سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۱:۳۳May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 14 اسفند 1395 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 31 فروردین 1395 پدال نیوز 31 اردیبهشت 1395 پدال نیوز 31 خرداد 1395 پدال نیوز 31 تیر 1395 پدال نیوز 31 مرداد 1395 پدال نیوز 31 شهریور 1395 پدال نیوز 30 مهر 1395 پدال نیوز 30 آبان 1395 پدال نیوز 30 آذر 1395 پدال نیوز 30 دی 1395 پدال نیوز 30 بهمن 1395 پدال نیوز 1 اسفند 1395 پدال نیوز 2 اسفند 1395 پدال نیوز 3 اسفند 1395 پدال نیوز 4 اسفند 1395 پدال نیوز 5 اسفند 1395 پدال نیوز 6 اسفند 1395 پدال نیوز 7 اسفند 1395 پدال نیوز 8 اسفند 1395 پدال نیوز 9 اسفند 1395 پدال نیوز 10 اسفند 1395 پدال نیوز 11 اسفند 1395 پدال نیوز 12 اسفند 1395 پدال نیوز 13 اسفند 1395 پدال نیوز 14 اسفند 1395 پدال نیوز 15 اسفند 1395 پدال نیوز 16 اسفند 1395 پدال نیوز 17 اسفند 1395 پدال نیوز 18 اسفند 1395 پدال نیوز 19 اسفند 1395 پدال نیوز 20 اسفند 1395 پدال نیوز 21 اسفند 1395 پدال نیوز 22 اسفند 1395 پدال نیوز 23 اسفند 1395 پدال نیوز 24 اسفند 1395 پدال نیوز 25 اسفند 1395 پدال نیوز 26 اسفند 1395 پدال نیوز 27 اسفند 1395 پدال نیوز 28 اسفند 1395 پدال نیوز 29 اسفند 1395 پدال نیوز 30 اسفند 1395 
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۸:۳۳    
پدال نیوز: پورشه از نسخه ی استیشن پانامرا با نام اسپرت توریسمو در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی خواهد کرد. این مدل برخلاف پانامرا معمولی دارای 5 صندلی است و فضای بار بزرگ تری دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۸:۳۳    
پدال نیوز: ماسل کارها یا خودروهای عضلانی، بخش باشکوهی از تاریخ خودروسازی جهان و آمریکا را به خود اختصاص می دهند که جذاب و پرطرفدار است. در این مطلب به معرفی 10 خودروی پرسرعت این کلاس می پردازیم.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۲:۲۸    
پدال نیوز- رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: در نوروز 95 بیشترین کشته های تصادفات جاده ای در استان های خوزستان، شمال فارس، گیلان، اصفهان و خراسان رضوی بوده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۱:۴۳    
پدال نیوز: رئیس انجمن قطعه سازان می گوید : قطعه سازانی در جریان تولید خودروهای جدید حضور خواهند داشت که از توانمندی و نقدینگی مناسبی برای تامین دستگاهها مورد نیاز در خط تولید برخوردار باشند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۰:۴۳    
عصر خودرو- هنوز هم با وجود روش های جدید یخ زدایی از سطح خیابان ها استفاده از روش بسیار قدیمی شن و نمک حسابی در شهرهای مختلف به خاطر ارزانی کاربرد دارد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۰:۲۳    
پدال نیوز- مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: هر اتوبوس فرسوده معادل 400 میلیون تومان به جان شهروندان ضرر می زند و احیای سرویس ادارت با اتوبوس فرسوده فایده ای ندارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۰:۰۳    
پدال نیوز- مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۹:۰۳    
پدال نیوز: قائم مقام واردات صادرات شرکت خودروسازی فاو چین با اعلام اینکه تحریم ایران در ظاهر لغو شده ولی هنوز شرکت ها از آمریکا می ترسند، گفت: تولید خودروهای قدیمی مشکل خودروسازی ایران است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۹:۰۳    
پدال نیوز: شماری از خریداران خودرو از شرکت کیاموتورز کره جنوبی به دلیل آنچه پایبند نبودن این شرکت به تعهدات اعلام کردند، امروز (شنبه) روبروی یکی از نمایندگی های این شرکت در تهران گرد هم آمدند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۸:۵۸    
پدال نیوز- براساس رده بندی جدیدی که نشریه معتبر کانسومر ریپورت منتشر کرده، شرکت خودرویی آئودی بهترین برند خودرویی جهان معرفی شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۸:۴۳    
پدال نیوز- مدیرعامل سیتروئن در بازدید از مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا گفت: گروه خودروسازی سایپا مرکز طراحی و تحقیق بسیار مدرن و بروزی دارد که از قابلیت های فراوانی برخوردار است و در سال های اخیر با ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۸:۳۸    
پدال نیوز- دیو سیاه آلودگی هوای ناشی از تردد خودروهای فرسوده و سایر آلاینده ها، گلوی مردم تبریز را می فشارد و مهار آن نیازمند نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۸:۳۳    
