سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۸:۳۲May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق نیوز 9 اسفند 1399 - ofoghnews.ir

افق نیوز 29 اسفند 1393 افق نیوز 29 اسفند 1394 افق نیوز 30 اسفند 1395 افق نیوز 13 شهریور 1396 افق نیوز 10 بهمن 1397 افق نیوز 31 فروردین 1399 افق نیوز 31 اردیبهشت 1399 افق نیوز 31 خرداد 1399 افق نیوز 31 تیر 1399 افق نیوز 1 مرداد 1399 افق نیوز 1 شهریور 1399 افق نیوز 22 مهر 1399 افق نیوز 30 آبان 1399 افق نیوز 30 آذر 1399 افق نیوز 4 دی 1399 افق نیوز 2 اسفند 1399 افق نیوز 3 اسفند 1399 افق نیوز 4 اسفند 1399 افق نیوز 5 اسفند 1399 افق نیوز 6 اسفند 1399 افق نیوز 7 اسفند 1399 افق نیوز 8 اسفند 1399 افق نیوز 9 اسفند 1399 افق نیوز 10 اسفند 1399 افق نیوز 11 اسفند 1399 افق نیوز 12 اسفند 1399 افق نیوز 13 اسفند 1399 افق نیوز 14 اسفند 1399 افق نیوز 15 اسفند 1399 افق نیوز 16 اسفند 1399 افق نیوز 17 اسفند 1399 افق نیوز 18 اسفند 1399 افق نیوز 19 اسفند 1399 افق نیوز 20 اسفند 1399 افق نیوز 21 اسفند 1399 افق نیوز 22 اسفند 1399 افق نیوز 23 اسفند 1399 افق نیوز 24 اسفند 1399 افق نیوز 25 اسفند 1399 افق نیوز 26 اسفند 1399 افق نیوز 27 اسفند 1399 افق نیوز 28 اسفند 1399 افق نیوز 29 اسفند 1399 افق نیوز 30 اسفند 1399 
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۰۹:۲۲    
تصاویر نیم صفحه روزنامه های ورزشی یازدهم اسفند ماه به رشته های مختلف ورزشی، به خصوص انتحابات فدراسیون فوتبال اختصاص یافته است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۲۳:۰۵    
آسیب دیدگی که بلافاصله باعث خروج ستاره ایرانی از زمین و انتقال او به بیمارستان برای عکس برداری شد. در لحظه برخورد، کریمی فریاد بلندی کشید تا نگرانی ها درباره مصدومیت طولانی مدت او قوت گیرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۸:۰۲    
سخنگوی فراکسیون شوراها و مدیریت شهری و روستایی مجلس با اشاره به مصاحبه اخیر رئیس دفتر رئیس جمهور درباره قیمت ارز ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۲۱:۵۸    
بخش عمده ای از فعالیت های ورزشی در شش ماه ابتدایی سال جاری متوقف شده بود اما با ابلاغ برنامه فدراسیون ها، فعالیت در رشته هایی مانند والیبال، هندبال، فوتبال، فوتبال پایه، تبراندازی، تیراندازی با کمان ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۲۱:۱۲    
سه بازیکن پرسپولیس برای تمدید قرارداد منتظر تایید نهایی یحیی گل محمدی هستند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۸:۱۳    
تمرین تیم فوتبال استقلال برای آماده سازی دیدار مقابل مس رفسنجان از هفته شانزدهم لیگ برتر ساعت 12 امروز (شنبه) در کمپ تیم های ملی برگزار شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۷:۵۶    
نظامیان میانمار شدیدترین عملیات سرکوب در نقاط مختلف این کشور را آغاز کردند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۷:۴۰    
استاندار قزوین گفت: بیش از 70 درصد نیاز گیربکس و چرخ دنده در استان قزوین تولید می شود و حمایت از واحدهای تولیدی این استان در دستور کار قرار دارد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۷:۲۲    
بانک صادرات ایران به بیش از 56 هزار کسب وکار آسیب دیده از کرونا، بیش از هشت هزار و 500 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۷:۱۴    
اسکناس 10 هزار تومانی و ایران چک 100 هزار تومانی جدید در شعب بانک صادرات ایران در حال توزیع است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۷:۰۲    
علی کریمی به کنایه روز گذشته مهدی علی نژاد درباره برنامه اقتصادی نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۶    
نماینده مردم چابهار تاکید کرد:اتفاقاتی مانند کشته شدن سوخت بران در سیستان و بلوچستان موجب ناامیدی مردم خواهد شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۶:۳۳    
حدود 11 سال است که با موضوعات اقتصادی نامگذاری می شود اگر بر اساس اسمی که امسال نامگذاری شده دولتمردان و مدیران توجه جدی به مشکلات و موانع تولید می کردند و از کالای ایرانی حمایت می کردند قطعا ما شاهد ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۶:۱۵    
سرمربی تیم استقلال با جدایی هافبک جوان تیمش مخالفت کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۵:۵۳    
خط تولید انبوه گیربکس شش سرعته دستی با اتکا به توان مهندسی و طراحی و دانش نیروی جوان و متخصص داخلی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۵:۴۹    
مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو از تولید 78 هزار و 500 دستگاه خودروی مجهز به گیربکس شش سرعته در سال آینده خبر داد و گفت: رانا پلاس، دنا پلاس و دنا پلاس بهینه شده از جمله این محصولات خواهد بود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۵:۴۱    
وزیر کار ابراز امیدواری کرد در هفته های پایانی سال با دقیق تر شدن اعداد نرخ تورم در بهمن ماه و پیش بینی اسفندماه امسال ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۵:۳۱    
رئیس کل گمرک ایران در حکمی سرپرست جدید گمرک سرخس را منصوب کرد. چندی قبل ماجرای رسوب 7 ساله محموله 320 تنی گوشت در این گمرک جنجال ساز شده بود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۵:۱۹    
این درخواست اکنون با مخالفت یحیی گل محمدی و باشگاه پرسپولیس همراه شد تا این انتقال هم منتفی شود و باشگاه پرسپولیس به دنبال گزینه دیگری برای فاز دفاعی خود باشد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۵:۰۹    
