چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۲۰:۵۱May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 22 تیر 1397 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 31 فروردین 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 31 خرداد 1397 نامه نیوز 31 مرداد 1397 نامه نیوز 31 شهریور 1397 نامه نیوز 30 مهر 1397 نامه نیوز 1 آبان 1397 نامه نیوز 30 آذر 1397 نامه نیوز 30 دی 1397 نامه نیوز 1 تیر 1397 نامه نیوز 2 تیر 1397 نامه نیوز 3 تیر 1397 نامه نیوز 4 تیر 1397 نامه نیوز 5 تیر 1397 نامه نیوز 6 تیر 1397 نامه نیوز 7 تیر 1397 نامه نیوز 8 تیر 1397 نامه نیوز 9 تیر 1397 نامه نیوز 10 تیر 1397 نامه نیوز 11 تیر 1397 نامه نیوز 12 تیر 1397 نامه نیوز 13 تیر 1397 نامه نیوز 14 تیر 1397 نامه نیوز 15 تیر 1397 نامه نیوز 16 تیر 1397 نامه نیوز 17 تیر 1397 نامه نیوز 18 تیر 1397 نامه نیوز 19 تیر 1397 نامه نیوز 20 تیر 1397 نامه نیوز 21 تیر 1397 نامه نیوز 22 تیر 1397 نامه نیوز 23 تیر 1397 نامه نیوز 24 تیر 1397 نامه نیوز 25 تیر 1397 نامه نیوز 26 تیر 1397 نامه نیوز 27 تیر 1397 نامه نیوز 28 تیر 1397 نامه نیوز 29 تیر 1397 نامه نیوز 30 تیر 1397 نامه نیوز 31 تیر 1397 
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۹:۳۶    
زمین لرزه ای به بزرگای 4.7 ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین کهنوج کرمان را لرزاند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۷:۵۵    
برخی از مشهورترین سلبریتی ها ثابت کرده اند که خیلی آب زیرکاه هستند! به جای گرفتن جشن های آنچنانی و ولخرجی های افسانه ای که همه دنیا از آن باخبر شوند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۷:۲۵    
خواب آلودگی و احساس خستگی کردن را همیشه نمی توانیم گردن کار زیاد بیاندازیم، زیرا ممکن است دلایل دیگری نیز داشته باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۷:۱۶    
مومیایی دو سر کشف شده در مصر که دارای یک سر کروکودیل و یک سر انسان است سرانجام پس از گذشت یک قرن در ترکیه به نمایش عمومی گذاشته شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۰:۴۱    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از تدوین طرح دو فوریتی برای مقابله با سوداگری در بازار مسکن خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۱:۳۷    
یک مشکل دیگر به مشکلات جمنا افزوده شد. جبهه پایداری به عنوان غیرهمسوترین طیف اصولگرا با جمنا فعالیت های انتخاباتی خود را کلید زده و قصد دارد در شهرستان ها ساختار درونی خود را تقویت کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۰:۴۶    
اعتراضات شهروندان عراقی در استان بصره و برخی از شهرهای عراق در اعتراض به اوضاع نابسامان خدمات رسانی و بیکاری جوانان این استان وارد هفتمین روز خود شده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۰:۴۳    
تولیت حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) گفت: افراط گری دیگری که در تمامیت خواهی آمریکایی ها جلوه کرده است و ماجراجویی های آن در برخی از کشورهای منطقه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۰:۳۲    
مسئول روابط عمومی اداره کل فرودگاههای سیستان و بلوچستان گفت: پرواز هواپیمای مسیر تهران - بمبئی به دلیل شرایط نامساعد جوی در هندوستان امروز /جمعه/ در فرودگاه بین المللی زاهدان فرود اضطراری کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۰:۰۰    
پایگاه اطلاع رسانی آیت الله علم الهدی، اعلام کرد که تخریب مجسمه های فردوسی و آثار شاهنامه در مشهد به دستور امام جمعه این استان کذب است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۹:۴۲    
متن منتشر شده توسط وزیر ورزش در حمایت از استقلال، مسیر انتقادها از وزارت ورزش را تا حدی تغییر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۹:۳۰    
اگر بدانید برنزه کردن پوست چقدر می تواند خطرناک باشد هرگز این کار را با روش های غیر اصولی انجام نمی دهید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۹:۱۸    
