سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۶:۵۵May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق نیوز 3 اسفند 1399 - ofoghnews.ir

افق نیوز 29 اسفند 1393 افق نیوز 29 اسفند 1394 افق نیوز 30 اسفند 1395 افق نیوز 13 شهریور 1396 افق نیوز 10 بهمن 1397 افق نیوز 31 فروردین 1399 افق نیوز 31 اردیبهشت 1399 افق نیوز 31 خرداد 1399 افق نیوز 31 تیر 1399 افق نیوز 1 مرداد 1399 افق نیوز 1 شهریور 1399 افق نیوز 22 مهر 1399 افق نیوز 30 آبان 1399 افق نیوز 30 آذر 1399 افق نیوز 4 دی 1399 افق نیوز 2 اسفند 1399 افق نیوز 3 اسفند 1399 افق نیوز 4 اسفند 1399 افق نیوز 5 اسفند 1399 افق نیوز 6 اسفند 1399 افق نیوز 7 اسفند 1399 افق نیوز 8 اسفند 1399 افق نیوز 9 اسفند 1399 افق نیوز 10 اسفند 1399 افق نیوز 11 اسفند 1399 افق نیوز 12 اسفند 1399 افق نیوز 13 اسفند 1399 افق نیوز 14 اسفند 1399 افق نیوز 15 اسفند 1399 افق نیوز 16 اسفند 1399 افق نیوز 17 اسفند 1399 افق نیوز 18 اسفند 1399 افق نیوز 19 اسفند 1399 افق نیوز 20 اسفند 1399 افق نیوز 21 اسفند 1399 افق نیوز 22 اسفند 1399 افق نیوز 23 اسفند 1399 افق نیوز 24 اسفند 1399 افق نیوز 25 اسفند 1399 افق نیوز 26 اسفند 1399 افق نیوز 27 اسفند 1399 افق نیوز 28 اسفند 1399 افق نیوز 29 اسفند 1399 افق نیوز 30 اسفند 1399 
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۹:۱۱    
کارخانجات بنیان دیزل با لغو اصلاحات مرتبط با ایجاد تابلوی توافقی بازار سوم به تابلو قرمز بازار پایه فرابورس منتقل و درج نماد شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۲:۰۴    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با ابراز نگرانی از تکرار تجربه سکه ثامن با خرید ریالی رمزارزها گفت: باید اقداماتی در جلوگیری از ضربه شدید به اقتصاد و بازار سرمایه انجام شود. ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۲:۳۳    
سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشستی یک ساعته با بازیکنان تیمش شرکت کرد و در مورد مسائل مختلف با آنها به صحبت پرداخت.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۸:۰۰    
دروازه بان اسبق تیم ملی در جام جهانی 98 یکی از غایبان دیدار یادبود علی انصاریان و مهرداد میناوند بود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۷:۵۲    
این بازیکن امروز نشستی را با احمد مددی برگزار کرد و در نهایت تا پایان فصل در این تیم ماندنی شد. سیاوش یزدانی که شایعاتی درباره جدایی او از استقلال شنیده می شد در این تیم ماندگار شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۷:۳۸    
رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس در نامه ای به رئیس جمهور بر ضرورت مسدود شدن درگاه های پرداخت مشکوک در مبادلات بیت کوین تأکید کرد و نوشت ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۷:۳۲    
سازمان سنجش آموزش کشور، تاریخ، نحوه پرینت کارت و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون دکتری (Ph.D) سال 1400 را اعلام کرد. ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۷:۱۷    
سرمربی نفت آبادان در مورد شرایط این تیم با هواداران صحبت کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۷:۱۳    
شرایط و جزئیات درخواست پذیرش دانشجویان استعداد درخشان در دوره های دکتری تخصصی سال 1400 دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۷:۰۹    
ریس هیئت مدیره باشگاه ماشین سازی گفت: تا زمانی که به تبریز نروم نمی توانم در مورد مسائل مربوط به باشگاه ماشین سازی اظهارنظر کنم.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۷:۰۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: محمد جواد ظریف، نامه ای در مورد قانون اخیر مجلس به مقام معظم رهبری ننوشته است .
