جمعه ۲۸ اردیبهشتساعت ۱۵:۵۷May 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 3 فروردین 1397 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 31 خرداد 1397 نامه نیوز 31 تیر 1397 نامه نیوز 31 مرداد 1397 نامه نیوز 31 شهریور 1397 نامه نیوز 30 مهر 1397 نامه نیوز 1 آبان 1397 نامه نیوز 30 آذر 1397 نامه نیوز 30 دی 1397 نامه نیوز 1 فروردین 1397 نامه نیوز 2 فروردین 1397 نامه نیوز 3 فروردین 1397 نامه نیوز 4 فروردین 1397 نامه نیوز 5 فروردین 1397 نامه نیوز 6 فروردین 1397 نامه نیوز 7 فروردین 1397 نامه نیوز 8 فروردین 1397 نامه نیوز 9 فروردین 1397 نامه نیوز 10 فروردین 1397 نامه نیوز 11 فروردین 1397 نامه نیوز 12 فروردین 1397 نامه نیوز 13 فروردین 1397 نامه نیوز 14 فروردین 1397 نامه نیوز 15 فروردین 1397 نامه نیوز 16 فروردین 1397 نامه نیوز 17 فروردین 1397 نامه نیوز 18 فروردین 1397 نامه نیوز 19 فروردین 1397 نامه نیوز 20 فروردین 1397 نامه نیوز 21 فروردین 1397 نامه نیوز 22 فروردین 1397 نامه نیوز 23 فروردین 1397 نامه نیوز 24 فروردین 1397 نامه نیوز 25 فروردین 1397 نامه نیوز 26 فروردین 1397 نامه نیوز 27 فروردین 1397 نامه نیوز 28 فروردین 1397 نامه نیوز 29 فروردین 1397 نامه نیوز 30 فروردین 1397 نامه نیوز 31 فروردین 1397 
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۸:۲۳    
بی شک اپل جزو شناخته شده ترین برندهایی است که مطالعه ی داستان آن نکات بسیار جالب توجهی را به همراه دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۰۶:۴۲    
زن جوان که از دست تماس های منشی شرکت همسرش خسته شده بود درخواست طلاق داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۱۴:۱۸    
برخی غذاها پرکالری تر از بقیه هستند. اغلب اوقات ما برای افزایش انرژی مان به سراغ این غذاهای پرکالری می رویم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۰:۳۳    
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت با بیان اینکه مردم در ایام نوروز باید مراقب سلامتی خود باشند تادچار چاقی و اضافه وزن نشوند، گفت: مصرف آجیل ها در روزهای تعطیل نوروز باید محدود شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۰:۲۷    
هواوی در حال مذاکره با شرکت سیرین لبز به منظور تولید اولین گوشی هوشمند دنیا بر مبنای فناوری بلاک چین است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۳:۰۸    
دفع مضرات دخانیات، تقویت معده، از بین برنده غم و اندوه و افزایش هوش آدمی از جمله 50 خواص خارق العاده انار هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۳:۰۸    
یافته های جدید پژوهشگران دانشگاه هاروارد نشان می دهد مصرف بیش از یک بار کباب در طول هفته موجب افزایش خطر فشارخون شده و تأثیرات نامطلوبی روی رگ ها و قلب خواهد داشت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۲:۵۹    
فتوای" شیخ عبدالمحسن عبیکان" واعظ سعودی درباره روزه نیز هنوز از یادها نرفته است. وی در این خصوص گفته بود: روزه برای ساکنان مناطقی که قطعی برق در آنجا بسیار است ضرورتی ندارد و واجب نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۲:۲۹    
دانشمندان آمریکایی در پژوهش جدید خود دریافتند که احساس گرسنگی می تواند دردهای مزمن را از بین ببرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۲:۲۳    
هرچند می توان با راهکارهایی همیشه حتی تا آخر عمر حافظه را تقویت کرد ولی دانشمندان به تازگی دریافته اند مغز انسان فقط تا 13 سالگی می تواند سلول عصبی جدید تولید کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۲:۱۷    
علت کمبود ویتامین B12 می تواند به خاطر نقص در رژیم غذایی و به دلیل نخوردن غذاهای حاوی این ویتامین باشد. مانند خوردن فقط غذاهای گیاهی یا گیاه خواری، همچنین جذب ضعیف این ماده به دلیل مصرف الکل و ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۰:۵۳    
به تازگی فیلمی از تصادف مرگبار خودروی خودران اوبر منتشر شده است که نشان می دهد راننده و خودرو در این صحنه اشتباهی مرتکب نشده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۱:۱۷    
