دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۰۹:۴۶Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای نصر نیوز 3 اسفند 1395 - nasrnews.ir

نصر نیوز 29 اسفند 1393 نصر نیوز 29 اسفند 1394 نصر نیوز 31 فروردین 1395 نصر نیوز 31 اردیبهشت 1395 نصر نیوز 31 خرداد 1395 نصر نیوز 31 تیر 1395 نصر نیوز 31 مرداد 1395 نصر نیوز 31 شهریور 1395 نصر نیوز 30 مهر 1395 نصر نیوز 30 آبان 1395 نصر نیوز 30 آذر 1395 نصر نیوز 30 دی 1395 نصر نیوز 30 بهمن 1395 نصر نیوز 1 اسفند 1395 نصر نیوز 2 اسفند 1395 نصر نیوز 3 اسفند 1395 نصر نیوز 4 اسفند 1395 نصر نیوز 5 اسفند 1395 نصر نیوز 6 اسفند 1395 نصر نیوز 7 اسفند 1395 نصر نیوز 8 اسفند 1395 نصر نیوز 9 اسفند 1395 نصر نیوز 10 اسفند 1395 نصر نیوز 11 اسفند 1395 نصر نیوز 12 اسفند 1395 نصر نیوز 13 اسفند 1395 نصر نیوز 14 اسفند 1395 نصر نیوز 15 اسفند 1395 نصر نیوز 16 اسفند 1395 نصر نیوز 17 اسفند 1395 نصر نیوز 18 اسفند 1395 نصر نیوز 19 اسفند 1395 نصر نیوز 20 اسفند 1395 نصر نیوز 21 اسفند 1395 نصر نیوز 22 اسفند 1395 نصر نیوز 23 اسفند 1395 نصر نیوز 24 اسفند 1395 نصر نیوز 25 اسفند 1395 نصر نیوز 26 اسفند 1395 نصر نیوز 27 اسفند 1395 نصر نیوز 28 اسفند 1395 نصر نیوز 29 اسفند 1395 نصر نیوز 30 اسفند 1395 
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۴:۰۸    
نصر: در بازار امروز - پنج شنبه - قیمت سکه تمام طرح جدید با افزایش 6000 تومانی در مقایسه با روز گذشته، بیش از یک میلیون و 197 هزار تومان فروخته می شود و دلار آمریکا نیز 3779 تومان قیمت دارد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۱:۱۱    
نصر: مدیر گردشگری و میراث فرهنگی جلفا از انتشار فراخوان نمایشگاه عکاسی در نوروز 96 خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۷:۱۱    
نصر: سقوط بهمن در ارتفاعات منطقه سروی ارومیه موجب شهادت سرباز هنگ مرزی ارومیه در حین انجام ماموریت شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۴:۵۶    
نصر: فرماندار اهر از سلب عضویت دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر اهر خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۴:۱۱    
نصر: فروش نوروزی محصولات گروه صنعتی ایران خودرو برای پاسخگویی به مشتریان و تامین نیاز بازار در روش های متنوع ازاول اسفندماه آغاز شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۸:۴۱    
نصر: نمایندگان مجلس شورای اسلامی سومین جلسه رسیدگی به لایحه بودجه سال 1396 را با تعیین تکلیف برای امکان استفاده یا عدم استفاده دولت از حساب ذخیره ارزی و چاپ و انتشار اوراق بدهی تعهدزا و اوراق ارزی ...
