جمعه ۱۸ خردادساعت ۱۸:۰۶Jun 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 5 شهریور 1396 - news.mrud.ir

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 فروردین 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 اردیبهشت 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 خرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 تیر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آبان 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آذر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 دی 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 بهمن 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 2 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 3 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 4 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 5 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 6 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 7 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 8 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 9 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 10 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 12 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 13 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 14 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 15 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 16 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 17 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 18 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 19 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 20 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 21 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 22 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 23 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 24 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 25 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 26 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 27 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 28 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 شهریور 1396 
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۰:۲۳    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: در پنج ماه گذشته تردد وارده به استان اردبیل با 11.2 درصد افزایش به رقم سه میلیون و 386 هزار و 608 تردد رسیده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۳:۰۰    
مجتمع پارک اداری شهرستان کنارک با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان و شماری از مسئولان محلی در چهارمین روز از هفته دولت به بهره برداری رسید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۰:۲۱    
مدیرکل بنادر مازندران در اولین نشست استانی کمیته راهبردی تفاهم نامه همکاری میان سازمان بنادر و دریانوردی و سازمان جنگل ها ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۰:۱۱    
احمد خرم*: سازمان نظام مهندسی ساختمان اگرچه در سال 73 آغاز به کار کرد اما حداقل 10 سال دیرتر این فعالیت آغاز شد.به عبارت دیگر نظام مهندسی ساختمان یک ضرورت بود اما ضرورتی که دیر آغاز به کار کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۰۸:۱۵    
بررسی ها درباره موجودی فعلی مسکن و مقایسه آن با سقف آتی جمعیت پذیری در مناطق مختلف نشان می دهد 9 منطقه در مرکز و جنوب تهران ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۹:۱۸    
همزمان با چهارمین روز از گرامی داشت هفته دولت و با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی قطعه دوم از باند دوم محور کرمان - راور - دیهوک به مسافت 20کیلومتر امروز (یکشنبه) به بهره برداری رسید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۶:۳۳    
در عملیات حج امسال 260 پرواز بالغ بر 67 هزار و 500 نفر از 17 ایستگاه به دو فرودگاه مدینه منوره و جده انتقال یافتند که بازگشت آنها به میهن از روز 15 شهریور ماه آغاز و تا سوم مهرماه ادامه خواهد داشت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۷:۱۳    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۶:۰۲    
در دولت یازدهم بیش از 20 هزار فقره تسهیلات نوسازی مختص اقشار کم درآمد در بافت های فرسوده استان تهران شده است ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۴:۵۷    
همزمان با هفته دولت دو پروژه راه روستایی در شهرستان های جاجرم و شیروان خراسان شمالی افتتاح شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۵:۳۲    
همزمان با چهارمین روز از هفته دولت 7 پروژه راهسازی در گیلان به بهره برداری رسید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۵:۰۲    
در سومین روز از هفته دولت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان پاسگاه پلیس راه نیکشهر - چابهار را افتتاح کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۵:۰۲    
سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان از آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه آق قلا – اینچه برون در سومین روز از هفته دولت خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۵:۰۲    
در چهارمین روز از هفته دولت و در حاشیه مراسم بهره برداری از پروژه های متمرکز شهرستان گرمه، کلنگ مجمتع خدماتی رفاهی رباط قره بیل توسط مهندس صالحی استاندار خراسان شمالی به زمین زده شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۴:۵۷    
سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: همزمان با هفته دولت و با حضور استاندار خوزستان 3 پروژه راه و شهرسازی در شهرستان های دشت آزادگان، هویزه و حمیدیه به بهره برداری رسید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۴:۵۷    
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از جا به جایی 115 میلیون و 692 هزار و 648 مسافر از سال 92 تا فروردین 96 خبر داد و گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۴:۵۲    
طی آیینی با حضور مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان و مقامات محلی شهرستان قشم، از خدمات 20 ساله سیدباقر موسوی تجلیل شد و مرتضی آسیابان پور به عنوان سرپرست اداره بنادر و دریانوردی قشم معرفی و حکم خود را ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۴:۵۲    
