دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۰۳:۵۸Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 21 دی 1397 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 31 فروردین 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 31 خرداد 1397 نامه نیوز 31 تیر 1397 نامه نیوز 31 مرداد 1397 نامه نیوز 31 شهریور 1397 نامه نیوز 30 مهر 1397 نامه نیوز 1 آبان 1397 نامه نیوز 30 آذر 1397 نامه نیوز 1 دی 1397 نامه نیوز 2 دی 1397 نامه نیوز 3 دی 1397 نامه نیوز 4 دی 1397 نامه نیوز 5 دی 1397 نامه نیوز 6 دی 1397 نامه نیوز 7 دی 1397 نامه نیوز 8 دی 1397 نامه نیوز 9 دی 1397 نامه نیوز 10 دی 1397 نامه نیوز 11 دی 1397 نامه نیوز 12 دی 1397 نامه نیوز 13 دی 1397 نامه نیوز 14 دی 1397 نامه نیوز 15 دی 1397 نامه نیوز 16 دی 1397 نامه نیوز 17 دی 1397 نامه نیوز 18 دی 1397 نامه نیوز 19 دی 1397 نامه نیوز 20 دی 1397 نامه نیوز 21 دی 1397 نامه نیوز 22 دی 1397 نامه نیوز 23 دی 1397 نامه نیوز 24 دی 1397 نامه نیوز 25 دی 1397 نامه نیوز 26 دی 1397 نامه نیوز 27 دی 1397 نامه نیوز 28 دی 1397 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 30 دی 1397 
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۳:۳۵    
تصویر تبلیغ خودروی پیکان در اوایل دهه پنجاه را مشاهده می کنید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۰:۴۱    
محمد باقر قالیباف گفته هر کس به او مراجعه کند، به او کار می دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۰:۰۰    
قانونگذاران آمریکایی از هر دو حزب جمهوریخواه و دمکرات خواستار موضع گیری قویتر دولت ترامپ برای پاسخگو کردن عربستان در موضوع قتل روزنامه نگار معترض سعودی شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۹:۲۷    
زن 41 ساله پس از آنکه همسرش را در سانحه رانندگی از دست داد برای تأمین مخارج زندگی اش در فساد غرق شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۷:۱۲    
وزیر خارجه آلمان در مصاحبه ای گفت که آخرین جزئیات ساز و کار مالی با ایران در حال بررسی بوده و امیدوار است که این ساز و کار طی هفته های آینده اعلام شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۴:۵۷    
فردوسی پور در سال های گذشته نسبت به پخش برنامه هایی با محوریت لیگ برتر فوتبال حتی در سایر شبکه های تلویزیون به مسئولان بالادستی اش معترض شده بود که در این زمینه می توان به اعتراضش نسبت به تمرکز ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۴:۳۶    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه نسبت به نشست ضدایرانی لهستان واکنش داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۱:۴۲    
شبکه دولتی انگلیس ضمن ابراز نگرانی از شکرآب شدن اصلاح طلبان با دولت، به بررسی این سؤال پرداخت که آیا آنها می توانند از ماشین دولت روحانی پیاده شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۱:۲۱    
دبیرکمیته فرهنگ و رسانه شورای اسلامی شهر با اشاره به مخالفت با حذف کامل طرح ترافیک خبرنگاران گفت: درحال بررسی پیشنهادات برای تعیین تکلیف طرح ترافیک خبرنگاران هستیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۱:۰۶    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به طرح آمریکا برای برگزاری اجلاسی علیه ایران در ورشو پایتخت لهستان ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۰:۱۲    
وزیر امور خارجه آمریکا از نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای شرکت در کنفرانس بین المللی ضد ایرانی در لهستان دعوت به عمل آورد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۲۳:۳۶    
سناتور دمکرات با انتقاد از سخنرانی وزیر خارجه آمریکا در قاهره گفت:مقامات ترامپ خاورمیانه را بی ثبات کرده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۲۳:۲۱    
