چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۲۱:۳۷May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 6 تیر 1397 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 31 فروردین 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 31 خرداد 1397 نامه نیوز 31 مرداد 1397 نامه نیوز 31 شهریور 1397 نامه نیوز 30 مهر 1397 نامه نیوز 1 آبان 1397 نامه نیوز 30 آذر 1397 نامه نیوز 30 دی 1397 نامه نیوز 1 تیر 1397 نامه نیوز 2 تیر 1397 نامه نیوز 3 تیر 1397 نامه نیوز 4 تیر 1397 نامه نیوز 5 تیر 1397 نامه نیوز 6 تیر 1397 نامه نیوز 7 تیر 1397 نامه نیوز 8 تیر 1397 نامه نیوز 9 تیر 1397 نامه نیوز 10 تیر 1397 نامه نیوز 11 تیر 1397 نامه نیوز 12 تیر 1397 نامه نیوز 13 تیر 1397 نامه نیوز 14 تیر 1397 نامه نیوز 15 تیر 1397 نامه نیوز 16 تیر 1397 نامه نیوز 17 تیر 1397 نامه نیوز 18 تیر 1397 نامه نیوز 19 تیر 1397 نامه نیوز 20 تیر 1397 نامه نیوز 21 تیر 1397 نامه نیوز 22 تیر 1397 نامه نیوز 23 تیر 1397 نامه نیوز 24 تیر 1397 نامه نیوز 25 تیر 1397 نامه نیوز 26 تیر 1397 نامه نیوز 27 تیر 1397 نامه نیوز 28 تیر 1397 نامه نیوز 29 تیر 1397 نامه نیوز 30 تیر 1397 نامه نیوز 31 تیر 1397 
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۷:۴۵    
نظرسنجی سالانه 1000 برند برتر آسیا که توسط کمپین آسیا-پاسیفیک و با همکاری نیلسن انجام می شود، شرکت سامسونگ را برای هفتمین سال متوالی به عنوان بهترین برند آسیا انتخاب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۹:۵۰    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: با توجه به شرایط معیشتی و اقتصادی مردم لازم است تا رئیس جمهور بیشتر به خواست مردم توجه و اقدامات مؤثر دولت را برایشان تشریح کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۱:۰۰    
در این مقاله می خوانید که چه کار هایی باعث می شود تا از ضرر های تلفن همراه بر روی پوست، جلوگیری کنیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۷:۵۳    
در حالی سازمان هواشناسی برای هفته جاری دمای 41 درجه در تهران پیش بینی کرده است که تواتیر از مردم خواسته، با عمل به 5 توصیه مهم به صرفه جویی 10 درصدی مصرف آب و برق کمک کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۷:۵۰    
گروهی از افراد با وجود داشتن وزن متعادل، شکم نسبتا بزرگی دارند، ریشه این مشکل مربوط به هضم مواد غذایی است که در طول روز مصرف می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۰۱:۲۴    
برای این که مبلغ قبض برقتان را به صورت قابل توجهی کم کنید، دارندگان کولر های گازی دمای کولرهایشان را بین 24 تا 26 درجه سانتیگراد تنظیم کنند و از مصرف برق خود به میزان بسیاری بکاهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۰۰:۱۵    
سیاتیک نوعی درد پای ناشی از عصب ظریف پشت شکمی است که شایع ترین علت آن فتق دیسک است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۰۰:۰۹    
یک سیارک غول پیکر که ابعاد آن بزرگتر از کشور انگلستان است تا بدان حد به کره زمین نزدیک شده که با چشم غیرمسلح در فضا قابل مشاهده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۰۰:۰۹    
یک متخصص چشم پزشکی با اشاره به اینکه مصرف کورتون، دیابت و سابقه عفونت چشمی فرد را در معرض ابتلا به آب مروارید قرار می دهد، گفت: این بیماری محدودیت سنی خاصی را شامل نمی شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۴:۲۹    
بهای هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (پنجشنبه) نسبت به پایان معاملات دیروز بازار، یک میلیون ریال افزایش یافت و به 29 میلیون و 775 هزار ریال رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۳:۴۴    
"ماسافومی ناگاساکی" پیرمردی است که به مدت 29 سال است در یک جزیره دورافتاده زندگی می کند. این مرد 82 ساله ژاپنی پس از یک طوفان سهمگین بطورمعجزه آسایی زنده ماند و خود را در این جزیره یافت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۳:۲۰    
شهرداری تهران امروز لیستی از افرادی که با عنوان خبرنگاری توانستند مجوز ورود به طرح ترافیک بگیرند را بدون اشاره به نام رسانه منتشر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۲:۵۹    
