شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۰:۴۷Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 20 فروردین 1400 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 29 اسفند 1398 نامه نیوز 30 اسفند 1399 نامه نیوز 29 اسفند 1400 نامه نیوز 1 فروردین 1400 نامه نیوز 2 فروردین 1400 نامه نیوز 3 فروردین 1400 نامه نیوز 4 فروردین 1400 نامه نیوز 5 فروردین 1400 نامه نیوز 6 فروردین 1400 نامه نیوز 7 فروردین 1400 نامه نیوز 8 فروردین 1400 نامه نیوز 9 فروردین 1400 نامه نیوز 10 فروردین 1400 نامه نیوز 11 فروردین 1400 نامه نیوز 12 فروردین 1400 نامه نیوز 13 فروردین 1400 نامه نیوز 14 فروردین 1400 نامه نیوز 15 فروردین 1400 نامه نیوز 16 فروردین 1400 نامه نیوز 17 فروردین 1400 نامه نیوز 18 فروردین 1400 نامه نیوز 19 فروردین 1400 نامه نیوز 20 فروردین 1400 نامه نیوز 21 فروردین 1400 نامه نیوز 22 فروردین 1400 نامه نیوز 23 فروردین 1400 نامه نیوز 24 فروردین 1400 نامه نیوز 25 فروردین 1400 نامه نیوز 26 فروردین 1400 نامه نیوز 27 فروردین 1400 نامه نیوز 28 فروردین 1400 نامه نیوز 29 فروردین 1400 نامه نیوز 30 فروردین 1400 
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۰:۲۵    
مسعود عتیقی مدیر انجمن نجوم آماتوری ایران، درباره تفاوت بین سیارک ها و دنباله دارها بیان کرد: سیارک ها و دنباله دارها به طور کلی از مواد مختلفی تشکیل شده اند اما هر دو به دور خورشید می چرخند و بیشتر ...
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۲۱:۰۵    
پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبر انقلاب اسلامی حکم حضرت آیت الله خامنه ای درباره شرایط روزه ماه رمضان در زمان شیوع بیماری کرونا را اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۲۰:۴۵    
نمناک/ در اغلب مواقع متاهل ها در برخورد با افراد مجرد احساس دانایی و برتری می کنند و یا ناخواسته جملاتی را بر زبان می آورند که دوستان مجرد خود را ناراحت می کند ...
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۷:۲۰    
یک نماینده پارلمان رژیم صهیونیستی پس از شرکت در یک تظاهرات اعتراضی از سوی پلیس کتک خورد.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۰۹:۴۵    
شاهزاده فیلیپ دوک ادینبورگ که صبح امروز فوت کرد در دوران حیاتش چند بار به تهران سفر کرده است.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۰۹:۲۰    
در یک گفتگوی کلاب هاوسی به این نکته اشاره شد که در شرایطی که رییسی در انتخابات حاضر نشود در میان اصولگرایان این رضایی است که می تواند اجماع بوجود بیاورد.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۲۱:۰۵    
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی یزد گفت: بیشترین سرعت وزش باد که عصر امروز در مناطق مختلف استان آغاز شد و همچنان ادامه دارد با 45 کیلومتر بر ساعت در گاریزات تفت به ثبت رسید.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۲۰:۵۰    
شیراز-ایرنا-مدیر بیمارستان حضرت زینب (س) شیراز گفت: یک بانوی لامردی در نخستین زایمان خود در این بیمارستان پنج قلو به دنیا آورد.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۲۰:۳۵    
پلیس پاکستان اعلام کرد: یک گور دسته جمعی با 16 جسد که به نظر می رسد متعلق به معدنچیان ربوده شده توسط تروریست ها است، در ایالت "خیبرپختونخوا" واقع در شمال غرب این کشور کشف شد.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۲۰:۲۰    
رقابت های کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا امروز (جمعه 20 فروردین) در شهر آلماتی قزاقستان پیگیری شد و 2 نماینده ایران به مدال طلا نائل شدند.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۲۰:۰۵    
ژنرال یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن عصر جمعه تأیید کرد که فرودگاه "أبها" در جنوب عربستان هدف حمله یک فروند پهپاد ارتش و کمیته های مردمی یمن قرار گرفته است.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۹:۵۰    
مدیر کل حوزه ریاست همراه اول صدور هر گونه دستور فضایی برای فیلتر کلاب هاوس را رد کرد.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۹:۵۰    
معاون شرکت دولتی راه آهن روسیه اعلام کرد که انتقال کالا از کشورهای حوزه خلیج فارس از راه گذر شمال جنوب دو برابر سریعتر از کانال سوئز است.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۹:۴۵    
