پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۰۰:۰۳Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 28 اردیبهشت 1399 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 29 اسفند 1398 نامه نیوز 31 فروردین 1399 نامه نیوز 31 خرداد 1399 نامه نیوز 31 تیر 1399 نامه نیوز 31 مرداد 1399 نامه نیوز 1 شهریور 1399 نامه نیوز 30 مهر 1399 نامه نیوز 30 آبان 1399 نامه نیوز 30 آذر 1399 نامه نیوز 30 دی 1399 نامه نیوز 30 بهمن 1399 نامه نیوز 30 اسفند 1399 نامه نیوز 1 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 2 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 3 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 4 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 5 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 6 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 7 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 8 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 9 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 10 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 11 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 12 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 13 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 14 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 15 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 16 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 17 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 18 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 19 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 20 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 21 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 22 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 23 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 24 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 25 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 26 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 27 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 28 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 29 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 30 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1399 
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۰۰:۴۷    
یک سایت معتبر آمریکایی می گوید: آرزوی آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران امکان ناپذیر است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۰۰:۲۵    
نشریه فارین پالیسی معتقد است دست آمریکا در مقابل پایان تحریم های تسلیحاتی ایران و عبور از آن توسط روسیه و چین بسته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۱:۴۷    
دکتر مینو محرز گفت: اوایل می گفتند یک تاجر عرب که بین ابران و چین فعالیت می کرده، ویروس را از چین با خودش آورده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۰۱:۱۱    
اگرچه احتمال مزاحمت از سوی آمریکا برای این کشتی های ایرانی دور از ذهن نیست، اما تجاربی، چون سرنگونی پهپاد آمریکایی متجاوز به حریم ایران، توقیف کشتی انگلیسی متعرض به حریم دریایی ایران ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۹ - ۱۳:۲۰    
قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به دیروز بانوسان جزئی همراه است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۹ - ۱۰:۴۶    
برافراشتن پرچم همجنس گرایان در مقر نمایندگی اتحادیه اروپا در عراق واکنش های نمایندگان احزاب مختلف عراقی را به دنبال داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۹ - ۱۰:۰۵    
سخنگوی شورای نگهبان از تایید قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در این شورا خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۹ - ۰۹:۴۶    
خدا می داند با این ویروس چه در سر داشتند برای ما؛ اما با آمدن این ویروس در ایران قطعاً رهبری گفت و افوض امری الی الله بسیجیان ریختند در خیابان{و شروع به کار کردند} کادر درمان گفتند ما تلاش خود را می ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۹ - ۰۸:۲۵    
ایرنا_ رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران از اجرای طرح ترافیک پس از تعطیلات عید سعید فطر خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۹ - ۰۸:۲۵    
سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا در حساب توییتر خود از اثربخشی بهتر برخی داروها بر درمان بیماران کووید19 خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۹ - ۰۸:۲۵    
مثلاً از همین حالا نسبت به مجلس جدید سیاه نمایی می کنند و بعد از سه ماه همچنان درباره سلامت انتخابات ابهام زایی می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۹ - ۰۸:۲۵    
ایرنا- وزیر خارجه ترامپ، ایران و چین را محور گفت وگوهای خود با مقامات رژیم صهیونیستی دانست و گفت: خطرات حضور حزب کمونیست چین در فناوری های پیشرفته را به دوستان خود گوشزد کردیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۹ - ۰۵:۳۷    
رئیس سازمان صمت استان تهران از شروع بازرسی های این سازمان در بازار خودرو خبر داد و گفت: خودروهای صفر می تواند 10 درصد بالاتر از قیمت کارخانه در بازار عرضه شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۹ - ۰۴:۴۰    
رییس شورای حل اختلاف استان کرمانشاه از گذشت خانواده ای خبر داد که فرزندشان 9 سال پیش به قتل رسیده بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۹ - ۰۴:۴۰    
ایرنا- تیم فوتبال بایرن مونیخ با برتری خارج از خانه مقابل یونیون برلین به صدرنشینی در بوندسلیگا ادامه داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۹ - ۰۲:۰۷    
ایرنا- رییس فدرال رزرو (بانک مرکزی آمریکا) شامگاه یکشنبه گفت: اقتصاد کشور بهبود می یابد اما ممکن است مدتی طول بکشد و حتی می تواند تا پایان سال آینده به درازا بکشد، ما واقعاً نمی دانیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۹ - ۰۱:۳۷    
کابینه جنجالی نتانیاهو سرانجام پس از کش و قوس های فراوان از پارلمان رژیم صهیونیستی موسوم به کنست رای اعتماد گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۹ - ۰۰:۳۷    
وزارت امور خارجه عراق در بیانیه ای برافراشتن پرچم همجنسگرایان در هیات دیپلماتیک اتحادیه اروپا و دیگر هیات های خارجی در بغداد را محکوم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۲۲:۳۷    
رهبر انقلاب در دیدار نمایندگان تشکل های دانشجویی فرمودند: جبهه انقلاب را گسترش بدهید؛ یارگیری کنید؛ حذف نکنید ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۲۱:۰۷    
زن جوان که به دلیل وحشت از ابتلا به کرونا، 3 ماه خودش را در خانه قرنطینه کرده بود در نهایت دچار سرنوشتی دردناک شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۲۰:۵۲    
کم کم هزینه های حضور مارک ویلموتس در ایران، رو می شود و مهدی تاج، امیرمهدی علوی و ساکت که عامل حضور این مربی بودند، به طور کامل سکوت کرده اند و لام تا کام حرف نمی زنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۲۰:۴۰    
شاید برای شما اتفاق افتاده باشد که پس از مدتی کار کردن با تلفن همراه، چشمان تان احساس سوزش کند. یکی از دلایل این اتفاق، زیاد بودن نور آبی صفحه گوشی تان است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۲۰:۲۵    
رئیس گروه بهبود تغذیه مرکز بهداشت خوزستان با ارائه توصیه هایی برای روزه داری افراد دارای بیماری های زمینه ای ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۲۰:۱۶    
پختن مرغ می تواند خیلی زود حوصله شما را سر ببرد. ممکن است انواع مختلف دستورالعمل های پخت را امتحان کرده باشد، اما در نهایت یک گوشت بی مزه و ناخوشایند داشته باشید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۲۰:۰۱    
به دنبال انتقاد باراک اوباما رییس جمهوری سابق آمریکا از نحوه عملکرد دولت ترامپ در پاسخ با شیوع ویروس کرونا، مشاور تجاری کاخ سفید روز یکشنبه به تندی از انتقادات اوباما پاسخ داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۱۹:۵۵    
قطعاً ماه ها و هفته های زیادی را برای تدارک روز عروسی خود سپری کرده اید و تلاش زیادی را برای اقداماتی مثل خرید خانه، اجاره کردن، خرید لوازم خانه و هر کاری مربوط به ازدواج صرف کرده اید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۱۹:۳۷    
کنست رژیم صهیونیستی روز یکشنبه با 73 رای به کابینه 'بنیامین نتانیاهو' رای اعتماد داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۱۹:۱۶    
مدیرکل بنیاد شهید استان بوشهر با بیان اینکه پیکرمطهر 5 شهید حادثه شناور کنارک پس از شناسایی به بوشهر منتقل می شود گفت: تشییع این شهدا به صورت خودرویی برگزار می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۱۸:۴۰    
رئیس کارگروه اجرایی فراکسیون انقلاب اسلامی گفت: تنها مسیر برای انتخاب کاندیداهای تصدی ریاست و اعضای هیئت رئیسه، فراکسیون های سیاسی مجلس است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۱۷:۵۲    
