۱:۴۱    
رئیس جمهوری روسیه در گفتگوی تلفنی با همتای فرانسوی خود اعلام کرد: در مورد سوریه از هرگونه اقدام خطرناک و ناسنجیده برخلاف منشور سازمان ملل خودداری کنید چرا که عواقب پیش بینی نشده خواهد داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۲۱:۲۶    
سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: وزرایی که دارای کارکرد صحیح هستند و آیین نامه های درستی تدوین می کنند باید از سوی مجلس تشویق شوند و در مقابل وزرایی که مورد استیضاح قرار می گیرند باید تشویق و ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۲۰:۵۶    
حجت الاسلام ابراهیم رییسی تولیت آستان قدس رضوی می گوید اطلاعات شخصی زیادی از حسن روحانی و اسحاق جهانگیری دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۲۰:۵۳    
نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره حقوق بشر به درخواست روسیه برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۲۰:۳۸    
یک دادگاه روسیه تلگرام را در عرض 18 دقیقه فیلتر اعلام کرد.موضوعی که نشان دهنده تعجیل دولت برای حذف این پیام رسان است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۲۰:۲۱    
رئیس جمهوری روسیه اعلام کرد که برنامه ساخت موشک فضایی فوق سنگین برای تسخیر کره ماه و انتقال محموله ها به این قمر زمین در دستور کار قرار گرفته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۲۰:۲۱    
شبکه المیادین مدعی شد مسکو به توافقی با ایران در خصوص پرواز هواپیما های استراتژیک بر فراز اراضی ایرانی دست یافته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۲۰:۱۸    
رهبر جنبش انصارالله یمن گفت که اگر آمریکا شرایط مناسب را مهیا نمی کرد، گروه تروریستی داعش گسترش نمی یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۹:۵۱    
اگر ایالات متحده آمریکا به سوریه حمله کند رئیس جمهور به وضوح نشان داده است که این تصمیم باید بخشی از یک استراتژی گسترده تر باشد نه این یک صرفا این اقدام احساس خوبی به ما دهد که در برابر فردی ایستادگی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۹:۴۲    
محمدباقر نوبخت گفت: بیش از 200 هزار میلیارد تومان اوراق 20 درصدی برای رفع نگرانی مردم منتشر کردیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۹:۴۲    
مدیر سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا بر این باور است که کره شمالی نباید انتظار پاداش از مذاکرات با آمریکا داشته باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۹:۰۳    
موسس پیام رسان تلگرام در نخستین واکنش به رای دادگاه روسیه مبنی بر فیلتر شدن این پیام رسان اعلام کرد که تلگرام قادر است، فیلترینگ روسیه را دور بزند
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۸:۴۲    
رئیس سابق اف بی آی (پلیس فدرال آمریکا) در روزهای آینده کتابی را منتشر می کند که حاوی افشاگری های جدید علیه رئیس جمهور ایالات متحده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۸:۲۷    
تیم فوتبال سایپا با غلبه بر مشکی پوشان به رده دوم لیگ برتر رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۸:۲۷    
دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل، پس از کسب رتبه اول ایران در مبارزه با قاچاق کالا در دنیا، هشت قلاده سگ مواد یاب به گمرک ایران اهدا کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۸:۲۱    
وزیر حمل و نقل روسیه اعلام کرد: انگلیس از روسیه برای بازرسی هواپیمای مسافربری این کشور در فرودگاه لندن عذرخواهی کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۸:۱۲    
امام جمعه موقت شیراز معتقد است که همه دلایل سقوط ارزش پول ملی ایران مربوط به مسائل داخلی نیست و در برخی کشورها برای خرد کردن ریال ایران ستادهایی تشکیل شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۷:۲۱    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل نوشت: ولیعهد عربستان از روی استیصال با تروریست تاریخ مصرف گذشته مریم رجوی در پاریس دیدار کرد، او عربستان رامتلاشی می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۷:۲۱    
یک سخنگوی کاخ سفید اظهار کرد که معاون مشاور سابق امنیت ملی آمریکا، کاخ سفید را ترک می کند. او چهارمین مقام ارشد شورای امنیت ملی آمریکا است که همزمان با روی کار آمدن جان بولتون به جای مک مستر ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۶:۴۳    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در توئیتی با اشاره به اظهارات مایک پامپئو رئیس سازمان مرکزی اطلاعات آمریکا، گفت آمریکا دچار ورشکستگی اخلاقی شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۶:۳۷    
وزیر بهداشت دولت نهم گفت: وقتی انقلاب اسلامی درگیر جنگ اقتصادی است و دشمنان فراوان نظام در هر سو در پی رخنه و ایجاد آشوبند، فهم اینکه باید چشم به ولی داشت چندان سخت نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۶:۳۱    
رییس کمیته سلامت شورای شهر تهران بر لزوم شفاف سازی دادستانی از سرانجام پرونده های تخلفات گذشته شهرداری که از سوی نجفی در قالب 12 گزارش ارایه شده بود، تاکید کرد .