یک خبرگزاری روسی مدعی شد که شاهرخ دایی پور فرمانده عالیرتبه ایرانی در اثر حمله اسرائیل به شهادت رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۲:۳۸    
شرکت خودروسازی تویوتا به منظور تشویق جوانان به خرید محصولاتش، اشتراک رایگان در سامانه های ارتباطی را به آنها هدیه می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۱:۵۴    
آئین نامه اجرایی تبصره 14 قانون بودجه 97 کل کشور در خصوص اجرای قانون هدفمندی یارانه ها از سوی معاون اول رئیس جمهور به دستگاه های اجرایی ابلاغ شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۱:۱۸    
خبرهای دریافتی حاکی است که شخصیت های با نفوذ و جریانات سیاسی حامی دولت نسبت به شرایط اقتصادی و سیاسی پیش روی دولت و همپیمانی های داخلی و خارحی هشدارهای جدی را به رییس جمهور منتقل کرده و خواهان نظارت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۹:۲۰    
پسر شیشه ای که در جریان سرقت خودروی پژو 206 دختر جوانی را در خیابان گاندی زیر گرفته و به قتل رسانده بود در یک قدمی چوبه دار بخشیده شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۸:۲۹    
نوعروس جوان دو ساعت پس از پایان جشن ازدواجش ناگهان طی حادثه ای تلخ جان خود را از دست داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۸:۰۸    
در مورد خوراکی های ارگانیک اطلاعات دارید؟ آیا واقعا خوراکی های ارگانیک برای بدن مفید هستند؟ آیا برای سالم ماندن بهتر است از خوراکی های ارگانیک استفاده کنید؟
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۷:۵۹    
پدر 50 ساله ای که 9 سال دخترش را تحت سلطه شیطانی خود قرار داده بود محاکمه شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۷:۵۹    
استخوان های ضعیف و شکننده همیشه با درد و مشکل همراه هستند ، از آنجایی که یکی از توصیه های درمانی برای رفع هر مشکل در بخش تغذیه قرار می گیرد پس مستقیم به سراغ آن می رویم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۷:۵۳    
یک جراح زانو معتقد است استفاده نادرست از لپ تاپ باعث بروز برخی بیماری های دردناک در افراد می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۷:۴۴    
محققان آژانس حفاظت از محیط زیست آمریکا هشدار دادند، مواد شیمیایی موجود در ظروف نچسب تفلون، لباس های ضد آب و محصولات مقاوم در برابر نفوذ آب به راحتی وارد زنجیره غذایی می شوند و سرطان زا هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۷:۳۵    
کم آبی بدن، در ابتدا شما را خسته و بیحال می کند و اگر در حال ورزش کردن باشید، عملکردتان افت قابل توجهی خواهد داشت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۷:۲۰    
همه پزشکان توصیه می کنند زنان باردار روزانه 4 میلی گرم فولیک اسید در طول روز مصرف کنند تا جنین آنها از انواع بیماری های لوله عصبی همچون ستون فقرات شکاف دار یا عیوب مادرزادی کاسه سر (آننسپالی) در امان ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۷:۰۸    
پیمانکار ساختمان که برای دلگرمی همسرش به ادامه زندگی مشترک یک آپارتمان دو میلیاردی را به نام همسرش سند زده بود بعد از مدتی برای پرداختن مهریه یک و نیم میلیون تومانی به دادگاه خانواده احضار شد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۷:۰۸    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: به دلیل سوءاستفاده صورت گرفته، قیمت موبایل افزایش و توان خرید مردم کاهش یافت اما با پیگیری و اقدامات انجام شده در 10 روز آینده بازار به تعادل خواهد رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۶:۵۹    
فصل تابستان فرصت مناسبی برای انجام بازی و ورزش کودکان است، اما بی دقتی و کم توجهی والدین می تواند حوادث تلخی برای کودکان رقم بزند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۶:۳۸    
رئیس سابق سازمان بازرسی شهرداری تهران از ارسال پرونده تخلفات شهرداری تهران به شورای عالی امنیت ملی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۶:۲۹    