یک رسانه غربی در مطلبی با اشاره به تاثیرات کاهش شدید قیمت نفت و شیوع کرونا بر ریاض از بر باد رفتن رویاهای ولیعهد عربستان پرده برداشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۱۷:۴۶    
معاون عمرانی استانداری تهران گفت: با تصمیم شورای ترافیک تهران اجرای طرح ترافیک همچنان منتفی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۱۷:۱۰    
منتخب مردم تهران در یازدهمین دوره مجلس معضلات مجالس قبل را تشریح کرد و پیشنهاداتش در خصوص حل این مشکلات را به عنوان منشور اصلاح مجلس یازدهم معرفی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۱۶:۳۱    
عضو حقوقدان شورای نگهبان با بیان اینکه اصلاحیه قانون انتخابات چندان به سیاست های کلی انتخابات که الگوی اصلاح قوانین انتخاباتی است توجهی نشده، گفت: غیر از این اشکال ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۱۶:۱۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز(یکشنبه) کابینه خود را به کنست معرفی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۱۶:۱۰    
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی از نامه دبیر هیات دولت به اعضای کابینه برای بکارگیری نمایندگان مجلس دهم در دولت خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۱۶:۱۰    
عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: من با دادن خودرو به نمایندگان مخالفم و از رئیس و هیات رئیسه مجلس یازدهم می خواهم تا موضوع اعطای خودرو به نمایندگان را حذف کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۱۶:۰۷    
بر اساس گزارش نیروی دریایی آمریکا علاوه بر 13 ملوانی که ماه گذشته به کرونا مبتلا شده بودند، در هفته اخیر هشت ملوان دیگر در ناو هواپیمابر تئودور روزولت آمریکا تست کرونای مثبت داشته اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۱۶:۰۷    
خبرگزاری رسمی سوریه از فرار چند تن از عناصر داعش از زندانی تحت کنترل نیروهای موسوم به دموکراتیک سوریه (قسد) در این کشور خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۱۵:۵۲    
بیمارستان مسیح دانشوری، پژوهشگاه دانش های بنیادی و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از سامانه هوش مصنوعی ai-corona برای تشخیص کووید 19 رونمایی کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۱۵:۴۰    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل شایعه توافق ایران و روسیه برای استعفای بشار اسد را دروغی بزرگ و بازی رسانه های آمریکایی صهیونیستی دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۱۵:۲۲    
سخنگوی وزارت بهداشت آخرین وضعیت بروز کرونا در کشور را تشریح کرد و گفت: مجموع مبتلایان کرونا در کشور به بیش از120 هزار نفر رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۱۵:۱۶    
اطلاعات تازه ای در خصوص برنامه هوآوی برای تولید چیپ ست هایی جدید بر پایه فناوری مدرن 5 نانومتری منتشر شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۱۴:۵۵    
از روز گذشته شاخص های بورس ریزش کرده و بسیاری از سهامداران بورس، سرمایه های خود را از دست دادند. دولت به جای قبول مسئولیت برای دعوت همگانی مردم به سرمایه گذاری در بورس ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۱۴:۲۲    
کایلی مور گیلبرت تبعه استرالیایی بازداشتی در ایران خبر خودکشی خودش را تکذیب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۱۴:۱۶    
اتحاد جماهیر شوروی، یکی از پایه های انقلاب اسد در سال 1970 بود و پس از آن، رابطه شوروی و سوریه بهبود یافت، تا آنجا که در سال 1980، یک توافق در زمینه همکاری و دفاع مشترک، امضا کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۱۳:۵۵    
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: همزمان با آخرین جمعه ماه رمضان، رهبر معظم انقلاب از طریق شبکه های داخلی و بین المللی با امت اسلام سخن خواهند گفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۱۳:۵۲    
یک سایت اصولگرا در مطلبی به گفتگوی سیدشمس الدین حسینی وزیر اقتصاد دولت سابق و نماینده منتخب تنکابن در مجلس یازدهم پرداخته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۱۳:۰۱    
جسد سفیر چین در اراضی اشغالی در خانه اش پیدا شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۱۲:۰۵    
سیا یک سال پیش از خروج ترامپ از برجام، در یک گزارش محرمانه، واکنش ایران به خروج احتمالی آمریکا از برجام را مورد ارزیابی قرار داده بود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۱۲:۰۵    
قیمت سکه و قیمت دلار امروز یکشنبه 28 اردیبهشت 99 را در جدول زیر مشاهده کنید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۱۱:۱۷    
