سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۹:۱۵May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق نیوز 17 اسفند 1399 - ofoghnews.ir

افق نیوز 29 اسفند 1393 افق نیوز 29 اسفند 1394 افق نیوز 30 اسفند 1395 افق نیوز 13 شهریور 1396 افق نیوز 10 بهمن 1397 افق نیوز 31 فروردین 1399 افق نیوز 31 اردیبهشت 1399 افق نیوز 31 خرداد 1399 افق نیوز 31 تیر 1399 افق نیوز 1 مرداد 1399 افق نیوز 1 شهریور 1399 افق نیوز 22 مهر 1399 افق نیوز 30 آبان 1399 افق نیوز 30 آذر 1399 افق نیوز 4 دی 1399 افق نیوز 2 اسفند 1399 افق نیوز 3 اسفند 1399 افق نیوز 4 اسفند 1399 افق نیوز 5 اسفند 1399 افق نیوز 6 اسفند 1399 افق نیوز 7 اسفند 1399 افق نیوز 8 اسفند 1399 افق نیوز 9 اسفند 1399 افق نیوز 10 اسفند 1399 افق نیوز 11 اسفند 1399 افق نیوز 12 اسفند 1399 افق نیوز 13 اسفند 1399 افق نیوز 14 اسفند 1399 افق نیوز 15 اسفند 1399 افق نیوز 16 اسفند 1399 افق نیوز 17 اسفند 1399 افق نیوز 18 اسفند 1399 افق نیوز 19 اسفند 1399 افق نیوز 20 اسفند 1399 افق نیوز 21 اسفند 1399 افق نیوز 22 اسفند 1399 افق نیوز 23 اسفند 1399 افق نیوز 24 اسفند 1399 افق نیوز 25 اسفند 1399 افق نیوز 26 اسفند 1399 افق نیوز 27 اسفند 1399 افق نیوز 28 اسفند 1399 افق نیوز 29 اسفند 1399 افق نیوز 30 اسفند 1399 
افق نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۷:۲۵    
کره جنوبی به عنوان یکی از کشور های پیشرفته در جهان شناخته می شود که فرهنگ مخصوص به خود را دارد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۲:۲۸    
سرمربی استقلال چند بازیکن جوان تیمش را کنار گذاشته است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۲۲:۰۶    
این بازیکن 34 ساله تا پایان فصل بیست و یکم لیگ برتر تحت قرارداد باشگاه مشهدی است و اکنون باشگاه شهرخودرو در پاسخ به مکاتبات باشگاه استقلال اعلام کرده است در صورتی که 4 میلیارد تومان بابت جذب قاسمی ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۲۰:۵۹    
علی دایی امروز به پیست اسکی دربندسر رفت و به تفریح زمستانی پرداخت.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۲۰:۵۴    
عرضه اولیه سهام شرکت سرمایه گذاری مدیریت سرمایه مدار بانماد(مدار) در روز چهارشنبه مورخ 20/ 12/ 1399 در بورس تهران انجام می شود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۲۰:۵۲    
حبس خانگی نازنین زاغری، شهروند ایرانی-انگلیسی امروز به پایان رسید و اعضای خانواده اش نخستین تصویر او را بدون پابند الکترونیک منتشر کردند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۸:۵۱    
طی مراسمی به مناسبت روز درختکاری با حضور حجت اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران، اعضای هیئت مدیره و مدیران ارشد این بانک، دو اصله نهال در محوطه برج سپهر بانک صادرات ایران غرس شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۸:۴۹    
هافبک سابق پرسپولیس در یک استوری اعلام کرد که طلب خود را 6 ماه پیش به باشگاه پرسپولیس بخشیده است و تعجب می کند که چرا نامش به عنوان یکی از طلبکاران این باشگاه از سوی این فدراسیون اعلام شده است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۸:۴۵    
محسن رفیق دوست درباره انتخابات ریاست جمهوری 1400 گفت: بنا نیست دولت نظامی تشکیل شود. بحث سپاهی، سپاهی است نه نظامی! سپاهی با فرد نظامی فرق دارد ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۸:۳۷    
قائم مقام وزیر در طرح مسکن مهر گفت: پروژه ملی مترو تهران- پردیس در یک هفته آینده کلنگ زنی می شود و هفت هزار واحد مسکن مهر نیز تا پایان امسال آماده بهره برداری خواهد بود. ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۸:۳۲    
شهریار مغانلو، مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیام های هواداران برای حضور در پرسپولیس به من انگیزه داد و امشب می توانم بعد از یک ماه راحت بخوابم.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۸:۰۳    
وزیر امور خارجه چین گفت، اکنون که آمریکا برای بازگشت به برجام اعلام آمادگی کرده است، باید تحریم های غیرعادلانه علیه ایران را بردارد و تهران نیز به تعهدات برجامی بازگردد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۷:۵۹    
به گزارش افق انلاین ، سعید محمد فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه پس از استعفا از این سمت در توییتی با تأیید حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۷:۴۲    
