جمعه ۱۴ اردیبهشتساعت ۰۱:۴۸May 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 24 آذر 1401 - news.mrud.ir

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 فروردین 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 اردیبهشت 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 خرداد 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 تیر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 مرداد 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 شهریور 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 مهر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آبان 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 دی 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 بهمن 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 آذر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 2 آذر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 3 آذر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 4 آذر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 5 آذر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 6 آذر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 7 آذر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 8 آذر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 9 آذر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 10 آذر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 آذر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 12 آذر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 13 آذر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 14 آذر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 15 آذر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 16 آذر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 17 آذر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 18 آذر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 19 آذر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 20 آذر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 21 آذر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 22 آذر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 23 آذر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 24 آذر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 25 آذر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 26 آذر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 27 آذر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 28 آذر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 آذر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آذر 1401 
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۹/۲۵ - ۱۱:۵۶    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در آستانه گرامیداشت هفته "حمل و نقل، رانندگان و راهداری" برنامه های این اداره کل را تشریح کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۲۳:۲۰    
وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان خراسان جنوبی در شامگاه پنج شنبه 24 آذرماه از پروژه های در دست ساخت طرح نهضت ملی مسکن در بیرجند بازدید کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۲۲:۳۵    
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: برگزاری نخستین جشنواره نوآوری های صنعت راه و ساختمان استان اصفهان فرصتی مهم برای ارائه طرح ها، توانمندی ها و محصولات مخترعین ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۲۲:۳۵    
به مناسبت گرامیداشت هفته حمل و نقل ، رانندگان و راهداری مدیرکل به همراه معاونان و کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان ضمن حضور در مزار شهدا با شهیدان بزرگوار تجدید پیمان بستند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۲۲:۳۵    
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان گفت: زیرسازی و تکمیل محور کاشان - برزک - ورکان در حال پیگیری جهت تکمیل پروژه است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۲۱:۴۰    
مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور گفت: 3 هزار و 300 کیلومتر در بخش ریلی در دست اجراست کهاز آن تا سال آینده به بهره برداری می رسد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۲۰:۰۷    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس در رزمایش طرح انتظامی ترافیکی زمستان از خدمت رسانی 700 راهدار درقالب 135 گشت ثابت و سیار راهداری خبرداد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۱۹:۳۴    
وزیر راه و شهرسازی برخورداری از زیرساخت های حمل ونقلی مطلوب ریلی و جاده ای را لازمه رشد اقتصاد کشور دانست و گفت: تکمیل کریدورهای اصلی جاده ای و ریلی در اولویت وزارت راه و شهرسازی قرار دارد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۱۷:۰۵    
وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: از روز شنبه به همه بانک های کشور فراخوان دادیم و هر کدام از بانک های کشور متعهدند که پرداخت تعداد مشخص شده تسهیلات را بر عهده بگیرند تا عملیات اجرایی طرح های ساختمانی ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۱۶:۰۲    
شرکت راه آهن در اطلاعیه ای، آگهی های منتشر شده مبنی بر استخدام نیروی کار در این شرکت را تکذیب کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۱۵:۲۳    
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از سفر یک روزه معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران به استان گلستان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۱۵:۱۷    
رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی گلستان گفت: در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک، از این پس هر گونه صدور، تمدید ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۱۵:۱۴    
مشاور ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در امور ایثارگران در دیدار با خانواده شهدا،ایثارگران وجانبازان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۱۵:۰۸    
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از آغاز عملیات اجرایی 247 خط واحد از طرح نهضت ملی مسکن در شهر گرمه به صورت ویلایی و با حضور استاندار خراسان شمالی خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۱۵:۰۵    
نیروهای راهداری البرز به همراه سایر دستگاه های امدادی و خدماتی استان با هدف پیشگیری از حوادث جاده ای در طرح پایش و نظارت زمستانی در قالب تمرین آمادگی شرکت کردند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۱۵:۰۲    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از عملیات لکه گیری و رو کش آسفالت محور لیکک_ماغر از پیشرفت 60 درصدی این پروژه خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۱۴:۰۰    
مدیرکل راه وشهرسازی جنوب کرمان درحاشیه بازدید فرمانداران سه شهر ستان منوجان و قلعه گنج و رودبار جنوب از عملیات اجرایی 33 کیلومتر بزرگراه در شهرستانها خبر داد
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۱۳:۵۴    
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: از ابتدای سال تاکنون دو هزار و 11 فقره پروانه عبور بارهای ترافیکی در استان صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 21 درصد رشد داشته ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۱۳:۴۸    
زمینه آزادی هشت زندانی بدهکار مالی به همت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز فراهم شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۱۳:۴۵    
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: در شهرستان گرگان طی یک سال، پنج هزار و 377 واحد در قالب نهضت ملی مسکن احداث خواهد شد که هم اکنون هزار و 580 واحد در این شهرستان دارای قرارداد ساخت هستند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۱۳:۴۲    
معاون مسکن وساختمان اداره کل راه وشهرسازی استان مرکزی گفت: با عنایت به اعلام آمادگی بانک دی، پرداخت تسهیلات بانکی طرح نهضت ملی مسکن سازندگان ومالکین شخصی متقاضی بهره مندی ازتسهیلات این طرح امکان ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۱۳:۴۲    
سردار امیری، فرمانده انتظامی استان همدان با اهداء لوحی از صفر صادقی راد، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان تجلیل کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۱۳:۳۶    
وضعیت پیشرفت پروژه های طرح تحول حاشیه شهر مشهد که مرداد ماه امسال در چهار بخش ستاد بازآفرینی شهری ایران، دستگاه های اجرایی، شهرداری مشهد و نهادهای عمومی ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۱۳:۳۳    
استاندار مرکزی و فرمانده انتظامی استان، از اقدامات جهادی اداره کل را وشهرسازی استان مرکزی درتکمیل پروژه های نیمه تمام استان تقدیر کردند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۱۳:۲۷    
همزمان با آغاز طرح زمستانه و رژه ماشین آلات دستگاههای خدمات رسان گلستان در مقر ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان، 3600 کیلومتر از راههای مواصلاتی استان تحت پوشش راهداری زمستانه قرار گرفت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۱۳:۰۶    
وزیر راه و شهرسازی در اولین سفر رئیس جمهور در دور دوم سفرهای استانی به خراسان جنوبی با سفر به شهرستان طبس کلید خانه حیاط دار یک طبقه تکمیل شده طرح نهضت ملی مسکن درطبس را تحویل متقاضی آن داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۱۲:۵۷    
نماینده تام الاختیار وزیر راه و شهرسازی و دبیر اجرایی ستاد اربعین با اعطای لوح سپاس به مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از خدمات این اداره کل در ایام اربعین حسینی علیه السلام تقدیر ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۱۲:۵۱    
فرزاد حسنی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کردستان در پیامی هفته حمل و نقل ، رانندگان و راهداری را به خانواده بزرگ حمل و نقل و راهداری تبریک گفت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۱۲:۵۱    
رئیس اداره فن آوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از پشتیبانی بالغ بر 20 سامانه تحت وب توسط این اداره خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۱۲:۴۴    
بخش راه و حمل و نقل از شاخص های مهم توسعه هر منطقه ای بوده و سیستان و بلوچستان نیز در سه سال اخیر گام های محکم خود در مسیر توسعه یافتگی بیشتر با توسعه طرح های بزرگراهی برداشته است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۱۲:۴۴    
مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی از تامین زمین برای 31 هزار واحد از طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۱۲:۴۱    
مدیر کل راه و شهرسازی همدان با اعلام اختصاص 100 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های عمرانی استان گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۱۲:۳۵    
مراسم کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی آماده سازی سایت 350 هکتاری برای ساخت خانه های یک طبقه حیاط دار مطابق با سبک الگوی ایرانی_ اسلامی در شهر طبس خراسان جنوبی با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۱۲:۱۵    
