سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۲۱:۵۶Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آذر 1400 - news.mrud.ir

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 اردیبهشت 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 خرداد 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 تیر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 مرداد 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 شهریور 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 مهر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 دی 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 بهمن 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 آذر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 2 آذر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 3 آذر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 4 آذر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 5 آذر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 6 آذر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 7 آذر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 8 آذر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 9 آذر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 10 آذر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 آذر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 12 آذر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 13 آذر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 14 آذر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 15 آذر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 16 آذر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 17 آذر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 18 آذر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 19 آذر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 20 آذر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 21 آذر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 22 آذر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 23 آذر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 24 آذر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 25 آذر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 26 آذر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 27 آذر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 28 آذر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 آذر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آذر 1400 
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۹:۰۰    
رئیس راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان مشگین شهر گفت: خوشبختانه در 8 ماهه سال جاری شاهد کاهش 21 درصدی تصادفات جاده ای در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده ایم.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۰۹:۱۵    
به مناسبت هفته "حمل و نقل، رانندگان و راهداری" از راهداران، رانندگان و فعالان نمونه حمل و نقل جاده ای استان لرستان تجلیل شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۲:۰۴    
اختتامیه پنجمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته با حضور وزیر راه و شهرسازی، معاونان اجرایی و امور مجلس رئیس جمهور برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۰:۵۹    
رئیس سازمان هواشناسی کشور، دانش هواشناسی را میان رشته ای و فعالیت هواشناسی در دنیا را فرا بخشی بیان کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۰:۴۹    
بیش از 363 هزار تن سیمان و قیر از بندرامیرآباد به کشورهای حاشیه دریای خزر در سال جاری صادر شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۰:۴۹    
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان گفت: هم اکنون رفع نقاط دارای تصادف همدان نیازمند 130 میلیارد تومان اعتبار است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۰:۴۴    
فرهاد مولائی طی حکمی از سوی مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل بعنوان سرپرست اداره امورحقوقی و دعاوی اداره کل منصوب شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۹:۱۹    
فرمانده انتظامی فارس گفت: رانندگان، گرداننده چرخ اقتصاد هستند که اگر نباشند، همه به زحمت می افتند و زمین گیر می شوند و من این موضوع را به صورت علمی و تجربی، لمس کرده ام.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۹:۱۹    
به مناسبت گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری و با هدف ارج نهادن به خدمات فعالان بخش حمل و نقل جاده ای و راهداری و همچنین پیشکسوتان این حوزه در شیراز برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۹:۱۴    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: رانندگان با بیش از 600 هزار نفر، از بزرگترین خانواده اجتماعی کشور هستند و حدود 500 میلیون تن کالا را در کشور درطول سال جابه جا می کنند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۹:۰۹    
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از برگزاری دوره آموزشی مدیریت سبز به منظور فرهنگ سازی و ارتقای دانش زیست محیطی کارکنان این اداره کل به خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۸:۳۴    
در 120 ثانیه امروز 30 آذر بهره برداری از 526 دستگاه ناوگان جدید ریلی با حضور وزیر راه و شهرسازی، رشد قابل توجه پروازهای خارجی و اختتامیه پنجمین نمایشگاه حمل و نقل ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۶:۳۹    
مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: قراردادهای بین المللی در حوزه حمل ونقل ریلی باید به روز شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۵:۵۹    
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور از احداث بیش از 6 هزار کیلومتر راه اصلی، بزرگراه، آزادراه و راه آهن تا پایان دولت سیزدهم خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۵:۴۹    
فعال حوزه ریلی با اشاره به این نکته که ایجاد اعتماد جهت سرمایه گذاری بخش خصوصی راهگشا در صنعت حمل و نقل است، گفت: حلقه مفقوده کریدور جنوب به شمال حوزه ترانزیت ریلی ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۵:۳۹    
مدیربنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: در راستای صیانت از زیست بوم و حفاظت از محیط زیست دریایی بخشی از تجهیزات مقابله با آلودگی های دریایی خریداری و برروی شناورهای سنتی مستقر در این بندر ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۵:۳۹    
سامانه بومی تردد کامیونی بندر بوشهر به منظور کنترل بهینه تردد ناوگان حمل و نقل به محوطه های بندری طراحی شده است که نتیجه پیاده سازی آن، کاهش ترافیک در مبادی ورودی و خروجی و همچنین محوطه های بندری است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۹    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: موضوع حاشیه نشینی موضوعی نیست که به یک باره ایجاد شده باشد و به یک باره اراده به حل آن داشته باشیم ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۴    
سرپرست اداره نظارت براجرای طرح های مسکن وبازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان از اجرای 9 پروژه بازآفرینی شهری در استان اصفهان با پیشرفت فیزیکی قابل توجه خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۵:۰۹    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه پیمانکاران سرمایه های ارزشمند کشور هستند، گفت: باید جلوی آسیب دیدن پیمانکاران را بگیریم.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۴:۵۹    
رئیس تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، حمل و نقل پایدار و متکی بر توسعه پایدار در کشور را رویکرد مرکز تحقیقات عنوان کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۴:۵۹    
وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه حضور سرمایه گذاران در تکمیل پروژ ه های حمل و نقلی تقویت می شود، از تولید واگن باری و مسافری با توان داخل خبر داد و گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۴:۵۹    
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه طرح نهضت ملی مسکن تورم زا نیست، بر اجرای این طرح تاکید و در خصوص واگن های باری ساخت داخل اعلام کرد: کیفیت ساخت واگن های باری در کشورمان بالا و مناسب است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۰    
معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر تولید مسکن در بافت های فرسوده گفت: تا زمانیکه شهرها از ظرفیت کافی برخوردارند باید ساخت و ساز در درون شهرها انجام شود و توسعه درونی در اولویت قرار بگیرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۱:۴۰    
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: سیاست کاری این اداره کل در اجرای پروژه های عمرانی اجرای روش های نوین علمی بوده تا به این طریق انواع طرح ها در حوزه های مسکن ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۱:۲۵    
فعال حوزه ریلی کشور با اشاره به ایجاد زیرساخت برای تامین نیازهایی ریلی برای بهبود راندمان کاری حمل و نقل گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۰:۲۵    
کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور از انسداد محور چمن بید به آشخانه از صبح امروز تا اطلاع بعدی به دلیل گرد و خاک خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۰:۱۵    
مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از تمدید مهلت ثبت نام نهضت ملی مسکن تا 15 دی ماه و ثبت نام 400 هزار نفر متقاضی در این استان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۰۹:۵۵    
نماینده مردم نهاوند استان همدان در مجلس یازدهم شورای اسلامی بودجه امسال دولت را ضد تورمی دانست که سعی کرده است کمترین کسری را داشته باشد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۰۹:۵۰    
کارشناس سازمان هواشناسی از تداوم بارش ها در کشور به شکل برف و باران و وزش باد شدید موقتی خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۰۸:۵۵    
در مراسمی با حضور وزیر راه و شهرسازی 526 واگن نو و بازسازی شده وارد ناوگان شرکت های ریلی شد.