پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۰۰:۱۱Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 30 اردیبهشت 1399 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 29 اسفند 1398 نامه نیوز 31 فروردین 1399 نامه نیوز 31 خرداد 1399 نامه نیوز 31 تیر 1399 نامه نیوز 31 مرداد 1399 نامه نیوز 1 شهریور 1399 نامه نیوز 30 مهر 1399 نامه نیوز 30 آبان 1399 نامه نیوز 30 آذر 1399 نامه نیوز 30 دی 1399 نامه نیوز 30 بهمن 1399 نامه نیوز 30 اسفند 1399 نامه نیوز 1 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 2 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 3 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 4 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 5 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 6 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 7 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 8 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 9 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 10 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 11 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 12 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 13 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 14 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 15 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 16 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 17 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 18 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 19 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 20 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 21 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 22 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 23 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 24 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 25 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 26 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 27 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 28 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 29 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 30 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1399 
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۱۹:۱۲    
ورود سایت های متنوع در حوزه فروش بلیط هواپیما و گردشگری نشان دهنده افزایش علاقه مردم به رزرو اینترنتی بلیط است. ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۱:۳۰    
براساس معاملات انجام شده در صرافی های مجاز امروز (13 خرداد 99) هر اسکناس دلار به قیمت 17 هزار و 100 تومان معامله شد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۱:۵۶    
بیماری کبد چرب به معنی تجمع چربی در سلول های کبد است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۱۲:۳۵    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر از تکمیل پرونده دو کشتی رافائل و پرسپولیس برای ثبت در فهرست آثار ملی کشور خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۰۳:۳۶    
ریحانه پارسا که به تازگی درباره طلاق والدینش صحبت کرده بود و خود را بچه طلاق معرفی کرده بود و حالا علت طلاق والدین او مشخص شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۰۹:۲۵    
نام آیه دریس، مجری شبکه من و تو در پرونده سلاطین طلا و خودرو دیده می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۰۰:۴۱    
جلایی پور از اعضای مرکزیت حزب اتحاد ملت، در جلسه رئیس جمهور با عده ای از فعالان سیاسی گفت: شما دولت برجام بودید، نگذارید با قضایای بورس به دولت بورس تبدیل شوید!
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۰:۳۶    
مصرف خوراکی های خیلی سرد مخاط داخلی دهان و دستگاه گوارش را به طور موقت دچار شوک کرده و منقبض می کند.در این حالت جریان خون کند و اعصاب محیطی تحریک می شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۷:۳۶    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین معتقد است که دولتمردان کاخ سفید پیامد سیاست های خود درباره ایران را به خوبی و درست محاسبه نمی کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۰۹:۴۱    
دبیر تشخیص مصلحت نظام، در توئیتی به صدور حکم اعدام برای سلطان خودرو واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۰۷:۱۷    
فارس/ نمایندگی فرانسه در سازمان های بین المللی مستقر در وین خواستار همکاری ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۰۷:۱۷    
رئیس حزب اصلاح طلب کار اذعان کرد: اصلاح طلبان به خاطر رای نداشتن اسحاق جهانگیری، مجبور به حذف او در انتخابات 96 شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۰۶:۰۲    
سرپرست سابق تیم ملی فوتبال ایران خاطرات سر به مهری از دوران حضور کارلوس کی روش در تیم ملی برملا کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۰۲:۵۰    
