سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۷:۲۱May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 23 اسفند 1395 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 31 فروردین 1395 پدال نیوز 31 اردیبهشت 1395 پدال نیوز 31 خرداد 1395 پدال نیوز 31 تیر 1395 پدال نیوز 31 مرداد 1395 پدال نیوز 31 شهریور 1395 پدال نیوز 30 مهر 1395 پدال نیوز 30 آبان 1395 پدال نیوز 30 آذر 1395 پدال نیوز 30 دی 1395 پدال نیوز 30 بهمن 1395 پدال نیوز 1 اسفند 1395 پدال نیوز 2 اسفند 1395 پدال نیوز 3 اسفند 1395 پدال نیوز 4 اسفند 1395 پدال نیوز 5 اسفند 1395 پدال نیوز 6 اسفند 1395 پدال نیوز 7 اسفند 1395 پدال نیوز 8 اسفند 1395 پدال نیوز 9 اسفند 1395 پدال نیوز 10 اسفند 1395 پدال نیوز 11 اسفند 1395 پدال نیوز 12 اسفند 1395 پدال نیوز 13 اسفند 1395 پدال نیوز 14 اسفند 1395 پدال نیوز 15 اسفند 1395 پدال نیوز 16 اسفند 1395 پدال نیوز 17 اسفند 1395 پدال نیوز 18 اسفند 1395 پدال نیوز 19 اسفند 1395 پدال نیوز 20 اسفند 1395 پدال نیوز 21 اسفند 1395 پدال نیوز 22 اسفند 1395 پدال نیوز 23 اسفند 1395 پدال نیوز 24 اسفند 1395 پدال نیوز 25 اسفند 1395 پدال نیوز 26 اسفند 1395 پدال نیوز 27 اسفند 1395 پدال نیوز 28 اسفند 1395 پدال نیوز 29 اسفند 1395 پدال نیوز 30 اسفند 1395 
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۴:۴۰    
پدال نیوز: شرایط اختصاصی بیمه نامه جشنواره نوروزی بیمه ایران و شرکت همراه اول اعلام شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۰۹:۱۵    
پدال نیوز: مذاکرات خودرویی مانند مذاکرات هسته ای برای مردم مورد اهمیت بود، خستگی از خودروهای قدیمی و کیفیت پایین دلیلی برای انتظار ورود خودروهای جدید است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۷:۴۰    
پدال نیوز- چمران در مراسم تجلیل از رانندگان نمونه خواستار بهره حداکثری تاکسیرانی از ابزار الکترونیک شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۱:۵۵    
پدال نیوز- مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل گفت: در راستای تسهیل سفرهای نوروزی و با توجه به پرتردد بودن مسیرهای منتهی به شمال کشور ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۴:۴۳    
پدال نیوز: زمانی خودروهای کوپه لوکس، مورد اقبال زیادی در بازار بودند و بسیاری از خودروهای مطرح نیز، دو نسخه سدان و کوپه را به صورت هم زمان عرضه می کردند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۹:۳۴    
پدال نیوز- اپلیکیشن کارپینو با دریافت مجوز از معاونت حمل و نقل شهرداری تهران و سازمان تاکسیرانی اعلام موجودیت کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۹:۵۰    
پدال نیوز- سالن سینمایی را ببینید که توسط دیزنی ساخته شده است و افراد را به یاد دهه 50 میلادی می اندازد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۹:۵۰    
پدال نیوز - شرایط فروش اینترنتی طرح استقبال از بهار محصولات پارس خودرواعلام شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۹:۰۰    
پدال نیوز: حسین دهقان، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران، دیروز از تانک جدید کرار رونمایی و همزمان خط تولید انبوه این تانک را در صنایع زرهی بنی هاشم دورود در استان لرستان افتتاح کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۸:۵۰    
پدال نیوز: بیش از پنجاه سال از حضور AMG در کنار مرسدس بنز می گذرد و حالا به مناسبت پنجاه سالگی این همکاری، سه خودروی خاص توسط این برند معرفی شده اند که هریک ویژگی های خاصی دارند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۸:۵۰    
پدال نیوز: در حالی که چند روز پیش لامبورگینی پرفورمانته بهترین زمان تاریخ نوربرگ رینگ را شکست، حالا یک ابرخودروی الکتریکی توانسته است رکورد خودروهای برقی را به نام خود ثبت کند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۸:۵۰    
پدال نیوز: مرسدس و AMG جزئیاتی از قیمت نهایی ابر خودروی خود اعلام کردند؛ این هیولای هزار اسب بخاری 2.4 میلیون دلار قیمت دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۸:۴۵    
پدال نیوز: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: طی 6 ماه آینده با تمهیدات اندیشیده شده بزرگترین ایستگاه متروی کشور در شهر جدید هشتگرد راه اندازی می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۸:۴۰    
پدال نیوز: آپ آمریکایی دوربینی برای دوچرخه ساخته که با اتصال به تلفن هوشمند دوچرخه سوار می تواند تصادف را پیش بینی کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۸:۲۰    
پدال نیوز- شرکت اینتل (سازنده تراشه های رایانه ای) امروز دوشنبه با خرید شرکت فناوری خودران موبیلی(mobileye) به قیمت 15.3 میلیون دلار موافقت کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۸:۲۰    
پدال نیوز- شرکت خودروسازی اشکودا متعلق به فولکس واگن اعلام کرد که فروش این شرکت در ماه فوریه با 3.1 درصد به 81 هزار و 200 دستگاه خودرو رسیده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۸:۲۰    
پدال نیوز- شرکت زامیاد در طرح پیش فروش محصولات مسافربری اروپایی خود به مناسبت عید نوروز، مدل های متنوع و تخفیفاتی ویژه برای متقاضیان در نظر گرفته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۸:۱۵    
پدال نیوز- نیسان می گوید واحد شمارش نیرو "اسب بخار" زمانیکه خودرو در بیابان و صحرا باشد، منطقی به نظر نمی رسد و از این رو از کانسپتی رونمایی کرده که توان آن با "شتربخار" محاسبه می شود!
