چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۲۳:۰۶May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 28 فروردین 1400 - news.mrud.ir

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 اردیبهشت 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 خرداد 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 تیر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 مرداد 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 شهریور 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 مهر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آذر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 دی 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 بهمن 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 2 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 3 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 4 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 5 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 6 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 7 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 8 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 9 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 10 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 12 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 13 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 14 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 15 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 16 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 17 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 18 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 19 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 20 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 21 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 22 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 23 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 24 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 25 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 26 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 27 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 28 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 فروردین 1400 
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۱:۴۳    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان از انجام آسفالت راه روستاهای بالای 100 خانوار فاقد راه تا پایان امسال خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۰:۰۸    
معاون راه های فرعی و روستائی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: با اجرای پروژه راه کورائیم خلفلو در قالب طرح ابرار، مسیر بخش کورائیم به تهران 55 کیلومتر کاهش می یابد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۰۸:۰۸    
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: سیاست های جانبی دولت در کنار طرح اقدام ملی مسکن در خصوص عرضه زمین ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۲۲:۰۰    
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: با توجه به انجام تست سریع کرونا در پایانه های مسافربری استان ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۲۱:۵۰    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری در بازدید از روند اجرای 6 کیلومتر باقی مانده محور شهرکرد -بروجن، با انتقاد از پیمانکار پروژه، تکمیل سریع این پروژه را ضروری خواند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۲۱:۵۰    
رئیس مرکز تدوین مقررات، ایمنی حمل ونقل، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران گفت: دستورالعمل های تعیین نرخ بلیت حمل ونقل مسافر جاده ای و شناورهای مسافری ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۲۱:۳۵    
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان ازآغاز ساخت حدود 70 درصد از واحدهای طرح اقدام ملی مسکن استان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۲۱:۳۰    
مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در دیدار با شهردار بجنورد عنوان کرد: درتعامل با شهرداران است که بیشتر راهکارهای خدمت رسانی به مردم در حوزه های مختلف بررسی و اجرایی می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۹:۳۰    
رییس اداره ایمنی و نجات فرودگاهی فرودگاه مهرآباد از افزوده شدن یک دستگاه خودروی کف ساز تمام اتوماتیک به مجموعه تجهیزاتی این اداره با هدف افزایش قدرت پشتیبانی برای ارایه خدمات اطفای حریق خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۸:۲۶    
مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان گیلان گفت: آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان گیلان در سال 99 با انجام بیش از 70 هزار انواع آزمایش ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۷:۵۶    
رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان های تربت جام و صالح آباد از رفع تصرف 100 مترمربع از اراضی ملی شهرستان تربت جام خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۷:۵۱    
مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام در بازدید از محور ایلام- دره شهر گفت: هم اکنون مشغول ایمن سازی این محور در نقاط مختلف هستیم و در این خصوص ارتقای مسیر ورودی و خروجی این شهر به چهارخطه هم در حال اجرا ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۷:۳۶    
رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به دلیل ایجاد و توسعه ایستگاه های جدید شتاب نگاری با اهدای لوح سپاس تشکر کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۷:۳۱    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: سال گذشته با ثبت جابه جایی بیش از 42 میلیون و 300 هزار تن کالا از استان شاهد رشد یک درصدی در این حوزه نسبت به مدت مشابه سال 98 بودیم.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۶:۳۱    
به دنبال بحران اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا، هواپیمایی ترکیش ایرلاینز در قرارداد خرید بویینگ 737 مکس تجدید نظر کرده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۶:۳۱    
ستزمان هواشناسی با انتشار یک هشدار زرد از رشد ابرهای همرفتی در جنوب شرق و مرکز ایران خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۵:۳۶    
مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان با بیان این که در سال جدید تکمیل پروژهای نیمه تمام سال های گذشته در اولویت قرار دارد، از تعریف هشت پروژه جدید خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۵:۳۱    
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در سفری به استان اصفهان از آغاز عملیات اجرایی 132 واحد از پروژه های طرح اقدام ملی مسکن و 430 واحد از پروژه های مسکن محرومین شهرستان اردستان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۵:۱۱    
رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه درخشش بنادر و پسکرانه ها در حوزه تولید نیازمند حمایت، استفاده از نیروی انسانی متخصص و جذب سرمایه بخش خصوصی است ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۵:۰۱    
با تکمیل چراغ های تقرب پرواز، ضریب ایمنی پروازی در فرودگاه مهرآباد تا اندازه قابل توجهی افزایش یافت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۴:۵۱    
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در نامه ای از نقش آفرینی و اقدامات اثرگذار شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در پروژه احداث آزاد راه کنار گذر جنوبی تهران و البرز ( غدیر) قدردانی کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۴:۲۱    
مدیرکل هیات مرکزی گزینش وزارت راه و شهرسازی در حکمی معاون هیات را منصوب کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۴:۱۶    
مدیرکل راه و شهرسازی فارس اعلام کرد: 73 کیلومتر از محور شریانی فسا – داراب – بندرعباس حدفاصل فسا و داراب در دست ساخت است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۴:۱۶    
مجری طرح راه آهن یزد – اقلید از نیاز فوری این پروژه به بودجه 275 میلیارد تومانی خبر داد و تاکید کرد که در صورت تخصیص این بودجه، این پروژه می تواند در خرداد امسال به افتتاح برسد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۲:۵۶    
استاندار مازندران با ارسال نامه ای به معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور از عملکرد مطلوب و تاثیرگذار و مدیریت ثمربخش مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای این استان در سال گذشته ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۲:۰۲    
مدیر فرودگاه شهدای خرم آباد با اشاره به ادامه پروژه توسعه این فرودگاه با اعتبار شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از اتمام این طرح تا پایان خرداد خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۱:۵۷    
معاون پژوهشی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با اعلام اینکه دستورالعمل بهسازی نسبی ساختمان های بلند در همکاری با شهرداری تدوین شد اینکار را تحولی در مهندسی و مقاوم سازی ساختمان های موجود، برشمرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۱:۳۲    
معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از آزاد سازی 236 هکتار از اراضی ملی و دولتی طی سال گذشته در این استان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۱:۲۷    
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از خلع ید و رفع تصرف 17000مترمربع از اراضی استان به ارزش 12 میلیارد تومان خبرداد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۱:۲۷    
معاون ساخت و توسعه راه های کشور از تلاش جهت رفع سه نقطه بحرانی در محور پاتاوه – دهدشت خبر داد و اظهار کرد که این مسیر در خرداد امسال با عبور آزمایشی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۰:۲۲    
مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران خواستار تعامل بین بخشی استانی و ملی برای سرعت بخشیدن به پروژه چهار خطه فیروزکوه – سمنان در قطعه اول شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۰:۰۷    
سرپرست مدیریت راه و شهرسازی دماوند از 6 فقره رفع تصرف با حکم دادستانی در پلاک مهرآباد این شهرستان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۰۹:۴۷    
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستانهای نوشهر، چالوس و کلاردشت از نشست مسئولان راه و شهرسازی مازندران برای طرح تعریض جاده چالوس حد فاصل مرزن آباد تا دزدبن خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۰۹:۳۷    
کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام بارش پراکنده در مازندران، مرکز ، شرق و جنوب شرق کشور از وزش باد همراه با گردوخاک در تهران و هشت استان کشور خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۰۹:۲۲    
رئیس اداره فنی و نظارت بر طرحهای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از آماده سازی فیزیکی پایانه مرزی بازرگان برای اجرای طرح پایلوت مدیریت یکپارچه پایانه های مرزی کشور خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۰۸:۱۲    
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: 2 میلیون و و 83 هزار و 519 مسافر سال گذشته در قالب 243 هزار و 51 سفر وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی جاده ای استان شامل اتوبوس ...