دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۰۵:۴۰Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 22 دی 1397 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 31 فروردین 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 31 خرداد 1397 نامه نیوز 31 تیر 1397 نامه نیوز 31 مرداد 1397 نامه نیوز 31 شهریور 1397 نامه نیوز 30 مهر 1397 نامه نیوز 1 آبان 1397 نامه نیوز 30 آذر 1397 نامه نیوز 1 دی 1397 نامه نیوز 2 دی 1397 نامه نیوز 3 دی 1397 نامه نیوز 4 دی 1397 نامه نیوز 5 دی 1397 نامه نیوز 6 دی 1397 نامه نیوز 7 دی 1397 نامه نیوز 8 دی 1397 نامه نیوز 9 دی 1397 نامه نیوز 10 دی 1397 نامه نیوز 11 دی 1397 نامه نیوز 12 دی 1397 نامه نیوز 13 دی 1397 نامه نیوز 14 دی 1397 نامه نیوز 15 دی 1397 نامه نیوز 16 دی 1397 نامه نیوز 17 دی 1397 نامه نیوز 18 دی 1397 نامه نیوز 19 دی 1397 نامه نیوز 20 دی 1397 نامه نیوز 21 دی 1397 نامه نیوز 22 دی 1397 نامه نیوز 23 دی 1397 نامه نیوز 24 دی 1397 نامه نیوز 25 دی 1397 نامه نیوز 26 دی 1397 نامه نیوز 27 دی 1397 نامه نیوز 28 دی 1397 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 30 دی 1397 
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۱:۲۰    
سفیر کشورمان در ورشو به درخواست وزارت خارجه لهستان با معاون وزیر امورخارجه این کشور دیدار و درباره برگزاری کنفرانس بین المللی علیه ایران در لهستان گفت وگو کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۹:۲۶    
یک متخصص گوش، حلق و بینی با اشاره به این که سینوزیت یکی از شایع ترین بیماری های سیستم تنفسی است، گفت: مصرف زیاد مایعات گرم موثرترین راه درمانی سینوزیت است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۲۱:۴۶    
رئیس سابق اف بی ای در واکنش به اظهارات توهین آمیز ترامپ اعلام کرد: مرا با دشمنانم قضاوت کنید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۹:۵۵    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا در پیامی درگذشت والده سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفتند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۷:۵۱    
هوآوی به تازگی از تراشه ی جدیدی به نام Kunpeng 920 رونمایی کرد. این تراشه برای سرورهای جدید TaiShan طراحی شده است. هدف هوآوی ورود به کسب و کار رایانش ابری است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۷:۵۱    
امیر قطر و وزیر خارجه عمان امروز ضمن دیدار با یکدیگر در دوحه، درباره بحران شورای همکاری خلیج فارس بحث و تبادل نظر کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۷:۳۵    
فریده اولاد قباد رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۹:۳۶    
برنج پخته شده یکی از بهترین گزینه ها برای رشد باکتری ها محسوب می شود که باید در زمان کوتاهی پس از پخت مصرف شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۹:۰۲    
جانشین رییس پلیس شاهرود از دستگیری فردی که در فضای مجازی ادعای توانایی ماساژ زنان را داشت خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۸:۵۶    
هم زمان با اعلام قیمت های جدید محصولات سایپا، شرکت خودروسازی پارس خودرو نیز قیمت های جدید محصولاتش را اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۸:۴۷    
نماینده وزیر صنعت، معدن و تجارت در اتاق اصناف ایران با اعلام خبر توزیع تلفن های همراه مانده در گمرک، گفت: تثبیت نسبی کاهش قیمت دلار، نرخ این محصول را در برخی از برندها 15 تا 20 درصد کاهش داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۸:۳۵    
مایک پمپئو وزیرخارجه آمریکا در مصاحبه ای با تارنمای واشنگتن فری بیکن ادعای واشنگتن مبنی بر تلاش برای خارج کردن همه نیروهای ایرانی از سوریه را یک هدف بلندپروازانه خواند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۸:۲۰    
می دانید بهترین ویتامین برای چاقی صورت چیست؟ فرقی نمی کند، چه درمان چاقی صورت و چه چاق کردن و عضله سازی صورت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۸:۰۵    
