دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۱۵:۲۴May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 2 شهریور 1399 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 29 اسفند 1398 نامه نیوز 31 فروردین 1399 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 31 خرداد 1399 نامه نیوز 31 تیر 1399 نامه نیوز 31 مرداد 1399 نامه نیوز 30 مهر 1399 نامه نیوز 30 آبان 1399 نامه نیوز 30 آذر 1399 نامه نیوز 30 دی 1399 نامه نیوز 30 بهمن 1399 نامه نیوز 30 اسفند 1399 نامه نیوز 1 شهریور 1399 نامه نیوز 2 شهریور 1399 نامه نیوز 3 شهریور 1399 نامه نیوز 4 شهریور 1399 نامه نیوز 5 شهریور 1399 نامه نیوز 6 شهریور 1399 نامه نیوز 7 شهریور 1399 نامه نیوز 8 شهریور 1399 نامه نیوز 9 شهریور 1399 نامه نیوز 10 شهریور 1399 نامه نیوز 11 شهریور 1399 نامه نیوز 12 شهریور 1399 نامه نیوز 13 شهریور 1399 نامه نیوز 14 شهریور 1399 نامه نیوز 15 شهریور 1399 نامه نیوز 16 شهریور 1399 نامه نیوز 17 شهریور 1399 نامه نیوز 18 شهریور 1399 نامه نیوز 19 شهریور 1399 نامه نیوز 20 شهریور 1399 نامه نیوز 21 شهریور 1399 نامه نیوز 22 شهریور 1399 نامه نیوز 23 شهریور 1399 نامه نیوز 24 شهریور 1399 نامه نیوز 25 شهریور 1399 نامه نیوز 26 شهریور 1399 نامه نیوز 27 شهریور 1399 نامه نیوز 28 شهریور 1399 نامه نیوز 29 شهریور 1399 نامه نیوز 30 شهریور 1399 نامه نیوز 31 شهریور 1399 
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۷ - ۰۴:۵۰    
متخصص مغز و اعصاب در چهارمحال و بختیاری گفت: با شناخت علایم و ارجاع فوری فردی که دچار سکته مغزی شده است می توان آن را از یک عمر ناتوانی رهایی داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۷ - ۰۲:۰۰    
سرچشمه شایعات درباره کمتر شدن ویروس کرونا در فصل گرما، از رفتار ابتدایی ویروس ها برداشت و در فضای مجازی دست به دست می شد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۴ - ۱۶:۵۶    
نشریه آمریکایی نیوزویک نوشت، روابط محرمانه عربستان سعودی با رژیم اشغالگر اسرائیل از سال 2018 آغاز شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۴ - ۰۸:۰۰    
جوان آنلاین: 23 مرداد ماه گذشته بود که دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا در توئیتی اعلام کرد که دو رژیم دوست و هم پیمان امریکا در منطقه خاورمیانه یعنی امارات و رژیم صهیونیستی توافق کرده اند که روابط خود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۴ - ۰۲:۳۶    
از یکی دو روز گذشته نام فردی با عنوان کیوان. ا در توییتر به عنوان متجاوز سریالی دانشگاه تهران مطرح شده است که گویا با استفاده از روش خوراندن شراب به ده ها دختر، به آنها تجاوز کرده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۳ - ۱۳:۰۲    
تغییرات شاخص کل بورس و ارزش سبد سهام عدالت در نخستین روز شهریورماه، با افت شاخص کل بورس، ارزش سبد سهام عدالت هم افت کرد و به 16 میلیون و 600 هزار تومان رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۳ - ۱۰:۵۰    
در روز های پیش رو اتفاقات زیادی پیش بینی می شود که همگی می توانند تا حد بسیار زیادی بر روی قیمت طلا تأثیرگذار باشند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۳ - ۰۸:۵۶    
بر اساس مرکز آمار ترکیه در سه ماه نخست سال جاری میلادی، از بین اتباع خارجی ایرانیان بیشترین تعداد ملک را در این کشور خریداری کرده بودند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۳ - ۰۸:۰۵    
مردادماه بود که هیئت نظارت بر مطبوعات روزنامه جهان صنعت را به دلیل مصاحبه ای درباره کرونا با عنوان به آمار دولتی اعتماد نیست با یک کارشناس دستور به توقیف موقت آن داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۳ - ۰۸:۰۵    
آرمان ملی: 18 دی سال گذشته بود که پرواز شماره 752 هواپیمایی اوکراین از مبدأ تهران به مقصد کی یف هدف شلیک قرار گرفته و ساقط شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۲۱:۰۷    
بر اساس گزارش های سازمان بهداشت جهانی، اضافه وزن و چاقی پنجمین علت مرگ ومیر در جهان هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۲۰:۵۵    
رتبه یک تا سه سرعت اینترنت موبایل در جهان تا ماه جولای 2020، به ترتیب به امارات متحده عربی، کره جنوبی و چین تعلق دارد؛ متوسط سرعت دانلود اینترنت موبایل در ایران تا ماه جولای سال جاری میلادی، 34 ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۲۰:۴۶    