پدال نیوز: اینجانب در نیمه دوم سال 1392 طی نامه ای سرگشاده ، خواستار انجام مناظره ای تلویزیونی و شفاف شدم تا از رهگذر آن ، مسائل به طور مستند برای مردم بیان شود اما تکرار اتهامات ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۶:۵۳    
پدال نیوز: در آگوست سال گذشته میلادی، یک فروشنده محصولات فراری به نام رابرت روت (Robert “Bud” Root) از یک مشتری قدیمی، استیون مک میلان (Steven McMillan) به دادگاه شکایت کرد...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۶:۴۸    
پدال نیوز: نسل کنونی بیوک انکلیو که به صورت کانسپت در سال 2006 نمایش داده شد و یک سال بعد نیز نسخه ی تولیدی آن به بازار آمد هم اکنون پیر شده و نسل جدید آن در راه است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۶:۴۳    
پدال نیوز: بیست و سومین کانسپت رینسپید با عنوان آوِیسیز در موتور شوی ژنو 2017 به نمایش درمی آید. آقای اِریندارک نکت (Rinderknecht) کسی است که چندان علاقه ای به مفهوم جنگل های شهری ندارد و بر این ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۶:۴۳    
پدال نیوز: علاوه بر بهبودهای صورت گرفته در بخش های آئرودینامیکی و مقاومت چرخشی، این کامیون نیمه کانسپت سنگین ولوو در حال حاضر با قوای محرکه ی هیبریدی برای حمل محموله های دور و دراز در حال تست است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۶:۲۸    
پدال نیوز- رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی از جان باختن راننده یک کامیون در پی واژگونی آن در محور اصفهان- دلیجان خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۶:۲۸    
پدال نیوز- فرمانده انتظامی شهرستان کنگان گفت: در ابتدای سال جاری تاکنون هزار و 268 دستگاه خودرو سبک و سنگین و موتورسیکلت متخلف در کنگان متوقف و اعمال قانون شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۶:۲۸    
پدال نیوز: رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو تهران از افزایش کلاهبرداری ها در جریان پیش فروش تعدادی از نمایندگی های شرکتهای خارجی خبر داد و گفت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۶:۲۸    
پدال نیوز: فرمانده انتظامی شهرستان پردیس از شناسایی و دستگیری باند 2 نفره سرقت خودرو و کشف 6 دستگاه خودروی سرقتی در این شهرستان خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۶:۲۳    
پدال نیوز- رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از سقوط یک دستگاه کامیونت بر روی یک وانت بار در جاده قدیم کرج خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۶:۲۳    
پدال نیوز- رئیس سابق پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بررسی ها نشان می دهد 2 میلیون سال اتلاف عمر ناشی از حوادث جاده ای وجود دارد که آسیب های اقتصادی، اجتماعی و رفتاری آن تا نسل ها قابل ارزیابی است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۶:۲۳    
پدال نیوز- فرمانده پلیس راه استان کرمان با اشاره به اینکه تعطیلی شرکت های بیمه در ایام نوروز باعث ایجاد مشکلاتی برای مردم می شود، گفت: شرکت های بیمه برای پرداخت خسارت در این ایام کشیک بگذارند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۵:۳۸    
پدال نیوز: بدون شک یکی از بزرگ ترین رویدادهای صنعت خودروسازی در سال 2016 میلادی که سروصدای زیادی به همراه داشت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۵:۳۸    
پدال نیوز: یکی از کارهای سخت در کشور ما شکایت کردن از تخلفات شرکت های تولیدی و خدماتی است زیرا هیچ فرد یا ارگانی قبول نمی کند که کارش همراه با ضعف و کاستی بوده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۵:۳۳    
پدال نیوز- مدیر کل استاندارد استان بوشهر از ترخیص 11 هزار و 941 خودرو در 11 ماهه اول امسال از گمرکات استان بوشهر خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۵:۰۳    
پدال نیوز- مدیرعامل بیمه ایران : در دوره تعطیلات نوروز خودروهای پرداخت خسارات سیار بیمه ایران به شهرهای مسافرپذیر اعزام می شوند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۴:۵۸    
پدال نیوز- شرکت کروز ایران و کونتیننتال آلمان، پس از سال ها همکاری در زمینه تولید قطعات و به دنبال توسعه فعالیت های خود در بازار ایران، قرارداد تأسیس جوینت ونچر مشترک را به امضا رساندند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۴:۵۸    
پدال نیوز- معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: یک گردشگر فرانسوی در استان سیستان و بلوچستان دچار سانحه شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۴:۵۸    
پدال نیوز- شرکت ایران خودرو آماری از عملکرد تلفیقی نیمه نخست امسال ارائه کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۴:۵۳    