همه ما برنج را دوست داریم اما مصرف بیش از حد آن، مضراتی در حد سرطان به دنبال دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۷:۵۰    
مصرف غذاهای حاوی آنتی اکسیدان، از بروز سرطان ممانعت می کند. کسانی که رژیم آنها مملو ازسبزیجات، سالادهای تازه و روغن زیتون است ، مطمئن باشند که خیلی کمتر احتمال دارد به سرطان مبتلا شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۷:۳۵    
درد مزمن عبارت است از دردی که بیش از 3 ماه در بدن وجود داشته باشد و بیمار را به زحمت بیندازد.در این مقاله راه هایی برای مقابله با اینگونه درد ها پیشنهاد می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۷:۲۰    
عکس هایی از یک زورخانه در فضای مجازی پخش شد که دل هر دوستدار ورزش باستانی را به درد می آورد در این ویدئو به جای ورزش باستانی و پهلوانی و میل در دست گرفتن در گود زورخانه ای عده ای به پخش موسیقی و رقص ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۷:۰۵    
پنیر لبنه ، دارای طعمی تند، خامه ای و فوق العاده مغذی است و یک جزء ضروری مورد استفاده در غذاهای خاورمیانه برای هزاران سال است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۶:۳۵    
سخنگوی شورای نگهبان اصلاح پیش نویس لایحه انتخابات را خبر خوبی دانست و اظهار امیدواری کرد در این زمینه قانون جامعی تدوین شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۵:۳۵    
میلان با گل های که کوترونه در 6 دقیقه به ثمر رساند، سامپدوریا را حذف کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۴:۳۵    
حقیقت این ماجرای جنجالی چه بود و فیلم کتک خوردن دختر 16ساله چطور سر از شبکه های اجتماعی درآورد؟
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۲:۳۵    
اطلاعات و عکس هایی تازه از فیلم ایده اصلی به کارگردانی آزیتا موگویی که در بخش مسابقه جشنواره فجر امسال حضور دارد، منتشر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۲:۰۵    
نسرین نصرتی با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت:
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۰:۵۶    
رئیس کل بانک مرکزی در واکنش به دور جدید جنگ روانی امریکا علیه ایران از برنامه های این بانک برای خنثی سازی اثرات این امر در بازار ارز خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۰:۲۰    
رئیس اورژانس اجتماعی کشور از پیگیری سازمان بهزیستی درمورد وضعیت دو کودک کار که از سوی فردی که به ظاهر کارمند شهرداری کرمان بوده مجبور به خوردن گل هایشان شده بودند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۰:۱۱    
کارگردان مستند مثل یک زن با اعلام توقف نمایش این اثر در سینماهای هنر و تجربه گفت: در حکم توقیف نمایش این اثر آمده است که تا اطلاع ثانوی به دلیل مفتوح بودن پرونده قضائی فائزه هاشمی هرگونه اکران این ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۲:۱۶    
مهندس مسعود شفیعی رئیس سازمان نقشه برداری کشور در نامه ای به روسای مجامع استانی نمایندگان مجلس شورای اسلامی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۲:۱۰    
ایرنا نوشت: مردی 25 ساله بر اثر برخورد با یک رام قطار در ایستگاه مترو نوبنیاد دچار مصدومیت شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۱:۳۱    
در حالی که یک مقام آمریکایی از آغاز خروج تجهیزات نظامی ایالات متحده از خاک سوریه خبر داده، واشنگتن یک فروند ناو جنگی را در مدیترانه و در نزدیکی سواحل سوریه مستقر نموده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۱:۲۵    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق جزئیات جلسه نوبت عصر این کمیسیون را تشریح کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۱:۲۵    
معاون هماهنگ کننده سپاه تصریح کرد: دشمن درصدد ایجاد قدرت بازدارنده در برابر ماست در حالی که از نظر ثروت و تجهیزات پیشرفته تر هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۹:۴۲    
درحالی که قیمت ها در بازار سکه و طلا تاحدودی تثبیت شده است، بانک ها نیز برای امروز دلار را عمدتا تا مرز 11 هزار تومان برای خرید قیمت گذاری کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۹:۳۷    
معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش ضمن تشریح اهداف رزمایش اخیر نهاجا از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای این نیرو و نمایش جنگنده های بومی در منطقه هوایی مهرآباد خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۹:۳۱    
سازمان برنامه و بودجه در پاسخ به توییت سخنگوی شورای نگهبان درباره لایحه بودجه98 نوشت: در خصوص انتقادات مطرح شده قبلا بارها پاسخ های مبسوطی ارائه شده و در سایت سازمان و رسانه ها منتشر شده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۹:۳۱    
معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: تلاش دشمن بر ناامید کردن مردم نسبت به آینده انقلاب است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۹:۰۲    
سخنگوی شورای نگهبان تاکید کرد: اعلام تنها 1 ریال در بسیاری ردیفها بجای هزینه یا درآمد واقعی، عدم ذکر جزییات دو سوم بودجه و وضع احکام دائمی در لایحه یکساله بودجه بخشی از ایرادات است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۸:۴۵    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: هیأتی ازسوی سازمان حج وزیارت و بعثه مقام معظم رهبری در آینده نزدیک برای بررسی شرایط به سوریه خواهند رفت و در صورتی که شرایط اعزام فراهم باشد و مراجع رسمی مجوز ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۸:۳۶    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: ایجادحرکت سایبری در مقابله با لشکر کشی صهیونیست ها و آمریکایی ها ضروری است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۸:۱۲    
حجت الاسلام و المسلمین محسن رهامی می گوید: حمایت ما از دولت آقای روحانی تاکتیک نیست، بلکه به آن نگاه استراتژیک داریم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۷:۵۶    
شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه امروز به ریاست رئیس جمهور و با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و دیگر اعضای شورای عالی تشکیل جلسه داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۷:۴۱    
دونالد ترامپ در یک سری توئیت از اقدام خود در برکناری رئیس اف بی آی، جیمز کومی دفاع کرد و روز برکناری کومی را روزی بزرگ برای آمریکا خواند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۷:۳۵    
سارقی که پس از سرقت 20 خودرو ، آن ها رابه پارکینگ های متفرقه انتقال داده و در فرصت های مناسب اقدام به فروش قطعات خودرو می کرد، توسط کارآگاهان پلیس دستگیر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۷:۳۲    
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت که اسناد محرمانه جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران ابتدای سال آینده منتشر خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۷:۲۶    
حسن آقامیری، روحانی مشهور از خلع لباس دائم خود خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۷:۲۰    
وزارت خارجه ایالات متحده اعلام کرد اجلاس جهانی درمورد خاورمیانه، به ویژه جمهوری اسلامی، در تاریخ 14-13 فوریه برگزار خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۷:۲۰    
رئیس الجبهة الوطنیة العربیة مصر تاکید کرد، اعلام دشمنی علنی علیه تهران توسط پامپئو از مرکز قاهره، هدفی جز کشاندن اعراب به جنگ با ایران ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۷:۱۷    
دادستان تهران یکی از انواع پرونده هایی که اخیراً در دادسرای تهران مفتوح شده را پیش فروش خودرو از سوی شرکت های خصوصی عنوان کرد و از مفتوح شدن بیست پرونده قضایی در این رابطه خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۷:۱۷    
رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور راهکار مقابله با تهدیدات سیاسی دشمن را ایجاد وحدت و تک صدایی با محوریت رهبر معظم انقلاب در مقابل دشمنان دانست و گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۶:۱۱    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از انتظار بازار برای عرضه خودرو دارد به اعتقاد فعالان بازار خودرو اگر عرضه خودرو همچنان قطره چکانی باشد رشد قیمت ها ادامه خواهد داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۶:۰۵    
رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در واکنش به اظهارات محمود صادقی نماینده مجلس شورای اسلامی مبنی بر نظارت پذیر نبودن زندان ها گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۶:۰۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اظهار کرد: به نظر می رسد عناصری در داخل کشور در جهت تضعیف و تخریب جایگاه وزیر و وزارت امور خارجه با توجه به نقش اساسی و حیاتی آنها در وضعیت کنونی کشور ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۶:۰۵    
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی درباره علّت واکنش منفی اش به تجلیل شهردار تهران از حماسه 9 دی، می گوید که تخصص پیروز حناچی این نیست که درباره 9 دی اظهار نظر کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۶:۰۵    
فائزه هاشمی می گوید که موضوعی برای مخفی کردن ندارد و به همین دلیل با حضور دوربین در زندگی اش مشکلی نداشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۵:۲۶    
یک کارشناس ایتالیایی با بیان اینکه تحریم های آمریکا علیه ایران کاملاً احمقانه بوده و با این تحریم ها مخالف است، گفت: به رغم تحریمها چند بانک اروپایی مخفیانه با ایران همکاری می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۵:۲۶    
زکریا أبو سلیسل در الاخبار نوشت: ایران رابطه خود با طالبان را علنی کرد و این گروه در رسانه ها از سفرهای خود به تهران صحبت می کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۵:۲۶    
با نزدیک تر شدن زمان به رای گذاشته شدن توافق برگزیت بین دولت ترزا می و اتحادیه اروپا در پارلمان بریتانیا، موافقان این توافق سعی دارند با اعلام نظرات خود در رسانه ها ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۵:۱۷    
وزارت خارجه آمریکا ضمن تشکر کردن از موضع اخیر وزارت خارجه فرانسه علیه برنامه موشکی ایران مدعی شد که جهان در حال به رسمیت شناختن همه دامنه تهدیدات ایران است .
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۵:۱۷    
آمریکا نیروهای زمینی و تعدادی از ناوهای خود را برای کمک به خارج کردن نیروهای این کشور به سمت سوریه گسیل کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۴:۵۰    
رئیس کمیسیون صنایع و معادن با اشاره به مشکلاتی که اخیراً در صنعت خودرو کشور به وجود آمده است، گفت: تلاش ما بر این بوده که از بحران اخراج کارگران جلوگیری کنیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۴:۰۶    
شهردار تهران به خبر احتمال اخذ عوارض بابت تردد از 5 تونل شهری تهران، واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۴:۰۰    
قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران امروز شنبه با افزایش نسبت به پنجشنبه ، 3 میلیون و 880 هزار تومان شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۳:۴۲    
حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی به پنجاه و سومین نشست اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا، تاکید کردند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۳:۴۲    
درحالی برخی مسئولان در تلاش هستند تا تمام مشکلات داخلی اقتصاد را به تحریم ها گره بزنند که مستندات نشان میدهد حتی گرانی ارز هم دلیل اصلی اش تحریم نیست، چه برسد به دیگر مشکلات اقتصاد مثل بیکاری ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۳:۲۷    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: پیش نویس لایحه جامع انتخابات با توجه به سیاست های کلی انتخابات بازنگری و اصلاح شده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۳:۲۷    
علی مطهری، نایب رئیس مجلس ، روایت نمایندگان دیگر از دیدار با بخشی و عدم اشاره او به شکنجه در دوران بازداشت را تأیید کرده، اما تأکید کرده که اعلام نتیجه نهایی بررسی ها برعهده دستگاه قضایی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۳:۲۷    