وزیر امورخارجه ایتالیا روز جمعه اعلام کرد، ما با برقرار ثبات در سوریه سفارت رم در دمشق را باز خواهیم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۲۳:۰۶    
سونکازو تاکِدا رئیس کمیته المپیک ژاپن به اتهام فساد و پرداخت رشوه در رابطه با کسب امتیاز میزبانی المپیک 2020 توکیو، از سوی مقامات کشور فرانسه مورد پیگرد قانونی قرار گرفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۲۲:۳۶    
وزیر خارجه ایران به تلاش آمریکا برای راه اندازی نمایش جدید ضدایرانی در ورشو واکنش نشان داد و از دولت لهستان بابت میزبانی آن انتقاد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۲۲:۲۷    
ایرفرانس قصد دارد ماه آینده تمام پروازها به مقصد ریاض را تعلیق کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۲۲:۱۱    
ارتش ترکیه از اعزام تجهیزات سنگین خود از جمله تانک ها و خودروهای نظامی به مرز این کشور با سوریه خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۲۲:۰۲    
دبیر شورای اطلاع رسانی دولت به شایعه استعفای ظریف واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۲۱:۵۶    
وزیر خارجه اردن تأکید کرد که فرستاده سازمان ملل در امور یمن خواستار میزبانی اردن از نشست گفت وگوهای صلح یمن شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۲۱:۳۵    
در دومین روز از مرحله اصلی هشتمین رزمایش فدائیان حریم ولایت، جنگنده های رهگیر اف-14 و میگ-29 با اجرای عملیات رزم هوایی، شرایط درگیری در صحنه واقعی نبرد را تمرین کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۲۱:۲۰    
بعد از یک ماه اظهارات ضد و نقیض از سوی مقامات واشنگتن، بالاخره روز جمعه روند عقب نشینی نظامیان آمریکایی از سوریه آغاز شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۲۱:۰۵    
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک اعلام کرد براساس قانون و مصوبه هیات وزیران، کسبه آسیب دیده پلاسکو باید از مالیات معاف می شدند و اگر تعدادی مشمول این قانون نشده اند به اتاق اصناف تهران ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۲۰:۵۰    
شبکه فاکس نیوز روز جمعه به نقل از مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا گزارش داد که کشورش ماه آینده میلادی (فوریه) نشستی بین المللی از سران کشورها درباره ایران برگزار خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۲۰:۴۷    
وزیر خارجه لبنان بر ضرورت بازگشت سوریه به اتحادیه عرب تاکید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۲۰:۲۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه نسبت به سخنان همتای فرانسوی خود واکنش نشان داد و گفت: انتظار می رود فرانسه از تکرار ادعاهای نادرست مخالفان برجام خودداری کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۲۰:۰۵    
محمد نعیمی پور، عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران گفت: اینکه نخست وزیری بتواند مشکلات را حل کند، سابقه داشته و بر اساس همان سابقه هم گفته اند که بیایید و سیستم را به ریاست جمهوری تغییر دهید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۹:۵۰    
بیروت اعلام کرد که رژیم صهیونیستی به ساخت دیوار در مرزهای جنوبی لبنان ادامه می دهد و نماینده این کشور در سازمان ملل از این رژیم به شورای امنیت شکایت خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۹:۴۷    
دونالد ترامپ، ریچارد گلدبرگ را به سمت سرپرست مقابله با سلاح های کشتار جمعی ایران در شورای امنیت ملی آمریکا منصوب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۹:۳۵    
شرکت دولتی نفت و گاز اوکراین به دلیل تمدید نشدن قرارداد ترانزیت گاز و احداث دو خط لوله انتقال گاز به اروپا از سوی روسیه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۹:۳۵    
رئیس بانک مرکزی انگلیس گفت: یوان، ارز ملی چین روزی با دلار آمریکا رقابت خواهد کرد. یوان احتمالا به ارز اصلی ذخیره جهانی تبدیل خواهد شد .
