جمعه ۱۸ خردادساعت ۱۷:۵۵Jun 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 15 شهریور 1396 - news.mrud.ir

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 فروردین 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 اردیبهشت 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 خرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 تیر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آبان 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آذر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 دی 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 بهمن 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 2 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 3 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 4 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 5 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 6 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 7 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 8 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 9 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 10 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 12 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 13 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 14 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 15 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 16 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 17 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 18 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 19 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 20 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 21 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 22 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 23 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 24 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 25 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 26 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 27 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 28 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 شهریور 1396 
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۰۸:۱۳    
استقبال از حاجیان در فرودگاه امام (ره) در سالن جدید 6000 هزار متری، رضایتمندی مسافران از خدمات دهی ایران ایر و فرودگاه حضرت امام، برنامه ریزی برای پروازهای بین المللی ای.تی ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۶:۴۹    
مدیرکل دفتر ستاد بازآفرینی شهری پایدار وزارت راه و شهرسازی گفت: 30 درصد جمعیت کشور معادل 20 میلیون نفر در مساحتی بالغ بر 140 هزار هکتار در سکونتگاه های غیر رسمی ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۳:۴۹    
رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان این که آمارها از رشد اقتصادی خبر می دهند، گفت: در زمینه مسکن با رشد مثبت و امیدوار کننده ای را شاهد هستیم.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۹:۳۴    
امیر کرمانی: چرا اقتصاد چین توانسته است بیش از 30 سال تجربه اصلاحات ساختاری اقتصادی مداوم و موفق داشته باشد؟
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۸:۵۴    
معاون بهره برداری و سیر و حرکت راه آهن از راه اندازی قطار باری چین به ایران خبرداد و گفت: این قطار حداکثر ظرف مدت 10 روز به مرز اینچه برون رسیده و از این مرز وارد خاک ایران خواهد شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۸:۳۹    
رییس اداره کل تسهیلات تبصره ای بانک مسکن با تشریح دو مزیت پراخت به موقع اقساط تسهیلات مسکن گفت: جرایم دیرکرد تسهیلات بانکی به ازای هر روز دیرکرد معادل 6 درصد مبلغ قسط است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۸:۱۹    
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با حضور در مجمع نمایندگان استان، اقدامات انجام شده در حوزه راه و شهرسازی با مشارکت بخش خصوصی را تشریح کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۸:۱۹    
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان خواستار حذف یا اصلاح برخی قوانین دست و پاگیر برای رفع موانع صادرات و همچنین همراهی دستگاه ها و ارگان های همکار در زمینه بهره گیری حداکثری از مزایا و تسهیلات ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۷:۵۹    
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ضمن تشریح عملکرد بندر امام خمینی(ره) طی پنج ماه نخست امسال، از رشد قابل توجه شاخص های تخلیه و بارگیری کانتینری و ترانزیتی در این مجتمع بزرگ بندری کشور خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۷:۵۹    
استان فارس رتبه نخست فرونشست زمین در جهان را دارد تراز آب ایران، منفی 16 درصد است خشک شدن قریب القوع تالاب بختگان زندگی 40 درصد مردم استان فارس را دچار مشکل های جدی می کند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۷:۵۹    
یک اقتصاددان در موردتاثیر کاهش نرخ سودبانکی در بازار معاملات مسکن، می گوید: اکنون خطر چندانی بازار مسکن را تهدید نمی کند، چرا که از سال 1392 این بازار با مازاد عرضه روبرو بوده است ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۷:۴۹    
طی مراسمی با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی، 3هزار و 286 واحد مسکن مهر در استان فارس به بهره برداری رسید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۷:۴۹    
