سه شنبه ۰۱ خردادساعت ۰۱:۵۷May 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 27 فروردین 1397 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 31 خرداد 1397 نامه نیوز 31 تیر 1397 نامه نیوز 31 مرداد 1397 نامه نیوز 31 شهریور 1397 نامه نیوز 30 مهر 1397 نامه نیوز 1 آبان 1397 نامه نیوز 30 آذر 1397 نامه نیوز 30 دی 1397 نامه نیوز 1 فروردین 1397 نامه نیوز 2 فروردین 1397 نامه نیوز 3 فروردین 1397 نامه نیوز 4 فروردین 1397 نامه نیوز 5 فروردین 1397 نامه نیوز 6 فروردین 1397 نامه نیوز 7 فروردین 1397 نامه نیوز 8 فروردین 1397 نامه نیوز 9 فروردین 1397 نامه نیوز 10 فروردین 1397 نامه نیوز 11 فروردین 1397 نامه نیوز 12 فروردین 1397 نامه نیوز 13 فروردین 1397 نامه نیوز 14 فروردین 1397 نامه نیوز 15 فروردین 1397 نامه نیوز 16 فروردین 1397 نامه نیوز 17 فروردین 1397 نامه نیوز 18 فروردین 1397 نامه نیوز 19 فروردین 1397 نامه نیوز 20 فروردین 1397 نامه نیوز 21 فروردین 1397 نامه نیوز 22 فروردین 1397 نامه نیوز 23 فروردین 1397 نامه نیوز 24 فروردین 1397 نامه نیوز 25 فروردین 1397 نامه نیوز 26 فروردین 1397 نامه نیوز 27 فروردین 1397 نامه نیوز 28 فروردین 1397 نامه نیوز 29 فروردین 1397 نامه نیوز 30 فروردین 1397 نامه نیوز 31 فروردین 1397 
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۰۶:۵۴    
"نخود" حاوی فیبر است لذا باعث دفع برخی از ترکیبات و مواد سمی از بدن شده و به این ترتیب قند و اسیدهای چرب موجود در خون را کاهش می دهد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۷:۰۷    
بر اساس مطالعات تازه از هر هشت فرد میانسال در انگلیس یک نفر به دلیل اضافه وزن در معرض خطر ابتلا به بیماری های شدید کبدی قرار دارد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۱:۲۳    
زلزله بوشهر را لرزاند .
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۰:۴۷    
بانک مرکزی نرخ 39 ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن، نرخ 15 ارز از جمله پوند نسبت به روز چهارشنبه کاهش و نرخ 14 واحد پولی دیگر افزایش یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۰۹:۵۱    
رفته رفته می توانیم از نظر علمی دریابیم که موقع خواب دیدن دقیقا چه اتفاقاتی در مغزمان رخ می دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۰۴:۳۰    
چربی به دلایل گوناگونی ممکن است در گردن شما جمع شود اما یکی از علت های اصلی، چاقی و اضافه وزن است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۰۸:۰۲    
جو دوسر، یکی از ترکیباتی است که می تواند از دو طریق به کاهش وزن کمک کند. اول از همه آن که جو دوسر سرشار از فیبر غذایی است و احساس سیری را به مدت طولانی تر و به صورت مطلوب تر حفظ می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۰۷:۰۲    
روزنامه کیهان در خبرهای ویژه خود مدعی شد رئیس دولت فعلی، رکورد رئیس دولت قبل از خود در صدور بخشنامه ارزی را شکسته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۰۴:۵۷    
موسی مهام ، دانش آموز بازیگر نقش محمد در سریال پایتخت، چگونگی بازی در این سریال و لحظات به یاد ماندنی نجات پیکر ابومحمد از دست نیروهای داعش را روایت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۹:۲۳    
افراد در تمام سنین از شنیدن اینکه ممکن است به سرطان دچار شده باشند، هراس دارند که با رعایت راهکار هایی آسان می توان از ابتلا به برخی سرطان ها پیشگیری کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۸:۲۹    
سخنگوی کاخ کرملین گفته است چنانچه تلگرام به قوانین سازمان نظارت بر ارتباطات و رسانه های جمعی روسیه احترام بگذارد می تواند علیرغم فیلتر شدن در این کشور، فعالیت خود را از سر بگیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۶:۴۲    
حجت الاسلام والمسلمین رجایی گفت: هیچ مدرک و سندی این ادعاهای واهی مطرح شده در رسانه های انگلیسی را ثابت نمی کند و این ادعاها هیچ حجیت شرعی و قانونی ندارد و باید دانست دست هایی در کار است که مسئله ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۲:۵۰    
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: آمریکا جهت تامین منافع خود، راهبرد جنگ بی پایان را در دستور کار قرار داده و با مدیریت داعش، بی ثباتی در منطقه را هدف گذاری کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۲:۲۱    
امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت گرامیداشت حماسه آفرینی های نیروی زمینی پیام تبریکی صادر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۲:۱۲    