یک متخصص گفت: اگر گزگز و خواب رفتگی در افراد شدید و متوالی باشد، می تواند نشانه ای از بیماری MS باشد و افراد با مشاهده این علائم باید به پزشک مراجعه کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۱:۱۷    
یان اوبلاک در صدر فهرست ارزشمندترین دروازه بان های جهان قرار دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۰:۴۴    
مراسم سالانه اهدای جوایز بهترین بازی های سال از نگاه توسعه دهندگان (Game Developers Choice Awards) روز گذشته برگزار شد و مطابق انتظار بازی Zelda: Breath of the Wild به عنوان بهترین بازی سال انتخاب شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۰۸:۴۴    
دولت انگلیس در بیانیه ای ایران را به حملات سایبری متهم و از تحریم های جدید آمریکا علیه یک شرکت و چند شخص ایرانی به این بهانه استقبال کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۰۷:۵۳    
بانک مرکزی خلاصه نتایج گزارش هفتگی متوسط قیمت خُرده فروشی برخی از مواد خوراکی درتهران رادر هفته منتهی به 25 اسفند ماه اعلام کرد که طی آن قیمت 5 گروه از جمله مرغ، تخم مرغ وگوشت قرمز افزایش یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۰۷:۵۳    
به گزارش نامه نیوز در پی انتشار شایعه ای مبنی بر تصدی مسئولیتی در آستان قدس رضوی از سوی سعید مرتضوی، روابط عمومی آستان اعلام کرد: این شایعه به شدت تکذیب می شود. ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۰۷:۴۷    
در معاملات امروز بازار فلزات گرانبهای لندن، بهای هر اونس طلا به یک هزار و 329 دلار و 18 سنت رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۲۳:۱۸    
معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه کشورمان می گوید: در سه ماه آینده شاهد اوج گیری جدال سنگین برجامیان و ضدبرجامیان در عرصه بین المللی، به ویژه در آمریکا و اروپا، خواهیم بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۲۲:۲۵    
وزیر خارجه عربستان که در آمریکا به سر می برد، ایران را به دخالت در امور یمن متهم کرد و مدعی شد که تهران در این کشور نقش مخربی دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۲۰:۵۹    
وزیر اطلاعات گفت: هر تولید ایرانی ارزشمند و لایق حمایت است و امروز می توان با راه اندازی کارگاه های کوچک و بزرگ، فرصت های شغلی بسیار خوبی ایجاد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۲۰:۰۸    
روزنامه گاردین گزارش داده اتحادیه اروپا در حال بررسی امکان فراهم کردن دسترسی به خطوط اعتباری اضطراری و حمایت های مالی از شرکت های خواستار تجارت با ایران، در صورت خروج آمریکا از برجام است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۸:۴۸    
وزارت خزانه داری آمریکا از اضافه شدن 10 فرد ایرانی و یک شرکت مستقر در ایران به لیست تحریم های این کشور خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۸:۴۲    
همه می دانند که بولتون یک باز است. اما کمتر فردی می داند که او چگونه به صورت مخفیانه کار می کند تا بین تهران و واشنگتن جدایی و تفرقه ایجاد کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۷:۵۷    
نخست وزیر ترکیه اعلام کرد، آنکارا از امروز (جمعه) حریم هوایی خود را به روی پروازها از اربیل واقع در شمال عراق باز خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۷:۲۳    
در آخرین هفته سال گذشته قیمت پنج گروه کالایی افزایش یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۷:۰۲    
تریبون های نماز جمعه در سراسر کشور، اگرچه معمولا خط فکری یکسانی را تبیین می کنند اما با این حال پذیرای چهره هایی هستند که در طول سال بارها و بارها از همین جایگاه به خبرسازترین ائمه جمعه ایران تبدیل ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۶:۵۹    
یک روز پس از برگزاری اعتراضات سراسری علیه برنامه اصلاحات رئیس جمهور فرانسه که باعث شد ده ها هزار تن از کارگران و کارمندان دولتی به خیابان ها آیند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۶:۵۳    
ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای انجام دیدار برابر تیم ملی تونس اعلام شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۶:۲۹    
مشاور شهردار تهران ضمن اشاره به اینکه نجفی مایل به کناره گیری نیست،گفت:اعضای شورای شهر هرگز مایل به پذیرش استعفای وی نیستند .