ایرنا-نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس گفت: برخی از کشورهای عربی منطقه به دنبال عادی سازی روابط فرهنگی خود با رژیم صهیونیستی هستند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۰۱:۰۵    
حوادث رکنا : 3 پزشک متخصص در خصوص زنده شدن زن خرم آبادی پس از 18 ساعت اظهارات متفاوتی دارند و هر یک از مرگ این زن و نگهداری جسد وی در سردخانه، بیمارستان و خانه عنوان کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۰۱:۰۲    
سخنگوی قوه قضاییه با بیان توضیحاتی در مورد جزییات احکام اقتصادی اخیر، در رابطه با چرایی صدور حکم اعدام برای وحید بهزادی و نجوا لاشیدایی، دو محکوم خودرویی، تصریح کرد: این مجموعه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۰۰:۵۰    
ایسنا/ وزیر امور خارجه کشورمان، طی نامه ای خطاب به رییس قوه قضاییه با اشاره به نامه قبلی خود خطاب به وی متضمن درخواست صدور بخشنامه عدم محرومیت از خدمات کنسولی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۰۰:۳۵    
سخنگوی حزب کارگزاران می گوید مجلس دهم، محل فرصت سوزی دولت و اصلاح طلبان بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۲۱:۱۱    
در این مطلب به 3 راهکار ساده طب سنتی برای درمان اورژانسی افت ناگهانی فشار خون اشاره شده است. زمانی که دچار افت ناگهانی فشار خون شده اید موارد ذیل جهت درمان اورژانسی توصیه می شود:
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۲۰:۵۶    
اولین دندان نوزاد به طور کلی در حدود 6 ماهگی ظاهر می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۲۰:۵۰    
سبزی خوردن از مزیت های سفره ایرانی است. در یک بشقاب سبزی خوردن، گیاه های مختلفی با ویژگی های مختلف حضور دارند و تقریبا همه آنها اشتهاآور و مقوی گوارش هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۲۰:۳۲    
سلول های بنیادی در بسیاری از بافت های مختلف سوماتیکی وجود دارند و در فیزیولوژی سهم مهمی بر عهده دارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۲۰:۱۷    
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری دو کلاهبردار که با وعده خرید ارز ارزان قیمت از مشتریان بانک 250 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود خبرداد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۹:۵۰    
وزارت خزانه داری آمریکا روز سه شنبه اعلام کرد یک شرکت چینی را به بهانه ارتباط با ایران به فهرست تحریم ها اضافه کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۹:۳۵    
شمخانی با اظهار تاسف از حادثه تلخ جانباختن گروهی از اتباع افغانستان در منطقه مرزی دو کشور خاطرنشان کرد: در حالی که مرزبانان ایران هیچگونه نقشی در شکل گیری این رخداد غم بار نداشته اند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۹:۱۷    
شهید سردار سلیمانی قبل از شهادت طی نامه ای به یکی از فرماندهان فلسطینی، از اشتیاق خود برای جهاد در راه فلسطین و حفاظت از قدس خبر داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۹:۱۱    
خبرگزاری رسمی سوریه "سانا" از کشف انبارهای وسیعی از موشک های آمریکایی و اسرائیلی در استانهای درعا و السویداء در شمال سوریه خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۸:۴۷    
بهزاد نبوی در جلسه رئیس جمهور با فعالان سیاسی گفت که بزرگترین دستاورد دولت برجام بوده که با آمدن ترامپ و برخی اقدامات مخالفان دولت در داخل تلاش شد آن را ناکام بگذارند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۸:۴۱    
یکی از اعضای تیم مذاکره کننده آمریکا در مذاکرات هسته ای با ایران گفته نامزد حزب دموکرات در صورت پیروزی در انتخابات به دنبال رسیدن به توافقی قوی تر با ایران خواهد بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۸:۲۰    
در این گزارش می توانید نوسان قیمت هر سهم شرکت های سهام عدالت در بورس را در 30 اردیبهشت مشاهده کنید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۷:۳۵    
نماینده مجلس دهم در تشریح جلسه فعالان سیاسی با رییس جمهوری گفت: بیشتر حاضران در این نشست از هر دو جناح سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا مدیریت دولت در بحران کرونا را مثبت ارزیابی کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۷:۱۱    
به گفته یک مقام مسئول در بندرشهید رجایی، در هفته گذشته برخی اختلال ها در سامانه های رایانه ای این بندر به وقوع پیوسته که می تواند ناشی از حمله سایبری باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۶:۵۶    
ظریف با گرامیداشت یاد حسین شیخ الاسلام و حسین کاظم پور اردبیلی دو دیپلمات با سابقه کشورمان که اخیراً فوت کرده اند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۶:۵۰    
یک منبع امنیتی عراقی از کشف شش مقر داعش در استان دیالی و کشته شدن چهار تروریست خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۶:۳۲    
سفیر روسیه در تهران با اشاره به اینکه نیروگاه هسته ای بوشهر نماد همکاری بین تهران و مسکو است از افزایش تماسهای سطح بالای دیپلماتیک بین طرفین خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۶:۰۵    