وریا غفوری این روزها ستاره استقلال است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۱:۳۳    
گوشت بره یکی از رایج ترین مواد در وعده های غذایی سر تا سر جهان می باشد. از مهم ترین مزایایی که گوشت بره دارد، محافظت از بدن در برابر کم خونی، تقویت و بهبود عضلات، بالا بردن سلامت استخوان ها ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۱:۰۸    
روزنامه نگار آمریکایی درباره وقوع جنگ بین ایران و اسرائیل در سوریه هشدار داد. به گزارش فرارو، در روز های اخیر پس از تشدید تنش ها در سوریه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۰:۵۶    
مدافع تیم پرسپولیس از اینکه تیمش به عنوان تیم نخست راهی مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا شده است ابراز خرسندی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۰:۴۷    
هنگامی که کاهش وزن با شدت صورت می گیرد، پوست شما زمان لازم را برای انطباق با شکل جدید بدن ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۰:۳۲    
شهروند نوشت: صادق زیباکلام، استاد دانشگاه معتقد است اگر جشنواره فجر به عنوان یک جشنواره معتبر قابل قبول شود، نتانیاهو جزو نخستین کسانی خواهد بود که از جشنواره جهانی متنفر خواهد شد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۸:۴۸    
بدن را هر روز با آبمیوه پاکسازی کنید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۸:۱۸    
کیهان نوشت:سریال شهید صیاد شیرازی درحالی به زودی وارد مرحله پیش تولید خواهد شد که دچار برخی از حاشیه هاست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۸:۱۲    
کارشناسان اعلام کرده اند،ژیلت های یک بار مصرف ارزان قیمتی که در سطح شهر در حال فروش هستند،احتمال بیماری زایی داشته و مردم نباید از آنها استفاده کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۸:۰۶    
نوشابه از جمله نوشیدنی های پرطرفدار در سرتاسر جهان است که با وجود توصیه برای ننوشیدن آن بازهم از نوشیدنی های پرفروش محسوب می شود.اما باید بدانید که نوشابه با بدن شما چه می کند؟
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۸:۰۳    
یکی از بد ترین درد هایی که به سراغ انسان می آیند دندان درد است. اسن درد نه تنها دندان بلکه صورت و فک را نیز درگیر می کند و تحمل آن بیسار سخت می باشد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۷:۵۸    
بجز افراد خاصی مثل افراد مبتلا به هپاتیت یا معتاد به الکل، یا افرادی که طولانی مدت از داروی خاصی استفاده می کنند؛ بهتر است همه افراد هر چند وقت یک بار برای بررسی آنزیم های کبدی آزمایش خون بدهند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۷:۵۸    
روغن زیتون می تواند موهایتان را تقویت کند و از کرم های شیمیایی خیلی بهتر است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۷:۴۶    
در بسیاری از موارد، سبک زندگی بی تحرک، نشستن بیش از حد در مقابل کامپیوتر یا عدم وجود فعالیت های ورزشی در برنامه روزانه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۷:۴۶    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تنش های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی تاثیرات مستقیم و غیرمستقیم بر روی این مسئله داشته اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۷:۳۷    
کمبود آهن تقریبا همیشه علت ابتلا به کم خونی است. در چنین شرایطی میزان اکسیژن خون در سلول ها و بافت های بدن کاهش می یابد و در نتیجه عضلات ضعیف تر می شوند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۷:۳۷    
به عقیده کارشناسان سازمان جهانی بهداشت بیماری های قلبی عروقی هنوز هم در صدر علت مرگ و میر در دنیا هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۷:۳۷    
عبدالناصر همتی می گوید، گردش مالی صنعت بیمه ایران در سال 1396 معادل 500 هزار میلیارد تومان بوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۷:۳۱    
مدیرکل توسعه اشتغال وزارت کار گفت: طبق تأکیدات رئیس جمهور، اشتغال زایی از طریق نوسازی بافت های فرسوده شهری و حمل و نقل را در سال97 باید دنبال کنیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۷:۳۱    
درگیری دو پسر جوان به خاطر رابطه دوستی با زن آرایشگر با مرگ یکی از آنها پایان یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۷:۲۸    
برای رشد سریع مو از روش های خانگی استفاده کنید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۷:۲۳    
استفاده دائمی از توالتهای ایرانی ایجاد پادرد و کمردرد میکنند اما در برابر آن استفاده زیاد از توالت فرنگی نیز از نظر گوارشی و بهداشت پوست بسیارمضر است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۷:۲۳    