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۶:۳۱    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در صدر یک هیات بلند پایه سیاسی و اقتصادی به 4 کشور آمریکای جنوبی و آفریقا سفر کرد، به تهران بازگشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۶:۲۸    
وزیر امور خارجه روسیه امروز جمعه در اظهاراتی اعلام کرد که ادعای حمله شیمیایی شهر دومای سوریه با کمک سرویس های اطلاعاتی غربی انجام شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۶:۲۲    
رئیس ستاد مشترک ارتش با بیان اینکه برای مقابله با هر تهدیدی آماده هستیم، گفت: امروز نیروهای مسلح کشورمان این آمادگی را دارند که برای حفظ انقلاب در تمام عرصه ها حاضر باشند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۶:۱۳    
بیست و هفتمین اجلاس کمیسیون عالی مرزی جمهوری اسلامی ایران و ترکیه که در آنکارا و به ریاست مدیرکل حقوقی بین المللی وزارت امور خارجه کشورمان و مدیرکل امور سیاسی دوجانبه، دریانوردی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۵:۴۳    
سفیر فرانسه در آمریکا می گوید که سه کشور اروپایی پیشنهاداتی را با هدف حفظ برجام ارائه کرده ایم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۵:۳۱    
دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل از دیدار ولیعهد عربستان سعودی در پاریس با مریم رجوی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۴:۰۸    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دیدار با مدیران و پرسنل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: فرهنگ بیمه کشور باید ارتقا یافته و سازو کاری تعبیه شود که پرداخت حق بیمه و مالیات سلامت به درستی صورت گیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۴:۰۲    
روزنامه نیویورک تایمز جزئیاتی درباره دیدار محرمانه وزیر جنگ آمریکا با ترامپ منتشر کرده که گفته می شود عامل اصلی مردد شدن رئیس جمهور آمریکا برای حمله به سوریه بوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۳:۵۶    
دادگاه تاگانسکی شهر مسکو با پذیرش شکایت سرویس فدرال نظارت بر ارتباطات، فناوری اطلاعات و ارتباطات جمعی روسیه، حکم به فیلتر تلگرام داد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۳:۵۶    
نخستین بخش از حکم قطعی پرونده فساد اقتصادی نواز شریف توسط دادگاه عالی پاکستان صادر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۳:۵۳    
علی یوسف پور در گفت وگو با تسنیم با اشاره به سابقه آشنایی اش با احمدی نژاد از سال53 تاکنون گفت: یک عده افراد چاپلوس، متملق و منحرف دور احمدی نژاد را گرفتند و او را به کج راهه بردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۳:۵۳    
دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: محکوم به قصاص نفس متواری بعد از نزدیک به 20 سال از ارتکاب جنایت توسط مأموران پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۳:۴۱    
تیم فوتبال استقلال در این فصل از مسابقات در خارج از خانه عملکرد چندان مناسبی نداشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۳:۲۶    
در جریان سفر ولیعهد عربستان به اسپانیا دو کشور اقدام به امضای یک توافق به ارزش حدود 2.2 میلیارد دلار برای فروش کشتی های جنگی به عربستان کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۳:۱۷    
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: مسئولان کم خرد عربستانی فکر می کنند که اگر کشورشان را به یک زرادخانه تبدیل کنند می تواند برایشان امنیت کسب کند، زهی خیال باطل.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۳:۰۸    
رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر گفت: 6 استان از روز گذشته درگیر سیل، آبگرفتگی و طوفان شده اند و امدادگران به 386 نفر از هموطنان خدمات لازم را ارائه کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۳:۰۸    
رییس کمیسیون امنیت ملی و امنیت خارجی بار دیگر از فیلترینگ تلگرام دفاع کرد و در عین حال از در نظر گرفتن تمهیداتی از جمله جریمه کسانی که اطلاعات افراد را در فضای مجازی منتشر کنند خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۳:۰۲    