گروهی از کاربران وی چت در آمریکا به دلیل ممنوعیت این پیام رسان از دونالد ترامپ شکایت کرده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۲۰:۳۷    
دیسک های کمر شما، ضربه گیرهای لاستیک مانندی هستند که بین مهره های ستون فقراتتان قرار گرفته اند. یک دیسک مانند ضربه گیر در فعالیت های روزانه عمل می کند تا از ستون فقرات شما در برابر اثرات مکرر راه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۲۰:۱۶    
روز گذشته خبری مبنی بر کشف اسکلت 23 دختر جوان در هفت تپه منتشر شد که مدیر پایگاه میراث جهانی چغازنبیل و هفت تپه اعلام کرد این اتفاق مربوط به 50 سال پیش است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۲۰:۱۰    
یک مقام بخش تسلیحاتی روسیه از تمایل جهت مذاکرات با ترکیه برای فروش جنگنده پیشرفته سوخو-35 به این کشور خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۹:۵۲    
در ادامه تقابل ترامپ با دموکرات ها برای ممانعت از برگزاری انتخابات به شیوه پستی در آمریکا، او بار دیگر در توییتی این شیوه رای دهی را تقلب بزرگ توصیف کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۹:۳۱    
سها عرفات در همصدایی با امارات و اقدام این کشور ضد مردم فلسطین، از سران ابوظبی به دلیل اعتراضات فلسطینی ها علیه توافق ننگین عادی سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی عذرخواهی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۹:۲۵    
فارس نوشت: نیروی های هنگ مرزی در شهرستان ثلاث باباجانی 33 قبضه کلت کمری را کشف و ضبط کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۹:۲۲    
رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت آیت الله سیدجواد علم الهدی را تسلیت گفتند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۹:۰۷    
به دنبال انتشار پیام یکی از مقامات پیشین کره جنوبی در شبکه های اجتماعی مبنی بر وخامت حال کیم جونگ اون رهبر کره شمالی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۸:۴۰    
هیأت دولت سوریه برای شرکت در سومین دور نشست کمیته قانون اساسی دمشق را ترک کرد و قرار است فردا در گفت و گوها حاضر شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۸:۳۷    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از سامانه پدافند هوایی و موشکی اس400 روسیه در نمایشگاه ارتش 2020 بازدید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۷:۵۵    
وزیر دفاع در حاشیه بازدید از نمایشگاه نظامی ارتش 2020 در روسیه با تیم حافظان نظم اعزامی از یگان مرزبانی نیروی انتظامی دیدار و گفتگو کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۷:۵۲    
کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پی عادی سازی روابط امارات و رژیم صهیونیستی بیاینه ای را صادر کرد که به شرح زیر است:
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۷:۴۰    
سخنگوی عملیات مشترک عراق گفت که ائتلاف آمریکا قصد دارد در آینده نزدیک پایگاه های دیگری را تحویل دولت عراق دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۷:۴۰    
فرمانده مرزبانی ناجا از درگیری مسلحانه مرزبانان با اشرار مسلح در منطقه مرزی سراوان و هلاکت یک شرور مسلح و عنصر وابسته به گروهک های تروریستی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۷:۲۲    
فعالان شبکه های اجتماعی در کویت دیشب (شنبه شب) در سطح گسترده ای فایل های صوتی لو رفته متعلق به دستگاه اطلاعات امنیت ملی این کشور را منتشر کردند که جنجال فراوانی را در این کشور منجر شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۷:۱۶    
نیویورک تایمز در تحلیلی به انزوای آمریکا در جریان سیاست فشار علیه ایران پرداخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۶:۴۶    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین در پیامی توییتری جزئیاتی را درباره برگزاری نشست بعدی کمیسیون مشترک برجام اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۶:۲۵    
مهر نوشت: یک رسانه عرب زبان نوشت: با گذشت 10 روز از توافق عادی سازی روابط امارات و اسرائیل، همچنان اتحادیه اروپا با این توافق با سردی برخورد می کند و امارات در رایزنی با اروپاییها ناکام است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۶:۲۵    
رئیس هیات عامل ایمیدرو در پیامی، صعود تیم فوتبال آلومینیوم اراک به لیگ برتر فوتبال کشور را تبریک گفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۶:۱۶    