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۶:۵۰    
پدال نیوز- عضو هیات مدیره انجمن فیزیوتراپی ایران گفت: در سفرهای نوروزی رانندگان و سرنشینان خودروها باید توجه داشته باشند که برای جلوگیری از آسیب های اسکلتی و عضلانی پس از هر 45 تا 50 دقیقه رانندگی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۶:۵۰    
پدال نیوز- علی رغم رونق خرید در انواع کالا بازار خودرو این روزها در شب عید هم آرام است و حتی کاهش قیمت ها هم برای جذب مشتری انجام می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۶:۵۰    
پدال نیوز- قرارداد تولید خودرو النترا بین شرکت های خودروسازی کرمان موتور و هیوندای با حضور استاندار کرمان امضا شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۵    
پدال نیوز: به منظور کاهش آلودگی هوا و در پی انعقاد قراردادهای حمایتی در خصوص تامین موتورسیکلت برقی توسط شهرداری تهران، سامانه اعطای تسهیلات بلاعوض به خریداران موتورسیکلت برقی راه اندازی شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۵    
پدال نیوز- امروز با واریز سهم یورویی شرکت پژو سیتروئن فرانسه به حساب شرکت مشترک سیتروئن- سایپا قرارداد این شرکت خودروسازی با شریک ایرانی خود نهایی شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۵:۳۰    
پدال نیوز- منصور معظمی از سمت و سوی سیاست گذاری ها و الزامات تبدیل شدن صنعت خودرو به پیشران رشد اقتصادی می گوید به آینده صنعت خودرو خوشبین هستم.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۵:۲۵    
پدال نیوز- محدویت های عبور و مرور از 25 اسفند تا 14فروردین با هدف افزایش ظرفیت تردد در محورهای مواصلاتی و تسهیل عبور و مرورهای نوروزی اعلام شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۵:۲۵    
پدال نیوز- قرار است شرکت یو ای زد روسیه خط تولید خودروهای خود در ایران راه اندازی کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۵:۲۵    
پدال نیوز- مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از ضرورت ارائه خدمات گسترده و نامحدود در ایام نوروزی به تمامی مردم و مسافران نوروزی توسط امداد خودرو سایپا خبر داد و گفت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۵:۲۵    
پدال نیوز- استاندار کرمان گفت: با توسعه واحدهای تولید خودرو در استان و رونق این صنعت، میزان اشتغالزایی آن از 2 هزار نفر در دولت های گذشته به 10 هزار نفر در دولت تدبیر و امید افزایش یافته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۵:۲۵    
پدال نیوز- پژو 206 تیپ 2، مدل 1384، با 200 هزار کیلومتر کارکرد در بازار با قیمت 15 میلیون تومان به فروش می رسد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۵:۲۵    
پدال نیوز- اولین سری تاکسی های پلاک اروندی جهت استفاده در فرودگاه بین المللی اهواز، پلاک گذاری و از خرمشهر بارگیری ودر اهواز تخلیه شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۵:۲۰    
پدال نیوز: امروز دوشنبه 23 اسفندماه، گروه خودرو و ساخت قطعات شروعی سبز داشت ولی در میانه بازار نماد خودرو به گردونه معاملات بازگشت و اندکی از سبزی گروه کاست ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۴:۲۵    
پدال نیوز- مدیر کل گمرک جزیره کیش گفت: خروج خودرو از جزیره کیش از روز دوشنبه به سرزمین اصلی به صورت موقت و تا اطلاع بعدی آزاد اعلام شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۴:۲۵    
پدال نیوز- عضو هیأت مدیره انجمن فیزیوتراپی ایران با اشاره به اینکه به دلیل نشستن طولانی مدت در حین سفر داخل خودرو، امکان آسیب به ستون فقرات وجود دارد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۳:۳۰    
پدال نیوز: مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر از استقرار 80 درصد اوراقچی های اتومبیل در محله خاوران خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۳:۲۵    
پدال نیوز: کارشناسان امنیتی هشدار می دهند با توجه به استفاده گسترده از برنامه های نرم افزاری و اتصال اتومبیل های تازه به اینترنت، آنها در برابر حملات هکری سازمان سیا آسیب پذیرتر هستند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۳:۲۰    