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۵:۳۵    
محمدجواد حق شناس گفت: در یک سال گذشته بازگشت به شهرفروشی داشته ایم و این درحالی اتفاق افتاده که چند سال است فریاد می زنیم جلوی شهرفروشی باید گرفته شود. ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۵:۲۵    
نماینده مردم ساوجبلاغ، نظر آباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران خودرو سبب رونق تولید در استان البرز شده و در حال حاضر فعالیت بیش از 58 کارگاه تولیدی در استان در جهت تامین نیازمندی های ایران ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۵:۱۹    
قرعه کشی سیزدهمین فروش فوق العاده ایران خودرو با حضور نهادهای نظارتی در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزار شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۵:۱۱    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار البرز گفت: کاری که ایران خودرو در کشور انجام داده، بی تردید سبب رونق قطعه سازی شده و پیشرفت و ارتقای دانش در این حوزه را به همراه داشته ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۵:۰۷    
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که محصول تارا نماد خودکفایی در صنعت خودروسازی کشور به شمار می رود، گفت: حتی در صورت باز شدن مرزهای کشور ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۵:۰۳    
دبیر انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازی کشور، با بیان این که ایران خودرو افزایش 43 درصدی تولید خودرو را در ده ماهه امسال به ثبت رسانده ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۴:۰۵    
ستاره گلزن ماشین سازی تبریز در نیم فصل اول لیگ بیستم روز گذشته با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرامی خود خبرساز شده بود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۳:۴۷    
در آستانه میلاد باسعادت حضرت جوادالائمه(ع) حرم منور رضوی غرق در نور و سرور است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۳:۴۳    
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با صدور حکمی، محمد متقی را به عنوان سرپرست دفتر توسعه صنایع پایین دستی این شرکت منصوب کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۳:۱۱    
ما در وزارت بهداشت نگران روز رأی گیری نیستیم بلکه نگران تجمع های قبل از رأی گیری هستیم. به نظر من در پژوهشکده شورای نگهبان باید انتخابات شورای شهر را نیز در نظر بگیرند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۲:۳۳    
وکیل بازیکن کروات پیشین پرسپولیس می گوید مسوولان باشگاه اعلام کردند 125 هزار یورو دیگر برای این بازیکن واریز کرده اند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۲:۲۵    
قوه قضائیه یکی از مدیران ارشد ارزی بانک مرکزی را به اتهام دریافت رشوه در پرونده توزیع ارز مداخله ای بازداشت کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۱:۳۱    
باشگاه ماشین سازی در آستانه واگذاری به یک شرکت خصوصی قرار دارد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۱:۱۱    
خطوط تولید انبوه برخی دیگر از قطعات و مجموعه های محصول تارا با حضور مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و بخشی از مقامات استان البرز افتتاح شد تا گام مهم دیگری در تحقق خودکفایی این محصول ملی برداشته شود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۱:۰۱    
نتیجه ای که در سیرجان رقم خورد، همان طور که نوشتیم نام امیر قلعه نویی را از فهرست مدعیان جدی هدایت استقلال خارج کرده و عملاً به نفع یکی دیگر از استقلالی ها قدم برداشت.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۰:۵۱    
سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال در گفت وگو با یکی از رسانه های ایتالیایی از هواداران استقلال به خاطر ابراز محبت به او در شبکه های اجتماعی قدردانی و برای بازگشت به این تیم ابراز امیدواری کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۸:۴۰    
نامزد حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال با تاکید بر این که برنامه در نظر گرفته شده نمایشی است و به صلاح فوتبال نیست از حضور در تلویزیون برای مناظره در مورد انتخابات انصراف داد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۸:۳۳    
پیشکسوت آبی پوشان گفت: برای نا امید شدن در خصوص قهرمانی استقلال خیلی زود است و اگر فکری خوب تیمش را جمع کند، حتما شانس خوبی در این فصل خواهد داشت.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۸:۳۱    
محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان درصدد اضافه کردن یک هافبک دفاعی به تیمش است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۸:۲۵    
مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به عملکرد تاکتیکی نامناسب تیم های باشگاهی به برنامه بازی های تیم ملی در مسیر جام جهانی 2022 اشاره کرد و گفت: کار تیم ملی سخت تر از گذشته شده است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۸:۱۷    
دو عضو شورای شهر تهرانن از طرح شکایتی جدید برای بازگشت حق تهران خبر دادند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۸:۱۴    
مهاجم سابق استقلال با بیان اینکه لیگ امسال حساسیت های بیشتری نسبت به قبل دارد، گفت: تیم های قدیمی چون نساجی، ماشین سازی و ذوب آهن در حال سقوط هستند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۸:۱۱    
رافائل گروسی با ادعای تلاش برای آنچه مسئولیت آژانس در حوزه امنیت هسته ای جهان خوانده می شود راهی تهران خواهد شد که علی رغم موافقت ایران با این سفر ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۸:۰۵    
تلاش برای رسیدن به یک پاسخ صریح در رابطه با درست یا غلط بودن کری خواندن یک فرد حقوقی، خواه وزیر باشد یا مجری تلویزیون یا هر شخص دیگری کار طاقت فرسایی است و شاید هرگز به نتیجه مشخصی هم نرسد.