این مرد هزینه کلانی برای جراحی پلاستیک صرف کرده است تا به جای انسان شبیه فضایی ها باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۹:۱۸    
مشاور مقام معظم رهبری در واکنش به ادعاهای قاضی آرژانتینی گفت: این آقای قاضی آرژانتینی وابسته به موساد است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۸:۲۰    
همه پروازهای فرودگاه نجف اشرف لغو شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۷:۰۰    
سرپرست دادگاه های کیفری یک استان تهران، از متواری شدن یکی از متهمان پرونده موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۶:۳۰    
بازار مسکن که پس از یک دوره رکود طولانی، در چند ماه گذشته رونق گرفته بود بار دیگر به علت جهش قیمت ها و کاهش قدرت خرید متقاضیان در آستانه ورود به دوران رکود قرار گرفته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۴:۰۰    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در راستای شفافیت، گزارش این وزارتخانه درباره واردات خودرو و فساد زنجیره ای بجا مانده از قبل، به رئیس جمهوری تقدیم شد
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۳:۴۵    
یک مرد 62 ساله که در ارتفاعات حومه شهر کاشان مشغول کوهنوردی بود، به خاطر ایست قلبی جان باخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۳:۳۰    
رئیس هیات نجات غریق آستارا از غرق شدن سه مرد در مناطق خطرآفرین آب های ساحلی بخش لوندویل این شهرستان خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۲:۳۰    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، توضیحاتی پیرامون ممنوعیت ثبت سفارش خودروهای خارجی ارائه کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۲:۰۰    
دبیر کنفدراسیون انرژی ایران از صادرات برق ایران به افغانستان سخن می گوید و از سوی دیگر تصریح می کند که ایران از ارمنستان برق وارد خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۱:۳۰    
در حالیکه از توقف صادرات برق ایران بیش از یک سال و نیم می گذرد گزارشها حاکی از این است که عدم پرداخت بدهی قبلی باعث شده تا صادرات برق به این کشور همچنان در هاله ای از ابهام باقی بماند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۱:۰۰    
رئیس سازمان برنامه و بودجه: با توجه به امکانات داخل کشور می توانیم از تحریم ها با موفقیت عبور کنیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۰:۴۵    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی اعضای ستاد تشدید مبارزه با احتکار و اختفای کلیه کالاهای وارداتی یا تولید شده با مواد اولیه وارداتی با نرخ رسمی را منصوب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۰:۲۱    
دندان ها یکی از مهم ترین اعضای بدن هستند بنابراین مراقبت از آن مهم و ضروری است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۰:۱۵    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل به تشریح نتایج سفرش به مسکو پرداخت و اظهار کرد: خواب آشفته آمریکایی ها با مخالفت ایران و روسیه و سه کشور حوزه دریای خزر تعبیر نمی شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۰:۱۵    
آیت الله خامنه ای رئیس جمهور: در شرایطی که اوپک به طور جدی سعی در تثبیت قیمت نفت دارد تقاضای سهمیه اضافی از جانب برخی کشورها به هیج وجه قابل قبول نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۲۱:۱۰    
ایران حمله انتحاری به یک تجمع انتخاباتی در بلوچستان پاکستان را محکوم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۲۰:۲۵    
عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان خبر داده که بررسی لایحه مبارزه با پولشویی در شورای نگهبان به اتمام رسیده و سه ایراد از سوی این شورا به لایحه وارد و به مجلس ارجاع شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۲۰:۰۷    
رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت: از بعضی دولتمردان تعجب می کنم که از تجربیات موفق دولت اصلاحات در زمینه مدیریت ارزی استفاده نمی کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۹:۳۷    