معاون وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد که آرد باید مستقیما در تولید نان مورد استفاده قرار گیرد و هرگونه افزودنی مانند سبوس، غیرقانونی و غیربهداشتی بوده و مردم نباید بخرند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۶:۲۰    
بر اساس قرارداد شرکت هواپیمایی ATR باید 12 فروند هواپیما را تا پایان امسال تحویل بدهد، اما رئیس این شرکت فرانسوی-ایتالیایی می گوید ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۶:۱۴    
وزیر انرژی روسیه اعلام کرد که قرارداد این کشور برای واردات نفت از ایران همچنان معتبر است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۵:۲۹    
با تایید سلامت روان زن افغان که به خاطر اختلاف های خانوادگی همسرش را در خواب با اسید سوزاند و مرگ تلخ او را رقم زد از سوی پزشکی قانونی، قضات دادگاه وارد شور شدند تا برای زن جوان حکم صادر کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۵:۱۴    
حجت الاسلام صادقی لایحه مقابله با خشونت علیه زنان را در ظاهر برای حمایت از زنان و در باطن علیه زن و خانواده توصیف کرد که در باطن بزرگترین ضربه را به زن و خانواده می زند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۴:۵۹    
یکی از طرق مالکیت، ارث است که قانون مدنی به تبعیت از شرع مقدس به روشنی درباره نحوه تقسیم ارث تعیین تکلیف نموده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۴:۳۸    
هم زمان با تحرکات نظامی ارتش سوریه در جنوب سوریه، تلاش های روسیه برای قانع کردن واشنگتن و تل آویو در جهت تسهیل روند سازش در این منطقه نیز همچنان ادامه دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۴:۳۵    
یکی از نعمت هایی که خدای متعال در پیری قرار داده این است که چرا انسان در این دنیا می ماند پیر می شود و همه توانایی هایش از او گرفته می شود؛ دلیل آن این است که انسان در این انکسار خدا را پیدا کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۴:۰۸    
بسیاری از تحلیلگران مسایل منطقه ای تصمیم دیرهنگام عربستان در لغو ممنوعیت رانندگی زنان را مرتبط با شکست ها و رسوایی های منطقه ای این رژیم می دانند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۳:۳۳    
بارها در مورد حوادث تلخ به وجود آمده برای دانش آموزان شنیده ایم؛ از اتوبوس هایی که تصادف کردند و از سرویس هایی که به مشکلات جدی فنی و ... بر خورد کردند و جان فرزندان بسیاری از خانواده ها به خطر افتاد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۳:۰۹    
همراه اول با توضیح علت حذف بسته ماهانه تشویقی اعلام کرد که افزایش قیمتی نداشته و ایرانسل می گوید بسته ها طبق الگوی مصرف مردم متنوع شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۲:۴۵    
یکی از جنایات منافقین به شهادت رساندن مردم کوچه و بازاری بود که ظاهری مذهبی و انقلابی داشتند و صرفاً بخاطر ظاهرشان قتل عام می شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۲:۱۸    
آیین نامه اجرایی تبصره (14) ماده واحده قانون بودجه سال 1397 کل کشور از سوی هیئت دولت تصویب و ابلاغ شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۲:۰۰    
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز درباره موردی که نقش بسیار مهمی در موفقیت کنکوری ها دارد،توضیحاتی ارائه داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۱:۱۹    
مدیرعامل پیام رسان سروش حذف اینترنت رایگان برای دسترسی به این پیام رسان را رد نکرد. تعرفه پایه اینترنت برای پیام رسان های داخلی یک سوم قیمت اینترنت عادی محاسبه می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۱:۰۴    
کراتین نوعی پروتئین است که سلول های بافت ناخن از آن تشکیل شده اند. کراتین نقش مهمی در سلامت ناخن دارد. کراتین ناخن را قوی و مقاوم می کند تا آسیب نبینند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۰:۵۵    
دو زن که به مسموم کردن برادر ناتنی رهبر کره شمالی متهم هستند، امروز چهارشنبه برای ایراد آخرین دفاعیات خود در این پرونده جنجالی قتل، به دادگاه رفتند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۰:۴۹    
به دلیل پیوند های تجاری گسترده کشور های شرق آسیا با چین، تصمیم ترامپ برای برای تحمیل تعرفه های جدید بر کالا های چینی می تواند بر رشد اقتصادی تاثیر منفی قابل توجهی بگذارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۰:۰۸    