با مشارکت و همراهی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد، پلیس راه و سایر دستگاه های امدادرسان در یزد صبح امروز برگزارشد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۱۲:۱۵    
طرح هادی شهر هنگوئیه با محدوده 377 هکتار و حریم 1517 هکتار پس از تصویب در کارگروه زیربنایی استان جهت تصویب نهایی به شورای برنامه ریزی و توسعه استان ارسال شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۱۲:۰۸    
باحضور نیروها و ماشین آلات راهداری لرستان رزمایش آغاز طرح زمستانی پلیس و دستگاه های خدمت رسان در محورهای مواصلاتی استان برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۱۱:۵۹    
مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: طرح نهضت ملی مسکن در این استان علاوه بر ایجاد اشتغال افزون بر 20 هزار نفر سبب رونق واحدهای تولیدی با گردش مالی 2هزار و 850 میلیارد تومان در این ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۱۱:۵۳    
دهمین جلسه کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی حمل و نقل گلستان با حضور استاندار و نماینده ستاد وزارت راه و شهرسازی و سایر اعضا در استانداری برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۱۱:۵۳    
رزمایش طرح زمستانی پلیس راه استان همدان با همکاری دستگاه های مختلف امدادی در فرماندهی انتظامی استان همدان برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۱۱:۵۰    
با ابلاغ مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری، کامران رهی به عنوان سرپرست معاونت مسکن و ساختمان این اداره کل معرفی شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۱۱:۴۷    
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی از بهره برداری روشنایی طولی در راه دسترسی آزادراه تهران-ساوه به مامونیه به طول دو هزار و 500 متر خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۱۱:۴۷    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از بهره برداری 3 پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای در این استان به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری (26 آذر الی یکم دی) خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۱۱:۲۲    
همزمان با اجرای رزمایش طرح راهداری زمستانی استاندار مرکزی و فرمانده انتظامی استان با اهدا لوحی مشترک از مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۱۱:۲۲    
مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان کرمان ضمن اشاره به انجام مانور ماشین آلات راهداری زمستانی در گردنه برفگیرگدار خانه سرخ سیرجان گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۱۱:۱۶    
مدیر کل راه و شهرسازی یزد گفت: اداره کل راه و شهرسازی مفاد مرتبط با قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را به صورت دقیق بررسی و برنامه ریزی کرده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۱۱:۰۹    
به مناسبت هفته حمل و نقل و همزمان با برگزاری ششمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۱۱:۰۹    
مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به مناسبت ششمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته پیامی صادر کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۱۱:۰۰    
وزیر راه و شهرسازی در دومین دور سفرهای استانی رئیس جمهور، امروز پنج شنبه 24 آذرماه وارد طبس در استان خراسان جنوبی شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۱۰:۵۶    
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: همکاری و تعامل شرکت های خدمات رسان در اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن ضروری است تا روند ساخت مسکن برای مردم با سرعت محقق شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۱۰:۴۲    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اعلام کرد: در 8 ماهه سال جاری بیش از 116 هزار و 758 تردد در استان ثبت شده که محور گرگان- علی آباد با 16 هزار و 682 تردد بیشترین تردد را داشته است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۱۰:۳۹    
کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور با اعلام تردد روان در محورهای شمالی از بارش باران در برخی از محورهای خوزستان و ایلام خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۱۰:۲۷    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از نصب بالغ بر 4100 عدد تابلو و علائم در محورهای مواصلاتی استان طی 8 ماه گذشته از سال جاری خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۱۰:۲۴    
معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان گفت: در 24 ساعت گذشته 830 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان همدان، توسط عوامل راهداری برف روبی، پاکسازی و نمکپاشی شده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۱۰:۰۶    
سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) روز شنبه 26 آذر به مناسبت هفته حمل و نقل پاسخگوی مسائل و مشکلات مردم در این حوزه است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۰۹:۴۱    
معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان از تصویب طرح هادی شهر پندر پل در کارگروه امور زیربنایی، توسعه شهری، روستایی، عشایری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۰۸:۵۶    
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه اراضی مورد نیاز برای ساخت 221 هزار واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی فراهم شده و این میزان بیش از سهمیه 180 هزار واحدی تعیین شده برای استان ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۰۸:۵۰    
کارشناس سازمان هواشناسی از بارش باران در 8 استان کشور طی امروز خبر داد و گفت: بارش ها در ارتفاعات این مناطق به شکل برف خواهد بود.