رییس ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه داعش از قرآن بدون اهل بیت به وجود می آید، گفت: امروز به طور عینی مشاهده کردیم که عدم بهره گیری از معارف اهل بیت و بهره گیری از ظواهر قرآن چه خطراتی می تواند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۶:۰۲    
نماینده مردم تهران تاکید کرد: اکنون که آقای آملی لاریجانی گفته اند شکایتی از آقای صادقی ندارند بهتر است در حکم ایشان تجدیدنظر شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۶:۰۲    
مشاور نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا ضمن اشاره به مخالفت بایدن با اشغال کرانه باختری، اما گفت که او اختلافات با تل آویو را از انظار عمومی مخفی خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۵:۳۵    
تعداد 73 دستگاه خودروی احتکار شده در لارستان توسط پاسداران گمنام امام زمان(عج) در لارستان کشف شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۴:۲۰    
طبق اعلام دبیر شورای هماهنگی بانک ها از اول خرداد ماه دورکاری و شیفت بندی کارمندان بانک های دولتی و نیمه دولتی لغو می شود و کارمندان باید براساس ساعت کار جدید در بانک ها حضور داشته باشند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۴:۱۱    
با توجه به شرایط اقتصادی و افزایش هزینه های خرید گوشی های هوشمند و انواع گجت ها ، ضروری بنظر می رسد که کاربران در حفظ و مراقبت از گوشی موبایل بسیار تلاش کنند و تا جایی که می توانند گوشی موبایل خود را ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۳:۳۵    
زهره سادات لاجوردی مطرح کرد: اگر یک دختری به بلوغ فکری و جسمی رسیده باشد از نظر ما مشکلی ندارد فلذا ما نمی توانیم برای ازدواج سن تعریف کنیم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۳:۱۷    
درگیری ایران و آمریکا وارد مرحله جدیدی شده و به گفته برخی رسانه ها، جمهوری اسلامی ایران با استقرار نیرو های سپاه بر روی نفت کش های حاوی بنزین ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۳:۰۵    
غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری گفت: در پرونده اکبر طبری متاسفانه در لحظه آخر مهلت اعلام نظر وکلا در خصوص پرونده، هر 2 وکیل استعفا دادند تا برگزاری جلسه دادگاه به تاخیر بیافتد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۱:۵۶    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: مبارزه با مفاسد رویکرد اصلی قوه قضاییه بوده است و تا فسادی باشد مبارزه قاطع دستگاه قضایی ادامه دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۱:۵۰    
شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز (سه شنبه) با رشد 10 هزار واحدی و با غلبه خریداران بر فروشندگان دوباره وارد کانال یک میلیون واحدی شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۱:۰۲    
سرپرست بورس اوراق بهادار استان قزوین گفت: رفتار هیجانی برخی از سهام داران موجب رشد منفی بورس در روزهای پایانی هفته گذشته و روزهای نخست هفته جاری شد البته باید بگوییم که نوسانات یک امر عادی و طبیعی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۰:۴۷    
اگر افراد در یکی از بانک های کشور حساب داشته باشند و با مراجعه به سامانه سهام عدالت شماره همراه معتبر و شماره شبای حسابشان را وارد کنند در این صورت مراجعه فیزیکی برای احراز هویت وجود ندارد و کدبورسی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۰:۱۰    
امیرعلی ابوالفتح، کارشناس مسائل آمریکا گفت: شانس دونالد ترامپ کاهش یافته است اما این به معنی آن نیست که شکست وی قطعی است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۰۹:۵۰    
لورنس یکی از بزرگترین جاسوس های تاریخ بریتانیا است که از طریق فعالیت های جاسوسی خود توانست سرنوشت جنگ اول جهانی را تغییر داده و منجر به فروپاشی امپراتوری بزرگ عثمانی شود که همواره بزرگترین خطر اروپای ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۰۹:۴۵    
ایران برای رهایی از تحریم های ظالمانه آمریکا شروع به تبادل فرآیندهای نفتی خود با طلای ونزوئلا کرد. این امر بر آمریکا گران آمد و برای جلوگیری از حرکت نفتکش های ایران، ناو جنگی خود را به کارائیب فرستاد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۰۹:۴۰    
بامداد امروز سه شنبه، اطراف سفارت ایالات متحده و انگلیس در منطقه سبز بغداد هدف حمله راکتی قرار گرفته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۰۹:۳۵    
کتاب معمار عمارت؛ دفتر حساب مدیران مالی خانواده به قلم دکتر کمیل رودی در سرای اهل قلم با حضور اساتید، صاحب نظران و منتقدان رونمایی شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۰۹:۳۵    
منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد :هر کس بخواهد اقتصاد خانواده را بچرخاند، باید با مفاهیم سواد مالی آشنا باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۰۹:۲۵    
رئیس مجلس با بیان اینکه درباره ردصلاحیت ها، شورای نگهبان فصل الخطاب است، گفت: البته این نقد را دارم که در برخی جاها دقیق عمل نشد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۰۹:۱۱    