وزیر آموزش و پرورش درباره پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگی توضیحاتی ارائه داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۲:۰۳    
فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه ناو های آمریکا در زمان اعلام خروج از برجام از مرز های آبی ایران دور شدند گفت: آن ها خودشان اعتراف کردند از ترس عکس العمل جمهوری اسلامی دور شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۱:۴۵    
رهبر جریان صدر عراق دستوری مبنی بر تعلیق فعالیت سرایا السلام در بصره به مدت دو سال و همچنین اخراج تعدادی از مسئولان سرایا در این استان را صادر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۰:۴۸    
سرمربی تیم ملی فوتبال با انتشار بیانیه ای به اظهارات سرمربی پرسپولیس پاسخ داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۰:۴۵    
تیم ملی فوتبال آلمان با شکست برابر کره جنوبی از دور مسابقات جام جهانی کنار رفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۹:۳۰    
سرمربی پرسپولیس به اظهارات تند سرمربی تیم ملی علیه خودش پاسخ داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۹:۱۵    
پوتین و ترامپ برای دیدار در کشوری ثالث توافق کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۵۴    
دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا روز چهارشنبه مجوز عمومی واردات فرش و مواد غذایی از مبدأ ایران به آمریکا را باطل کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۵۴    
دو بازیکن از ایران در تیم منتخب گروه دوم مسابقات جام جهانی روسیه قرار گرفتد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۴۵    
سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال همچنان نشان می دهد که علاقه ای به فعالیت در فضایی آرام ندارد و مصاحبه های جنجالی علیه افراد مختلف را ترجیح می دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۴۵    
باشگاه سپاهان با انتشار بیانیه ای به صحبت های کارلوس کی روش واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۳۰    
پرسپولیسی ها در جریان تمرین امروز علیه سرمربی تیم ملی موضع گیری کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۳۰    
رئیس سابق سازمان بازرسی شهرداری تهران، گفت: برای نخستین بار سازمان بازرسی شهرداری گزارش جامع، صریح و بدون سانسور مملو از تخلفات و تضییع حقوق شهروندان به مقامات عالی رتبه نظام ارسال کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۲۴    
قرارداد بازیکن جوان و خبرساز استقلال به مدت 5 فصل تمدید شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۲۴    
سرمربی تیم ملی والیبال ایران اسامی بازیکنان مدنظر برای حضور در بازی های آسیایی را اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۱۸    
مهاجم خوزستانی فصل گذشته استقلال تهران به صنعت نفت آبادان پیوست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۷:۴۵    
خرید کردن در کیش همیشه بازار داغی دارد. چه مسافرانی که برای تفریح آمده اند و خریدکردن بخشی جانبی از سفرشان است، چه کسانی که برای انجام خریدهای سالانه به کیش سفر می کنند و هر چیزی از لباس، لوازم خانه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۷:۱۸    
کارخانه تولید UF6 به عنوان یکی از کارخانجات مهم تولید سوخت اصفهان برای نخستین بار در صنعت هسته ای کشور راه اندازی شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۶:۲۴    
بر اساس اعلام کاخ کرملین، جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا که برای دیدار با مقامات روسیه به مسکو سفر کرده، امروز چهارشنبه با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه دیدار می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۶:۱۸    
در 21 ژوئن اعلام شد، ساره، همسر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی متهم به کلاهبرداری و اختلاس 100 هزار دلاری از بودجه است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۶:۱۵    
عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی از تشکیل اتاق فکری برای بررسی عدم کفایت رئیس جمهور در مجلس خبرداد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۶:۰۹    
آئودی اولین بار سال 2003 بود که با Q7 به قلمرو کراس اوور های لوکس ورود کرد و حال، پس از 15 سال، با Q8 حضور در سگمنتی را برای اولین بار تجربه می کند که ایجادش را به ب ام و X6 نسبت می دهند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۶:۰۳    
شرکت آستون مارتین خودروی لوکس جدیدی با قیمت 225 هزار پوند رونمایی کرده که حداکثر سرعت آن 211 کیلومتر برساعت است و قدرت آن 715 اسب بخار یا 7 برابر قدرت خودروی فورد فیستا است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۵:۵۴    
خبر امروز تسنیم، بازتاب گسترده ای در رسانه های جهان به ویژه برخی رسانه های غربی که موضوع تحریم های نفتی ایران را دنبال می کنند و بعضاً در فضاسازی های رسانه ای علیه کشورمان ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۵:۵۴    
خروج از برجام و پایان تعهدات هسته ای ایران از دید تحلیلگران هدفی است رییس جمهوری آمریکا برای اعمال فشارهای مضاعف بر تهران دنبال می کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۵:۵۰    
یادگار گرامی امام با بیان اینکه اخلاق بدون شجاعت مانند علم بی عمل است، گفت: مرحوم سید مهدی طباطبایی آن موقع که احساس می کرد باید سخن بگوید ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۵:۴۴    
مذاکرات وزیر امور خارجه روسیه و مشاور امنیت ملی رئیس جمهوری آمریکا در مسکو و در پشت درهای بسته آغاز شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۵:۲۹    
رئیس اتحادیه موبایل فروشان مشهد عنوان کرد: چگونه می شود یک شرکت وارد کننده گوشی تلفن همراه در مشهد طی 3 ماه تنها یک مرتبه بتواند ارز وارداتی دریافت کند اما در همین بازه زمانی یک شرکت توانسته 26 ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۵:۲۹    
ژاپن و کره جنوبی، دو خریدار بزرگ نفت ایران در دور پیشین تحریم های نفتی در سال 2016، معافیت دریافت کردند و اجازه یافتند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۵:۲۹    
مطالعات جدید محققان دانشگاه کلمبیا نشان می دهد اختلال خواب، حتی میزان خفیف آن، نیز می تواند منجر به افزایش فشارخون زنان شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۵:۲۳    
اعلام ادامه همکاری کارلوس کی روش با تیم ملی تا پایان جام ملت ها باعث ناامیدی برخی ستاره های لیگ شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۵:۲۰    
سخنگوی ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین ضمن انتقاد از دولت آمریکا گفت، این کشور معتقد است لغو مساله قدس و آوارگان و لغو توافقنامه هسته ای با ایران راه را بر اجرای طرح "معامله غزه" طرح غیرقابل قبول از ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۵:۲۰    
یک مطالعه جدید نشان می دهد که حداقل پنج بار استحمام در وان آب گرم در هر هفته می تواند وضعیت سلامت قلبی – عروقی را در سالمندان بهبود بخشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۵:۱۴    
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز درباره طرح موضوع کناره گیری دولت که از طرف برخی گروه ها مطرح می شود، گفت: دولتی که سال قبل روی کار آمده به چه مناسبت بگوییم که امسال باید از کار کنار رود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۵:۰۹    
یک نماینده اصلاح طلب مجلس معتقد است که در شرایطی که شرایط ریاضتی است حتما باید سفر نمایندگان محدود شود و توجیه داشته باشد و این سفرها بی جهت نباشد و همانطور که رهبری فرمودند به حداقل ضرورت ها بسنده ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۵:۰۳    
درخشش دروازه بان تیم ملی فوتبال باعث شده رسانه های خارجی درباره مسیر دشوار وی برای رسیدن به سطح اول فوتبال گزارش هایی را منتشر کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۵:۰۳    
سخنگوی انصارالله یمن تأکید کرد که پایداری این کشور در مقابله با خطرناک ترین ائتلاف میان ظالمان جهان تأثیر مثبتی بر تمامی منطقه خواهد داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۵:۰۰    
