سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۴:۱۷May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 فروردین 1400 - news.mrud.ir

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 اردیبهشت 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 خرداد 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 تیر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 مرداد 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 شهریور 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 مهر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آذر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 دی 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 بهمن 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 2 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 3 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 4 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 5 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 6 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 7 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 8 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 9 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 10 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 12 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 13 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 14 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 15 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 16 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 17 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 18 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 19 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 20 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 21 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 22 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 23 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 24 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 25 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 26 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 27 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 28 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 فروردین 1400 
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۰۹:۲۴    
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در جلسه شورای فنی استان گفت: تاکنون بیش از 21 میلیارد تومان برای احداث کمربند ایلخچی هزینه شده و اکنون از پیشرفت فیزیکی 60 درصدی برخوردار است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۰۸:۵۴    
مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از افزایش 5 برابری اعتبارات در احداث محور جهرم – لار – بندرعباس در یک سال گذشته خبر داد
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۰۸:۴۴    
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از اشتغال بیش از 1000نفر در بخش حمل و نقل جاده ای بار استان طی یکسال گذشته خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۱:۰۰    
رئیس مرکز مدیریت راه های خوزستان از ثبت بیش از 12 میلیون تخلف سرعت غیرمجاز در محورهای استان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۰:۳۰    
وزیر راه و شهرسازی گفت: منطقه آزاد چابهار یکی از قطب های بزرگ صنعتی و اقتصادی کشور خواهد شد و زیرساخت های آن در حال توسعه است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۰:۱۰    
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای آذربایجان شرقی در جلسه برنامه جامع ایمنی ترافیک استان برای سال1400، با تکیه برسند دهه اقدام، ایمنی راه ها را در پنج محور مدیریت ایمنی راه ها، راه های ایمن تر ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۰:۰۰    
کارشناس سازمان هواشناسی از بارش پراکنده باران در استان های واقع در شمال شرق، شرق، مرکز و شمال غرب کشور خبر داد و تاکید کرد که فردا علاوه بر این مناطق ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۰۸:۴۵    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از تخصیص 30 درصد سوخت تشویقی به رانندگان حمل چغندرقند از مبدأ شهرهای شمالی استان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۰۸:۱۵    
جلسه بررسی وضعیت، برنامه ریزی و هدف گذاری اتمام پروژه های باقی مانده مسکن مهر بخش تعاون با حضور نائب رئیس هیات مدیره شرکت عمران گلبهار، معاون تعاون اداره کل کار ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۰۷:۴۰    
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در بازدید از محور دهلران- اندیمشک بر تسریع اجرای این پروژه تأکید کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۰۷:۳۵    
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان، گفت: طی بررسی های به عمل آمده در سال گذشته، شاناسایی اضافه تناژ در محورهای استان 24 درصد افزایش داشت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۳:۲۵    
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد جزییات مصوبات سفر اخیر مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران به این استان را تشریح کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۳:۲۰    
رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: پایانه مرزی پیشین در جنوب سیستان و بلوچستان باعث رونق ترانزیت و آسان شدن ترددهای مرزی بین ایران و پاکستان می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۳:۱۵    