دو مرد جوان بعداز آزادی از زندان به بهانه خرید شارژتلفن همراه، کارت بانکی مغازه داران را سرقت و موجودی حساب آنها را خالی می کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۷:۱۷    
مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان از پیدا شدن پنج نفر عشایر مفقودشده در کوه چور ایذه خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۷:۱۱    
برخی از افراد به طور ناگهانی با ریزش موهای خفیف یا شدیدی مواجه می شوند و این ریزش مو، آنها را نگران می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۷:۱۱    
اصغری گفت: مسئول فنی در برابر خدمات داروخانه ها پاسخگوست، دخالت هر فرد فاقد صلاحیت حرفه ای در این حوزه غیر مجاز است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۷:۰۸    
روزنامه شرق در گزارشی به موضوع محل اختفای سعید مرتضوی دادستان سابق تهران پرداخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۷:۰۸    
روزنامه کیهان از دعوت الیور استور به جشنواره فیلم فجر انتقاد کرد. این روزنامه این کارگردان را سفارشی ساز نامید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۷:۰۸    
مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران با بیان اینکه برنامه های مدیریت تقاضا و مصرف برق ابلاغ شده و باید امسال در تهران 300 مگاوات مدیریت و کاهش مصرف صورت گیرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۷:۰۲    
دیپلمات های آگاه در گفت وگو با روزنامه وال استریت ژورنال از افزایش حمایت ها از تحریم ایران خبر داده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۷:۰۲    
رئیس کل بانک مرکزی در دیدار با اعضای هیئت مدیره کانون صرافان ایران با تاکید بر نقش مهم صرافی ها در اقتصاد کشور گفت: قصد حذف و تعطیلی صرافی ها را نداریم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۶:۵۶    
مرکز آمار ایران اعلام کرد: در سال 1396، حداقل 40.3 درصد جمعیت 10 ساله و بیشتر از نظر اقتصادی فعال بوده اند، یعنی در گروه شاغلان یا بیکاران قرار گرفته اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۶:۴۱    
وزرای خارجه اتحادیه اروپا امروز در بروکسل گردهم آمده بودند تا در خصوص موضع مشترک اتحادیه در قبال مسائل مختلف از جمله ایران و برجام، تصمیمی واحد بگیرند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۶:۲۱    
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در خصوص جزئیات پرونده قتل راننده هیوندا آزرا و دستگیری عامل جنایت در کمتر از 12 ساعت توضیحاتی ارائه داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۶:۰۶    
رئیس پلیس فتا پایتخت از دستگیری متهمی خبر داد که به ازای دریافت یک میلیارد ریال از شاکی، قصد داشت عکس های خصوصی و خانوادگی وی را در فضای مجازی منتشر نکند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۵:۵۷    
سه کارگر پارس جنوبی در اثر سقوط جرثقیل جان باختند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۵:۴۲    
مطالعات متعددی نشان داده اند که پروبیوتیک ها به تسکین علائم و بهبودی سیستم ایمنی در افراد مبتلا به آلرژی های مربوط به بینی کمک می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۵:۲۷    
امروزه تردیدی وجود ندارد که بسیاری از برنامه های طراحی شده برای استفاده در گوشی های اندرویدی اطلاعاتی بیش از حد نیاز خود جمع آوری می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۴:۵۷    
نخست وزیر ژاپن تصمیم گرفته است تا یک مقام ارشد وزارت دارایی را به اتهام آزار و اذیت جنسی تعدادی از خبرنگاران زن، برکنار کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۴:۲۸    
هر چند رژیم غذایی خاصی برای مبتلایان به ام اس وجود ندارد اما مصرف غذاهای سالمی چون میوه ها، پروتئین کم چرب و لبنیات می تواند زمان بین عود بیماری را افزایش داده و سلامت عمومی این بیماران را بهبود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۳:۵۸    
حلقه گمشده آموزش زبان انگلیسی که انگار مورد توجه مدرسان و والدین قرار نمی گیرد، کیفیت کلاس های آموزشی است که این کیفیت به میزان اثربخشی کلاس های آموزش زبان انگلیسی مرتبط می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۱:۲۶    
در این مطلب بررسی راهکارهای کشورهای خارجی برای رونق تولیدات داخلی از منظر کارشناسان اقتصادی را مشاهده می کنید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۰:۳۶    