نامزد داوطلبی انتخابات ریاست جمهوری برخی خبرسازی ها درباره اختلاف نظر و بگومگو با دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران درباره انتخابات ریاست جمهوری را رد کرد.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۹:۰۵    
واشنگتن پست در گزارشی روز چهارشنبه نوشت: چین با بهره گرفتن از تکنولوژی پیشرفته آمریکا در علم تراشه های کامپیوتری؛ هواپیمای مافوق صوت می سازد.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۸:۵۵    
روابط دوستانه جمهوری اسلامی ایران و کره جنوبی، یکی از صدها عرصه ای بود که در چهارسال گذشته گرفتار طوفان زیاده خواهی های رییس جمهوری پیشین آمریکا شد و اکنون با بروز نشانه های تغییر در فضای بین المللی ...
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۸:۳۰    
دستور بررسی مجدد محاسبات احکام جدید مستمری بگیران سایر سطوح (غیر حداقلی بگیران) توسط مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی صادر شد.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۸:۳۰    
رستم قاسمی با ارایه توضیحاتی درباره ماجرای ترور خود در جریان سفر به عراق گفت:چون اطلاعات از قبل معلوم شده و مسیرها مشخص بود، توانستیم از این حادثه جان سالم به در ببریم.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۸:۲۰    
عضو اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: مشارکت بخش خصوصی در تصمیم گیری ها و صدور بخشنامه های لازم می تواند موانع را کمتر و تولید را بهبود بخشد.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۷:۵۰    
منابع خبری از وقوع آتش سوزی در یکی از مخازن نیروگاه تولید برق جده در عربستان خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری فرانسه امروز به نقل از وزارت امور خارجه ترکیه خبر داد که آمریکا دو فروند کشتی نظامی خود را از طریق تنگه بسفر روانه دریای سیاه خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۷:۲۰    
سنای برزیل به بررسی نحوه رسیدگی رئیس جمهوری این کشور به پاندمی کرونا می پردازد.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۷:۲۰    
نون خ 2 با کسب 47/31 درصد آرای مرحله فینال، عنوان محبوب ترین سریال را در بین سریال های سال 99 کسب کرد.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۶:۵۵    
وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی توییتری مسیری که ایران برای پایبندی کامل به برجام مطرح کرده را بیان و آن را منطقی ترین مسیر احیای توافق هسته ای دانست.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۶:۳۰    
سخنگوی دفتر حقوق بشر سازمان ملل اعلام کرد، امارات سند و مدرکی دال بر زنده بودن دختر حاکم دبی ارائه نکرده است.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۶:۲۰    
رئیس جلسه کمیسیون مشترک برجام پس از جلسه امروز کمیسیون در وین، در بیانیه ای به محور های مذاکرات شرکای برجام پرداخت.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۶:۲۰    
همسر ملکه انگلیس در سن 99 سالگی درگذشت.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۵:۵۰    
نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد گفت: اینکه برخی می گویند عامل انتقال ویروس کرونا و بیماری در حرم مطهر ائمه اطهار (ع) کارآیی ندارد، نادرست و نتیجه افکار مشتی خرافه پرور است.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۵:۴۵    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز (جمعه) گفت، آمریکا درباره بازداشت ناوالنی داستان پردازی می کند در حالیکه خودش حقوق زندانیان را نقض می کند.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۵:۳۵    
ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه ضمن هشدار به اوکراین در مورد عضویت در ناتو تصریح کرد که پیوستن اوکراین به پیمان آتلانتیک شمالی پیامد های جبران ناپذیری برای این کشور به همراه خواهد داشت.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۵:۲۵    
نماینده روسیه در برجام در پیامی توییتری بااشاره به نتیجه جلسه امروز کمیسیون مشترک برجام، خبر از برگزاری دور بعدی مذاکرات کمیسیون مشترک در هفته آینده داد.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۵:۲۵    
وزیر بهداشت در نامه ای به معاونان درمان، بهداشت و غذا و دارو وزارت بهداشت و روسای دانشگاه أهای علوم پزشکی سراسر کشور ضمن اشاره به اینکه آنچه همکارانم در روز های اخیر می بینند ناشی از بی توجهی های قبل ...