او در تابستان سال جاری نیز در لیست خرید یحیی گل محمدی حضور داشت اما ترجیح داد از تیم پیکان راهی تیم سانتاکلارا پرتغال شود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۷:۳۸    
دهقان دهنوی گفت: مهم ترین امر در بازار سرمایه متغیرهای کلان است ما از بانک مرکزی تقاضا داریم نرخ های بازدهی را به نوعی تنظیم کنند تا بازارها در کنار هم کار کنند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۷:۳۳    
عرضه اولیه سهام برنامه آشنایی بامبل در روز پنجشنبه مدیرعامل و بنیان گذار 31 ساله خود ویتنی ولف هرد را به جوان ترین میلیاردر زن خودساخته جهان تبدیل کرد. ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۷:۲۹    
دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: طرح مدیریت VPN و اینترنت کشور با هدف طبقه بندی دسترسی کاربران به اینترنت و ارائه سرویس با شرایط بهتر اجرایی می شود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۷:۲۴    
کارشناس مسائل آمریکا با بیان اینکه این آمریکاست که این روزها باید پیام های امیدوارکننده بدهد نه ایران گفت: همه باید در حمایت از مواضع رسمی نظام یکصدا باشند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۷:۱۷    
پایگاه اطلاع رسانی ایران خودرو نسبت به ویدیوی منتشر شده در فضای مجازی درخصوص مزایده خودروها واکنش نشان داد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۷:۱۵    
با پذیرش استعفا سعید محمد و با حکم فرمانده کل سپاه سردار سرتیپ دوم پاسدار سید حسین هوشی سادات به سمت فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه منصوب شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۶:۵۹    
جاده اسالم به خلخال به طول 70 کیلومتر است، این مسیر شهرستان اسالم در استان گیلان را به شهرستان خلخال متصل می کند ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۶:۰۱    
سیسیل نام جزیره ای در جنوب ایتالیا می باشد و در واقع بزرگترین و مشهور ترین جزیره این کشور می باشد که استان آگریجنتو با مرکز پالرمو را در خود جای داده است ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۵:۴۱    
ایرمحله، روستایی از توابع بخش رحیم آباد شهرستان رودسر در استان گیلان ایران است این روستا در دهستان شوئیل قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال 1385، جمعیت آن 36 نفر (14خانوار) بوده است ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۴:۵۳    
درحالی که آمریکا طرح ایجاد دولت موقت را برای افغانستان مطرح کرده است، سخنگوی طالبان تاکید کرد که هر گزینه دیگری جز مذاکرات قطر محکوم به شکست است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۴:۴۶    
سریال این سه نفر با هنرنمایی محمدعلی کشاورز و سریال “حس سوم” به کارگردانی و بازیگری مهدی فخیم زاده سه شنبه و چهارشنبه پخش شان آغاز می شود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۴:۴۰    
نشست هم افزایی بین فرماندهان دو نیروی دریایی ارتش و سپاه صبح امروز در ستاد فرماندهی نیروی دریایی ارتش برگزار شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۴:۱۰    
در حالی که هواداران پرسپولیس تصور می کنند عامل بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تیم شان شکایت بازیکنان است، یک کارشناس حقوقی راز بزرگی را برملا کرد
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۶    
رییس هیئت عالی نظارت بر ششمین دوره انتخابات شورای شهر و روستای استان تهران از نهایی شدن تشکیل هیئت های نظارت در شهرستان های استان تهران و صدور احکام اعضای این هیئت ها خبر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۳    
سری سوم اسکناس 50 هزار ریالی با طرح آرامگاه حافظ در پشت این اسکناس، توسط بانک مرکزی منتشر شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۳:۵۴    
نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس در حال جمع آوری امضا برای شکایت از وزیر ورزش به دلیل عدم واگذاری باشگاه های پرسپولیس و استقلال هستند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۲:۳۴    
سرمربی گل گهر سیرجان با بیان اینکه تیمش در لیگ بیستم، 8 تا 9 امتیاز از اشتباهات داوری متضرر شده، گفت: اگر از داوری سود بردیم، مرا تا آخر عمر محروم کنید.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۲:۲۶    
