دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۰۷:۲۸Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای نصر نیوز 22 اسفند 1395 - nasrnews.ir

نصر نیوز 29 اسفند 1393 نصر نیوز 29 اسفند 1394 نصر نیوز 31 فروردین 1395 نصر نیوز 31 اردیبهشت 1395 نصر نیوز 31 خرداد 1395 نصر نیوز 31 تیر 1395 نصر نیوز 31 مرداد 1395 نصر نیوز 31 شهریور 1395 نصر نیوز 30 مهر 1395 نصر نیوز 30 آبان 1395 نصر نیوز 30 آذر 1395 نصر نیوز 30 دی 1395 نصر نیوز 30 بهمن 1395 نصر نیوز 1 اسفند 1395 نصر نیوز 2 اسفند 1395 نصر نیوز 3 اسفند 1395 نصر نیوز 4 اسفند 1395 نصر نیوز 5 اسفند 1395 نصر نیوز 6 اسفند 1395 نصر نیوز 7 اسفند 1395 نصر نیوز 8 اسفند 1395 نصر نیوز 9 اسفند 1395 نصر نیوز 10 اسفند 1395 نصر نیوز 11 اسفند 1395 نصر نیوز 12 اسفند 1395 نصر نیوز 13 اسفند 1395 نصر نیوز 14 اسفند 1395 نصر نیوز 15 اسفند 1395 نصر نیوز 16 اسفند 1395 نصر نیوز 17 اسفند 1395 نصر نیوز 18 اسفند 1395 نصر نیوز 19 اسفند 1395 نصر نیوز 20 اسفند 1395 نصر نیوز 21 اسفند 1395 نصر نیوز 22 اسفند 1395 نصر نیوز 23 اسفند 1395 نصر نیوز 24 اسفند 1395 نصر نیوز 25 اسفند 1395 نصر نیوز 26 اسفند 1395 نصر نیوز 27 اسفند 1395 نصر نیوز 28 اسفند 1395 نصر نیوز 29 اسفند 1395 نصر نیوز 30 اسفند 1395 
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۷:۵۸    
نصر: فرماندار تبریز گفت:نیمی از مطالبات همه کارگران شرکت بلبرینگ و کمپرسور سازی تبریز پرداخت شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۶:۱۷    
نصر: فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: امروز با توسعه گفتمان انقلاب اسلامی، ما نه در خانه خود بلکه در هزاران کیلومتر خارج از مرز می جنگیم.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۱۷    
نصر: ایران در بین 184 کشور حاضر در بورس بین المللی گردشگری آلمان، جزء 10 غرفه برتر انتخاب شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۹:۳۲    
نصر: رئیس شورای عالی انتخاباتی سیاست گذاری اصلاح طلبان از حمایت این شورا از کاندیداتوری حسن روحانی خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۹:۰۷    
نصر: معاون مشمولان و امور معافیت های سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: مشمولانی که شرایط تردد به داخل کشور را تا پایان سال جاری داشته اند ...
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۸:۴۲    
نصر: با استعفای محمد ابراهیم رمضانی معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری تبریز در حالی استعفاهای انتخاباتی شهرداری تبریز کلید خورد که به نظر می رسد وی قصد کاندیداتوری در انتخابات شورای اسلامی شهر تبریز ...
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۸:۲۲    
نصر: نماینده مردم کرمان در مجلس با اشاره به سود سهام عدالت، گفت:سود سهام عدالت در هر ماه 3000 تومان معادل خرید 2 نان سنگک است.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۷:۵۲    
نصر: نامزد حزب محافظه کار فرانسه در انتخابات ریاست جمهوری از اقدام اولاند در صدور مجوز برپایی تظاهرات سیاسی ترک تبارها به شدت انتقاد کرده است.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۷:۱۲    
نصر: مدیرکل اطلاعات آذربایجان شرقی گفت: توسعه، تنها به معنی رشد، عمران و آبادانی نیست، بلکه در مفهوم ابعاد سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مورد توجه است.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۹:۵۲    
نصر: آژانس خبری تحلیلی نصر موفق شد عنوان " منتخب حوزه رسانه آذربایجان شرقی در سال 1395" را به خود اختصاص دهد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۹:۳۷    
نصر: کرایه تاکسی های درون شهری تبریز با افزایش 15 درصد به شرط رند شدن قیمت در جلسه شورای اسلامی شهر تبریز تصویب و از 15 فروردین اجرایی خواهد شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۹:۰۷    
نصر: جواد خیابانی مجری برنامه های ورزشی صدا و سیما در همایشی که روز گذشته در سالن اجتماعات اداره کل استاندارد آذربایجان شرقی برگزار شد اظهارات متفاوتی رابیان داشت که بوی تبلیغات و کاندیداتوری می داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۹:۰۷    
نصر: نخستین نمایشگاه چاپ دستی روی پارچه توسط کودکان با استفاده از تصاویر کتاب های کانون پرورش فکری در تبریز برگزارشد. محمد حسین عبدالله زاده؛سرویس عکس نصر
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۸:۴۷    
نصر: معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان شرقی گفت: باید انتخابات با کمترین مشکلات و سوگیری و به دور از فضای دو قطبی برگزار شود چرا که افرادی متاسفانه در صددند تا جامعه را به سمت دو قطبی کردن سوق ...