وزیر امور اقتصادی و دارایی، دستوراتی برای دریافت مالیات از واردکنندگان خودرو با ارز 4200 تومانی و خریداران سکه صادر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۹:۳۱    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی اعضای ستاد مبارزه با تشدید احتکار و اختفاء را منصوب و اعلام کرد که این ستاد فعالیت خود را ار روز شنبه 23 تیرماه آغاز خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۸:۴۰    
رئیس جمهور آمریکا بار دیگر اتهام واهی خود علیه ایران را مبنی بر تلاش برای دستیابی به سلاح هسته ای تکرار کرد و گفت نخست وزیر انگلیس را به ادامه فشار بر ایران ترغیب کردم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۸:۳۷    
وزیر نیرو از سفر رئیس جمهور در آینده ای نزدیک به استان اردبیل خبر داد و گفت: ما در وزارتخانه با کمک استاندار و نمایندگان این استان در مجلس مطالبات و درخواست های مردمی را در توسعه صنعت آب و برق این ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۷:۲۲    
یک مقام ارشد وزارت امور خارجه آمریکا گفت، تیم هایی از دولت آمریکا در سفری 3 روزه به عربستان راه های قطع جریان ارسال پول به ایران بدون ایجاد اختلال در بازارهای انرژی را بررسی کرده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۷:۱۲    
در پی دستور رییس جمهور به سازمان برنامه و بودجه برای ارائه راه حل های پیشنهادی برای مقابله با دور جدید تحریم ها در اجلاس مدیران کشور ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۷:۰۶    
معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک گفت: بزرگراه ارتش با ادامه مسیر و رفع معارضین به بزرگراه لشگرک و مسیر چهار خطه لواسان وصل و به عنوان یکی از ورودی های اصلی شمال شرق تهران مورد استفاده قرار می گیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۵۱    
رسانه های آمریکایی گزارش دادند که پلیس این کشور بازیگر فیلم های پورن که دست به افشاگری درباره ارتباط دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با وی و همین طور تلاش های ترامپ و وکیلش برای عدم افشای این ارتباط ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۵۱    
سومین نشست کمیته همکاری های دفاعی امنیتی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی افغانستان با حضور هیات های بلندپایه دو کشور برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۴۵    
رسانه های آمریکایی گزارش دادند مارک شورت مدیر امور حقوقی کاخ سفید جدیدترین مقامی است که تیم دولت دونالد ترامپ را ترک می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۴۲    
گروهی از پژوهشگران حوزه هوش مصنوعی در حال طراحی نوعی سیستم هستند که می تواند به سهولت صدای کاربران را تقلید کرده و بدون هیچ ضریب خطایی دیگران را فریب دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۴۲    
مقام های سابق آمریکایی و کارشناسان گفته اند رئیس جمهور روسیه درخواست همتای آمریکایی اش برای خروج نیروهای ایران از سوریه را رد خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۳۶    
نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه در نامه ای به رییس جمهور 12 بسته اجرایی را در قالب برنامه جامع پیشنهادی مقابله با آثار تحریم ها ارائه کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۳۶    
سابقه پیشنهاد تجارت پایاپای نفت ایران با کالاهای روسی به سال 2014 و قبل از اجرایی شدن برجام باز می گردد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۳۶    
پیکر عباس امیر انتظام معاون و سخنگوی دولت موقت مهدی بازرگان در دهه پنجاه و سال های نخستین پیروزی انقلاب اسلامی ظهر امروز (جمعه) در قطعه هفت بهشت زهرا تدفین شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۲۱    
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در جریان سفر خود به انگلیس امروز جمعه به همراه ترزا می ناظر اجرای یک تمرین نظامی مشترک در آکادمی نظامی سلطنتی سندهرست بود و روابط دو کشور را " بسیار بسیار قدرتمند" ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۵:۳۰    