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۴:۵۵    
دومین جلسه حضوری هجدهمین نشست کمیسیون مشترک برجام که از روز سه شنبه در وین از سر گرفته شده بود، در روز جمعه برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۴:۳۵    
بدون شک تا زمانی که بن بست کاذب و مجازی ترسیم شده از سوی آمریکا و ترویکای اروپایی به قوت خود باقی بماند، خبری از توافق بر سر احیای برجام در وین در کار نخواهد بود.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۴:۳۰    
نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر ضمن اشاره به اینکه طی یک هفته اخیر تحت تاثیر مذاکرات و بحث های سیاسی، از اواسط هفته قیمت جهانی طلا و نرخ ارز در داخل افزایش یافت افزود ...
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۴:۲۰    
سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه سرعت موارد بستری بیماران در موج جدید بیماری حدود 3.7 برابر مدت مشابه در موج های دوم و سوم بیماری است ...
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۴:۰۵    
وزیر خارجه سابق آمریکا به عنوان همکار به شبکه خبری فاکس نیوز پیوسته است.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۴:۰۰    
پس از پایان نام نویسی از داوطلبان انتخابات دومین میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری در چهار استان کشور، ثبت نام 86 نفر برای تعیین سرنوشت 6 کرسی خالی این مجلس نهایی شد.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۳:۳۵    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره جزییات بازدید میدانی نمایندگان مجلس از سایت های هسته ای گفت ...
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۳:۱۵    
نمایندگان کشور های 1+4 برای دومین بار، امروز جمعه در وین به طور رسمی دور یک میز حاضر شدند تا نتایج کار دو گروه کارشناسی در بخش تحریم ها و فعالیت های هسته ای را بررسی و درباره ادامه کار تصمیم گیری ...
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۳:۰۵    
یادگار امام با تأکید بر اینکه راه حل مشکلات این است که به مردم برگردیم، گفت: هیچ چیزی برای کشور واجب تر از یک انتخابات پر شور و شامل نیست که شرط اولش این است که بساط تنگ نظری حذف برداشته شود.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۳:۰۵    
نماینده دائم ایران در آژانس که در مذاکرات کمیسیون مشترک برجام در وین حضور دارد، تاکید کرد اگر آمریکا قصد بازگشت به برجام را دارد، باید همه تحریم ها را بصورت عملی لغو کند.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۲:۵۵    
یلنا پانینا عضو کمیسیون امور بین المللی دومای روسیه اعلام کرد: اعزام ناوهای آمریکایی به دریای سیاه در حمایت از اوکراین، اوضاع منطقه دونباس را متشنج می کند.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۲:۴۵    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین جزئیاتی را درباره برگزاری جلسه امروز کمیسیون مشترک برجام اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۲:۴۰    
وزیر انرژی آمریکا گفت که این کشور باید زرادخانه اتمی خود را مدرن کند.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۲:۳۰    
منابع لیبیایی از کشف گور جمعی جدید در شهر توهونه لیبی خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۲:۱۵    
ماریانا بلینکایا تحلیگر روزنامه روسی کامرسانت در مقاله ای به بررسی بروز حادثه برای کشتی ایرانی ساویز پرداخت و از احتمال دخالت رژیم صهیونیستی و دولت ریاض در این اقدام شرورانه خبر داد.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۲:۱۰    
در گزارش جدید جامعه مطالعات حقوق بشر چین ذکر شده که بحران های انسانی ایجاد شده بر اثر مداخلات نظامی آمریکا در کشورهای دیگر از ذهنیت سلطه گرایانه این کشور با انگیزه منافع خود، ناشی می شود.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۱:۳۰    
