سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۴:۱۶May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 28 اسفند 1395 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 31 فروردین 1395 پدال نیوز 31 اردیبهشت 1395 پدال نیوز 31 خرداد 1395 پدال نیوز 31 تیر 1395 پدال نیوز 31 مرداد 1395 پدال نیوز 31 شهریور 1395 پدال نیوز 30 مهر 1395 پدال نیوز 30 آبان 1395 پدال نیوز 30 آذر 1395 پدال نیوز 30 دی 1395 پدال نیوز 30 بهمن 1395 پدال نیوز 1 اسفند 1395 پدال نیوز 2 اسفند 1395 پدال نیوز 3 اسفند 1395 پدال نیوز 4 اسفند 1395 پدال نیوز 5 اسفند 1395 پدال نیوز 6 اسفند 1395 پدال نیوز 7 اسفند 1395 پدال نیوز 8 اسفند 1395 پدال نیوز 9 اسفند 1395 پدال نیوز 10 اسفند 1395 پدال نیوز 11 اسفند 1395 پدال نیوز 12 اسفند 1395 پدال نیوز 13 اسفند 1395 پدال نیوز 14 اسفند 1395 پدال نیوز 15 اسفند 1395 پدال نیوز 16 اسفند 1395 پدال نیوز 17 اسفند 1395 پدال نیوز 18 اسفند 1395 پدال نیوز 19 اسفند 1395 پدال نیوز 20 اسفند 1395 پدال نیوز 21 اسفند 1395 پدال نیوز 22 اسفند 1395 پدال نیوز 23 اسفند 1395 پدال نیوز 24 اسفند 1395 پدال نیوز 25 اسفند 1395 پدال نیوز 26 اسفند 1395 پدال نیوز 27 اسفند 1395 پدال نیوز 28 اسفند 1395 پدال نیوز 29 اسفند 1395 پدال نیوز 30 اسفند 1395 
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۱:۳۰    
پدال نیوز: بلیت هواپیما از تهران به مقصد کیش به قیمت 330 هزار تومان است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۷ - ۱۷:۰۰    
پدال نیوز- بلیت اتوبوس درجه دو برای مسیر همدان - ملایر به قیمت 12 هزار تومان است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۰۸:۵۵    
پدال نیوز- با توجه به تغییر ساعت رسمی کشور از ساعت 24 اول فروردین 1396، تمامی قطارهای مسافری رجا طبق ساعت رسمی کشور حرکت می کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۲:۵۰    
پدال نیوز : درحالی که شرکت لوسید، سابقه ی چندانی در خودروسازی ندارد، با مدل تمام الکتریکی AIR EV توانسته است توجه مردم دنیا و کارشناسان را به خود جلب کند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۲:۴۵    
پدال نیوز: صنعت خودروسازی بدون شک یکی از مهم ترین و تأثیرگذارترین صنایع جهان است که نقش زیادی در توسعه کشورها داشته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۲:۴۵    
پدال نیوز: به همه گردشگران توصیه می شود از مناظر بی نظیری مانند شکوه بی بدیل رشته کوه البرز پوشیده از برف که از اکثر خیابان های شمالی تهران امکان مشاهده آن هست و آثاری مانند برج آزادی، برج میلاد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۱:۰۰    
پدال نیوز- رنگ های خودروی پژو 2008 که به تازگی در ایران و در کارخانه ی ایکاپ تولید شده است، مشخص شد. این خودرو در چهار رنگ تولید می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۰۹:۳۵    
پدال نیوز: بزرگترین الماس تراش نخورده جهان در سیرالئون کشف شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۵:۳۴    
پدال نیوز- یک مقام مسئول از اختصاص 5000 اتوبوس و 8000خودروی سواری در پایانه های مسافربری استان تهران برای سفرهای نوروزی خبر داد و گفت:اتوبوس های بین شهری از نظرتجهیزات مورد بازرسی فنی قرار گرفته اند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۴    
پدال نیوز- معاون آموزش و پژوهش هلال احمر با تاکید بر نقش داوطلبان (ابعاد سلامت روان و اجتماعی در برنامه های داوطلبانه) و جوانان هلال احمری در پیشگیری از حوادث گفت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۰۹:۵۴    