تاکنون با خود فکر کرده اید که در صورت قطع شدن تمام درختان کره زمین چه اتفاقی خواهد افتاد؟ در این مطلب به پاسخ این سوال پرداخته شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۰:۲۷    
صحفه رسمی توییتر فیفا و صفحه ای اف سی در اینستاگرام صعود نمایندگان ایران به عنوان صدرنشین به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا را تبریک گفتند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۰:۰۲    
وزیر اقتصاد با اشاره به نقش تعامل مجلس و دولت در حل مشکلات اقتصادی کشور، گفت: گزارش عملکرد وزارت اقتصاد در سال 96 به اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس ارائه شد و لایحه مالیات بر ارزش افزوده نیز در حال اتمام ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۲۳:۲۷    
سرمربی استقلال از عملکرد تیمش مقابل الهلال ابراز رضایت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۲۳:۲۷    
یاشار اوکویان معاون حزب وطن ترکیه گفت: تصاویر منتشر شده از حملات شیمیایی ادعایی در غوطه شرقی سوریه جعلی و سناریویی دروغین و تکراری است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۲۳:۱۸    
سازمان ملل می گوید به شواهدی دست یافته است که براساس آن نیروهای ارتش و پلیس میانمار به زنان و دختران روهینگیایی تجاوز کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۲۳:۱۱    
تیم فوتبال استقلال تهران در بازی برابر الهلال عربستان با یک گل پیروز شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۲۳:۱۱    
سرمربی السد قطر معتقد است تیمش بهتر از پرسپولیس بازی کرد و شایسته دوم شدن در گروه نبود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۲۳:۱۱    
سرمربی پرسپولیس اعلام کرد تیمش شایسته پیروزی مقابل السد و صعود به عنوان صدرنشین گروه سوم بوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۲۳:۱۱    
رئیس کمیته شورای روابط خارجی مجلس روسیه با هشدار به آمریکا گفت، اگر آمریکا از خطوط قرمز ما عبور کند، واکنش روسیه سخت تر می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۲۳:۱۱    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: از ابتدای شنیدن خبر بمب گذاری حزب جمهوری اسلامی همه نگران شهید بهشتی بودیم؛ ای کاش تفکر تشکیلاتی ایشان رواج پیدا کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۲۳:۱۱    
سعید طوسی، قاری مشهور قرآن درباره سفرش به ترکیه گفت که نام برنامه را نمی داند اما برنامه قرآنی و به دعوت حزب اسلام خواهان بوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۲۳:۱۱    
رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی مدعی شد که تمام موشک های شلیک شده به سوریه به اهداف خود اصابت کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۲۳:۱۱    
وزیر خارجه فرانسه اعلام کرد کشورش به گفتگو با آمریکا برای محافظت از برجام ادامه می دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۲۱:۵۳    
کاپیتان باتجربه پرسپولیس دیدار اول این تیم در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۲۱:۳۲    
خبرگزاری صدا و سیما نوشت: ایتالیا با طرح انگلیس، فرانسه و آلمان برای اعمال تحریم های جدید علیه ایران مخالفت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۲۱:۲۶    
تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار برابر السد قطر با یک گل پیروز شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۲۱:۱۷    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز دوشنبه گفت بروکسل از گفت وگوهای سه کشور اروپایی با آمریکا برای اصلاح توافق هسته ای ایران مطابق میل ترامپ حمایت می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۲۱:۰۸    
بر اثر هجوم یک خودرو به میان جمعیت حاضر در نزدیکی فروشگاهی در شهر منچستر عده ای زخمی شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۲۰:۴۸    
سایت جریان احمدی نژاد به نام دولت بهار ، درباره ی محمدعلی رامین، معاون مطبوعاتی تندروی وزارت ارشاد دولت او ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۲۰:۴۸    
مشاور امنیت ملی معاون رئیس جمهوری آمریکا، پس از خشم ترامپ و دستور وی برای بیرون انداختن او از کاخ سفید، از سمت خود کناره گیری کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۲۰:۴۸    
نخست وزیر انگلیس امروز (دوشنبه) در مقابل پارلمان کشورش اظهاراتی را درخصوص حمله آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه مطرح کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۲۰:۳۳    