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۶:۱۷    
یکی از منابع امنیتی فرانسه اعلام کرد، تیراندازی و گروگان گیری در یکی از سوپرمارکت های جنوب این کشور رخ داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۵:۳۲    
امام جمعه مشهد گفت: امروز جبهه و خاکریز ما در 10 متری مرز اسرائیل زده شده است. رزمندگان ما در دفاع از اسلام در ساحل دریای مدیترانه در حال جنگ هستند. مدیریت رهبری ما را به اینجا رسانده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۵:۰۸    
کاپیتان سابق استقلال امیدوار است این تیم در سال جدید قهرمان جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۴:۵۳    
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: به رفع محرومیت تیم از نقل و انتقالات تابستانی امیدواریم و انشالله حل خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۴:۴۷    
کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا به تصویب گزارش نهایی اش درخصوص مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 میلادی رای مثبت داد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۴:۲۳    
الاخبار نوشت: به نظر می رسد گروه کُر جنگ طلبان علیه ایران، در کاخ سفید با اعلام تعیین جان بولتون بعنوان مشاور امنیت ملّی، کامل شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۴:۱۷    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در طول چهل سال از انقلاب اسلامی، شاهد آن نبودیم که این نظام توسط مردم پس زده شود یا اینکه جریانات کودتایی بتوانند به آن نزدیک شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۴:۰۲    
فصل جشن آغاز شده است و خیلی زود ما به مهمانی های عید که در آنها غذاهای لذیذ و لوکس و نوشیدنی های خوشمزه سرو می شود، دعوت می شویم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۳:۵۹    
مطالعه جدید نشان داده است که ترکیب موجود در چغندر که عامل رنگ قرمز آن است می تواند به درمان آلزایمر کمک کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۳:۴۴    
ماموران گمرک موفق به کشف قاچاق زن در بازرسی از محموله ها شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۳:۳۸    
محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید در پاسخ به دعوت محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به چالش بی زباله پیوست و خواستار پیوستن همه مردم به این چالش شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۲:۴۷    
پاستیل نوعی شیرینی کوچک و لاستیکی مانند هستند. انواع اصلی و قدیمی پاستیل ها از شکر، شربت گلوکز، طعم دهنده ها، رنگ های خوراکی و ژلاتینساخته شده اند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۲:۳۸    
سخنگوی اورژانس کشور از مصدومیت 5 نفر به دلیل واژگونی یک دستگاه خودروی ساینا در محور سبزوار به شاهرود خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۲:۲۹    
یگان های نظامی نیرو های مسلح جمهوری اسلامی ایران در سال 1396 نیز سالی پویا و پرتحرک را از خود به جای گذاشتند و با برگزاری رزمایش های متنوع و گوناگون در سطوح مختلف ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۲:۲۹    
غیبت مربی ایرانی تیم پرسپولیس در تمرینات این تیم در روزهای اخیر باعث به راه افتادن شایعاتی شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۲:۲۳    
صفحه خبری تیم ملی تونس خبر داد که در صورت به فروش نرسیدن تمام بلیت های بازی این تیم با ایران در آغاز بازی درهای ورزشگاه را به روی هواداران باز خواهند کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۲:۲۳    
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی، ادعای عباس امیرانتظام معاون نخست وزیر و سخنگوی دولت مهدی بازرگان را کذب محض خواند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۲:۰۹    
ونزوئلا پس از کاهش قیمت نفت با بحران اقتصادی شدیدی از جمله کمبود مواد غذایی، دارو و تورم افسار گسیخته دست به گریبان است که در نتیجه آن، اعتراض های گسترده ای علیه دولت این کشور روی داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۲:۰۳    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: مخالفان مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران، همه از یک آبشخور سیراب می شوند، آن هم آمریکا و اذناب پلیدش، خواه شعار ضد آمریکایی بدهند و خواه حامی حقوق بشر باشند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۲:۰۳    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به شرایط کنونی کشور گفت: تنها راه خروج از بحران های اقتصادی، معیشتی حتی سیاسی و فرهنگی، شکل گیری گفت وگوی ملی است در غیر این صورت پیشرفتی نخواهیم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۱:۳۳    
سال گذشته در حالی به پایان رسید که دلالان روزهای شلوغ تری را نسبت به صر افان قانونی پشت سر گذاشتند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۱:۲۴    
پایگاه خبری وزارت دفاع روسیه هدف حمله هکری قرار گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۱:۰۹    
کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال گفت:ابتدای سال گذشته برای استقلال خوب نبود ولی آخر سال شرایط کاملا تغییر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۱:۰۳    
قدبلند بودن یک امتیاز برای خوش تیپ و زیبا بودن محسوب می شود. البته شاید همه ما قدبلند زاده نشویم. اما سوال این است که آیا راهی برای افزایش قد وجود دارد؟ آیا ما می توانیم در افزایش قد خود یا فرزندمان ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۰:۴۹    
تعداد کاربران فعال تلگرام به 200 میلیون در ماه رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۰:۴۳    
معاون زنان و امورخانواده رئیس جمهور، وزیر صنعت، وزیر آموزش و پرورش و رئیس کل بانک مرکزی در ابتدای سال جدید خبرهای خوبی از حوزه تحت مسئولیت خود بیان کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۰:۲۸    
وزارت خارجه کشورمان در بیانیه ای مواضع دستگاه دیپلماسی ایران پیرامون شعار مقام معظم رهبری برای سال 1397 را اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۰:۲۲    
دقایقی پیش به روزرسانی جدید تلگرام برای iOS و اندروید منتشر شد که قابلیت های جدیدی برای این پیام رسان در هر دو سیستم عامل به ارمغان می آورد. مهم ترین خصوصیت تلگرام در این به روزرسانی (نسخه 4 ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۰:۱۳    
منابع اعلام کردند که توافق آتش بس در غوطه شرقی دمشق از اواسط امشب به وقت محلی اجرایی شده و پس از این توافق نیز مذاکراتی با طررف روسی انجام می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۰:۰۷    
وزارت خارجه آمریکا با فروش موشک های تاو به عربستان به ارزش 670 میلیون دلار موافقت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۰۹:۵۲    
روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داد:آمریکا و اروپا بر سر یکی از خواسته های اصلی ترامپ برای اصلاح برجام یعنی بند غروب اختلاف پیدا کردند و این موضوع ممکن است تلاش ها برای حفظ برجام را به خطر بیاندازد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۰۹:۴۹    
جان بولتون که به تازگی از سوی رییس جمهوری آمریکا به عنوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید معرفی شد، در آخرین توییت خود به موضوع گفت وگوی تلویزیونی آتی خود در شبکه فاکس نیوز اشاره کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۰۹:۴۳    
شبکه خبری الجزیره بامداد جمعه گزارش داده سعودی ها پای ایران را به یک پرونده قضایی در آمریکا برای رسیدگی به نقش ریاض در حملات 11 سپتامبر 2001 باز کرده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۰۹:۳۴    
زردچوبه ای که معمولا در ادویه کاری یافت می شود، یک ادویه خیلی معروف است که نه تنها لذیذ بوده بلکه در حفظ سلامتی و وزن مناسب هم موثر است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۰۹:۲۸    
خداوند هیچ چیز را بی دلیل و بدون خاصیت خلق نکرده است و در تمام آفریده هایی که برای انسان محیا شده است خواص درمانی و دارویی بی نظیری وجود دارد که شناخت و مصرف و استفاده آن بدن آدمی را از هر نوع مرض و ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۰۹:۱۹    
یک خبرنگار شبکه خبری سی ان ان گزارش داده جان بولتون به رئیس جمهور آمریکا قول داده در صورت انتصاب به عنوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید جنگی به راه نخواهد انداخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۰۹:۱۲    
در پی وخامت حال محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، یک پزشک آلمانی برای معاینه او به مقر این تشکیلات در رام الله رفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۰۸:۴۸    
ترامپ با بی توجهی به هشدارهای چین مبنی بر اینکه آغاز جنگ تجاری به سود هیچ کس نیست، شرایط تازه ای را آغاز کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۰۸:۴۸    
سالی که گذشت سال بد بود، سالی بد و بد زبد بدتر بود، ای سال برنگردی، بری دیگه برنگردی شاید مصداق این ترانه مرتضی احمدی هنرمند متوفی چهار سال پیش، همین سال 1396 بود که پشت سر گذاشتیم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۰۸:۳۳    
سرمایه گذاران برای سود بردن از رشد قیمت های سهام، این هفته به فروش روی آوردند و با افت سهام در بازارهای آمریکا، قیمت نفت هم افت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۰۸:۳۳    
وزیر امور خارجه عربستان طی اظهاراتی در موسسه مطالعاتی بروکینگز واشنگتن ادعاها علیه ایران را تکرار کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۰۸:۲۷    
رئیس جمهور آمریکا جان بولتون افراطی را به عنوان مشاور امنیت ملی جدید کاخ سفید معرفی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۰۸:۲۷    
وزارت امور خارجه آمریکا با فروش یک میلیارد دلار تسلیحات از جمله 6 هزار و 600 فروند موشک ضد تانک تاو به عربستان سعودی موافقت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۰۰:۲۹    
قرارداد مهاجم سوئدی تیم فوتبال منچستریونایتد با این تیم انگلیسی فسخ شد.