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۸:۳۲    
نصر: معاون بهره برداری مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی گفت: راه آهن آذربایجان به دلیل هم مرزی با ترکیه، دروازه ورود ایران به اروپا و برعکس است.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۸:۲۲    
نصر: تکفیری های داعش با ایجاد ایست و بازرسی در منطقه العریش مصر خودروهای رهگذران را بازرسی می کنند و ازرانندگان وسرنشینان خودروها می خواهند که کارت شناسایی خود را ارائه دهند.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۷:۴۲    
نصر: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، با بیان اینکه بلبرینگ سازی تبریز 250 نفر کارگر داشته و در حال حاضر کارخانه فعال شده و مشکلی ندارد ...
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۷:۲۷    
نصر: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی از فعالیت 22 پایگاه امداد رسانی در تبریز خبر داد و گفت: کمبود پایگاه اورژانس مشکل اصلی امداد رسانی در تبریز است.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۷:۲۲    
نصر: استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه توسعه کتاب و کتاب خوانی، نقطه آغاز توسعه استان است، گفت: باید زمینه توسعه کتابخانه ها و فضای مطالعه را در سطح استان فراهم کنیم.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۶:۵۷    
نصر: فرماندار تبریز گفت: کارخانه بلبرینگ سازی تبریز با توجه به وضعیت پیش آمده در خصوص مدیریت این واحد تصمیم بر خلع ید گرفته می شود و باید اداره شرکت را به ستاد حمایت از صنعت بسپاریم
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۶:۳۱    
نصر: قهرمان اصفهانی پرورش اندام ایران با ضربات چاقو کشته شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۶:۲۶    
نصر: به ایام نوروز که نزدیک می شویم، همه در ذوق و شوق خرید عید غرق می شوند و در این میان کودکانی چشم انتظار دستان محبت آمیزی هستند تا آنها را با هدیه های خالصانه خود در شادی شب عید سهیم کنند.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۶:۲۱    
نصر: تلاش برای تحقق عادلانه درآمدهای مالیاتی کشور،زمینه ساز توسعه اقتصادی و رهایی از اقتصاد تک محصولی میتنی بر نفت است.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۶:۱۱    
نصر: فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از کشف سه میلیون عدد مواد محترقه ، 140 کیلوگرم موادی که برای تولید مواد منفجره استفاده می شود و کشف چند کارگاه تولیدی این مواد خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۶:۰۱    
نصر: خشونت و نزاع در حالی به عنوان نخستین آسیب اجتماعی در کشور مطرح است که متاسفانه بر اساس آمار آذربایجان شرقی نیز در این آسیب اجتماعی وضعیت وخیمی دارد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۵:۵۱    
نصر: مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با بیان اینکه چهار هزار و 358 طرح اشتغال با اعتباری بیش از 541 میلیارد ریال در 11 ماهه امسال اجرا شده است،افزود: از این تعداد 968 طرح از محل اعتبارات امدادی ...
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۵:۴۱    
نصر: آرتی کولیت های جدید خریداری شده به ایستگاه خدمت رسیدند.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۵:۴۱    
نصر: نشست مطبوعاتی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی در روزهای پایانی سال برگزار شد. محمد حسین عبدالله زاده؛سرویس عکس نصر
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۵:۲۱    
نصر: مسوول بسیج رسانه آذربایجان شرقی از برگزاری کارگاه یک روزه آموزش خبرنگاری حرفه ای به همت سازمان بسیج رسانه با حضور اصحاب رسانه و اعضای بسیج رسانه استان خبرداد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۵:۱۱    
نصر: معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه هنر اسلامی تبریز از بدرقه و اعزام اردوی راهیان نور خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۴:۱۱    
نصر: کودتا، دستگیری، انفجار ، بدرفتاری و دزدی. هر کدام از این ها به تنهایی دلیلی است تا شما را از سفر به منطقه ای با این مشخصات منع کند اما تورهای ترکیه همچنان پر رونق است و همچنان ایرانی ها چمدان ...
