یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۱۱:۲۹May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 10 بهمن 1401 - news.mrud.ir

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 فروردین 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 اردیبهشت 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 خرداد 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 تیر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 مرداد 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 شهریور 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 مهر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آبان 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آذر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 دی 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 بهمن 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 2 بهمن 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 3 بهمن 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 4 بهمن 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 5 بهمن 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 6 بهمن 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 7 بهمن 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 8 بهمن 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 9 بهمن 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 10 بهمن 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 بهمن 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 12 بهمن 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 13 بهمن 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 14 بهمن 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 15 بهمن 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 16 بهمن 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 17 بهمن 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 18 بهمن 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 19 بهمن 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 20 بهمن 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 21 بهمن 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 22 بهمن 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 23 بهمن 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 24 بهمن 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 25 بهمن 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 26 بهمن 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 27 بهمن 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 28 بهمن 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 بهمن 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 بهمن 1401 
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۱۵ - ۱۴:۳۱    
مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: بازآفرینی شهری عامل حیات اجتماعی و رونق اقتصادی به بافت های فرسوده شهری است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۰۸:۳۴    
در جلسه کمیسیون ماده 5 شهرهای اصفهان و گلپایگان بر ارتقاء سطح خدمات در بافت های فرسوده شهری و بهره مندی از ظرفیت بافت های ناکارآمد در راستای تأمین مسکن، کاهش مشکلات اجتماعی و ... تاکید شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۴:۵۷    
به مناسبت گرامی داشت دهه مبارک فجر 15 پروژه با اعتباری بالغ بر 140 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۰۹:۲۲    
مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی از برقراری پروازهای عتبات از فرودگاه شهید کاوه بیرجند از 18 بهمن سال جاری خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۰۸:۳۷    
در احکامی جداگانه از سوی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دشتی و رییس اداره ایمنی و حریم راههای این اداره کل منصوب شدند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۱۰:۲۸    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس اعلام کرد که 75 پروژه راهداری استان با اعتباری بالغ 977 میلیارد تومان در دهه فجر به افتتاح و بهره برداری می رسد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۱۰:۰۱    
سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد: فردا بارش برف و باران محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران_شمال و آزادراه قزوین_رشت را در بر می گیرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۰۹:۴۶    
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: در ایام الله دهه فجر سه واحد مسکونی به سه خانواده که دارای فرزند چهار قلو در استان زنجان هستند واگذار خواهد شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۰۹:۰۴    
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در 10 ماهه امسال میزان تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی در بنادر این استان به 49 میلیون و 691 هزار تن رسیده است که در مقایسه با مدت مشابه پارسال رشد 17 ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۰۸:۳۷    
مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با اعلام اینکه حدود 600 شناور فاقد هویت طی یکسال اخیر هویت بخشی شده اند ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۰۸:۱۰    
در دهه فجر امسال 14 پروژه راهداری به همراه یک پروژه بخش خصوصی با اعتباری معادل 344 میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۸:۵۳    
سامانه بارشی پس از ورود به کشور بسیاری از استان ها را فرا گرفته است و پیش بینی می شود فعالیت آن امشب و فردا به اوج خود برسد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۸:۴۴    
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران نسبت به خطر سقوط بهمن و ریزش کوه در محورهای کوهستانی استان هشدار داد
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۷:۵۰    
در 120 ثانیه امروز دهم بهمن از تکمیل 565 پروژه زیربنایی، روبنایی و فضای شهری در محلات هدف بازآفرینی شهری تا پرداخت 6 هزار و 551 میلیاردتومان تسهیلات نوسازی در بافت فرسوده مورد اشاره قرار گرفت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۵:۵۵    
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح زرد از وزش باید شدید و خیزش گرد و خاک در برخی استان های کشور خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۵:۰۶    