'یتسحاق بریک' کمیسر شکایات نظامیان رژیم صهیونیستی در گزارش سالانه خود فاش کرد که ارتش این رژیم در شرایط کنونی آمادگی برای جنگ ندارد و با بحران شدید فرمانده در صفوف بالای ارتش مواجه است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۴:۵۴    
سرمربی تیم ملی فوتبال بار دیگر علیه سرمربی پرسپولیس موضع گیری کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۴:۵۴    
مقام های آمریکایی اعلام کردند قصد دارند موقتا تدابیر امنیتی در اطراف خانه سارا سندرز، دبیر مطبوعاتی کاخ سفید را که اخیرا از یک رستوران به دلیل مخالفت صاحب آن بیرون انداخته شد، افزایش دهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۴:۳۸    
رابرت بیانچی با بیان اینکه هیچ کشوری به تعهدات ترامپ اعتماد ندارد گفت: رهبران جهان از رئیس جمهور فعلی امریکا انتظار ندارند که در مورد هر مسئله ای به موضع خود پایبند باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۴:۳۵    
امروز در برخی معاملات بازار غیررسمی ارز، روند نزولی قیمت دلار ادامه یافت و نرخ آن کاهش چشمگیری را تجربه کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۴:۳۵    
مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا به تازگی در تشریح گام بعدی واشنگتن در قبال ایران از وجود بسته جدیدی روی میز سخن گفت و مدعی شد انتظار ما از ایران این است که یک کشور عادی باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۴:۳۵    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور در خصوص پیش خرید سکه، گفت: نفر اول که 31 سال سن دارد، 38 هزار و 250 عدد سکه خریداری کرده و برای این خرید، 53 میلیارد و 550 میلیون تومان پول پرداخت کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۴:۲۹    
شبکه خبری بلومبرگ گزارش داد: رابرت مولر مسئول ویژه تحقیقات مربوط به اتهام دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا ماه های آتی تحقیقات را با تمرکز جدی بر احتمال تبانی تیم دونالد ترامپ با ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۴:۲۰    
حجت الاسلام سید حسن خمینی مرحوم سید مهدی طباطبایی را معلمی شجاع و اخلاق مدار توصیف کرد و گفت: جامعه کنونی بیش از هر زمان دیگر به افرادی چون آن مرحوم برای ترویج اخلاق نیاز دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۴:۲۰    
یک نماینده اصلاح طلب مجلس از آغاز تغییرات تیم اقتصادی دولت خبر داد و گفت: مسائل بانکی، پولی و ارزی کشور ریشه در تصمیمات بانک مرکزی دارد و براساس اطلاعات واصله آغاز تغییرات تیم اقتصادی دولت از بانک ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۴:۰۸    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار رئیس و مسئولان قوه قضاییه با اشاره به مسئولیت های سنگین و حاکمیتی دستگاه قضا تأکید کردند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۴:۰۵    
رییس دفتر رییس جمهور گفت: آقای رئیس جمهور از وزرا خواستند که با مردم صحبت کنند و امروز بعد از ظهر هم در جلسه ای با مسئولان دولت در سالن اجلاس سران با مردم صحبت می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۳:۵۹    
187 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی نامه ای به رئیس جمهور خواستار ترمیم کابینه دولت شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۳:۵۳    
گر چه در زمان پیش فروش سکه، بانک مرکزی اعلام کرد که هیچ مالیاتی به این سکه ها تعلق نمی گیرد، اما اعلام اخیر سازمان امور مالیاتی برای الزام پرداخت مالیات از سوی خریداران سکه این ابهام را ایجاد کرده که ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۳:۵۳    
برخی اعضای تیم های ملی کشتی با ارسال نامه ای به رئیس جمهور خواستار دستور برای پرداخت مابه التفاوت جوایز قهرمانان از سوی وزارت ورزش و جوانان شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۳:۳۸    
وزیر ارتباطات با بیان اینکه در اولین بازرسی های تعزیراتی به شرکتی برخوردند که حدود 20 هزار گوشی آیفون وارد کرده که 15 هزار تای آن را یکجا و با دومیلیون تومان گرانتر از معمول به یک شرکت واگذار کرده ...