داریوش قنبری گفت : برای ارزیابی دقیق عملکرد مجلس یازدهم به زمان بیشتری نیاز داریم. با وجود این، آنچه مشاهده می شود در مجلس فعلی مثل مجلس دهم و حتی مجالس هفتم و هشتم تنوع چندانی وجود ندارد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۶:۱۶    
آخرین آمار از میزان تلفات انفجار بندر بیروت حاکی از آن است که 171 نفر در این حادثه کشته و حدود شش هزار نفر مجروح شده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۶:۱۶    
روسیه از ساخت دومین واکسن کروناویروس در یک آزمایشگاه سلاح های بیولوژیکی شوروی سابق خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۶:۱۲    
مقام چینی، توافق میان امارات و رژیم صهیونیستی را در راستای تلاش های آمریکا برای منزوی ساختن ایران دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۵:۴۵    
رضا نصری کارشناس ارشد مسائل بین الملل گفت: قابل پیش بینی است که دولت آمریکا در ماه اکتبر - یعنی پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری - به بهانه اجرایی کردن (Enforcement) این قطعنامه ها ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۵:۲۷    
رئیس شورای شهر تهران درباره حذف کلمه اسلامی از تابلوی میدان جمهوری اسلامی گفت: دقیقا مشخص نیست این تابلو چه زمانی نصب شده و قیافه تابلو مشکوک است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۴:۴۵    
مرزبانان ایران با تعدادی از عناصر وابسته به گروهکهای تروریستی در جنوب کشور درگیر شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۴:۲۷    
مقام معظم رهبری با توجه شیوع کرونا و مشکلات اقتصادی که برای بیمارستان ها و مراکز درمانی، معیشت مردم و اقتصاد کشور به وجود آورد، اجازه برداشت یک میلیارد یورویی دولت از صندوق توسعه ملی را صادر کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۴:۱۵    
رئیس کل بانک مرکزی از ایفای تعهد این بانک در تامین سکه هایی که در سال 97 پیش ثبت نام شده اند خبر داد و گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۴:۰۶    
حضرت آیت الله خامنه ای در توصیه ای خطاب به اعضای دولت فرمودند: با مردم مستقیم حرف بزنید تا آنجایی که ممکن است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۴:۰۰    
جدال بین تاجگردون و زاکانی هنوز پایان نیافته و اخیرا نماینده سابق مجلس از فامیل بازی زاکانی در مرکز پژوهش ها خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۳:۵۱    
رئیس جمهور در جلسه هیأت دولت که به صورت ویدئو کنفرانس در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی تشکیل شد، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر تاکید کرد که دولت تدبیر و امید همواره رهنمودهای مقام معظم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۳:۵۱    
در ارتباط تصویری امروز هیأت دولت با رهبر انقلاب، حدیث فَاسْتَعِینُوا بِالصَّبْرِ وَ الصِّدْقِ، فَإِنَّمَا یَنْزِلُ النَّصْرُ بَعْدَ الصَّبْرِ در محل سخنرانی رهبر معظّم انقلاب نصب شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۳:۴۵    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در واکنش به تلاش آمریکا برای فعال کردن مکانیسم ماشه، گفت: معقول ترین واکنش، خروج ایران از برجام و حتی خروج از ان پی تی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۳:۴۲    
اگر شما هم به دنبال مناطقی بکر با طبیعتی فوق العاده برای تعطیلات اخر هفته خود هستید به شما پیشنهاد می کنیم تا آخر این مقاله همراه ما باشید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۲:۴۲    
اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران محسن هاشمی را به عنوان رییس چهارمین سال این شورا ابقا کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۲:۳۲    
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری نتیجه بازخوانی اطلاعات جعبه سیاه (FDR و CVR) هواپیمای شرکت هواپیمایی اوکراین اینترنشنال را اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۲:۱۷    
در نخستین روز از هفته دولت، جلسه هیات دولت از طریق ارتباط تصویری با حضرت آیت الله خامنه ای در حال برگزاری است. پس از ارائه گزارش رئیس جمهور، رهبر انقلاب در این برنامه سخنرانی خواهند کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۱:۵۶    