در ماه گذشته هر ورق از اوراق تسهیلات مسکن حدود 53 هزار تومان داد و ستد می شد اما با اینکه در هفته گذشته قیمت هر تسه تا 61 هزار تومان هم بالا رفت، امروز قیمت اکثر این اوراق حدود 56 هزار تومان است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۳:۱۷    
یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال 98، از پیش بینی رییس سازمان برنامه و بودجه برای ایجاد بیش از یک میلیون شغل در سال 98 خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۳:۰۵    
شهر پاریس پیش از ظهر امروز شاهد وقوع انفجاری بزرگ در یکی از خیابان های مرکزی اش بود؛ پلیس می گوید چندین نفر بر اثر این انفجار مجروح شده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۳:۰۲    
وزارت امورخارجه کشورمان در پی شیوع آنفولانزای خوکی در کشور گرجستان، توصیه های مسافرتی به شهروندان ایرانی جهت سفر به این کشور ارائه کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۲:۴۷    
شرکت سایپا افزایش 30 درصدی را بر قیمت انواع خودروهای خود اعمال کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۲:۴۱    
قیمت مسکن در کشور به دلایل متعددی از جمله تاثیر شرایط اقتصادی از ابتدای سال جاری گرفته تا رشد قیمت زمین و نهاده های ساختمانی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۲:۲۰    
در نظرسنجی کیتکونیوز کارشناسان وال استریت و سرمایه گذاران به رشد قیمت طلا در هفته جاری ابراز خوش بینی کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۲:۰۵    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی برگزاری اجلاس ضد ایرانی در لهستان را جنگی روانی دانست که می تواند به عرصه شکست آمریکایی ها تبدیل شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۲:۰۲    
دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین اظهارات اخیر مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا در دانشگاه این کشور در قاهره را که گفته بود، کشورش منبع خیر برای منطقه است، به تمسخر گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۱:۵۶    
دبیر شورای عالی امنیت ملی در واکنش به برگزاری اجلاسی ضد ایرانی در لهستان که روز گذشته توسط وزیر خارجه ایالات متحده آمریکا مطرح شد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۱:۵۶    
رسانه های اسرائیل از حضور بنیامین نتانیاهو در نشست ضد ایرانی که قرار است ماه آینده به میزبانی آمریکا در ورشو لهستان برگزار شود خبر داد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۱:۴۱    
از ساعاتی پیش خبری در شبکه های اجتماعی مبنی بر قتل محمودرضا خاوری متهم اختلاس سه هزار میلیارد تومانی در حوالی منزل شخصی اش در کانادا دست به دست می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۱:۲۶    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت:بنده و برخی از همکارانم به جد پیگیر موضوع ورود بانوان به ورزشگاه ها هستیم تا اینکه هر چه سریعتر این مشکل برطرف شود اما به صورت کلی بحث در حال رفع شدن است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۱:۱۷    
ستاره شناسان از شناسایی هزاران ستاره در حال تبدیل به کریستال های یخ خبر داده اند و افزوده اند که این اتفاق برای خورشید نیز رخ خواهد داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۱:۱۷    
عراقچی در واکنش به نشست ضد ایرانی در لهستان با اشاره به قبرستان لهستانی ها، نوشت: قبرستان ها در ایران بعداز 30 سال قابل جایگزینی هستند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۱:۱۱    
عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت گفت: اگر شرایط برای اصلاح طلبان در انتخابات 98 مناسب باشد، کاندیداهای جدی معرفی می کنند در غیر این صورت راه برای ائتلاف با گروه های دیگر بسته نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۱:۰۵    
معاون وزیر خارجه پیشین آمریکا در امور امنیت بین المللی، سخنان ضد ایرانی مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا در قاهره را تکرار حرف های پیشین وی دانست و گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۰:۵۰    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس پیشنهاد جدید نمایندگان درباره وام 60 میلیونی ازدواج را تشریح کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۰:۴۷    
