پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۷:۵۱May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 24 فروردین 1400 - news.mrud.ir

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 اردیبهشت 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 خرداد 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 تیر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 مرداد 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 شهریور 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 مهر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آذر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 دی 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 بهمن 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 2 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 3 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 4 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 5 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 6 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 7 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 8 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 9 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 10 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 12 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 13 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 14 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 15 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 16 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 17 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 18 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 19 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 20 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 21 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 22 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 23 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 24 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 25 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 26 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 27 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 28 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 فروردین 1400 
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۴:۱۱    
مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان از پرداخت هزینه های احداث محور جدید رابر به کرمان توسط شرکت ملی مس ایران خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۱:۳۷    
رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: بازسازی 11 دستگاه از ماشین آلات راهداری استان در دست اقدام است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۰۰:۵۵    
اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران در راستای انجام وظایف حاکمیتی خود در دریا و صیانت از نوار ساحلی و با حمایت دستگاه قضایی ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۱:۲۷    
با حضور نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی چگونگی انجام پروژه نصب چراغ های تقرب فرودگاه آبادان ارزیابی شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۴:۱۸    
سازمان هواشناسی اعلام کرد که فعالیت سامانه های بارشی تا آخر هفته تشدید می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۰:۳۴    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تاکنون یک میلیون و 300 هزار خانه خالی شناسایی شده و لیست آن در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار گرفته است ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۹:۵۴    
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت: این اداره کل سال گذشته 414 تخلف حوزه حمل و نقل برون شهری را در کمیسیون های ماده 11، 12 و 14 بررسی و احکام متناسب با آن را صادر کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۸:۳۹    
رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با بیان اینکه پسکرانه بنادر از مزیت ویژه تولید، صادرات، فعالیت های ارزش افزوده ای و صادرات مجدد برخوردار است ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۲۰:۵۵    
مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل گفت: امسال حدود 60 کیلومتر بزرگراه در قالب 9 طرح توسعه بزرگراهی در مناطق مختلف استان به بهره برداری می رسد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۲۰:۵۰    
براساس ارزیابی مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی آذربایجان غربی رتبه برتر در اطلاع رسانی و انتشار عملکردها در سال 99 را کسب کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۲۰:۴۰    
معاون فنی و راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده استان فارس از آغاز عملیات اجرایی احداث راه روستایی دژکرد-پادنا خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۴:۵۲    
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره آغاز عملیات پروژه یک هزار واحدی مسکن واوان در اسلامشهر، تأکید کرد که اگر متقاضیان طرح اقدام ملی به ما مراجعه کنند و منابع خود را به این پروژه اختصاص دهند ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۴:۰۲    
در دیدار مدیرکل راه و شهرسازی و فرمانده انتظامی ایلام برجلوگیری ازتعرض به اراضی ملی و دولتی استان تأکید شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۳:۵۷    
مراسم تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید راه و شهرسازی خراسان رضوی برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۳:۴۲    
مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری با اعلام اینکه بیش از 99 درصد تسهیلات مسکن محرومان استان چهارمحال و بختیاری به واجدان شرایط پرداخت شده است از تخصصی 91 میلیاردتومان بلاعوض به اجرای طرح خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۳:۲۷    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ما در این وزارتخانه در تلاشیم تا با به کارگیری تمامی ظرفیت ها تولید مسکن را تسریع و تسهیل کنیم ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۲:۴۷    
رئیس اداره ایمنی و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از اجرای بیش از 3670کیلومتر خط کشی با هدف افزایش ایمنی در تردد طی سال گذشته خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۲:۴۷    
هفتمین کنفرانس بین المللی پیشرفت های اخیر در مهندسی راه آهن (ICRARE 2021) طی 28 و 29 اردیبهشت 1400 برگزار می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۲:۲۷    
سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی کردستان از انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از تصرف اراضی ملی به عنوان یکی از اولویت های هدف گذاری شده در سال جدید یاد کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۲:۲۲    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه این وزارتخانه همه مصوبات ستاد ملی کنترل بیماری کرونا را رعایت کرده است، گفت: محدودیت پذیرش مسافر آسیب سنگینی به شرکت های حمل ونقلی زده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۲:۲۲    
رئیس اداره معماری بافت های واجد ارزش و طرح های اداره کل راه و شهرسازی قزوین از برگزاری اولین جلسه کمیته ارتقای سیما و منظر شهری در سال 1400 خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۲:۱۲    
مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: کمبود سیمان در استان، سرعت اجرای پروژه های عمرانی را گرفته است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۲:۰۷    
به گفته بیات منش سال گذشته حدود 25 پروژه بازآفرینی شهری عملیاتی شد و برخی از پروژه های اقدام مشترک و باقی پروژه های شرکت نیز امسال نهایی خواهد شد ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۲:۰۲    
اداره فدرال هوانوردی آمریکا به تازگی یک امریه صلاحیت پروازی برای وارسی هواپیماهای بویینگ 777 صادر کرده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۱:۵۷    
وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه اراضی 20 هزار واحد مسکن ملی موردتعهد انجمن انبوه سازان استان تهران تامین شده است از رفع مشکلات تاخیر در برخی پروژه های متوقف شده خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۱:۲۲    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه از این ماه شاهد افتتاح مداوم واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی خواهیم بود، گفت: سرعت پیشرفت این طرح به میزان مشارکت مردم بستگی دارد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۱:۰۸    
کارشناس سازمان هواشناسی از وزش باد شدید و رگبار و رعدوبرق در استان های خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، فارس و کرمان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۰:۴۸    
معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از کسب رتبه نخست مرکز مدیریت راههای این اداره کل در ارزیابی عملکرد سامانه های حمل و نقل هوشمند کشور در بازه زمانی سه ماهه چهارم ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۰:۳۳    
رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای آذربایجان شرقی از اجرای ارتقای ایمنی تردد گروه های آسیب پذیرجاده ای در 31 روستای استان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۰:۰۸    
استاندار اردبیل گفت: با توجه به تامین منابع مالی و افزایش ماشین آلات فعال و با بهره برداری از قطعاتی از پروژه ، طول بزرگراه اردبیل - سرچم در امسال به 55 کیلومتر افزایش می یابد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۰:۰۳    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام از انجام معاینه فنی و بازرسی بر روی 4 هزار و 296 دستگاه انواع وسایل نقلیه عمومی در یک سال گذشته خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۰۸:۴۸    
با حضور وزیر راه و شهرسازی مراسم کلنگ زنی پروژه 1000 واحدی مسکونی – خدماتی یاس سفید متعلق به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برگزار و عملیات اجرایی آن آغاز شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۰۸:۲۸    
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از جابه جایی بیش از 4 میلیون و 700 هزار تن کالا توسط ناوگان باری در استان طی سال 99 خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۰۷:۴۳    
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت : با تقویت نظارت ها و برنامه ریزی هایی که در حوزه فنی و ساخت انجام خواهیم داد، اجازه نمی دهیم تا کیفیت ساخت و ساز در اجرای پروژه ها فدای سرعت شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۰۷:۳۳    
رئیس اداره هماهنگی حمل و نقل اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین از برگزاری جلسات نهایی برای مکان یابی دهکده لجستیک در استان قزوین خبر داد.