وزیر دارایی فرانسه خبر داد که دولت آمریکا درخواست فرانسه برای معافیت کمپانی های این کشور از تحریم های تازه ایران را رد کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۵:۲۷    
خطیب نماز جمعه موقت تهران گفت:من پیشنهاد می دهم امروز که رییس کل بانک مرکزی پایان حکم خود را تجربه می کند، رییس جمهور محترم برای استقلال بانک مرکزی اقدام کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۵:۲۷    
سردار موسی کمالی درخصوص نامه وزیر ورزش برای معافیت هفت فوتبالیست از خدمت سربازی گفت: تقاضای وزیر ورزش برای معافیت هفت فوتبالیست کشور کاری غیرقانونی و غیرقابل اجراست و ستاد کل نیروهای مسلح هیچ اقدامی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۵:۲۷    
وزیر انرژی امارات متحده عربی در نامه ای به بیژن زنگنه، وزیر نفت نوشت: کمیته نظارت بر توافق عرضه اوپک و غیراوپک ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۵:۲۱    
ایسنا نوشت: عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: همه تصمیم گیری ها به جز موارد نظامی و امنیتی باید به اطلاع عموم مردم برسد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۵:۰۱    
تسنیم نوشت: امام جمعه موقت مشهد گفت: قدرت نظامی ما به قدری است که اگر ژنرال های نظامی آمریکا خواب جنگ با ایران را ببینند، هراس خواهند داشت. قدرت نظامی ما آماده است که اگر یکی بخورد 100 تا بزند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۴:۳۷    
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: ایران باید به قدرت بالنده اقتصاد آسیا و نقش آفرین درمعادلات اقتصادی جهان تبدیل شود و این ظرفیت در ایران اسلامی وجود دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۴:۳۷    
حجت الاسلام محمود علوی در پی اظهارات اخیر خود درباره عدم برخورد با مفسدان اقتصادی هشدار گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۴:۳۱    
به دنبال تداوم تظاهرات شهروندان عراقی در استان بصره در اعتراض به وضعیت خدمات رسانی و بیکاری، نخست وزیر این کشور امروز (جمعه) عازم بصره شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۴:۲۵    
رئیس جمهور ایالات متحده؛ دونالد ترامپ، در پی سیاست های جدید توییتر برای حذف اکانت های جعلی بیش از 300 هزار نفر از دنبال کنندگان خود را از دست داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۴:۲۵    
مشاور مقام معظم رهبری گفت که ایران با تهدیدات آمریکا از سوریه خارج نمی شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۴:۲۲    
نتایج یک پژوهش جالب که توسط شرکت کواینتلی انجام شده نشان می دهد کاربران برخی از کشورها نسبت به دیگر کشورها عصبی تر هستند و یا به عبارتی خشم خود را بیشتر نشان می دهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۳:۴۶    
مبلغ پیشنهادی تیم ترکیه ای به هافبک فصل گذشته پرسپولیس مشخص شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۳:۲۲    
دو بازیکن از تیم ملی ایران در تیم منتخب بهترین آسیایی های حاضر در جام جهانی روسیه قرار گرفتند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۲:۳۰    
رسانه های آمریکایی گزارش دادند یک هکر توانسته با استفاده از یک نقص امنیتی در سیستم های کامپیوتری ارتش آمریکا ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۲:۲۷    
مقام ارشد آمریکایی تصریح کرد، بعید است واشنگتن مجوزی صادر کند که بر اساس آن شرکت هایی نظیر ایرباس و ای تی آر بتوانند ارائه خدمات هوانوردی به ایرلاین های ایرانی را ادامه دهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۲:۲۱    
مدیران تیم فوتبال آلکمار هلند می گویند پیشنهاد جدیدی برای ستاره ایرانی این تیم نیامده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۲:۱۵    
وزیر دارایی فرانسه اعلام کرد که آمریکا طی نامه ای با درخواست ما برای معافیت شرکت های اروپایی از تحریمها در ارتباط با ایران مخالفت کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۲:۱۵    
