چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۱۵:۳۲Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای نمناک 2 شهریور 1394 - namnak.com

نمناک   ۱۳۹۴/۰۶/۰۳ - ۱۳:۳۵    
پریناز ایزدیار بازیگر سریال های زمانه و شهرزاد در گفتگویی خواندنی از زندگی شخصی و عشقش به بازیگری گفت.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۶/۰۳ - ۱۱:۲۶    
کریستن گریست 26 ساله و شای هور 25 ساله دو زن عضو ارتش آمریکا هستند که با به اتمام رساندن یک سری از دوره های خاص آموزش نظامی، لقب خشن ترین “سربازان زن” دنیا را به خود اختصاص دادند.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۶/۰۳ - ۰۰:۲۷    
فرماندار ازنا از درگیری طایفه ای امروز عصر در این شهرستان با 11 زخمی خبر داد.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۶/۰۳ - ۰۰:۲۷    
محسن قهرمانی در نامه ای که به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ارسال کرده، محمد دادکان را تکذیب کرده اما اعمال فشار از روی ناظر بازی یا نماینده فدراسیون را تأیید می کند.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۱:۵۰    
به تازگی تصاویری جالب و کمتر دیده شده از رهبر معظم انقلاب در دوران بعد از انقلاب و هشت سال دفاع مقدس در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر شده است که در ادامه میبینید.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۲:۵۱    
“گونه گذاری” با تزریق چربی ، پروتز و تزریق ژل و یا جراحی استخوان گونه ، کدام بهتر است؟افرادی که گونه هایی لاغر دارند اگر قصد جراحی زیبایی گونه را دارند باید قبل از هر چیز نکاتی را بدانند.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۲:۵۱    
جدیدترین عکسهای بازیگران مشهور ایرانی در شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک، توئیتر، اینستاگرام و ... را در سری صد و یازدهم از مجموعه بازیگران مشهور ایرانی در شبکه های اجتماعی نمناک ببینید.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۱:۵۰    
“آنجلینا جولی و برد پیت”، زوج بازیگر هالیوود خانواده ای پرجمعیت دارند. آنها از مراسم ازدواج و تولد فرزندانشان عکس هایی دارند که در کنار عکس های سه فرزند خوانده شان چیده شده است.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۲:۵۱    
تصاویر روز و عکس های رویداد های دنیا و تصاویر روز و عکس های دیدنی از سرتاسر جهان در روز 2 شهریور 1394 را در سایت نمناک ببینید.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۱:۵۰    
“مرضیه افخم” سخنگوی وزارت خارجه ایران به دلیل التهاب چشم به بیمارستان فارابی تهران مراجعه کرده بود که توسط دکتر هاشمی وزیر بهداشت مورد معاینه قرار گرفت.
نمناک   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۲:۵۱    
مدیتیشن به معنای متمرکز کردن ذهن دربدن است که در آن شخص به آرامی توجه را به درون خود می برد تا به آرامش جسمی و ذهنی دست پیدا کند ...