پدال نیوز- امروز سهام شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو به وکالت از ایران خودرو عرضه می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۳:۲۰    
پدال نیوز- حسابرس شرکت ایران خودرو بودجه اسفند 95 را با تعدیل مثبت همراه کرد ولی تغییری در اولین بودجه سال آینده نداد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۳:۲۰    
پدال نیوز- شرکت بهمن لیزینگ توضیحاتی درخصوص بودجه حسابرسی شده و حسابرسی نشده سال 96 خود ارائه کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۳:۱۵    
پدال نیوز: طبق برنامه ریزی صورت گرفته سال آینده 45 هزار دستگاه خودروی کوییک و سال 1397 نیز بیش از 80 هزار دستگاه خودروی کوییک تولید خواهد شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۳:۱۰    
پدال نیوز- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان محدودیت های ترافیکی شب چهارشنبه آخر سال در شهر همدان را اعلام کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۳:۱۰    
پدال نیوز- شرکت سرمایه گذاری سمند آگهی عرضه بلوک 2 درصدی ایران خودرو را روانه بازار کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۳:۱۰    
پدال نیوز- بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس با تعدادی عابر پیاده در شمال هائیتی دست کم 38 تن جان خود را از دست دادند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۲:۱۵    
پدال نیوز: پرشیاخودرو، نماینده فروش و خدمات پس از فروش ب ام و در ایران در راستای مسئولیت پدال نیوزخود و در ادامه فعالیت های خیریه ای که پیش از این نیز شاهد آن بودیم ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۴۵    
پدال نیوز- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه های قزوین کرج و کرج تهران خبر داد و گفت: هم اکنون در محورهای مواصلاتی استان های خوزستان، کرمانشاه ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۲۵    
پدال نیوز: تقریبا سال 2006 میلادی بود که شرکت خودروسازی میتسوبیشی از نسل چهارم میتسوبیشی پاجرو رونمایی و آن را روانه بازار کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۲۵    
پدال نیوز: جهان همواره در حال پیشرفت است و شرکت های بزرگ خودروسازی هم از پیشرفت های تکنولوژی به نحو احسن استفاده می کنند تا محصولاتی به روز و پیشرفته تولید کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۲۰    
پدال نیوز: شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران جدیدترین گزارش ارزشیابی ملی خودروهای ساخت داخل در بهمن ماه سال جاری را منتشر کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۲۰    
پدال نیوز: محسن صالحی نیا، معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت از عملیاتی شدن سه قرارداد بنز، سیتروئن و رنو تا یک ماه آینده خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۱۵    
پدال نیوز: وقتی در صنعت خودروسازی نام هایی مانند مرسدس به میان می آید، باید به هر آنچه ارائه می کنند، دقت کرد؛ چون نوآوری به کار گرفته شده در آنها همواره جذابیت دارد و مشتری پسند است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۱۵    
پدال نیوز: این کانسپت که به دو موتور الکتریکی مجهز است، 460 اسب بخار قدرت و 640 نیوتن متر گشتاور دارد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۱۵    
پدال نیوز: این نخستین سفر یک پادشاه سعودی به ژاپن از سال 1971 میلادی تا کنون است. سلمان بن عبدالعزیز در سال 2014 به عنوان ولی عهد به ژاپن سفر کرده بود.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۰:۵۵    
پدال نیوز- فقط نوروز سال گذشته هر روز 51نفر در جاده ها کشته شدند.به استناد آمار پلیس این عدد در مجموع ایام سفرهای نوروزی به نزدیک 800نفر رسیده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۰:۵۵    
پدال نیوز- قیمت انواع محصولات ایران خودرو در بازار و نمایندگی اعلام شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۰:۲۰    
پدال نیوز : مدیرعامل امداد خودرو سایپا با اعلام این خبر گفت: طرح خدمات و امداد نوروزی سایپا از 25 اسفند ماه آغاز و تا 14 فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۰:۲۰    
پدال نیوز- مدیر بازاریابی و فروش گروه خودرو سازی سایپا از ادامه روند شماره گذاری خودروها تا روز پایانی سال خبر داد .