مرتضی حاجی گفت: تا جایی که من از مجموعه اصلاح طلبان براورد کردم طیف غالب به معنی اکثریت قوی، نه اکثریت ضعیف ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۰:۴۱    
هادی غفاری فعال سیاسی اصلاح طلب در واکنش به اظهارات رئیس دفتر روحانی به تسنیم می گوید: 90درصد آراء روحانی به فعالیت اصلاح طلبان مربوط بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۰:۳۲    
کار را تعطیل کنید و به همراه عزیرانتان برای سفر چند روزه برنامه ریزی کنید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۰:۰۶    
سردار کمالی با انتشار مطالبی در صفحه شخصی اش ضمن تاییدِ حرکت سربازان یگان موزیک، تاکید کرده که هیچ تنبیه و اضافه خدمتی گریبان این عزیزان را نخواهد گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۰:۰۰    
طرح پولی شدن 5 تونل شهری اگر چه از سوی برخی اعضای شورای شهر تهران مورد انتقاد قرار گرفته اما پشت پرده حکایت از آن دارد که مدیریت شهرداری تهران تصمیم به انجام آن دارد و در واقع مدیران اصلاح طلب شهری ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۰:۰۰    
استاندار تهران گفت: متأسفانه در جنوب و غرب استان تهران صنایعی مستقر هستند مانند صنایع لبنی و کشتارگاه های مرغ که حداقل استانداردهای محیط زیستی را رعایت نمی کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۹:۴۲    
معاون حقوقی رییس جمهور گفت: از روز نخستی که مساله اظهارات یکی از کارگران نیشکر هفت تپه مطرح شد، به وزارت اطلاعات نامه نوشتیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۹:۳۰    
مردجوان وقتی چهارسال پیش وقتی به امید پیدا کردن کار و درآمد بیشتر قید زندگی کردن در روستایشان را زد و راهی تهران شد هیچ وقت فکرش را نمی کرد پایش به ماجرای سرقت باز شود و دستش به خون یک انسان بیگناه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۹:۲۱    
زخم معده یک بیماری شایع در این زندگی مدرن است. با توجه به درمان مناسب، عوامل تغذیه نیز نقش مهمی را در کاهش علائم بیماری و پیشگیری موثرتری از آنها بازی می کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۸:۵۷    
روزنامه اعتمادنوشت:انتقاد مسعود ده نمکی از گلباران شدن یمن توسط تیم ملی ایران، این گمانه را به ذهن آدم متبادر می کند که ظاهرا آقای ده نمکی نمی تواند فوتبال را فارغ از ملاحظات سیاسی اش ببیند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۸:۵۷    
سناتور مک کین در کمپین انتخاباتی سال 2007 خود مدام این جمله را تکرار می کرد: بمب، بمب، بمب، .. . ایران را بمباران کنید . این احساس در دولت ترامپ بازهم حاکم شده است و دلیل آن نیز قابل درک است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۸:۵۷    
اگرچه بانکها طی ماههای گذشته برای جذب سپرده ها، رقابتی تنگاتنگ را با همتایان خود در نرخ سود بالای مصوبه شورای پول و اعتبار انجام می دادند؛اما بانک مرکزی می گوید بساط سودهای بالا جمع شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۸:۵۱    
روزنامه اقتصاد در جدول زیر قیمت انواع خودرو داخلی و وارداتی را منتشر کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۸:۵۱    
دنیای اقتصادنوشت : با تنزل سهم آپارتمان های نوساز به پایین ترین حد ممکن در سال جاری طی معاملات آذر ماه امسال ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۸:۴۵    
محمدحسین صفارهرندی وزیر ارشاد دوران فتنه 88 جزئیات جدیدی از جلسه میرحسین موسوی با رهبر معظم انقلاب را پس از انتخابات ریاست جمهوری دهم تشریح کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۸:۲۷    
نقش بی بدیل فضای مجازی در اطلاع رسانی و انعکاس نظر مردم ، جامعه مدنی را در ایران امروز متبلور کرده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۶:۳۶    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به یک توییت صادق زیباکلام واکنش نشان داد.
  • ۱