پدال نیوز: تست و بررسی رنو کولئوس جدید در کویر زید آباد کاشان برگزار شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۴:۵۳    
پدال نیوز: این دومین باری است که هایلوکس در تست گوزن با شکست روبه رو می شود. اولین تجربه تلخ هایلوکس در این تست به سال 2007 باز می گردد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۴:۵۳    
پدال نیوز: کرمان موتور تحویل اولین خودروهای پسابرجامی را قبل از آغاز سال جدید به خریداران شروع کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۴:۵۳    
پدال نیوز: مشتریان حق انتخاب 23 پوشش و نمای خارجی و 31 رنگ داخلی را دارند. آنها می توانند از میان 18 مدل کف پوش و 11 مدل کمربند ایمنی گزینه های دلخواهشان را انتخاب کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۴:۴۸    
پدال نیوز در طراحی این ابرخودروی الکتریکی از المان های بکار رفته در هواپیماهای جنگنده کمپانی ساب الهام گرفته شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۴:۴۸    
پدال نیوز: این خودروی کوپه دیفرانسیل جلو سرعت صفر تا شصت در مدل اتوماتیک 3.5 ثانیه و نهایت سرعتش 198 کیلومتر بر ساعت می باشد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۳:۵۸    
پدال نیوز- سرپرست ناحیه جنوب مرکز اورژانس تهران گفت: تصادف 2 دستگاه خودروی سواری پیکان و تیبا در بزرگراه امام علی (ع) منجر به مصدومیت 5 نفر از سرنشینان 2 خودرو شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۳:۵۸    
پدال نیوز- امروز شنبه چهاردم اسفندماه، شاهد معاملاتی سرتاسر منفی در گروه خودرو مگر در 4 نماد بودیم، از این رو شاخص کل گروه خودرو و ساخت قطعات با افت 177 واحدی معادل 1 درصد در مدار 17 هزار و 387 واحد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۳:۵۳    
پدال نیوز- در حالی که رانندگان تاکسی های اینترنتی از اپلیکیشن ویز برای مسیریابی استفاده می کنند، مدیرعامل یک اپلیکیشن تاکسی اینترنتی گفت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۳:۵۳    
پدال نیوز- تصویربرداری مستند از کجاوه و ماشین دودی تا مترو به کارگردانی شهروز توکل به پایان رسیده و روی میز تدوین قرار دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۳:۲۶    
پدال نیوز- باتری خودرو 60 اسیدی در بازار با قیمت 135 هزار تومان به فروش می رسد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۳:۲۶    
پدال نیوز- ایران خودرو در نظر دارد برای اولین بار خودروی پژو 207 دستی را بمناسبت فرارسیدن عید نوروز 96 بصورت فروش فوری به متقاضیان عرصه نماید.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۳:۲۱    
پدال نیوز- وزارت نیرو آمادگی خود را برای تأمین زیرساخت های تولید خودروهای برقی در حالی اعلام کرده که کارشناسان با توجه به نبود همین زیرساخت ها تولید خودروهای برقی را هدر دادن سرمایه می دانستند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۲:۴۱    
پدال نیوز- رئیس پلیس راه ناجا گفت: بیشترین جانباختگان سوانح رانندگی در نوروز 95 متعلق به استان های خوزستان، فارس، گیلان، اصفهان و خراسان رضوی بوده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۲:۳۶    
پدال نیوز: یک شرکت خودروسازی روسیه از برنامه خود برای احداث واحد مونتاژ سه مدل باری، پیکاپ و پاتریوت این شرکت در ایران خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۱:۵۱    
پدال نیوز- قیمت انواع محصولات سایپا در بازار ونمایندگی اعلام شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۱:۴۶    
پدال نیوز- رئیس هیأت مدیره کانون سراسری کارفرمایی شرکت های حمل ونقل مسافری با اشاره به ارائه تسهیلات نوسازی ناوگان سواری کرایه با نرخ 12 درصد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۱:۴۶    
پدال نیوز- گروه خودروسازی پژو-سیتروئن فرانسه قرارداد خرید برند اوپل از جنرال موتورز را امضا کرده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۱:۴۶    
پدال نیوز- قیمت انواع محصولات ایران خودرو در بازار ونمایندگی اعلام شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۱:۴۱    
پدال نیوز- معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه تونل توحید ایمنی و استحکام لازم را دارد، گفت: ساخت این تونل در پایتخت تجربه ای کاملا موفق بوده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۰:۴۷    
پدال نیوز: دوربین مداربسته فیلمی از انحراف هولناک خودروی وانت در منطقه کهریزک را ضبط کرده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۰:۴۷    
پدال نیوز: صبح امروز خودرو پژو 405 به دلیل نامعلوم با تریلی در بلوار سنگ آهن بافق برخورد کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۰:۴۲    