رئیس جمهور ترکیه با اشاره به جنگ لفظی اخیر میان آمریکا و روسیه درباره سوریه گفت: زمان آن فرا رسیده که نقاب از چهره ها بیفتد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۲:۴۷    
در حالی که رئیس جمهور آمریکا به محور سعودی و قطر برای پایان اختلافات خود سه هفته مهلت داده است باید پرسید آیا شرایط برای پاسخ مثبت به این ضرب الاجل فراهم است؟
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۲:۳۸    
امید عالیشاه باز هم در پرسپولیس شماره 2 را بر تن خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۲:۳۸    
اگرچه افزایش نرخ دلار، افزایش قیمت کالاهای دیجیتالی را هم سبب شده بود، ولی به نظر نمی رسد اعلام تک نرخی شدن آن به همان سرعت بر کاهش قیمت کالاها تاثیر بگذارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۲:۰۲    
رسانه های آمریکایی گزارش کردند که یکی از کارکنان سابق برج ترامپ در شهر نیویورک در بیانیه ای فاش کرده که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با یکی از خدمتکاران منزل خود رابطه داشته و از این رابطه یک بچه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۲:۰۲    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بار دیگر ساکنان نوار غزه را تهدید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۱:۵۳    
یک تحلیلگر مطرح عرب تاکید کرد تناقض گویی رئیس جمهور آمریکا در مورد جنگ علیه سوریه وی را در تنگنای واقعی قرار داده است که به ناچار برای حفظ آبرو باید کاری کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۱:۳۸    
یک رسانه رژیم صهیونیستی در گزارشی به تشریح سه سناریویِ بدِ پیش روی رئیس جمهور آمریکا در حمله به سوریه پرداخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۱:۳۲    
چندین سازمان بین المللی قبل از سفر بن سلمان به فرانسه و از یک سال پیش فعالیت هایی را در زمینه"جنایت های شکنجه آمیز" آغاز کرده بودند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۱:۲۳    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: براساس اطلاعاتی که از دستگاه قضایی دارم این قوه در حال رسیدگی به پرونده های شهردار سابق تهران است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۱:۲۳    
دیاکو حسینی کارشناس مسائل استراتزیک در گفت و گو با خبر آنلاین به بررسی فضای تهدید آمیز سوریه و امکان حمله امریکا پرداخته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۱:۱۲    
سیاست رهبری - هفته نامه اینترنتی خط حزب الله که از سوی دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله خامنه ای منتشر می شود در گزارشی با عنوان دومینوی جمعه سیاه در جدیدترین شماره خود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۱:۰۳    
نامزد وزارت خارجه آمریکا در جلسه استماع کمیته روابط خارجی مجلس سنای این کشور گفت که آمریکا در موضعی نیست که افغانستان را ترک کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۰:۴۸    
یک منبع آمریکایی که خواست نامش فاش نشود گفت: آمریکا هشت هدف احتمالی را برای حملات موشکی اش در سوریه مشخص کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۰:۴۸    
وزرای خارجه کشورهای عربی عضو اتحادیه عرب در نشست ریاض، با محکوم کردن عملیات نظامی ترکیه در شمال سوریه ادعاها و اتهامات نخ نما شده درباره ایران را تکرار کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۰:۴۸    
مسکو از کشورهای غربی خواست به عواقب تهدیداتشان درباره حمله به سوریه خوب فکر کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۰:۳۳    
یک دیپلمات اروپایی در این باره گفت: گمان می کنیم پیشرفت خوبی در رفع نگرانی های رئیس جمهور (ترامپ) و رسیدن به یک توافق داشته ایم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۰۹:۴۸    
مسئولان آمریکایی مدعی شدند نمونه های خون و ادرار قربانیان حمله شیمیایی در دومای سوریه ثابت می کند که در این شهر از سلاح های شیمیایی استفاده شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۰۹:۴۲    
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا ضمن قدردانی از چین "بخاطر کمک هایش در ارتباط با بحران کره شمالی" اظهار کرد: نشست هایی میان او و کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در دست برنامه ریزی قرار دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۰۹:۳۳    