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۹:۲۷    
مسئول امور کمپین های نمایندگی سازمان عفو بین الملل خواستار تحقیق بین المللی درباره قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد آل سعود شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۹:۲۷    
مراسم تحلیف نیکلاس مادورو رییس جمهوری ونزوئلا با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و نمایندگان 94 کشور جهان در دادگاه عالی قضایی این کشور برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۸:۵۷    
یک مقام وزارت دفاع آمریکا پنتاگون بر خلاف ادعای مقامات واشنگتن تأکید کرد: هیچ نظامی آمریکائی از سوریه خارج نشده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۸:۵۷    
جف استین در شماره اخیر نیوزویک قصه ای جذاب و خواندنی از ارتباط دونالد ترامپ با مافیای نیویورک منتشر کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۸:۳۶    
وزارت خارجه روسیه در اولین واکنش به اعلام آغاز خروج نیروهای آمریکایی از سوریه تأکید کرد که باید ارتش سوریه کنترل مناطقی را که آمریکایی ها از آنجا خارج می شوند، در دست بگیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۸:۳۰    
صبح امروز جمعه، 21 دی ماه پس از 11 ماه تعطیلی، اولین پرواز" تهران _یاسوج" در این فرودگاه بر زمین نشست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۸:۳۰    
جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا روز جمعه اعلام کرد که گفتگوها میان مقامات ارتش این کشور و ترکیه در مورد آینده سوریه و وضعیت کردها هفته آینده ادامه خواهد یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۸:۱۲    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به توئیت احمدامیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم و عضو هیات رییسه مجلس واکنش نشان داد و نوشت: عالم محضر خداست. این دفتر و آن دفتر ندارد. مشخصا آشنایان شما سخت مشغولند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۸:۰۶    
نماینده ویژه وزارت امور خارجه آمریکا در امور ایران در یک پیام توییتری مواضع آمریکا برای برطرف کردن محدودیت مسافرتی شهروندان معمولی ایرانی برای سفر به آمریکا را بیان کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۷:۴۷    
نزدیک به 86 درصد از اعتبارات تخصیص یافته برای حوزه رسانه در سال آینده از آن صدا و سیما خواهد بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۷:۴۱    
رکاب زن سرعتی ایران موفق نشد مدال ماده یک کیلومتر تایم تریل دوچرخه سواری پیست قهرمانی آسیا را کسب کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۷:۳۲    
فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: ما اروپایی ها نمی توانیم به یک قدرت خارجی – حتی نزدیکترین دوست و متحد خود – اجازه دهیم که در مورد تجارت مشروع ما با یک کشور دیگر تصمیم گیری کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۷:۲۶    
دبیر کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران، گفت: به جای مطرح کردن موضوعاتی مانند پولی شدن تردد در تونل ها و معابر خاص، به دنبال تحقق درآمدهای قابل وصول باشیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۷:۲۰    
مقامات فرانسوی از ایران درخواست کردند تا به تمام فعالیت های موشکی مرتبط با موشک های بالستیک پایان دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۷:۲۰    
یک نماینده پارلمان انگلیس با تاکید بر اینکه هیچ اکثریتی درباره هیچ یک از سناریوهای برگزیت در پارلمان انگلیس وجود ندارد تاکید کرد که ما در این باره گرفتار بن بست شده ایم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۷:۰۲    
کارگردان سریال بانوی عمارت در واکنش به مقایسه این سریال با بازی تاج و تخت و شهرزاد ، گفت: بازی تاج و تخت را ندیدم و مقایسه با سریال شهرزاد در واقع یک نگاه سطحی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۶:۵۰    
ایلنا نوشت: مشاور رئیس جمهور تاکید کرد: سخنرانی وزیر خارجه امریکا چیزی جز دلتنگی برای روزگاری نیست که مخاطره نمایی هسته ای ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۶:۴۷    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کژاندیشان تصور می کنند که وظایف خود را انجام داده اند و تنها مشکل باقی مانده این است که هاشمی را تخریب کنند، بنابراین مستند هاشمی زنده است را می سازند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۶:۴۱    
مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران به دنبال انتشار خبری مبنی بر پیشنهاد پولی شدن عبور از تونل های شهری از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، توضیحاتی را ارایه داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۶:۱۱    
رییس پلیس تهران بزرگ در خصوص افزایش کلاهبرداری از طریق ارسال پیامک به افراد هشدار داد و گفت: جرائم فضای مجازی در تهران 70 درصد افزایش داشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۶:۰۵    
جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: برخورد با پلاک مخدوش یکی از مواردی است که پیش از این نیز با آن برخورد می شده، ولی به علت اولویت ، از هفته گذشته طرح برخورد با پلاک های مخدوش آغاز شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۶:۰۵    
روزنامه واشنگتن پست در مطلبی نوشت که محمد بن سلمان همچنان به صورت منظم با سعود القحطانی، که به دست داشتن در قتل جمال خاشقچی متهم بوده، در ارتباط است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۵:۴۷    
عزت الله ضرغامی در توئیتی نوشت: تو بهشت زهرا، مداح مشغول خواندن تلقینه بود، هر وقت که از سئوال ملک مقرب می گوید، ناخودآگاه پاسخ زنونابین به ذهنم می آید و خنده ام می گیرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۵:۲۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه به سخنان و اتهامات بی بنیان وزیر امور خارجه آمریکا در قاهره واکش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۵:۱۱    
وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه با فاکس گفت: در این نشست تعدادی از کشورها از سراسر جهان را گرد هم می آوریم. این رویداد را در کشور لهستان و در روزهای 13 و 14 فوریه (24 و 25 بهمن ماه) میزبانی خواهیم کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۵:۰۵    
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با اشاره به بازگشت کانال اطلاع رسانی وی به تلگرام، خاطرنشان کرد: خارج شدن از تلگرام زمینه را برای ورود دشمن باز کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۵:۰۲    
وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه با فاکس گفت: در این نشست تعدادی از کشورها از سراسر جهان را گرد هم می آوریم. این رویداد را در کشور لهستان و در روزهای 13 و 14 فوریه (24 و 25 بهمن ماه) میزبانی خواهیم کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۴:۵۶    
امام جمعه قم با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در روز 19 دی ماه گفت: مسئولان خوی طاغوتی و اشرافی گری به خود نگیرند، همچنین از خشم دشمنان نهراسیده و از بلندپروازی های جوانان نترسند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۴:۵۰    
یک معلم جوان قمی به ضرب گلوله با سلاح گرم به قتل رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۴:۲۶    
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: در نگاه من زیباترین صحنه هشتمین رزمایش فداییان حریم ولایت، لحظه هدف قرار دادن و منهدم کردن موشک شلیک شده از جنگنده F5 توسط موشک هواپیمای میگ 29 بود که نشان دهنده تخصص و ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۴:۰۵    
سازمان نظارت بر ارتباطات جمعی روسیه اعلام کرد که پایگاه روسی زبان شبکه بی بی سی انگلیس در قالب گزارش هایی دستورالعمل تروریست ها و سخنان رهبر آنان را منتشر کرده است که خلاف قوانین رسانه ای در روسیه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۳:۳۲    
خطیب نماز جمعه تهران گفت:نظام جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت که دنیای استکبار را در حیرت فروبرده و آنها را در حالت انفعالی قرار داده است، دستاورد عمل صالح است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۳:۲۶    
فرمانده انتظامی مشهد گفت: سارقانی که در استانهای مختلف کشور با بیهوش کردن مسافران اتوبوسهای بین شهری اقدام به سرقت می کردند در مشهد شناسایی و دستگیر شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۳:۰۵    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: مقامات رژیم صهیونیستی و کرواسی تأیید کردند بر اثر فشارهای آمریکا توافق تسلیحاتی بین آنها لغو شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۳:۰۲    
آیت الله سیداحمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه مشهد در جوار بارگاه منور رضوی اظهار داشت:در تمام عمر و سال، تاسوعا و عاشورا، محرم و صفر و.. ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۲:۲۶    