بر اساس دستور سرپرست شهرداری تهران کلیه معاونان شهردار، روسای سازمان ها و ادارات کل و همچنین شهرداران مناطق 22 گانه تهران موظف هستند تا پایان اردیبهشت ماه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۲۰:۲۷    
سناتور ارشد جمهوریخواه در مصاحبه با فاکس نیوز گفت: ترامپ درصدد پاره کردن برجام است؛ نمی توانیم سوریه را به ایران تقدیم کنیم، چرا که سوریه تبدیل به یک اردوگاه نظامی برای ایرانی ها می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۹:۴۲    
مرکز ملی فضای مجازی در اطلاعیه ای درباره سخنان دبیر شورای عالی فضای مجازی توضیحاتی ارائه داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۹:۳۶    
محمدرضا بهشتی گفت: مرحوم بهشتی و مرحوم منتظری از سال ها قبل از انقلاب باهم ارتباط داشتند و نوع ارتباط شان بسیار گسترده بود چه در زمان نظر ورزی ها و چه در دوران عملکرد اجتماعی با مرحوم منتظری سابقه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۹:۳۶    
کمیسیون روابط خارجه در پارلمان مصر در بیانیه ای رسماً حمله نظامی آمریکا، فرانسه و انگلیس به سوریه را محکوم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۹:۳۳    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: از ابتدای شنیدن خبر بمبگذاری حزب جمهوری اسلامی همه نگران شهید بهشتی بودیم؛ ای کاش تفکر تشکیلاتی ایشان رواج پیدا کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۸:۵۷    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه که به تاجیکستان سفر کرده است با امامعلی رحمان رئیس جمهوری تاجیکستان دیدار و گفت و گو کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۸:۳۳    
جان بولتون در سال 2003 به عنوان معاون وزیرخارجه جرج بوش در حوزه کنترل تسلیحات زمینه خروج آمریکا را از چارچوب توافق شده برای خلع سلاح کره شمالی را فراهم کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۸:۳۳    
نمایندگان سازمان نظارت بر امور ارتباطات روسیه و سازمان امنیت فدرال این کشور پیش از این اعلام کرده بودند امتناع تلگرام از واگذاری کلید های رمزگشایی خود به سرویس های اطلاعاتی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۸:۱۲    
ترکیب اصلی تیم فوتبال پرسپولیس تهران برای بازی السد قطر مشخص شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۸:۰۶    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر در خصوص حملاتی که به اصلاح طلبان در روزها و هفته های اخیر صورت می گیرد گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۸:۰۶    
ترکیب اصلی تیم فوتبال استقلال تهران برای بازی با الهلال عربستان مشخص شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۷:۵۷    
قرار بازداشت موقت اسفندیار رحیم مشایی برای یک ماه دیگر تمدید شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۷:۵۷    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد، این رژیم اجازه نمی دهد که روسیه فعالیت های اسرائیل را در منطقه محدود کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۷:۱۲    
یک عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی از دیدار امروز (دوشنبه) اعضای این کمیسیون با دبیر، سخنگو و یکی از حقوقدانان شورای نگهبان خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۷:۰۶    
رئیس انجمن مددکاری اجتماعی با اشاره به اینکه وجود بیش از 15 میلیون پرونده قضایی در کشور نشان دهنده ضعف اخلاق اجتماعی است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۶:۴۲    
رسانه های کره شمالی برای اولین بار از همسر رهبر این کشور با عنوان بانوی اول یاد کردند. وی در حالی با این عنوان خوانده شد که برای نخستین بار بدون همسرش در انظار ظاهر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۶:۳۶    
وزارت اطلاعات،از کشف محموله کلان مواد منفجره در مرزهای شرقی کشور خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۶:۳۶    
رسانه های آمریکایی از کشته شدن 7 نفر و زخمی شدن 17 تن بر اثر درگیری های شدید در یک زندان در ایالت کارولینای جنوبی گزارش دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۶:۳۳    
رئیس فدراسیون فوتبال از تغییر لوگوی تیم ملی بعد از جام جهانی روسیه خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۶:۲۷    
جایزه برترین کماندار سال 2017 جهان توسط رئیس کمیته ملی المپیک به زهرا نعمتی اهدا شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۶:۱۲    
تیم های ایرانی و مربیان نمایندگان ایران در رنکینگ جهانی برترین های باشگاهی جهان با سقوط مواجه شدند.