وزیر امور خارجه ایران پس از سفر به سنگال، برزیل، اروگوئه و نامیبیا در صدر یک هیأت سیاسی و اقتصادی به تهران بازگشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۰۹:۰۶    
ای بی سی نیوز در مطلبی به قلم مت براون نوشت: با توجه به این که یک بار دیگر خاورمیانه آماده پذیرش حمله آمریکا به سوریه می شود تمام جهان به اقدام بعدی دولت ترامپ چشم دوخته اند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۰۸:۴۸    
مشاور امنیت ملی کاخ سفید در بیانیه ای ضمن تعریف و تمجید از مایک پامپئو ، از سناتورهای آمریکایی تایید صلاحیت وی به عنوان وزیر خارجه این کشور را خواستار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۰۸:۳۳    
معاون مشاور امنیت ملی آمریکا گفته است قصد دارد از سمتش کناره گیری کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۰۸:۳۳    
رسانه های روسی به نقل از ارتش این کشور از مشاهده 7 هواپیمای جاسوسی آمریکا در نزدیکی پایگاه های روسیه در سوریه خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۰۸:۲۷    
با قوت گرفتن دلار در پایان معاملات روز پنج شنبه قیمت های نفت از رکورد امروز خود که قبلا تنها در اواخر 2014 دیده شده بود، پایین آمدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۰۸:۲۷    
با مکانیزم جدید فروش ارز صادراتی،از این پس صادرکننده به سه روش ایفای تعهد خواهد کرد که شامل فروش به بانکها در سامانه نیما، واردات از محل ارز صادراتی و فروش به واردکننده با نرخ توافقی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۰۸:۱۸    
برخی منابع آمریکایی در گزارشی درباره نشست تازه شورای امنیت ملی این کشور درباره سوریه، از تنش و جر و بحث وزیر دفاع با مشاور امنیت ملی کاخ سفید خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۰۸:۱۸    
پیش بینی این است که مطمئنا انتصاب جان بولتون همه را ناراحت کرده است اما وی در مقام مشاور امنیت ملی میانه روتر خواهد شد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۰۸:۱۲    
سخنگوی کاخ سفید پس از ملاقات رییس جمهوری آمریکا با سران امنیت ملی این کشور اعلام کرد که دونالد ترامپ هنوز درباره نحوه واکنش به حملات شیمیایی در سوریه تصمیم نهایی خود را نگرفته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۰۸:۱۲    
دفتر نخست وزیر انگلیس از رایزنی تلفنی ترزا می و دونالد ترامپ با موضوع سوریه و تکرار اتهام زنی آنها علیه دمشق درباره استفاده از سلاح های شیمیایی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۰۸:۰۶    
فصل بهار ممکن است برای خیلی ها خوشایند نباشد و علائمی چون آبریزش بینی، عطسه، سرفه، ریزش اشک، خارش و.. ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۰۷:۵۸    
وزیر آموزش و پرورش از تدوین نقشه راه برای حذف کنکور در چند هفته آینده خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۰۷:۴۶    
منابع نخست وزیری ایتالیا اعلام کردند که این کشور در اقدام نظامی علیه سوریه شرکت نمی کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۰۷:۳۱    
چه عواملی نرخ ارز را در یک اقتصاد تعیین می کنند؟ این سوالی است که محمد طبیبیان، اقتصاددان به تحلیل آن پرداخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۰۶:۵۶    
اینروزها خبری از سرطانزا بودن شربت ویمتو به گوش رسید که شاید برخی از افراد را بسیار ناراحت کرد. اگرچه این خبر نگران کننده بود اما برخی آن را شایعه دانسته و همچنان اصرار به استفاده از شربت ویمتو ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۰۴:۵۶    
مرد ثروتمندی که به خاطر خرابی سقف آپارتمانش از همسایه خود شکایت داشت، وقتی با مخالفت او برای انجام تعمیرات روبه رو شد، نقشه عجیبی را طراحی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۰۱:۲۷    
در سال گذشته 50 درصد موشک های آمریکا به سوریه توسط پدافند هوایی سوریه از بین رفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۰۱:۰۳    
رییس سازمان توسعه تجارت با تاکید بر این که طبق بخش نامه های جدید صادر شده لازم است ارز حاصل از صادرات به نظام ارزی کشور منتقل شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۰۱:۰۳    
پتاسیم ماده معدنی حیاتی برای بدن است که به عملکرد صحیح ماهیچه قلب کمک می کند.