پدال نیوز: افسر پلیس به طرز دردناکی با یک خودرو در اتوبان تصادف کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۰:۴۲    
پدال نیوز: رئیس پلیس راه استان گفت: 2 عضو یک خانواده بر اثر واژگونی خودروی سمند فوت کرده و مادر خانواده نیز قطع نخاع می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۰:۳۷    
پدال نیوز: قیمت برخی خودروهای وارداتی در بازار امروز را در سایت پدال نیوز مشاهده کنید.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۰:۳۲    
پدال نیوز: اگر قصد خرید خودرو دست دوم دارید، باید بدانید در مبلغ 100 میلیون تومان گزینه های فراوانی را می توانید پیش رو داشته و از میان آنها انتخاب کنید.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۰:۰۲    
پدال نیوز- پارس خودرو شرایط فروش پرس تندر و ساندرو ویژه سال نو را اعلام کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۹:۳۲    
پدال نیوز: نایب رئیس سندیکای قطعه سازان موتورسیکلت کشور می گوید : روند تولید و تغییر مدل در صنعت موتورسیکلت در کشور بدون اعمال فشار های قانونی نیز در حال اصلاح است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۹:۳۲    
پدال نیوز: خودروهای سواری و تجاری بیش از یک قرن است که وارد بازارشده اند اما با سرعتی اعجاب آورد رشد کرده اند. یکی از این تغییرات معطوف به چراغ های جلو می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۹:۳۲    
پدال نیوز: نسخه ممتاز تاتا Tigor XZ قبل از عرضه در اواخر ماه مارس، به تازگی بدون پوشش استتاری دیده شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۹:۳۲    
پدال نیوز: ولوو مدل های S90 و V90 پولستار را با نیرومحرکه هیبریدی عملکرد بالا در بازارهای بین المللی عرضه خواهد کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۹:۳۲    
پدال نیوز: پس از رونمایی مرسدس GLC در سال 2015، مرسدس AMG GLC 43 در سال گذشته معرفی شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۹:۲۷    
پدال نیوز: هیات دولت روز چهارشنبه در جلسه ای که به ریاست اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، واردات خودروهای سواری با عمر بیش از یک سال را ممنوع اعلام کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۹:۲۲    
پدال نیوز- تنها هفت سال از افتتاح تونل توحید می گذرد، اما بیشتر از تعداد سالهای عمرش، آب گرفتگی به خود دیده و حالا باز هم موضوع زه کشی و عایق بندی این تونل خبرساز شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۹:۲۲    
پدال نیوز: رییس پژوهشکده علوم زمین از شناسایی گسل جدید در بین بزرگراه های حکیم و همت با توان لرزه زایی بالا خبر می دهد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۹:۲۲    
پدال نیوز: بهمن ماه امسال تولید 9 مدل سواری در خودروسازان داخلی متوقف شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۸:۴۷    
پدال نیوز: در طول یک دهه گذشته همواره و هرساله نام تویوتا جزو پرفروش ترین خودروسازان دنیا بوده که این مهم را مدیون دوام بالا و استهلاک کم محصولاتش می دانند....
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۸:۳۷    
پدال نیوز:روز جمعه و در آخرین روزهای سال جاری شمسی، هوای سرد زمستان منطقه آجودانیه تهران با گردهمایی ژرمن های پرمدعا گرم شده بود.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۸:۲۳    
پدال نیوز- کشاورزیان گفت: ایمنی راهها اولویت اصلی سازمان است و به دلیل اهمیت این موضوع، در این حوزه هیچ گونه اغماضی نخواهد کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۸:۲۳    
پدال نیوز- وزارت صنعت، معدن و تجارت در حالی آمار تولید 11 ماه امسال را اعلام کرد که طبق آن، خودروسازان خصوصی با افزایش 3/ 26 درصدی تیراژ نسبت به مدت مشابه سال گذشته روبه رو شده اند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۸:۲۳    
پدال نیوز- قائم مقام واردات و صادرات FAW از رونمایی سواری جدید این شرکت در ماه جولای خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۸:۱۸    
پدال نیوز- کرمان موتور اعلام کرد فروش لیفان 820 ویژه اسفند ماه ادامه دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۸:۰۳    
پدال نیوز: جنرال موتورز اعلام کرد در پی فروش خوب وانت و خودروهای شاسی بلند، فروش در ماه فوریه با رشد 2/ 4 درصدی رو به رو شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۷:۵۸    
پدال نیوز: در حالی تراز تجارت خارجی صنعت خودرو در یک دهه گذشته چنگی به دل نمی زند که امید دست اندرکاران صنعتی و تولیدکنندگان خودرو آن است که در پساتحریم به واسطه تغییر در زیرساخت های صنعت خودرو و به ...