شنبه ۱۹ خردادساعت ۱۱:۵۰Jun 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 16 شهریور 1396 - news.mrud.ir

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 فروردین 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 اردیبهشت 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 خرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 تیر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آبان 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آذر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 دی 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 بهمن 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 2 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 3 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 4 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 5 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 6 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 7 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 8 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 9 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 10 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 12 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 13 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 14 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 15 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 16 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 17 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 18 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 19 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 20 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 21 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 22 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 23 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 24 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 25 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 26 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 27 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 28 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 شهریور 1396 
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۲:۵۳    
مرکز مدیریت راه های کشور محدودیت های ترافیکی چهارشنبه 22 شهریور الی شنبه 25 شهریور ماه جاری را برای انواع وسایل نقلیه در محورهای اصلی اعلام کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۰۹:۱۳    
استاندار کردستان گفت: هیچ دولتی به اندازه دولت یازدهم در توسعه راه های این استان هزینه نکرده به طوری که هم اکنون بیش از 6 هزار میلیارد ریال پروژه در این حوزه در دست اجرا است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۷:۵۵    
رسانه روسی روز یکشنبه نوشت: ایران نخستین مسیر قابل اطمینان حمل و نقل است که در قرن پنجم قبل از میلاد و در سرزمین پارس توسط داریوش اول هخامنشی ظاهر شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۴:۱۰    
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: مشکل پرونده طرح های سرمایه گذاری که در کنار جاده های مواصلاتی استان واقع هستند، حل شده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۱:۴۰    
مدیرعامل نوسازی شهری تهران گفت: پنج ماه نخست امسال در مقایسه با 5 ماه سال گذشته صدور پروانه های ساختمانی 49 درصد رشد داشته است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۰:۱۲    
آخرین وضعیت پیشرفت پروژه احداث باند دوم محور 11 کیلومتری دلیجان-نراق اعلام شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۰۸:۱۸    
رئیس شورای اسلامی شهر مشهدمقدس در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: مدیریت دوگانه شرکت عمران و مسکن سازان و شهرداری ثامن باید ساماندهی و کارگروه بررسی مسائل بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی تشکیل شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۵:۴۲    
مدیرعامل شهر جدید گلبهار گفت: برای برقی کردن قطار سریع السیر گلبهار - مشهد مناقصه برگزار و یکی از شرکت های کشور چین در آن برنده شد و قرارداد فاینانس (تامین مالی) به مبلغ 186 میلیون یورو با چین به ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۰:۴۴    
وزیر راه و شهرسازی گفت: رشد حمل و نقل حومه ای اولویت توسعه ریلی کشور است که مقدمات آن فراهم و اساسنامه آن نیز تدوین شده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۰۹:۰۹    
یک نشانه جهانی از واکنش بازار مسکن به تحولات سیاسی ردیابی شد. اکونومیست با تحلیل اثر رفراندوم خروج از اتحادیه اروپا-برگزیت- در بازار مسکن انگلیس نوشت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۰۸:۲۰    
آناهیتا گودرزی*: شهر، انعکاس زندگی انسان ها و از این رو موجودی زنده و پویا است. شهر جسمی دارد و روحی که در ارتباط تنگاتنگ با یکدیگر قرار دارند همان گونه که برای دستیابی به سلامت کامل در انسان ها نمی ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۸:۱۴    
مرکز کنترل ترافیک و مانیتورینگ راه آهن خراسان عصر پنجشنبه طی مراسمی با حضور وزیر راه و شهرسازی در مشهد مورد بهره برداری قرار گرفت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۷:۲۴    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۵:۵۴    
وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان خراسان رضوی از عملیات اجرایی و زیرسازی ابنیه فنی قطعه دوم مترو شهر جدید گلبهار بازدید کرد که به گفته کارشناسان پیشرفت فیزیکی این قطعه بالغ بر 90 درصد است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۵:۴۹    
هیات دولت در مصوبه ای که به وزارت راه و شهرسازی ابلاغ شد قواعد جدید برای ساخت و ساز در استان های شمالی کشور را ارائه کرده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۵:۲۹    
جلسه کارگروه پیش بینی و پیشگیری از گسترش بافت های ناکارآمد شهری کرمانشاه با حضور مدیران کل عضو برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۵:۰۹    
مدیرعامل شهر جدید گلبهار در سفر استانی وزیر راه و شهرسازی به آن شهر گزارشی از واحدهای تکمیل شده ارائه کرد و گفت: 92 درصد افتتاحات مسکن مهر گلبهار در دولت یازدهم انجام شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۴:۴۹    
آخوندی در جمع خبرنگاران مدل های دوره دوازدهم را برای رونق بخش مسکن و سیاست گذاری های شهرسازی تشریح کرد و گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۴:۲۹    
محمدرضا نقصان محمدی، مدیرکل راه وشهرسازی استان یزد طی حکمی از سوی استاندار و رئیس ستاد مدیریت راهبردی شهر تاریخی یزد به عنوان عضو این ستاد معرفی شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۴:۰۹    
معاون فنی و زیربنایی راه آهن جمهوری اسلامی گفت: هم اینک 167 پروژه زیربنایی با 40 هزار میلیارد ریال اعتبار در حوزه راه آهن کشور دست قرار دارد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۳:۳۹    
با حضور وزیر راه و شهرسازی و مسئولان استانی امروز تعداد 2058 واحد مسکن مهر در استان خراسان رضوی به افتتاح رسید که از این تعداد، 1105 واحد متعلق به شهر جدید گلبهار است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۳:۳۴    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۳:۱۹    
وزیر راه وشهرسازی در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث آزدراه مشهد- چناران- قوچان گفت: در پی این هستیم تا بتوانیم شبکه آزادراهی ایران را توسعه دهیم و به 5000 کیلومتر برسانیم که برای این کار نیازمند ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۲:۵۴    
مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از برگزاری جلسه کمیته فنی شهر فاروج با حضور اعضای کمیته فنی خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۲:۵۴    
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: عملیات راهداری با تمام قوا به صورت مستمر در ایام پایانی تعطیلات تابستانی در خراسان جنوبی اجرا می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۲:۵۴    
جلسه کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی راه های خراسان شمالی با حضور معاون عمرانی استانداری و مدیران کل عضو کمیسیون برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۱:۵۴    
هنرستان کارودانش فردوسی با زیربنایی بالغ بر 2300 مترمربع با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۱:۴۹    
کنارگذر چناران به طول بالغ بر 14 کیلومتر با حضور وزیر راه و شهرسازی و مسئولان استانی در سفر یک روزه به خراسان رضوی افتتاح شد و عملیات فاز اول آزادراه مشهد- چناران- قوچان به طول 53 کیلومتر نیز آغاز شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۰:۳۴    
مجتمع خدماتی-رفاهی پردیس غرب واقع درمحور همدان-قزوین و چهار مجتمع خدماتی رفاهی دیگر شامل باغ آرزوها در محور ملایر-همدان، زاگرس 2 ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۰:۰۴    
مدیر عامل راه آهن گفت: اگر راه آهن کشور خواهان رونق یافتن بیش از گذشته است ، لازم است کارکنان و مدیران ، در هر مسئولیتی که باشند، کارها را براساس تدبیر، تفکر و عمق اندیشه پیش ببرند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۹:۳۴    
اداره کل خدمات پشتیبانی و رفاه وزارت راه و شهرسازی به نوعی ویترین این وزارتخانه است که حجم زیادی از ماموریت ها و وظایف را انجام می دهد و به طور مستقیم مجری و ناظر امور پشتیبانی و خدمات و ارائه ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۹:۲۹    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۸:۵۹    
سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه انتظار دارم همکاران در راستای تحقق دستورالعمل 6 گانه وزیر محترم راه وشهرسازی برای احیای "هما" تلاش نمایند ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۸:۳۹    
کبری رفیعی، کارشناس سازمان هواشناسی در گفتگو با رادیو اینترنتی پایگاه خبری آخرین وضعیت هوا را تشریح کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۸:۱۴    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۸:۰۹    
نشست هم اندیشی برابری جنسیتی در مدیریت شهری با سخنرانی حسین راغفر، اقتصاددان و عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا، زهرا صدراعظم نوری و محمدجواد حق شناس ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۷:۵۹    
مدیرعامل شرکت فرودگاه ها از پروژه های عمرانی مهرآباد شامل تونل مترو به داخل ترمینال 2 و ساماندهی غرف داخل فرودگاه بازدید کرد
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۷:۴۴    
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از برگزاری جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری استان خبر داد و گفت: دو شهر بجنورد و شیروان در برگزاری منظم جلسات ستاد پیشتاز هستند.