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۸:۳۵    
نصر: فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی گفت: سرباز هنگ مرزی ارومیه بر اثر سقوط بهمن به فیض شهادت نائل آمد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۸:۱۴    
نصر: سخنگوی رزمایش پیامبر اعظم (ص) 11 از انجام موفقیت آمیز مرحله دوم رزمایش با دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۷:۵۶    
نصر: گروهی ناشناس در حومۀ استکهلم پایتخت سوئد دست به شورش زدند و ضمن آتش زدن اتومبیل ها و پرتاب سنگ به سوی پلیس، فروشگاه ها را غارت کردند.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۰:۰۲    
نصر: بر اساس اعلام کمیته انضباطی، گسترش فولاد تبریز به پرداخت جریمه نقدی محکوم شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۰:۰۲    
نصر: این گزارش نشان دهنده ی تصاویری از چشم انداز قطبی سرزمین گرینلند است که توسط جان اریک ویدر، عکاس ایسلندی تهیه شده است.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۳:۵۹    
نصر: تصویر زیر حیاط هتل کارون تبریز را نشان می دهد که یکی از اولین هتل های تبریز بوده است.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۳:۵۳    
نصر: فیلم کوتاه هستی به کارگردانی کمال پرناک در جشنواره بین المللی ریچموند آمریکا رقابت می کند.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۳:۵۰    
نصر: تیم دبیری تبریز با پیروزی در بازی بزرگ هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور برابر تیم گیتی پسند اصفهان امیدهای خود برای قهرمانی در این مسابقات را زنده کرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۰:۴۱    
نصر: وزیر اطلاعات گفت: دشمن از هر حربه ای از جمله جلیقه انفجاری ساخت بمب و بمب گذاری خودرو استفاده کرد ولی همه اینها خنثی شد همه این اقدامات برای خنثی کردن توطئه های دشمنان نتیجه لطف خداوند است و ما ...
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۰:۰۵    
نصر: مرد خوش شانسی که یک خودروی کهنه را برای استفاده از قطعات یدکی آن خریده بود، با پی بردن به هویت مالک اصلی خودرو ضمن انصراف از اوراق کردن آن، خودرو را به حراج گذاشت.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۸:۱۱    
نصر: روزنامه نگار آذربایجانی برگزیده جشنواره "ایثار و رسانه" که موفق شد به نمایندگی از رسانه ای استان در بینن چهار هزار اثر ارسالی عنوان برگزیده را به خود اختصاص دهد در خصوص اثر خود گفت.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۸:۰۵    
نصر: ولادیمیر پوتین ، رئیس کشور فدراسیون روسیه یکی از پرقدرت ترین مردان جهان بشمار می آید. طبیعتاً چنین فرد مشهوری دشمنان بسیاری دارد و خیلی ها هستند که دلشان می خواهد سر به تن او نباشد!
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۷:۴۷    
نصر: مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی گفت: نوزاد رها شده در مسجد بین راهی مسیر بیلوردی در شیرخوارگاه کودکان تبریز پذیرش شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۷:۰۲    
نصر: استاندار آذربایجان شرقی که در راس هیاتی 30 نفره از مدیران بخش های دولتی و خصوصی و تجار و بازرگانان آذربایجان شرقی در لهستان به سر می برد صبح امروز به نماد میهمان نوازی ایرانیان در لهستان ادای ...
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۶:۳۸    
نصر: شهردار تبریز که به همراه استاندار آذربایجان شرقی در سفر هیئتی از مدیران و فعالان اقتصادی استان در لهستان به سر می برد، در دیدار مدیران استان آذربایجان شرقی و ورشو ...
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۶:۳۲    
نصر: معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز گفت: رسانه ها با ارتقاء فرهنگ گردشگر پذیری و تبیین اهداف تبریز 2018 می توانند به جهت مطالبه از مسئولان و همراهی مردم و نخبگان ...
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۵:۴۴    
نصر: رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان شرقی گفت: نظام اداری با همه ظرفیت هایی که دارد در حدی که مورد انتظار مردم و جریان توسعه و تعالی کشور باشد نبوده و هنوز نتوانسته اثربخشی مطلوبی داشته باشد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۵:۳۵    
نصر: معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی دو مجموعه ورزشی در روستاهای کاسین و زغن آباد با مشارکت پتروشیمی تبریز ...