منابع آگاه در انگلیس فاش کردند که دولت لندن به دنبال جایگزین کردن هواپیماهای هشدار سریع آواکس خود با نسل جدیدتری از هواپیماهای اطلاعاتی آمریکا است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۲:۱۲    
پس از جنجال کنگره خردادماه حزب اعتماد ملی، حواشی پس از جلسه روز جمعه (15 تیرماه) این حزب هم به خبر پر حرف و حدیث این روزها بدل شده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۲:۰۶    
مدافع جوان تیم فوتبال استقلال تهران احتمالا امروز به ترکیه می رود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۱:۵۷    
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت که معاونت اجرایی مجلس می تواند حقوق نمایندگان را در سامانه بارگذاری کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۱:۵۱    
مسئولان استقلال تاکید کردند در تاریخ مقرر برای بازی سوپرجام در ایران حضور نخواهند داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۱:۵۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه دولت اصلاحات و از دیپلمات های باسابقه کشور به تحلیل سفر مهم ولایتی به روسیه و اهمیت روابط استراتژیک ایران با این کشور پرداخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۱:۴۵    
وزیر خارجه آمریکا و مسئول هماهنگ کننده سیاست خارجی آمریکا در حاشیه نشست سران ناتو در بروکسل با یکدیگر گفتگو کردند که ایران یکی از محور های آن بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۱:۴۵    
نتایج یک پژوهش نشان می دهد شیوع استفاده از ربات ها در مشاغل انسانی، طی 2 دهه آینده مخاطراتی جدی مثل افزایش قاچاق نیروی کار را در پی خواهد داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۱:۴۵    
وزیر نیرو گفت: برخلاف شایعات و اظهارنظرهای غیرکارشناسی در حال حاضر صادرات آب و برق به صفر رسیده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۱:۴۲    
یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس معتقد است سه قوه باید بتوانند تلویزیون رسمی داشته باشند و بتوانند حرف بزنند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۱:۳۰    
فاطمه کروبی در سوگ خواهر نشست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۱:۲۲    
ائتلاف تحت امر آمریکا صبح امروز (جمعه) در جنایتی جدید در مرز سوریه و عراق باعث کشته شدن 30 غیرنظامی شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۱:۲۲    
پارلمان ترکیه روز پنجشنبه بنعالی ییلدیریم نخست وزیر سابق این کشور را به عنوان رئیس جدید پارلمان منصوب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۰:۵۵    
رسانه های چین گزارش کردند 'ولادیمیر' پوتین رییس جمهوری روسیه در دیدار 'علی اکبر ولایتی' مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در مسکو بر پایبندی کشورش به برجام تاکید کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۰:۴۶    
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: تاکنون دولت تصمیمی برای سهمیه بندی بنزین نداشته و کمیسیون نیز در این زمینه جلسه ای برگزار نکرده است اما این امکان وجود دارد تا در آینده برای مدیریت این بخش این اتفاق ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۰:۴۶    
همزمان با سفر رئیس جمهور آمریکا به انگلیس صدها هزار تن از مردم این کشور با برگزاری تظاهراتی سفر ترامپ را محکوم کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۰:۲۲    
العربی الجدید نوشت: اعطای حق رانندگی به زنان سعودی پس از چند دهه ممنوعیت، یعنی از زمان تاسیس دولت سعودی جدید، یک اتفاق حقوقی مهم در مملکتی محسوب می شود که سابقه خوبی در زمینه حقوق بشر ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۰:۲۲    
گروه تروریستی داعش مسئولیت حمله مسلحانه به یک ایست بازرسی در عربستان سعودی را که یکشنبه گذشته روی داد، بر عهده گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۰:۲۲    