بندر امام خمینی (ره) ضمن مشارکت فعالانه در نمایشگاه معرفی دستاوردهای دولت، عملکرد موفقیت آمیز خود را در حوزه خدمات دریایی و بندری در معرض دید مردم قرار می دهد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۳:۵۷    
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نیشابور از بهره برداری 4 پروژه راه روستایی دربهشت- بوژان، کاریز صباح، عبیرآباد و ارغش همزمان با هفته دولت خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۳:۴۷    
اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان از بین 68 دستگاه شرکت کننده در بیستمین جشنواره شهید رجایی موفق به کسب عنوان رتبه اول در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی در این جشنواره شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۳:۳۷    
دادستان پردیس گفت: افرادی که اقدام به تحریک مردم به تجمع و خرید و فروش سهام در خصوص مسکن مهر پردیس می کردند، دستگیر شدند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۳:۲۲    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۳:۲۲    
امروز با حضور عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران، نماینده مردم بوشهر گناوه دیلم در مجلس شورای اسلامی، معاون امور عمرانی استانداری بوشهر ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۳:۰۷    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در طول سالیان گذشته تنها اقدامات عمرانی در حوزه بهسازی و نوسازی دیده می شد در حالی که این حوزه با انسان سروکار داشته و لازمه آن شناخت صحیح ساختارهای فرهنگی و اجتماعی است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۳:۰۲    
به مناسبت هفته دولت، بهسازی و روکش آسفالت دو محور راه اصلی در اشتهارد به بهره برداری رسید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۳:۰۲    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش گفت: کمیسیون ماده 100 به دلیل نیاز شهرداری به منابع مالی به محلی برای کسب درآمد مبدل شده که مدیران شهری باید بدانند کمیسیون ماده 100 محل کسب درآمد نیست.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۲:۵۷    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور بین الملل با بیان اینکه دو پروژه ریلی برای اخذ فاینانس کره جنوبی معرفی شده اند ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۲:۲۲    
سومین جلسه کمیته حمل ونقل و سوخت اربعین حسینی با حضور اعضای این کمیته در محل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۲:۱۲    
معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه پادگان لشکر 64 ارومیه جزء ارزش های تاریخی و مکانی کشور است بر توافق کلی برای حفظ یکپارچگی و انسجام کاربری های اراضی پادگان لشکر 64 ارومیه ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۱:۵۷    
مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: 10 کیلومتر از بزرگراه فسا – داراب حدفاصل سه راهی جلیان تا روستای ششده در محور قدیم فسا – داراب با اعتباری بالغ بر 140 میلیارد ریال همزمان با آغاز هفته دولت و روز کارمند ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۱:۵۲    
مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: ساخت مسکن اجتماعی از سال آینده در دستور کار هیئت دولت قرار گرفته است ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۰:۳۷    
معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از دو عملیات امداد و نجات موتور لنج باری در نزدیکی جزیره خارگ و دیگری در مسیر دبی به بندر آبادان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۰:۲۷    
سرپرست شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران خبر داد که با افزایش امکانات، تجهیزات و خرید ناوگان جدید ایران ایر در طول هفته، 4 پرواز با هواپیماهای ATR به اردبیل انجام خواهد شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۰:۰۷    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان از ثبت 11 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۰:۰۷    
مدیرکل کنترل ترافیک هوایی از اجرای طرح تقرب پرواز RNP ILS فرودگاه مهرآباد برای بهره گیری از تجهیزات ماهواره ای (GNSS) برای اولین بار در کشور خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۰:۰۷    
در اولین روز از هفته دولت مجتمع خدماتی رفاهی فدک 2 طی مراسمی با حضور معاون عمرانی استاندار نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۹:۳۳    
بندرامام خمینی(ره) ضمن شرکت در دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی بورس، بانک و فرصت های سرمایه گذاری کشور که از دوم تا پنجم شهریور در مشهد مقدس برگزار می شود ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۹:۲۸    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۹:۲۳    
مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد با بیان اینکه پروژه راه اصلی محور کویری ابرکوه- مروست در هفته دولت افتتاح می شود از افتتاح باند دوم محور یزد- بافق در دهه فجر امسال خبر داد و گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۹:۱۸    
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمان با بیان اینکه تا پایان هفته دولت شاهد افتتاح 13 پروژه از جمله روکش آسفالت محورها و بهره برداری از چندین راهدارخانه خواهیم بود ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۹:۰۸    
براساس گزارش منتشر شده از سوی شرکت عمران و بهسازی شهری ایران در کل طی هفته دولت 63 پروژه با هزینه 468085 میلیون ریال کلنگ زنی و 24 پروژه دیگر با هزینه 123625 میلیون ریال نیز در سراسر کشور افتتاح و به ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۸:۴۸    
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از افتتاح دو پروژه راه و شهرسازی با اعتباری بالغ بر 43 میلیارد ریال در شهرستان مانه و سملقان همزمان با سومین روز از هفته دولت خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۸:۳۳    
امین حسین نقشینه، کارشناس سازمان هواشناسی در گفتگو با رادیو اینترنتی پایگاه خبری آخرین وضعیت هوا را تشریح کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۸:۲۳    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۷:۴۸    
براساس گزارش های منتشر شده در مجله اکونومیست، تهران در رده بندی قابل زندگی ترین شهرهای دنیا در جایگاه 127 قرار دارد.