مدیر مهندسی خودرو در پروژه تارا، گفت: تارا تنها خودروی داخلی و با نشان ایرانی است که علاوه بر استانداردهای تصادف از روبرو و تصادف از پهلو ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۲:۲۱    
مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت: باشگاه پرسپولیس پیگیر حل مشکل محرومیت از نقل و انتقالاتش است. ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۲:۱۱    
شرکت احیا استیل فولاد بافت در دومین جشنواره ملی 100 واحد مشتری مدار بر اساس رای هیات داوران به عنوان یکی از صد سازمان برتر انتخاب و نشان ویژه و لوح برتر این جشنواره را به خود اختصاص داد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۱:۵۹    
رییس فدراسیون جودو پس از حمله قلبی و چند ساعت بستری شدن در بیمارستان مدرس، از بیمارستان مرخص شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۰    
مراسم قرعه کشی مرحله چهاردهم از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو ساعت 10 صبح امروز (17 اسفند ماه) با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در محل سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش این شرکت آغاز شد. ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۱    
رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال گفت: به جز پرسپولیس پنجره نقل و انتقلاتی باشگاه های دیگر هم به دلیل بدهی داخلی بسته است و در این زمینه تبعیضی وجود ندارد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۰:۳۵    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: استان های همجوار خوزستان نیز مانند چهارمحال و بختیاری دارد کم کم وارد وضعیت نامناسبی شده اند و باید به این توجه ویژه ای کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۰:۳۰    
رئیس جمهور با اشاره به سابقه عضویت ایرلند در شورای امنیت سازمان ملل و مشی بی طرفانه این کشور تاکید کرد: شورای امنیت می بایست در برابر دولت قبلی آمریکا بدلیل نقض قطعنامه برخورد مناسب انجام می داد. ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۰:۲۴    
سرمربی الاهلی عربستان بعد از باخت مقابل ضمک در لیگ این کشور گریه کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۰:۰۷    
سرمربی پیشین تیم فوتبال تراکتور، گزینه سرمربیگری تیم فوتبال آلومینیوم اراک است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۹:۳۲    
عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه تغییر در کادر فنی این تیم یک شوک مثبت بود، گفت: محمود فکری در شرایطی سخت هدایت استقلال را برعهده گرفت و تمام تلاشش را هم کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۹:۲۲    
برای رسیدن به کرسی ریاست جمهوری ضرورت ندارد از منافع ملی خرج کنیم/ محسن رضایی نامزد اول تا سوم اصولگرایان هم نیست ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۸:۵۴    
شرایط محمود فکری و کادر او از ابتدای فصل نابسامان بود و شرایط خوبی وجود نداشت. با این حال این تغییرات درست نیست و مدیریت، مربیان و بازیکنان باید ثبات داشته باشند ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۸:۳۱    
مهاجم اسبق استقلال گفت: فرهاد مجیدی انتخاب هواداران استقلال بود و محبوبیت او بزرگ ترین شانس برای موفقیتش است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۸:۲۲    
عبدالرضا داوری گفت: احمدی نژاد باید سر چند پروژه مشخص با حاکمیت تفاهم می کرد و وارد صحنه می شد. اما آقای احمدی نژاد این کار را انجام نداد و با گفتارهای رادیکال تصویری از خودش ترسیم کرد که برهم زننده ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۷:۵۹    
تکلیف مهاجم جوان پرسپولیس که گفته می شد به ماشین سازی پیوسته اما تکذیب شد امروز مشخص می شود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۷:۵۲    
انتظار پرسپولیسی ها برای جذب این بازیکن امروز 17 اسفند ماه به پایان خواهد رسید و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این مهاجم بلندقامت تا ساعاتی دیگر با پرسپولیس قرارداد امضا خواهد کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۷:۴۹    
رئیس سازمان بورس اوراق بهادار به تشریح طرح های اخیر این سازمان که با هدف حمایت از سرمایه گذاران اتخاذ شد، پرداخت.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۷:۴۵    
تیم فوتبال پورتو در شبی که مهدی طارمی مهاجم ایرانی یک پاس گل داد، مقابل ژیل ویسنته در لیگ پرتغال به پیروزی رسید.