ایرنا – دریافت سوخت از طریق سهمیه اختصاص داده شده در کارت بانکی ماهانه 3 میلیون تراکنش است؛ این در حالی است که مجموع تراکنش ها برای دریافت بنزین در جایگاه های سوخت هر ماه به بیش از 120 میلیون مورد می ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۰۸:۲۶    
نماینده جریان صدر عراق با ارسال یک یادداشت اعتراضی به دفتر نمایندگی اتحادیه اروپا در عراق از این نمایندگی و سفارتخانه های انگلیس و کانادا خواست به دلیل رفتار احمقانه از دولت و ملت عراق عذرخواهی کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۰۸:۰۱    
جوادی حصار به آفتاب یزد می گوید بعید است کسی در حد واندازه های معاون رئیس جمهور بخواهد چنین دیداری را بدون هماهنگی با رئیس دولت انجام داده باشد اما اینکه چرا ستاری به عنوان نماینده دولت انتخاب شده ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۰۷:۵۱    
در لیست ارزی چه خبر است شرق: بحران قاچاق ارز از فروردین سال 97 که طرح چندنرخی شدن ارز کلید خورد، حالا چنان وضعیت قرمزی پیدا کرده که مجلسی ها را واداشته مصادیق قاچاق ارزی را روشن و شفاف کنند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۰۷:۳۴    
به گزارش مشرق، تقی دژاکام فعال رسانه ای در صفحه شخصی خود در توییتر به اشتباه فاحش بی بی سی در یک زیرنویس واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۰۷:۳۴    
منابع خبری بامداد سه شنبه از اصابت یک راکت به منطقه سبز و در نزدیکی سفارت آمریکا در بغداد خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۰۷:۳۴    
علی لاریجانی چه خواهد کرد؟
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۰۷:۳۴    
یک سایت عربی از علی دایی اسطوره فوتبال ایران به عنوان یکی از ستاره های فراموش نشدنی لیگ امارات سخن به میان آورد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۰۷:۳۴    
اینا- بنابر اعلام مسوول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال، تیم های لیگ برتری تمرینات خود را از سوم خردادماه آغاز خواهند کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۰۷:۳۴    
رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه گفت که از 10 روز پیش داروی ضد مالاریای هیدروکسی کلوروکین برای مقابله با ویروس کرونا استفاده می کرده این در حالی است که سازمان بهداشت جهانی هنوز موثر بودن این دارو برای ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۰۷:۳۴    
رمزگشایی از حمایت حزب مؤ تلفه از میرسلیم مؤ تلفه در سودای بازگشت به قدرت شرق: حزب موتلفه که از دهه 70 به این سو به محاق رفته بود و سهمش از سمت های انتخابی و انتصابی به حداقل رسیده بود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۰۷:۳۴    
مدیرکل اداره سلامت نوزادان وزارت بهداشت درباره نحوه مراقبت از نوزادانی که مادران شان به کووید_19 مبتلا شده اند، توضیح داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۰۷:۳۴    
بازیکن کروات استقلال می گوید که منتظر است تا مسئولان این باشگاه به او بگویند که چه زمانی راهی ایران شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۰۷:۳۴    
معاون دفتر بیماری های غیرواگیر وزارت بهداشت ضمن اشاره به دستاوردهای بسیج ملی کنترل فشارخون بالا، در عین حال گفت: مهم است بیماران قلبی و مبتلایان فشارخون بالا، در بحران کرونا ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۰۷:۳۴    
مدیر کل دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) با بیان اینکه "فعلا قرار نیست مهلت ترخیص خودروهای دپو شده در گمرک تمدید شود"، در باره وضعیت فعلی این خودروها توضیحاتی ارائه کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۰۳:۵۶    
آفتاب یزد برای چندمین بار طی روزهای اخیر به وضعیت مسکن پرداخته است. براساس یک حساب سرانگشتی در چنین شرایطی یک جوان ایرانی بر فرض کنترل تورم و عدم افزایش قیمت مسکن احتمالا زمانیکه کهنسال شده و دست به ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۰۳:۰۱    
با یک جست وجوی ساده در فضای مجازی، در کمترین زمان شماره چند مرکز سقط جنین زیرپله ای را می یابم. سقط جنین زیرپله ای البته عنوانی است که ما برایشان انتخاب می کنیم و الا آن ها خودشان را مشاوران بارداری ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۰۲:۵۰    
قرار بود احکام رتبه بندی معلمان تا قبل از هفته معلم صادر شود اما رئیس سازمان برنامه و بودجه می گوید: موضوع رتبه بندی از اختیار و توان من خارج است و وزیر آموزش و پرورش هم می گوید ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۰۲:۰۱    
ایرنا- نماینده ویژه آمریکا برای آشتی افاغنه راهی دوحه پایتخت قطر شد تا با نمایندگان طالبان برای اجرای توافق آمریکا با این گروه، گفت وگو کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۰۱:۴۱    
فرار و دستگیری شاهزاده خانم ها در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس که از رنج و محدودیت های خاندان پادشاهی رنج می برند٬ تبدیل به یک سریال ادامه دار و معض دائمی مقامات این کشورها شده است.