درگیری های سوریه همچنان پیامدهای ترسناکی دارد. پوپولیسم زشت اسلام ستیزی در آمریکا و اروپا بخشی دیگر از درگیری حل نشده در سوریه است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۰:۱۶    
رئیس جمهور آمریکا در کنفرانسی غیر علنی محورهای دیدار آتی خود با ولادیمیر پوتین همتای روسی اش در فنلاند را اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۰:۰۷    
یک قاضی از ایالت کالیفرنیای آمریکا پنجشنبه (به وقت محلی) با صدور حکمی، دستور به بازبینی پرونده نزدیک به 90 ایرانی ساکن اتریش داد که متقاضی پناهندگی در آمریکا هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۹:۵۵    
افزایش درجه حرارت و خاموشی های متعدد صبر مشترکان را لبریز کرده و این در شرایطی است که بسیاری از شهروندان معتقدند که اطلاع رسانی وزارت نیرو در خصوص زمان خاموشی ها نیز دقیق نیست و این موضوع مشکلات ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۹:۴۱    
احمد توکلی گفت: آنچه که در شرایط فعلی کشور باعث می شود سیاستمدارنی که آلوده به رانت نشده اند، دور هم جمع شوند، مبارزه با فساد است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۹:۳۵    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا با انتقاد شدید از طرح پیشنهادی نخست وزیر انگلیس در ارتباط با خروج از اتحادیه اروپا (برگزیت) آن را چالشی در مسیر انعقاد توافق تجارت آزاد میان دو کشور دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۹:۲۰    
رهبر کره شمالی در نامه ای به رئیس جمهور آمریکا نسبت به بهبود روابط بین دو کشور و برگزاری دیدارهای جدید ابراز امیدواری کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۹:۱۱    
رئیس پلیس فتا استان گیلان از دستگیری کلاهبردار حرفه ای سایبری در کمتر از 48 ساعت خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۹:۰۲    
پسر جوانی که با پوشش و آرایش زنانه، وارد مجالس عروسی و زنانه شده و اقدام به سرقت اموال میهمانان کرده بود دستگیر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۹:۰۲    
وزیر نیرو با تکذیب شایعات اخیر مبنی بر فروش آب شرب به کشورهای همسایه تاکید کرد که هیچ برنامه، طرح و پیشنهادی برای صادرات یا فروش آب به کشورهای دیگر نداریم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۸:۵۶    
پس از منتشر شدن گمانه زنی های مختلف در خصوص علت خشکسالی سخت در بخش های وسیعی از ایران، خبرگزاری روسی اسپوتنیک در مصاحبه با دو کارشناس، زوایای این مسئله را بررسی کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۸:۵۶    
مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل می گوید که دور بعدی مذاکرات صلح سوریه در تهران برگزار می شود و رئیس جمهور روسیه برای شرکت در این نشست به ایران می آید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۸:۴۱    
وزیر خارجه آمریکا در دیدار همتای سعودی خود از آرزوی قلبی ترامپ برای کاهش اختلافات بین کشورهای خلیج فارس و همکاری برای مقابله با ایران خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۸:۳۵    
کره شمالی اعلام کرد برای بازگرداندن بقایای سربازان آمریکایی کشته شده در دوران جنگ کره، خواستار گفت و گو در سطح ژنرال با آمریکا و فرماندهی نظامی سازمان ملل در منطقه است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۸:۳۵    
زمین لرزه ای با قدرت چهار درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) بامداد امروز /جمعه/ بخش قطور خوی در شمال آذربایجان غربی را لرزاند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۸:۲۶    
خبرگزاری رویترز بامداد جمعه در خبری فوری اعلام کرد: شاهدان عینی از صدای انفجاری مهیب در نزدیکی فرودگاه قاهره وشعله ور شدن آتش در نزدیکی محوطه فرودگاه پایتخت مصر خبر داده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۸:۲۶    
بر اساس قانون اساسی جدید ترکیه ، رجب طیب اردوغان در مقام ریاست جمهوری در امر سیاستگذاری از مسئولیت کامل و منحصر به فردی برخوردار خواهد بود ...
  • ۱