سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۲:۳۷May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق نیوز 12 اسفند 1399 - ofoghnews.ir

افق نیوز 29 اسفند 1393 افق نیوز 29 اسفند 1394 افق نیوز 30 اسفند 1395 افق نیوز 13 شهریور 1396 افق نیوز 10 بهمن 1397 افق نیوز 31 فروردین 1399 افق نیوز 31 اردیبهشت 1399 افق نیوز 31 خرداد 1399 افق نیوز 31 تیر 1399 افق نیوز 1 مرداد 1399 افق نیوز 1 شهریور 1399 افق نیوز 22 مهر 1399 افق نیوز 30 آبان 1399 افق نیوز 30 آذر 1399 افق نیوز 4 دی 1399 افق نیوز 2 اسفند 1399 افق نیوز 3 اسفند 1399 افق نیوز 4 اسفند 1399 افق نیوز 5 اسفند 1399 افق نیوز 6 اسفند 1399 افق نیوز 7 اسفند 1399 افق نیوز 8 اسفند 1399 افق نیوز 9 اسفند 1399 افق نیوز 10 اسفند 1399 افق نیوز 11 اسفند 1399 افق نیوز 12 اسفند 1399 افق نیوز 13 اسفند 1399 افق نیوز 14 اسفند 1399 افق نیوز 15 اسفند 1399 افق نیوز 16 اسفند 1399 افق نیوز 17 اسفند 1399 افق نیوز 18 اسفند 1399 افق نیوز 19 اسفند 1399 افق نیوز 20 اسفند 1399 افق نیوز 21 اسفند 1399 افق نیوز 22 اسفند 1399 افق نیوز 23 اسفند 1399 افق نیوز 24 اسفند 1399 افق نیوز 25 اسفند 1399 افق نیوز 26 اسفند 1399 افق نیوز 27 اسفند 1399 افق نیوز 28 اسفند 1399 افق نیوز 29 اسفند 1399 افق نیوز 30 اسفند 1399 
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۰۹:۵۸    
شاخص کل بورس تهران در ابتدای معاملات امروز شنبه 23 اسفند 1399 با رشد 777 واحدی به یک میلیون و 207 هزار و 655 واحد رسید.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۷:۴۵    
سردار سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در پیامی توییتری مخالفت خود را با پیوستن ایران به اف ای تی اف اعلام کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۷:۳۳    
اعتبار سپهرکارت های بانک صادرات ایران به طور سیستمی و بدون نیاز مراجعه مشتریان به شعب بانک، یک سال تمدید شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۷:۲۹    
معاون اول رئیس جمهور از مدیرعامل بانک صادرات ایران بابت پرداخت تسهیلات نوسازی و بهسازی 10 هزار مسکن روستایی در سال جاری قدردانی کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۶:۱۰    
فرهاد مجیدی گزینه هدایت استقلال پستی در اینستاگرام منتشر کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۲۲:۰۱    
در معاملات بورس امروز، نمادهای فولاد، فخوز و کاوه رشد کردند اما فملی، ذوب و کویر با افت قیمت، کام سهامدارانشان را تلخ کردند. ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۲۱:۵۸    
مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان از رسانه ای شدن پیشنهادباشگاه استقلال برای انتقال امیرقلعه نویی انتقاد کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۲۱:۵۳    
با توجه به استقبال و درخواست مشتریان، مرحله سوم طرح پیش فروش خودرو تارا ، محصول جدید ایران خودرو از فردا سیزدهم اسفند ماه به مدت چهار روز به اجرا گذاشته می شود .
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۷:۳۳    
دروازه بان 22 ساله پیشین تیم های نفت تهران، پیکان و پرسپولیس، با عقد قراردادی رسمی به تیم استقلال پیوست.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۷:۳۰    
به نظرم خرید بازیکن جدید حاشیه ایجاد می کند. مگر این که یک بازیکن خاصی و خیلی باکیفیت باشد که وقتی وارد تیم می شود بازیکنان هم او را بپذیرند
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۷:۰۲    
وزیر راه و شهرسازی در حکمی داریوش امانی را به عنوان عضو، رئیس هیأت عامل و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای منصوب کرد. پیش از این عبدالهاشم حسن نیا این سمت را عهده دار بود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۶:۵۳    
فرماندار مرکز حوزه انتخابیه تهران زمان بندی و جزئیات ثبت نام داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر را تشریح کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۶:۳۷    
تمرینات شاگردان گل محمدی یک روز بعد از پیروزی برابر سایپا برگزار شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۶:۱۷    
او که در ابتدای فصل از پرسپولیس پیشنهاد داشت بندهای مالی و حقوقی عجیبی را در آستانه توافق با سرخپوشان خواستار شد که با مخالفت جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس روبرو شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۵:۵۱    
پیشکسوت باشگاه استقلال، جدایی محمود فکری از این باشگاه را مهره سوزی می داند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۵:۴۷    
محمود فکری در حالی امروز از هدایت تیم فوتبال استقلال کنار رفت که مدیرعامل این باشگاه بارها در سه ماه اخیر بر حمایت از این مربی تاکید کرده بود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۵:۰۷    
رئیس جمهور با اشاره به اینکه تجارت مرزی با هدف ارتقای زندگی و معیشت مرزنشینان و در عین حال کمک به حوزه مبادلات تجاری با همسایگان شکل گرفت، تأکید کرد: پدیده هایی نظیر کولبری و سوخت بری ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۵:۰۰    
باشگاه استقلال قصد داشت جواد نکونام را به جای محمود فکری به عنوان سرمربی انتخاب کند اما این مسئله مخالفت باشگاه فولاد خوزستان را در پی داشت.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۴:۴۰    