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از تعامل و انسجام مسئولان و مردم بهارستان برای بازآفرینی 1500 هکتار بافت ناکارآمد در این شهرستان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۴:۵۴    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز، روز چهارشنبه، 12 بهمن ماه از طریق سامانه سامد پاسخگوی مشکلات و مسائل مردم می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۴:۵۴    
رئیس مرکز امور مجامع و نظارت بر قرار دادهای وزارت راه و شهرسازی گفت: توسعه آسفالت معابر روستایی در استان خوزستان در یک سال نخست دولت سیزدهم از 60 کیلومتر به بیش از 180 کیلومتر رسیده است که درمجموع با ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۴:۳۰    
سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از اجرای شیار لرزاننده و ایمن سازی در 5 نقطه از محورهای مستعد واژگونی استان خبر داد و گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۴:۱۵    
با حکم معاون وزیر راه و شهرسازی، معاون برنامه ریزی و مهندسی، مدیرکل پیمان و رسیدگی و مدیرکل طرح های ویژه سازمان مجری منصوب شدند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۴:۰۳    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان ضمن اعلام بارش برف و باران در سطح استان گفت: با توجه به لغزندگی سطح جاده ها وسایل نقلیه فقط با زنجیر چرخ مجاز به تردد هستند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۴:۰۳    
جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به میزبانی اداره کل راه و شهرسازی این استان برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۴:۰۰    
مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان از افتتاح پروژه کف سازی و جداره سازی بازار و محله باغ نظر فامنین در ایام اله دهه فجر خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۴:۰۰    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: 7 میلیون تن کالا از ابتدای سال جاری تاکنون از طریق ناوگان حمل و نقل در استان جابجا شده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۲:۵۷    
ملاقات حضوری مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام با تعدادی از مراجعه کنندگان و هم استانی ها،در راستای راهبردهای دولت مردمی برگزار و به مسائل و مشکلات آنان رسیدگی شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۲:۵۴    
رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان زنجان، بر لزوم آگاهی سازی، اطلاع رسانی دقیق و به موقع فعالیتها و اقدامات انجام شده در بخش های مختلف توسط روابط عمومی های زیر مجموعه وزارت راه و ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۲:۵۴    
رییس اداره ایمنی راه و حریم راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان از اجرای پروژه ایجاد روشنایی در محورهای دارای الویت استان اصفهان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۲:۵۱    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با تاکید بر اهمیت و حساسیت حریم راهها در جلوگیری از تصادفات جاده ای گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۲:۰۹    
سرپرست بانک مسکن از پرداخت 6 هزار و 551 میلیاردتومان تسهیلات نوسازی در بافت فرسوده از ابتدای سال 1398 تاکنون خبر داد و گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۱:۵۶    
رئیس اداره مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران اظهار داشت: با توجه به هشدار هواشناسی و کاهش دما و بارش برف و باران در48 ساعت آینده در سطح تمامی محورهای کوهستانی استان سفر خود ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۱:۵۶    
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران اظهار داشت: با توجه به هشدار هواشناسی و کاهش دما و بارش برف در ظرف 48 ساعت آینده در سطح محورهای کوهستانی استان هموطنان عزیز خواهشمندیم با از سفر و ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۱:۵۳    
دوره دوم آموزش حضوری کلان امنیت سایبری در بازه زمانی دو روزه به صورت منطقه ای در استان سمنان برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۱:۵۰    
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران عنوان کرد: با توجه به کاهش دما و بارش برف در سطح محورهای کوهستانی به کلیه رانندگانی که قصد تردد از محورهای کوهستانی را دارند توصیه می ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۱:۴۱    
رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازافرینی راه و شهرسازی استان زنجان گفت: ثبت نام از متقاضیان استفاده از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت(خانوارهای دارای سه فرزند و بیشتر) در سامانه طرح های جامع ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۱:۳۸    
استاندار زنجان، گفت: با مدیریت و درایت مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان برای سه خانواده دارای فرزند چهار قلو واحد مسکونی تامین شده که در ایام الله دهه فجر تحویل داده می شود که اقدام بسیار پسندیده ای ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۱:۳۲    
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: در جریان بارش دو روز اخیر حدود سه هزار و 500 کیلومتر-باند از راه های استان توسط گروه های راهداری برف روبی و نمک و شن پاشی شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۱:۲۹    
شب گذشته در محور خوانسار – بویین میاندشت، سقوط بهمن گزارش شد و به همت عوامل راهداری عملیات بازگشایی انجام شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۱:۱۱    
مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان میزان ترانزیت خودرو از بندر شهید باهنر طی 10 ماهه سال جاری را هفت هزار و 931 خودرو اعلام کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۱:۱۱    
رئیس اداره ساخت و توسعه راه های فرعی و روستایی راهداری البرز از اجرای پروژه روکش آسفالت محور روستایی سیرا- کلها- کلوان خبر داد و گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۱:۰۵    
رئیس مرکز مدیریت راه های زنجان با اشاره به بازگشایی 56 راه روستایی اظهار داشت: با بارش برف امروز صبح، راه 20 روستای استان مسدود شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۱:۰۵    
آمار تردد 10 ماهه وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه را مشاهده نمایید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۰:۵۳    
رئیس ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: در سالجاری با شناسایی 60 مدرسه حاشیه راههای استان ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۰:۵۰    
رئیس اداره راه و شهرسازی نهاوند از رفع تصرف یک قطعه زمین دولتی به ارزش یک میلیارد و 400 میلیون تومان در این شهر خبر داد .