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه توسعه شهر و رفع حاشیه نشینی و ساماندهی چابهار به همراه توسعه فرودگاه و بندر توامان در حال انجام است از بهر ه برداری راه آهن زاهدان-چابهار حداکثر تا سال 1401 خبر ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۳:۰۵    
آسفالت بالغ بر 100 کیلومتر راه روستایی جنوب استان سیستان و بلوچستان در سال 1400 به منظور ارتقای شاخص برخورداری راه روستایی در جنوب استان با تامین اعتبارات مورد نیاز انجام خواهد شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۲:۱۰    
وزیر راه و شهرسازی از مذاکره برای بهره مندی ازبکستان از بندر چابهار خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۰:۵۶    
وزیر راه و شهرسازی عصر امروز 31 فروردین ماه وارد چابهار شد و در بدو ورود از شهر جدید تیس بازدید و در جریان پیشرفت پروژه های این شهر قرار گرفت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۹:۱۶    
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی گفت: از ابتدای دولت تدبیر و امید تاکنون هشت هزار کیلومتر بزرگراه در کشور احداث شده است که یک رکورد محسوب می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۲    
مدیرکل حقوقی سازمان بنادر و دریانوردی از ارتقا و به روزرسانی قراردادهای واگذاری اراضی پسکرانه بنادر در قالب اجاره به شرط سرمایه گذاری به صورت BOT و تهیه و تدوین پیش نویس آن خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۴:۳۳    
سازمان هواشناسی با انتشار یک هشدار دریایی از افزایش ارتفاع موج در دریای خزر خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۴:۰۳    
مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک از برنامه های این شرکت به منظور بهره گیری از نسل سوم فناوری خبر داد و اظهار کرد که با استفاده از تکنولوژی های نوین ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۲:۴۸    
مدیرکل فرودگاه گیلان گفت: با افزوده شدن چهار پرواز جدید توسط شرکت هواپیمایی آتا تعداد پروازهای رفت و برگشت مسیر رشت - تهران به 26 پرواز در هفته افزایش می یابد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۳    
اداره فدرال هوانوردی ایالات متحده آمریکا برای وارسی 787 های آمریکایی امریه صلاحیت پروازی صادر کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۲:۲۳    
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از تعیین تکلیف واحدهای مسکن ملی در شهر پرند خبر داد و بر تلاش برای اتمام مسکن مهر پرند در زمان بندی مقرر، تاکید کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۸    
همزمان با سفر وزیر راه و شهرسازی به استان سیستان و بلوچستان و با حضور مقامات پاکستانی سومین گذرگاه رسمی ایران و پاکستان افتتاح خواهد شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۱:۳۳    
مدیرکل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان خوزستان با اشاره به اقدامات انجام شده در سال 99 در این اداره کل، گفت: این آزمایشگاه موفق شد در راستای ارائه خدمات فنی ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۱:۲۸    
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: برای تکمیل راه آنتنی کارخانه کیمیاداران نوین باید اعتبار مورد نیاز تامین شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۱:۱۳    
رییس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با تأکید بر اینکه بنادر و پسکرانه آن ها باید مورد توجه ویژه قوای سه گانه و فعالان اقتصادی باشند ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۳    
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مراغه گفت: از انجام حذف نقطه حادثه خیز در محور مراغه- هشترود نرسیده به تقاطع آغجه کهل توسط راهداران خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۸    
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: تحریم، تقلیل منابع مالی و مقابله با ویروس کرونا، نتوانستند بهره برداری از طرح های عمرانی این اداره کل را متوقف کنند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۰:۲۸    
کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام اینکه هوای تهران در روزهای آتی گرم می شود، گفت: افزایش 6 تا 10 درجه ای دما در استان های ساحلی خزر و اردبیل، پیش بینی شده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۰:۲۳    
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستانهای بهشهر،نکا و گلوگاه از تکمیل و بهره برداری از آخرین پروژه مسکن مهر به تعداد 62 واحد در شهرستان نکا توسط اداره کل راه و شهرسازی مازندران خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۰:۰۸    
فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی گفت: در سال 99 بیش از 160 هکتار زمین ملی در استان رفع تصرف شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۰۹:۴۸    
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کاشمر از تخریب دو مورد ساخت و ساز غیرمجاز در حریم محورهای این حوزه طی فروردین ماه امسال خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۰۹:۴۸    
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی از انجام تست کرونا در این اداره کل خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۰۹:۳۳    
مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین در پیامی درگذشت عباس هویدا، راهدار تلاشگر شهرستان بویین زهرا در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان که در حین انجام وظیفه درگذشت را تسلیت گفت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۰۹:۲۳    
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: عملیات ماسه روبی سال 99 در سطحی جمعاً معادل 34 هزار و 545 متر مربع از نقاط ماسه گیر محور های مواصلاتی حوزه سیستان انجام شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۰۹:۱۸    
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بردسکن از لکه گیری محورهای این شهرستان به میزان15هزار متر مربع طی ایام نوروز 1400 خبر داد.