یک کارشناس در وزارت بازرگانی چین اعلام کرد، آمریکا تحریم هایی را علیه کمپانی های فناورمحور چین وضع می کند اما این تحریم ها باعث اختلال در گام های توسعه فناوری در کشور نمی شود.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۱:۳۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اعلام کرد: در پی تکمیل تحقیقات در مورد تخلف کشتی کره ای و بنا به درخواست مالک و دولت کره برای آزادی کشتی، دستور آزادی کشتی از سوی دادستان محترم صادر شد.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۱:۱۰    
فرستاده رئیس جمهور روسیه در دیدار با بشار اسد در سوریه با وی درباره همکاری دوجانبه و تلاش برای کاهش پیامدهای تحریم اقتصادی بحث و گفتگو کرد.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۰:۴۰    
وزیر خارجه آمریکا برای توجیه اظهارات اخیر رئیس جمهور این کشور علیه همتای روس وی که به تنش در روابط دو کشور منجر شد، دوگانگی سیاست واشنگتن در قبال مسکو را رویکرد عمل گرا توصیف کرد.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۰:۳۵    
هند پس از جنگ لفظی با عربستان بر سر سیاست های نفتی، خرید نفت از این کشور را پایین آورده و قصد افزایش واردات نفت از ایران را دارد.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۰:۲۵    
ائتلاف متجاوز سعودی که به ناکارآمدی تسلیحات سنگین در جنگ مأرب یمن پی برده، این سلاح ها را از این منطقه خارج کرد تا جنگ شهری را آغاز کند.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۰:۲۰    
علی رغم هشدار وزارت بهداشتی ها مبنی بر لزوم ایجاد محدودیت در مسافرت ها در ایام نوروز و رعایت دو چندان پروتکل های بهداشتی، اما با عادی انگاری شرایط کرونا در کشور ...
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۰:۰۰    
شکایت ایران از AFC به دادگاه عالی ورزش در رویترز بازتاب داشت و اکنون دادگاه عالی ورزش باید خیلی سریع به این موضوع بپردازد.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۰۹:۴۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در کنفرانسی خبری با سازنده تلقی کردن مذاکرات وین درباره احیای توافق هسته ای، گفت که آمریکا نمی گذارد انتظارات درباره این مذاکرات از موقعیت فعلی اش پیشی بگیرد.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۰۹:۳۵    
رسانه های کره جنوبی اعلام کردند که کشتی توقیف شده این کشور در خلیج فارس، صبح امروز ایران را ترک کرده است.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۰۹:۲۵    
رسانه های آمریکایی از کشته شدن یک نفر و زخمی شدن پنج نفر دیگر بر اثر وقوع تیراندازی در ایالت تگزاس خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۰۹:۲۰    
ابوالقاسم رئوفیان گفت: پایداری ها نشان داده اند که جز در دایره تنگ و محدود خود دنبال یار نمی گردند لذا هیچگاه قادر به تشکیل کابینه ای کاربلد و شایسته خدمت به مردم نخواهند بود طبیعی است.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۰۹:۲۰    
سخنگوی نیروهای مسلح یمن از حمله پهپادی ارتش و کمیته های مردمی این کشور به فرودگاه نظامی "جیزان؟" در جنوب عربستان خبر داد.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۰۹:۱۵    
وزارت امور خارجه ترکیه پس از اظهارات ماریو دراگی، نخست وزیر ایتالیا در مورد رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه سفیر ایتالیا را در آنکارا احضار کرد.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۰۹:۱۰    
رئیس جمهوری آمریکا، خشونت با اسلحه را موجب شرمساری بین المللی آمریکا دانست و گفت این تنها یک بحران اسلحه نیست بلکه یک بحران بهداشت عمومی است.