روند کاهشی بورس امروز نیز تداوم یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۱۰:۵۶    
در این مقاله میخوام در مورد تاثیر اسپند بر لاغری، خواص اسپند در لاغری شکم و پهلو و خاصیت های درمانی این ماده جادویی، صحبت کنم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۱۰:۴۱    
قانون منع بکارگیری بازنشستگان تصویب شد تا امیدی باشد برای ایجاد فضای بیشتر کار و پیشرفت برای جوانان و باز شدن بستر اجرای طرح هایی با فکرهای نوین در کنار تجربه بازنشستگان در مسیر پیشرفت کشور و آرامش ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۱۰:۲۶    
طبق گزارش الجزیره، گروه های کوچک اما پراکنده داعش در روستاهای بیابانی منطقه دیالی نیز نفوذ کرده و در حملاتشان برخی از سربازان و شهروندان معمولی را زخمی نموده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۱۰:۲۶    
وکلای ملت در واپسین روز های مجلس دهم طرح ها و لوایحی را به تصویب می رسانند که از جنس دغدغه های مردم نیست و رنگ و بوی سیاسی دارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۰۹:۵۶    
مسیح مهاجری در روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: اصل برائت، که راه را بر مجرم دانستن افراد قبل از اثبات جرم می بندد و حکم می کند که تمام انسان ها از هر جرمی پاک هستند مگر آنکه خلاف آن ثابت شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۰۹:۴۷    
محسن آرمین گفت: تجربه نشان می دهد حرکت های اصلاحی تنها در کشورهایی به نتیجه رسیده که حاکمیت و مراکز قدرت به ضرورت اصلاحات پی برده و اراده ای در سطح ملی در این جهت شکل گرفته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۰۹:۰۵    
بی توفیقی جریان چپ در شورای شهر پنجم، مجلس دهم و دولت های یازدهم و دوازدهم انتقادات زیادی را موجب شده و حتی طی روزهای جاری مسئله انحلال شورایعالی سیاست گذاری اصلاح طلبان نیز مورد بحث سیاسیون قرار ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۰۸:۰۵    
درگیری مسلحانه در خادم آباد مشهد 2 نفر را به کام مرگ کشاند
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۰۸:۰۵    
عباس سلیمی نمین گفت: او هیچ وقت به تعهدات خود پایبند نبوده است و همین موضوع از او یک شخصیت غیرقابل اتکاء ساخته است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۰۸:۰۵    
فعال سیاسی نزدیک به احمدی نژاد گفت: آنهایی که روزی از همکاران آقای احمدی نژاد در دولت نهم و دهم بودند و به مجلس راه یافتند گروه آقای احمدی نژاد نیستند اما ممکن است تقارب هایی را با آقای احمدی نژاد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۰۷:۴۷    
سرپرست سازمان آتش نشانی رشت از سقوط یک بانوی جوان از طبقه اول ساختمان خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۰۷:۳۵    
عکس خاص آناهیتا درگاهی را می بینید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۰۷:۲۰    
پرتره جالب آنا نعمتی را می بینید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۰۷:۱۷    
قرار بود از روز گذشته مصوبه سازمان حمایت در بازار خودرو اجرایی شود، آنگونه که سازمان حمایت ابلاغ کرده بود فروش خودرو در نمایشگاه های خودرو و سایر مجموعه ها تنها با سود 10 درصدی نسبت به قیمت کارخانه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۰۷:۰۵    
استوری آرون افشار و احوالپرسی از هوادارانش را می بینید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۰۷:۰۵    
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : اشکان خطیبی بازیگر شناخته شده کشورمان است. اشکان خطیبی علاوه بر بازیگری دستی هم بر موسیقی دارد. اشکان خطیبی طرفداران بسیاری دارد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۰۴:۰۵    
مدافع تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: شروع مسابقات لیگ برتر اتفاق خوبی است و با این شرایط همه چیز در زمین مسابقه مشخص می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۰۲:۳۵    
ایرنا- دو عضو ارشد دموکرات در کنگره آمریکا خواستار تحقیق درباره دلایل اخراج بازرس کل وزارت خارجه این کشور شدند و آن را به پرونده مایک پمپئو مرتبط دانستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۰۱:۳۵    
ایرنا- نشریه معتبر پزشکی انگلیسی لنست با انتقاد شدید از سیاست های ترامپ در قبال شیوع ویروس کرونا، از مردم آمریکا خواست در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو به او رای ندهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۰۰:۳۲    
ایرنا- برخی منابع در وزارت دفاع آمریکا هشدار داده اند که تازه ترین رزمایش های ارتش این کشور نشان می دهد در جنگ احتمالی با چین در اقیانوس آرام شکست می خورد.