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۵:۲۹    
نصر: رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با تأکید بر اینکه مجلس توان حل مشکل بیمه ها و مراکز درمانی را ندارد، گفت: اختلاف میان وزارتخانه های بهداشت و رفاه نباید روند درمانی بیماران را دچار مشکل کند.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۴:۰۸    
نصر: شهروندانی که تصمیم به شماره گذاری خودروی مزایده ای دارند،می توانند با حضور در مراکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا و ارائه مدارک مورد نیاز برای شماره گذاری اقدام کنند.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۳:۵۶    
نصر: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه، در حال بازگشایی 280 راه روستایی هستیم، گفت: پیش بینی می شود این مسیرها تا عصر بازگشایی شوند.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۳:۳۸    
نصر: معاون حمل و نقل ترافیک شهردار تبریز با تاکید گفت: چیدمان ترافیکی هر منطقه، نشانگر فرهنگ آن جامعه است.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۳:۲۶    
نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: کلمه ی جهاد، بسیار مقدس بوده و واژه ای پرمعناست، قرارگیری این واژه در کنار "دانشگاه" قداست آن را دو چندان می کند؛ چرا که جهاد علمی موضوعی بسیار ارزنده است.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۳:۰۸    
نصر: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی گفت: حدود 138 هزار واحد روستایی کم دوام و بی دوام در مقابل حوادث طبیعی در استان وجود دارد که این تعداد 488 درصد واحدهای مسکونی روستایی استان را ...
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۲:۲۰    
نصر: نمایشگاه بیان معماری2 از 30 بهمن تا 5 اسفند در حوضخانه قدکی واقع در دانشکده معماری و شهرسازی برگزار می شود. عکس ها از رضا عادلی/ اختصاصی نصر
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۲:۱۴    
نصر: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (سه شنبه) در ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین و در جمع رهبران گروههای فلسطینی، رئیسان و مسئولان مجالس کشورهای اسلامی ...
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۲:۰۸    
نصر: رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی گفت: با توجه به استقبال محققان، پژوهشگران، نویسندگان و شاعران کنگره سراسری "مولانا صافی" تا 10 اسفند ماه سال جاری تمدید شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۴۴    
نصر: رئیس بیمارستان فاطمیه شبستر گفت: دستگاه سونوگرافی این بیمارستان از مدت ها پیش خریداری شده ولی در تامین نیروی بخش رادیولوژی مشکل داریم.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۲۹    
نصر: در نهایت ناباوری استاد گرانقدر احد پاسبانطوس از بازیگران سرشناس استان دار فانی را وداع گفت
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۲۳    
نصر: نمایشگاه بیان معماری2 از 30 بهمن تا 5 اسفند در حوضخانه قدکی واقع در دانشکده معماری و شهرسازی برگزار می شود. عکس ها از رضا عادلی/ اختصاصی نصر
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۰:۵۳    
نصر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از افزایش 180 درصدی تعداد صدور پروانه بهره برداری از معادن طی سالجاری نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۰:۳۸    
نصر: هیات اقتصادی و تجاری آذربایجان شرقی که با همراهی اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی در ورشو لهستان به سر می برند ...
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۰:۱۴    
نصر: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: بارش ها از فردا تا روز یکشنبه آینده در استان های جنوبی کشور ادامه دارد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۰:۰۸    
نصر: حمله مسلحانه شبانه به یک قهوه خانه در محله فاتح عمر چاووش استانبول ترکیه موجب زخمی شدن پنج نفر شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۰:۰۲    
نصر: عضو ستاد مزد96، از توافق گروه های کارگری،کارفرمایی ودولت بر سر اقلام موجود در سبد معیشت کارگران خبردادو گفت:هفته آینده هزینه این سبد نیز با توافق طرفین مشخص می شود تا مبنای مزد96 قرار گیرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۵۶    
نصر: مخاطبان بخش مهمی از آیفون شما هستند به خصوص اگر به صورت مداوم با دوستان و آشنایان خود تماس می گیرید، به آنها ایمیل ارسال می کنید یا پیام میفرستید ...
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۴۷    
نصر: مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی گفت: دهمین مرکز عرضه محصولات فرهنگی کانون در مرکز خرید رشدیه تبریز آغاز به کار کرده است.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۳۵    
نصر: قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر آذربایجان شرقی گفت: رونق صنعت گردشگری استان در گرو تکریم مسافر و گردشگران و ارائه خدمات مناسب به آنان است.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۳۲    
نصر: مقامات ترکیه ای از برکناری 227 دادستان و قاضی این کشور به اتهام ارتباط با جنبش فتح الله گولن و دست داشتن در کودتای نافرجام اخیر در این کشور خبر دادند.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۲۳    
نصر: مقامات پلیس استرالیا از سقوط یه فروند هواپیما در مرکز خرید نزدیک فرودگاه شهر ملبورن و وقوع آتش سوزی گسترده در این منطقه خبر دادند.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۸:۲۶