معاون وزیر راه و شهرسازی درباره بالا بودن نرخ عوارض محور همدان-ساوه گفت: عوارض ی همدان- ساوه خصوصی است پس نرخ عوارض آزادراه ها باید به گونه ای تعیین شود که سرمایه گذاران را برای ورود به ساخت آزادراه ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۷:۴۴    
هیات وزیران پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی را در مذاکره، پیش امضاء و امضای موقت موافقت نامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری اسلامی افغانستان را پذیرفت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۲۰:۰۸    
وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر خود به استان خراسان رضوی ضمن بازدید از بخش های مختلف فرودگاه هاشمی نژاد مشهد با قطار شهری به محل اقامت خود عزیمت کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۲۰:۰۳    
وزیر راه و شهرسازی عصر 15 شهریور ماه وارد فرودگاه مشهد شد تا ضمن زیارت بارگاه امام رضا (ع) تعدادی از پروژه های مسکنی و حمل و نقلی استان را افتتاح و بازدید کند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۷:۲۳    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۷:۱۳    
سازمان هواشناسی کشور برای پنجشنبه (فردا) کاهش دمای هوا در استان های اردبیل و آذربایجان شرقی را پیش بینی کرد که به تدریج تا جمعه در گیلان، مازندران، گلستان، سمنان و تهران رخ می دهد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۷:۰۸    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: سازه های غیرقانونی و پروانه دار یکصد متری جاده ها ممنوع است و ادارات راهداری مجوز تخریب این سازه ها را دارند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۶:۴۳    
صبح امروز مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان و جمعی از مدیران و مسئولین اداره کل راه و شهرسازی با فرمانده جدید انتظامی استان در محل دفتر فرماندهی دیدار کردند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۶:۱۸    
مدیر مجتمع خدماتی – رفاهی پردیس غرب همدان از اشتغال زایی 20 نفر در این مجموعه خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۵:۰۸    
سرپرست مدیریت ساخت و توسعه راه های راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: عملیات احداث باند دوم محور ازنا- شازند با سرعت مطلوب در حال انجام است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۴:۱۸    
دبیر کمیسیون ایمنی راه های کشور با اشاره به سخنان رئیس قوه قضائیه در خصوص ضرورت کاهش حوادث و سوانح رانندگی و تلفات آن در کشور، با اشاره به عضویت نماینده دادستانی کل کشور در این کمیسیون ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۳:۴۳    
نشست آموزشی سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در استان کرمانشاه برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۳:۲۳    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۲:۵۳    
اولین گروه حجاج استان همدان با پرواز 1503 هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از فرودگاه مدینه به فرودگاه همدان مراجعت می کنند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۲:۲۸    
مدیرعامل جدید شرکت عمران شهرهای جدید امروز چهارشنبه از پروژه های آماده افتتاح در پردیس بازدید کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۲:۱۳    
گسترش راه آهن در راس برنامه های دولت در بخش توسعه حمل و نقل قرار دارد و قرار است که امسال، آغاز دوره طلایی راه آهن جمهوری اسلامی ایران باشد .
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۱:۴۸    
یکصد و شصت و چهارمین جلسه شورای مسکن استان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان، مدیرکل راه و شهرسازی ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۰:۲۳    
وزیر راه و شهرسازی ایران که به دعوت رسمی امیر قطر برای حضور در مراسم افتتاح بندر حمد به این کشور سفر کرده بود در جریان این سفر در نشست سه جانبه وزرای حمل ونقل ایران-قطر-عمان در دوحه شرکت کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۹:۵۳    
محمدعلی نجفی با انتخاب چهار معاون خود، گفت: مدیران و کارکنان شهرداری تهران بهشتی اند؛ اما مسئله جابه جایی مدیران امری طبیعی است ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۹:۴۳    
مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین به همراه مدیران ساخت و توسعه راه ها و فنی و اجرایی این اداره کل و در حضور نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار تاکستان به این شهرستان سفر کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۹:۳۳    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۹:۰۳    
مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان در چهارمین نشست مدیران مسکن و ساختمان منطقه 4 کشور، ضمن معرفی پروژه معماری سازمانی به مدیران مسکن و ساختمان و همچنین روسای ادارات نظام مهندسی ادارات کل راه و ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۸:۴۸    
وزیر راه و شهرسازی به همراه تعدادی از معاونان خود در حوزهای مسکن و حمل و نقل به منظور افتتاح و بازدید از تعدادی پروژه های عمرانی، زیرساختی و مسکنی به خراسان رضوی سفر می کند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۸:۲۸    
فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی در گفتگو با رادیو اینترنتی پایگاه خبری آخرین وضعیت هوا را تشریح کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۷:۳۳    
استاندار تهران و رئیس ستاد جشنواره نوزدهم شهیدرجایی اصلی ترین محورهای سنجش دستگاه های اجرایی سال 96 را تولید و اشتغال اعلام کرد.