خاطرات آیت الله هاشمی: آقای [رضا] امراللهی، [رییس سازمان انرژی اتمی] آمد. از اینکه آقای خاتمی نمی خواهد او را حکم بدهد، ناراحت است و احساس می کند رهبری مخالفت کرده اند؛ از من خواست که کمک کنم.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۱:۳۲    
شاخص کل بورس تهران با ریزش عمده شاخص های بورس امروز کلا به رنگ قرمز درآمد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۱:۲۰    
با هدف جلوگیری از افت شاخص، عرضه سهام عدالت در بورس متوقف شد و بانک ها موظف به خرید این سهام شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۰:۲۶    
معاون حقوقی رئیس جمهوری گفت: بیش از 30 مورد تنبه یا تذکر قانون اساسی از طرف رئیس جمهوری انجام شد که بیشتر آن مربوط به حقوق مردم بود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۰:۱۱    
امارات ضمن ابراز ندامت و پشیمانی از تیراندازی به صیادان ایرانی اعلام کرده آمادگی لازم برای جبران ضرر و زیان ناشی از انجام این کار اشتباه را دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۰۹:۵۶    
دانه درشت های فعالان سیاسی کشورمان، هنگامی که در سال 1394 پیمان برجام امضا شد در انجام مصاحبه، نوشتن نامه به رهبری و تبریک گفتن به دولت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۰۹:۴۷    
یک کارشناس بازار بورس گفت که پیش بینی می شود تعدادی از تازه واردان بورس از این بازار خارج شوند و دولت نیز به فکر تدبیری بیفتد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۰۸:۳۵    
تنها 6 روز به پایان مهلت دادگاه فدرال در واشنگتن به ولیعهد سعودی و اعضای تیم ترور موسوم به جوخه ببرها باقی مانده است تا آن ها به اتهام مطرح شده از سوی " سعد الجبری" مسئول سابق سازمان اطلاعات سعودی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۰۸:۱۷    
مهمانپرست گفت: که آمریکایی ها می دانستند در این رابطه مشکلات زیادی دارند و کشور های دیگر با آنان همراهی نمی کنند، اما یکی از موضوعاتی که باعث می شود بر فشار های خود بر ایران تاکید کنند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۰۸:۱۱    
این عضو فراکسیون اکثریت مجلس تأکید کرد: چه خوشبینانه موضوع نگاه کنیم و چه بدبینانه، ایران تصمیم خودش را گرفته است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۰۷:۵۶    
سخنگوی ائتلاف سعودی دو عملیات پهپادی و یک عملیات موشکی نیروهای ارتش و کمیته های مردمی در جنوب عربستان سعودی را تایید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۰۷:۵۶    
فارس/ سفارت جمهوری اسلامی ایران در ونزوئلا از نهایی شدن توافقنامه های تجاری با این کشور واقع در آمریکای لاتین خبر داد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۰۷:۵۶    
یک روزنامه چاپ فلسطین اشغالی مدعی شد شورای فدرال سوئیس در حال بررسی گزارشی درباره فعالیت های حزب الله در این کشور است که می تواند منجر به ممنوعیت کامل آن و مسدود شدن حساب های بانکی شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۰۷:۵۰    
شرق: آمریکا بعد از شکست در شورای امنیت در تمدید تحریم تسلیحاتی ایران به دنبال استفاده از مکانیسم ماشه است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۰۷:۴۷    
رافائل گروسی مدیر کل آژانس در پیامی توییتری و در حالی که تصویری از پرچم جمهوری اسلامی ایران را نیز در صفحه خود کار کرده بود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۰۷:۳۵    
آرمان ملی: مشهور شد به بیانیه 77. ده ماه پیش از این در روزهای پرحادثه آبان 98 ... 77 نفر از اصلاح طلبان طی بیانیه ای نسبت به وقایع آن موقع از خود واکنش نشان دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۰۳:۰۲    
رعایت نکات بهداشتی و تلاش برای برخورداری از سلامت کامل در تمامی سنین اهمیت دارد و تغییرِ سبک زندگی و ترک عادات مضر در هیچ سنی دیر نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۰۱:۰۲    
درحالی که دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی کشوری از برقراری دوباره پروازهای ایران و عراق از دوم شهریورماه خبر داده است اما مدیرعامل شرکت کارگزاران زیارتی می گوید ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۰۰:۴۷    
منابع سوری از ورود پنجاه خودروی نظامیان تروریست آمریکایی به پایگاه های غیرقانونی شان در حومه الحسکه سوریه خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۰۰:۳۵    
برجام همین الان هم مرده است و سیاه بازی اروپا و آمریکا در ایران خریداری ندارد.