محمود فکری ساعتی پیش با حضور در باشگاه استقلال جلسه ای را با احمد مددی برگزار کرده و در نهایت سرمربی آبی پوشان اعلام کرد از سمت خود استعفا داده است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۴:۰۲    
علی کریمی به صحبت های خداداد عزیزی در استوری صفحه اینستاگرامش واکنش نشان داد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۳:۵۵    
پزشک باشگاه پرسپولیس شایعات مربوط به مثبت شدن تست کرونای کریم باقری واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۳:۴۹    
از باشگاه استقلال با ما تماس گرفتند تا مجوز حضور این سرمربی را در استقلال را صادر کنیم.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۳:۴۵    
تا همین دیروز گفته می شد که اگر سیدابراهیم رئیسی کاندیدای جریان اصولگرا باشد، اجماع قطعی است اما این طور که معلوم است این هم خوش خیالی است ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۳:۴۲    
رئیس آکادمی ملی المپیک گفت: ما با برگزاری کارگاه ها، دوره ها و همایش های علمی در حوزه های مختلف ورزشی سعی داریم تا رسالت اصلی آکادمی که همانا ارائه خدمات کاربردی به جامعه ورزش است را انجام دهیم.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۳:۳۸    
با توجه به شرایط مبهم محمود فکری در استقلال، گزینه های جدیدی به عنوان جانشینی سرمربی فعلی آبی پوشان مطرح شده اند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۳:۲۵    
سرمربی تیم فوتبال استقلال تاکید کرد با توجه به شرایطی که در تیم برایش به وجود آمده بود ادامه همکاری به صلاح نبود و به همین خاطر از مسئولیتش کناره گیری کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۳:۱۹    
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:محمود فکری همه تلاش خود را برای موفقیت تیم استقلال به کار بست.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۳:۱۶    
سید عبدالحمید احمدی ساماندهی وضعیت هواداران فوتبال برای حضور فرهنگی در ورزشگاه ها را به عنوان یک موضوع مهم برای دوره جدید مدیریت در فدراسیون فوتبال مورد توجه و تاکید قرار داد . ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۳:۱۰    
محمود فکری پس از جلسه با مسئولان باشگاه استقلال، از سمت سرمربی گری این کناره گیری کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۳:۰۰    
روسای شش شعبه بانک گردشگری در یازدهمین گردهمایی روسای موفق شعب بانک های کشور با موضوع “مدیریت شعب در دوران اشاعه ویروس کرونا” به عنوان روسای برتر برگزیده شدند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۰:۰۳    
داوور رادیک ، وکیل ماریو بودیمیر گفت :پرسپولیس اعلام کرده که باقیمانده طلب موکل من را واریز کرده، اما این پول هنوز به حساب بودیمیر نیامده است ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۹:۵۷    
بابل- عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بر لزوم بهبود سطح فعالیت های اقتصادی به نفع اقشار آسیب پذیر تاکید کرد و گفت: مجلس برای اصلاحات بزرگ اقتصادی گام برداشته است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۹:۴۵    
نتایج نظرسنجی های مختلف نشان می دهد هواداران استقلال خواستار حضور فرهاد مجیدی به جای محمود فکری روی نیمکت تیمشان هستند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۹:۳۱    
خداداد عزیزی، حماسه ساز ملبورن در همین خصوص گفت: اساسنامه فدراسیون فوتبال و افرادی که صاحب رأی هستند به شکلی است که فوتبالی ها شانسی برای ریاست فدراسیون فوتبال ندارند و تا زمانی که آرا به این صورت ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۹:۲۶    
رییس بنیاد مستضعفان اظهار کرد: سیمان بازسازی و نوسازی تمام خانه های این شهر را که بر اثر زلزله دچار آسیب شده اند را به صورت رایگان بر عهده گرفتیم.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۹:۲۵    
پرسپولیسی ها با کنایه به هواداران استقلال و البته با اشاره به نتایج ضعیف استقلال در چند هفته اخیر خواستار ابقای محمود فکری شدند و او را بهترین گزینه ممکن برای نیمکت استقلال دانستند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۸:۲۲    
کاپیتان سابق استقلال با بیان اینکه آبی پوشان در خط هافبک عملکرد مثبتی نداشتند، گفت: این تیم در نیم فصل اول اسیر فضای مجازی شد و حاشیه های زیادی را تجربه کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۷:۴۸    
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر تجربه دنیای توسعه یافته نشان می دهد روش فعلی کنکور منسوخ شده و باید در اسرع وقت نسب به حذف کنکور ا قدام شود تا بتوانیم بر پایه مفاهیم استعدادیابی نوین جهانی ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۷:۴۶    
آمریکا درصدد ارائه قطع نامه ای در شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی علیه ایران است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۷:۴۳    
گزارش اطلاعاتی آمریکا در خصوص ترور جمال خاشقجی به دستور ولی عهد عربستان خشم نماینده ریاض در سازمان ملل را برانگیخت.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۷:۳۹    
سخنگوی وزارت خارجه ایالات متحده آمریکا گفت که واشنگتن به حمایت خود از ریاض برای دفاع از خود در برابر حملات یمنی ها ادامه خواهد داد.