سردار افشار گفت: آمریکایی ها بسیاری از تجهیزات خود را به پایگاه عین الاسد منتقل کرده بودند تا از تیررس موشک های ایران دور باشد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۴:۴۴    
مدیران باشگاه استقلال طبق لیست محمود فکری برای جذب بازیکنان اقدامات لازم را انجام داده اند، اما در این میان درخواست مدیران استقلال برای جذب برخی از بازیکنان ناکام بوده است ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۴:۲۷    
مرور تاکتیک تهاجمی و تدافعی از دیگر برنامه آبی پوشان در تمرین امروز بود. تمرین امروز بازیکنان استقلال با بازگشت مهدی قایدی همراه بود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۴:۱۲    
مدیران باشگاه پرسپولیس همچنان مذاکرات شان بااین را ادامه دادند و اکنون به نظر می رسد توافق های خوبی با وی و باشگاه سانتاکلارا برای صدور رضایت نامه صورت گرفته است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۳:۵۹    
استوری پسر زیدان از حضورش در نماز جمعه
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۳:۵۲    
هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: نساجی با تیم نیم فصل اول فاصله دارد و بازی آسانی در پیش نخواهیم داشت.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۳:۳۹    
نمایندگان در مصوبه ای دولت را مکلف کردند تا اقساط باقی مانده جریمه غیبت بیش از هشت سال از خدمت وظیفه عمومی افرادی که تا پایان سال 1397 متقاضی پرداخت اقساطی این جریمه ها بوده به حساب خزانه واریز ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۲:۵۲    
بازیکن تیم استقلال در قبال جذب عرفان گل محمدی به تیم فوتبال نساجی مازندران پیوست.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۱:۴۶    
جسد مربی دروازبان های سابق ذوب آهن در خانه اش پیدا شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۱:۴۳    
سراوان تمرین و دست گرمی افراطی ها برای آینده است! اصلاح طلبان با استفاده از تصاویر آرشیوی منتشرشده توسط گروهک های معاند و تجزیه طلب سعی کردند همراه با ضدانقلاب نظام را مقصر جلوه بدهند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۱:۳۶    
سیدمحمد خاتمی درباره رفع مشکلات کشور به رهبر انقلاب نامه نوشته است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۸    
حمید استیلی، سرمربی تیم امید ایران می گوید که مجمع فدراسیون فوتبال در قبال انتخابی که می کند مسئولیت دارد و باید پاسخگوی آن باشد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۴    
وزیر خارجه عراق امروز شنبه در یک سفر رسمی به جمهوری اسلامی ایران وارد تهران شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۱    
ستاره تیم بسکتبال بروکلین نتس به دلیل مصدومیت، حضور در دیدار ستاره های NBA را از دست داد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۰۹:۴۷    
مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه اگر آبی پوشان می خواهند به آرامش برسند، باید مس را ببرند، گفت: شکست مقابل مس می تواند این تیم را وارد حاشیه های بیشتر کند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۰۹:۴۰    
قرار است اعضای تیم فوتبال استقلال تا دو هفته دیگر مطالبات خود را دریافت کنند تا مشکلی برای حضور در ادامه مسابقات لیگ برتر نداشته باشند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۰۹:۲۵    
هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان در هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران متافو خوش درخشید و مورد توجه ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی مسئولان صنعت ومعدن کشور و بازدیدکنندگان قرار گرفت.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۰۹:۰۱    
احتمالاً مهاجم ناراضی استقلال به بند فسخ دلخواهش می رسد و در استقلال می ماند، اما با توجه به غیبت های اخیرش پیش بینی می شود در دور برگشت هم مثل دور رفت شروع خوبی نداشته باشد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۰۸:۵۶    
گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی، یک بار دیگر در راستای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر توزیع کمک های مومنانه ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۰۸:۲۵    
علی مطهری می گوید: من با رئیس جمهور شدن یک شخص روحانی مخالف هستم مگر اضطراراً. به ویژه آنکه تز شهید مطهری همین بود و امام خمینی هم در ابتدا چنین نظری داشتند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۰۸:۲۱    
تیم فوتبال استقلال با وجود آماده شدن مجموعه نفت تهرانسر، باز هم تمرینات خود را در کمپ تیم های ملی فوتبال برگزار خواهد کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۰۸:۰۳    
مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال روز یکشنبه ساعت 10 با آرای خود، رئیس و اعضای هیات رئیسه این فدراسیون را به مدت 4 سال تعیین خواهد کرد که پایانی بر یک دوره پر تلاطم و یک سال معطلی فوتبال ایران است. ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۰۷:۵۷    
امتناع آقای رئیسی از حضور در جلسه جمعی از اعضاء مجلس خبرگان رهبری که طبق آنچه در خبرها آمده درصدد بودند از ایشان برای داوطلب شدن در انتخابات ریاست جمهوری 1400 دعوت نمایند، حرکت شایسته ای است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۰۷:۴۹    
علی مطهری، که صلاحیتش برای نمایندگی مجلس در انتخابات مجلس یازدهم توسط شورای نگهبان تأیید نشد، رسماً عزم خود را برای نامزدی ریاست جمهوری انتخابات 1400 اعلام کرده است.