آیت الله سیداحمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه مشهد در جوار بارگاه منور رضوی اظهار داشت:در تمام عمر و سال، تاسوعا و عاشورا، محرم و صفر و.. ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۲:۲۰    
سخنگوی وزارت کشور تاکید کرد: بررسی لایحه قانون جامع انتخابات اکنون در صحن هیات دولت در حال انجام است که پس از تصویب توسط هیات وزیران در آینده نزدیک به مجلس شورای اسلامی تقدیم می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۲:۰۲    
امیر آبادی عضو جبهه پایداری در توئیتی به محل دفتر جدید وزیر ارتباطات به شدت انتقاد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۱:۵۰    
به گزارش راشاتودی، مارک کارنی رییس بانک مرکزی انگلیس گفت: روزی دلار آمریکا با یوآن، ارز ملی چین رقابت می کند و احتمالا پول چین به ارز اصلی جهانی تبدیل شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۱:۵۰    
مدیرعامل شرکت مترو در خصوص آخرین وضعیت از تکمیل ایستگاه های خط 7 مترو توضیحاتی ارائه کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۱:۲۰    
پلیس ترکیه در عملیاتهای همزمان در20 استان این کشور 52 نظامی دیگر که گفته می شود منتسب به گروه عبدالله گولن هستند را دستگیر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۱:۱۱    
یک فعال اصولگرا با انتقاد از آلزایمر سیاسی اصلاح طلبان در حمایت از روحانی گفت: پیشنهاد می کنم روزنامه های اصلاح طلب را مرور کنند تا بفهمند چگونه جریان اصلاحات از روحانی حمایت کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۰:۴۱    
هند و روسیه در مورد مسائل و مشکلات منطقه ای و جهانی از جمله اجرایی شدن برجام یا همان توافق هسته ای با ایران گفت و گو کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۰:۳۲    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره سرانجام FATF گفت: تکلیف این کنوانسیون ها یک ماه دیگر روشن خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۰:۱۷    
آناتولی لوکیانوف که در دو سال آخر عمر اتحاد جماهیر شوروی سابق رئیس پارلمان آن بود در سن 88 سالگی در مسکو درگذشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۰۹:۵۶    
پروانه سلحشوری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس به برخی از برنامه های صداوسیما که تعدادی از چهره های فرهنگی از آن به عنوان قمارخانه یاد کرده اند، انتقاد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۰۹:۵۰    
مشاور نخستین رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره فقدان آیت الله هاشمی گفت: امروز هاشمی به یک جریان و مکتب تبدیل شده است و تفکرش جاری است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۰۹:۵۰    
در دومین روز از مرحله اصلی و فاز عملیاتی هشتمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت ، جنگنده بمب افکن های سنگین اف4 (فانتوم) با استفاده از بمب های ماوریک و قاصد اهداف فرضی را منهدم کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۰۹:۳۵    
یک عضو شورای مرکزی فراکسیون امید استفاده برخی از کلمه فتنه 98 را بهره گیری نابجا از بیانات رهبری دانست و گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۰۹:۲۰    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: راجع به الکترونیکی کردن انتخابات، شورای نگهبان باید نظر داده و مجموعه نظام هم باید این کار را بپذیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۰۸:۲۶    
کسانی که پوتین را از نزدیک می شناسند، می گویند که این مرد توان بالایی برای فرو خوردن خشم خود دارد، اما اهانتها را فراموش نکرده و به شیوه خود، برای انتقام در زمان مناسب تلاش می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۰۸:۲۶    
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: گاهی تبلیغات آن طرفی به قدری زیاد می شود که خودمان نیز باور می کنیم که شورای نگهبان دارد مهندسی انتخابات کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۰۸:۰۵    
عضو شورای مشورتی رئیس دولت اصلاحات گفت: حزب اعتدال و توسعه خیلی بهتر از این در 6 سال گذشته می توانست از جامعه عضوگیری کند و جامعه تشکیلاتی خود را توسعه دهد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۰۲:۳۷    
زمانیکه شما برای اولین بار باردار میشوید خیلی دوست دارید بفهمید که نوزاد شما دختر است یا پسر؟ شما صبور نیستید که تا هفته بیست بارداری با سونوگرافی جنسیت جنین خود را بدانید ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۰۱:۳۷    
بار ها در محافل عمومی و مهمانی های خانوادگی دیده شده که برخی زوج ها با رفتاری نامتناسب نه تنها شان خود را پایین آورده ...