چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۰۴:۳۷Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای نمناک 1 شهریور 1394 - namnak.com

نمناک   ۱۳۹۴/۰۶/۰۷ - ۱۰:۰۲    
تلاش سخت هم گاهی نتیجه نمی دهد و بازهم به تمام کارهایتان نمی رسید. میدانید چرا؟ چون باید بدانید که چگونه بدون تلاش سخت کارها را انجام دهیم و این چگونگی در چند اصل ساده خلاصه می شود.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۵:۱۲    
تعدادی پسر جوان در یکی از پارکهای شهر بعد از مصرف مشروبات الکلی، با گروهی دیگر درگیر شدند که با شکستن شیشه قلیان ، پسر 17 ساله با ضربه شیشه نوشابه جوانی را به قتل رساند.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۳:۱۶    
قدیما می گفتن اگه در طول روز مهمان به خانه نیاید ، آن روز بی برکت می شد، اما حالا چی؟ زمانیکه حوصله نداشته و آخر هفته های کسل کننده ای داریم مهمانی بریم و یا مهمانی بدیم؟
نمناک   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۵:۱۲    
زن جوان در پی لجبازی شوهرش برای نرفتن به عروسی به اتاقش رفت. پس از آن جسد حلق آویز شده مادر جوان داخل کمد دیواری پیدا شد.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۵:۱۲    
تا به حال باخودتان فکر کرده اید که عادات رفتاری و غذایی افراد موفق چیست. جمله ی "موفقیت اتفاقی پیش نمی آید" این را ثابت می کند که این افراد برای موفقیت رازها و روش هایی دارند که از اول صبح آغاز می ...
نمناک   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۴:۲۲    
این روزها شاهد بالا رفتن آمار جراحی بینی هستیم و متأسفانه آمار جراحی پروتز چانه نیز افزایش داشته است. ولی آیا جراحی چانه نیاز است؟ چه زمانی باید چانه را جراحی کرد؟
نمناک   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۳:۱۶    
تصاویری از نقاشی های خنده دار و جالب روی تخم مرغ ها را مشاهده می کنید که این تخم مرغ ها طوری نقاشی شده اند که گویی حرفی برای گفتن دارند.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۳:۱۶    
فال درخت متولد هر ماه یکی دیگر از جذابترین فال ها برای شما عزیزان است که در ادامۀ این مطلب می توانید درخت ماه تولد خود را براساس روز آن پیدا کرده و خصوصیات اخلاقی خود را بشناسید.