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۳:۵۱    
نصر: در ادامه تنش میان هلند و ترکیه، نیروهای پلیس ترکیه ساختمان کنسولگری و سفارت هلند در استانبول و آنکارا را محاصره کرده و به هیچ کس اجازه ورود و خروج نمی دهند.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۳:۵۱    
نصر: معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: شرکت مادر صنعت برق برای تصمیم گیری اختیارات بیشتری به مدیران استانی بدهد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۳:۴۱    
نصر: با حضور مدیر عامل شرکت توانیر، حبیب اله نهال پروری به عنوان سرپرست شرکت توزیع نیروی برق تبریز منصوب شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۳:۳۱    
نصر: رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا گفت: بیش از 500هزار نفر به منظور حضور در انتخابات شورای شهر و روستا در سراسر کشور ثبت نام می کنند.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۳:۲۱    
نصر:سومین همایش تجلیل از فعالان فرهنگی، اقتصادی آذربایجان شرقی در محل سالن اجتماعات اداره کل استاندارد استان برگزار شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۳:۱۱    
نصر: رییس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری تبریز گفت: حدود 28 هکتار از زمین های مجاور ورزشگاه یادگار امام (ره) برای احداث مجموعه پیست های اتومبیلرانی و موتورسواری در نظر گرفته شده است.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۲:۴۱    
نصر: معاون مشمولان و امور معافیت های سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: مشمولانی که شرایط تردد به داخل کشور را تا پایان سال جاری داشته اند ...
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۲:۲۶    
نصر: مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی گفت: در 11 ماهه امسال 640 نفر بر اثر تصادفات رانندگی جان خود را از دست داده و 14 هزار و 542 نفر زخمی شدند.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۲:۰۶    
نصر: عصر شعر بزرگداشت کنگره مولانا صافی با حضور شاعران و علاقمندان به شعر و ادب به ویژه با حضور سینا دلشادی ...
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۲:۰۱    
نصر: دولت تدبیر و امید در حالی به پایان دوره چهار ساله اولیه اش نزدیک می شود که در کنار دستاوردهای مهم و انکارناپذیرش، هنوز برخی کاستی ها و ناکامی ها را نتوانسته برطرف کند ...
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۱:۵۶    
نصر: مدیر عامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز از راه اندازی سبد های مهربانی در کنار چادرهای توزیع میوه شب عید امسال در کلانشهر تبریز خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۱:۲۶    
نصر: سرپرست تیم پروژه بین المللی ایران فرشمن تاکید کرد: هدف فرشمن در ایران، ارائه خدمات و راهنمایی برای شروع تحصیل در دانشگاه های معتبر آلمان است.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۱:۲۱    
نصر: همایش پروژه بین المللی فرشمن در ایران از سوی نماینده رسمی دانشگاه اف ها آخن آلمان در سالن همایش اداره کل استاندارد آذربایجان شرقی برگزار شد. محمد حسین عبدالله زاده؛سرویس عکس نصر
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۱:۰۱    
نصر: رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: نحوه استقبال از مسافران نوروزی و آماده سازی شهر برای میزبانی از گردشگران در ایام نوروز تمرینی برای میزبانی از گردشگران در تبریز 2018 خواهد بود.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۰:۰۱    
نصر: نخستین روز کنگره بزرگداشت مولانا صافی تبریز، شاعر و مدیحه سرای نامی آذربایجان، با همکاری شهرداری تبریز و حوزه هنری آذربایجان شرقی، در دو بخش شعر (ترکی و فارسی) و مقاله ...
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۹:۵۱    
نصر: کنسرت مهدی یراحی در سالن پتروشیمی تبریز برگزار شد. وحید عبدی؛ سرویس عکس نصر
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۹:۳۷    
نصر: تالاب بین المللی قوریگل که در15 کیلومتری بستان آباد قراردارد یکی از جاذبه های توریستی و تاریخی منطقه است که نقش مهمی در تعدیل آب وهوا و اقلیم منطقه دارد و سالانه پذیرای میلونها مسافر و میزبان ...
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۹:۳۲    
نصر: برخورد سه خودروی سواری (پراید-پژو-فولکس گل) مابین خورخور وخاصبان یک کشته و 5مصدوم بدحال برجای گذاشت
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۹:۲۷    
نصر: آئین تجلیل از بازنشستگان شرکت ریخته گری ماشین سازی و پرداخت معوقه های آنان با حضور فرماندار تبریز و رئیس مجمع نمایندگان استان برگزار شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۹:۱۷    
نصر: یک هیئت تجاری از سرمایه گذاران بخش خصوصی گرجستان با فرماندار تبریز دیدار کردند.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۹:۰۲    
نصر: سفارت هلند در آنکارا به دلایل امنیتی تعطیل شده است.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۸:۵۲    
نصر: استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه تمام فعالیت های استان در سال 96 بر پایه علم و فناوری خواهد بود ...
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۸:۴۷