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۰:۲۰    
پدال نیوز: سازمان توسعه تجارت در ابتدای اسفند ماه ، طی دستورالعملی به شرکت ها ابلاغ کرد که ثبت سفارش واردات قطعات منفصله مربوط به خودروهایی که داخلی سازی آنها کمتر از 20 درصد است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۹:۵۵    
پدال نیوز- رئیس پلیس راه استان زنجان از کاهش 10 درصدی تصادف فوتی طی 11 ماهه سالجاری در استان زنجان خبر دادو گفت: طی این بازه زمانی 202 نفربر اثر تصادف فوت شدند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۹:۴۰    
پدال نیوز: بنتلی علاقه دارد به همه یادآوری کند که این روزها فقط به دنبال ساخت خودروهای SUV نیست.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۹:۳۵    
پدال نیوز- اتوبوس جدید تیم ملی فوتبال ایران پس از کش و قوس فراوان سرانجام پلاک شد. این اتوبوس اکنون آماده استفاده در اردوی پیش روی شاگردان کارلوس کی روش است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۹:۳۵    
عصر خودرو: آئودی Q8 دارای یک کمپرسور الکتریکی است که اولین بار در Q7 TDI به عنوان مکملی برای توربوشارژر خودرو مورد استفاده قرار گرفت.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۹:۲۰    
پدال نیوز: یک خودرو سواری زیر بار چند تنی آجر یک کامیون دفن شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۹:۱۰    
پدال نیوز : نسل جدید ساندرو استپ وی در نمایشگاه ژنو رونمایی شد. ساندرویی که در ایران موجود است تولید 2007_2012 می باشد و شما پول نسل جدید رو بابت خرید نسل قدیم پرداخت میکنید.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۹:۰۵    
پدال نیوز- عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت گفت: خودروسازان در سال جدید باید بر طراحی و تولید خودروهای جدید با برند داخلی و ملی تمرکز کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۹:۰۰    
پدال نیوز: ظاهر H6 به هیچ وجه مانند سایر محصولات چینی کپی شده از خودروی دیگری نیست و دلیل اصلی آن حضور و نظارت پیر لکلرک، طراح نسل اول بی ام و X5 در پروسه طراحی آن است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۹:۰۰    
پدال نیوز: کیا از جدیدترین اس یو وی خود که بطور انحصاری برای بازار چین آماده شده است رونمایی کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۹:۰۰    
پدال نیوز مدیرکل دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت با بیان اینکه 14 درصد مرگ ها در کشور به علت حوادث ترافیکی رخ می دهد، بر نقش دستگاه های مختلف در کاهش حوادث ترافیکی تاکید کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۹:۰۰    
پدال نیوز: در این نوشتار سعی می کنیم به این مطلب بپردازیم که دلیل علاقه شرکت های فرانسوی به بازار ایران چیست و از طرف دیگر چرا صنعت خودروی ایران به سمت فرانسوی ها کشش دارد؟
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۸:۵۰    
پدال نیوز: یکی از قدرتمندترین و سریع ترین خودروهایی که در نمایشگاه خودروی ژنو امسال حضور داشت کونیخ زگ آگرا متعلق به میلیاردر ایرانی یعنی آقای مانی خوشبین بود ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۸:۴۵    
پدال نیوز: تویوتا اعلام کرد تا مشخص شدن نتیجه مذاکرات خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا(برگزیت)، تصمیم گیری درباره تولید نسل بعدی آریس در این کشور را به تعویق می اندازد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۸:۴۵    
پدال نیوز- مرکز پژوهش های مجلس در تازه ترین گزارش خود درباره عملکرد رشد اقتصادی در سال 95 با اشاره به اثر صنعت خودرو بر این شاخص، تداوم رشد تولید خودرو در سال 96 را پیش بینی کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۸:۳۵    
پدال نیوز: پدر زن قهرمان بدنسازی کشور اعتراف کرد به دلیل اینکه مقتول دخترش را هرشب کتک می زد،او را به قتل رسانده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۸:۳۰    
پدال نیوز: خودروسازی ایران در شرایطی می خواهد به واسطه همکاری های مشترک با شرکت های خودروساز خارجی، در مسیر رشد قرار گیرد که تجربه برخی کشورها مانند کره جنوبی نشان می دهد این گونه مشارکت ها بدون وصل ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۸:۳۰    
پدال نیوز: مدیرعاملان تویوتا و سوزوکی با نخست وزیر هند دیدار و درباره همکاری ها و توسعه های تکنولوژیکی خود گفت و گو کردند.