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۰:۲۹    
تعداد 30 دستگاه اتوبوس ناوگان حمل ونقل مسافری آذربایجان شرقی جهت نقل انتقال زلزله زدگان شهرستان خوی آذربایجان غربی اعزام شدند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۰۹:۵۹    
رییس اداره حقوقی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون 30 جلسه کمیسیون های ماده 11 و 12 تشکیل شده که در این جلسات به 482 پرونده تخلف رسیدگی شده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۰۹:۵۹    
رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان از صدور 681 پروانه اشتغال به کار جدید طی 9 ماهه سالجاری خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۰۹:۲۳    
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کلیبر گفت: از ابتدای امسال، 280 کیلومتر از راه های خاکی و شنی 70 روستای این شهرستان تسطیح و رگلاژ شده تا مردم بتوانند از راه باکیفیت بهره مند شوند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۰۹:۲۳    
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان برخوار از آسفالت معابر بافت فرسوده شهرهای این شهرستان با اختصاص 400 تن قیر رایگان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۰۹:۰۸    
کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام بارش برف و باران در بیشتر مناطق کشور نسبت به بالاآمدن آب رودخانه ها و رخداد بهمن در مناطق پربارش هشدار داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۰۹:۰۸    
معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از ساخت باند دوم محور اهواز خرمشهر خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۰۸:۵۹    
در بازدید مشاور وزیر راه و شهرسازی از شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) بر تقویت حمکرانی مردم پایه از طریق افزایش سهم ظرفیت های مردمی در اداره کشور و سرعت بخشی به پروژه های پیشران و فناورانه و توسعه خدمت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۰۸:۴۴    
رئیس اداره نظارت بر ساخت راههای اداره کل راه و شهرسازی شمال استان سیستان و بلوچستان بر ارتقاء کیفیت و افزایش طول عمر تاکید کرد و گفت: راهسازی در این استان بدلیل شرایط جوی و اقلیمی ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۰۸:۲۶    
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر ساخت چهار هزار و 172 واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر 100 هزار نفر این استان توسط این اداره کل در حال انجام است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۰۸:۰۸    
سیستان و بلوچستان از نظر شاخص های توسعه راه از محروم ترین استان کشور بشمار می رود بطوری که جهت رسیدن این استان به شاخص متوسط کشوری در بخش بزرگراه نیاز به احداث بیش از هزار کیلومتر باند دوم است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۰۸:۰۵    
مدیر کل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان به منظور جذب اعتبارات ملی برای پروژه های راهداری در شهرستان بروجرد با مدیران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای دیدار و گفت وگو کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۰۸:۰۲    
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از ثبت 26 میلیون و 491 هزار و892 تردد وسائط نقلیه طی 10 ماهه سالجاری در استان خبرداد که این میزان نشان دهنده ی رشد 28 درصدی تردد نسبت به مدت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۰۷:۵۹    
سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در خصوص مدیریت و عملیات اسقاط و بازیافت خودروهای فرسوده اطلاعیه ای صادر کرد.