پدال نیوز- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راه گفت: طی 24 ساعت گذشته، 2 تصادف مهم در جاده های کشور رخ داد که در یکی از آنها پنج وسیله نقلیه در تصادف زنجیره ای به یکدیگر برخورد کردند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۰۹:۴۹    
پدال نیوز: رئیس پلیس راه استان البرز از لغو یک طرفه شدن محور کرج - چالوس خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۰۹:۴۹    
پدال نیوز- نیسان و میتسوبیشی احتمالا برای تولید نسل بعدی خودروهای SUV با هم متحد خواهند شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۰۹:۴۹    
پدال نیوز- مدیرعامل ایساکو در نشست خبری جشنواره نوروزی ایران خودرو با اعلام زمان انتظار امداد 27 دقیقه ای در سال 1395 ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۰۹:۴۹    
پدال نیوز:پورشه برای تولید نسل بعدی مدل 911 زمان را از دست نخواهد داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۰۹:۴۴    
پدال نیوز-رئیس مرکز فرماندهی کنترل و ترافیک پلیس راه البرز گفت که هم اکنون ترافیک در آزادراه تهران - کرج -قزوین سنگین است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۰۹:۴۴    
پدال نیوز- رئیس پلیس راه استان همدان از ترافیک نیمه سنگین و روان در محور همدان - تهران خبر داد و گفت: استراحت به موقع و صحبت نکردن با تلفن همراه حین رانندگی نقش مهمی در پیشگیری از تصادفات دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۰۹:۴۴    
پدال نیوز- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام ازآمادگی نیروهای این پلیس در نوروز 1396 برای برخورد با تخلفات حادثه سازخبر داد .
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۰۹:۴۴    
پدال نیوز- رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: 80 تیم گشتی از پلیس راه در رزمایش ترافیکی نوروز 96 در محورها و جاده های مواصلاتی استان فعال هستند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۰۹:۳۴    
پدال نیوز: چندی پیش سایپا طی مراسمی از خودروی جدید خود که نام کوییک را بر آن نهاده رونمایی کرد. خودرویی که با حاشیه های فراوانی خصوصاً از لحاظ نام گذاری همراه شد؛ اما از این حواشی که بگذریم....
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۰۹:۱۹    
پدال نیوز: در تصویر زیر وضعیت ترافیکی محور کرج-چالوس محدوده سه راهی دیزین را مشاهده می کنید.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۰۹:۱۹    
پدال نیوز: شهید ابراهیم هادی: مشکل ما این است که برای رضای همه کار می کنیم، جز رضای خدا
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۰۹:۱۹    
پدال نیوز: صبح امروز یکی از واگن های قطار پردیس تهران - مشهد به طور ناگهانی دچار حریق و دودگرفتگی شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۰۹:۱۹    
پدال نیوز: یوسف توشار، یک عکاس مستند ساز تصاویر بسیار جالبی از رفت و آمد مردم با قطار در بنگلادش به ثبت رسانده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۰۹:۱۴    
پدال نیوز: سانحه رانندگی برخورد خودرو پراید با خاور اداره برق که برای تعویض لامپ تیرهای چراغ برق در حاشیه جاده مستقر بوده، در کیلومتر 30 بروجرد به سمت استان مرکزی یک کشته و یک زخمی برجای گذاشت.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۰۹:۱۴    
پدال نیوز: خودروی تیبا که همواره از آن با عنوان جایگزین پراید نام برده می شد توانسته طیفی از خریداران خودرو که خواستار خرید اتومبیلی نسبتا ارزان منهای پراید هستند را به خود جلب کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۰۹:۰۹    
پدال نیوز: نسخه های لیمیتدد جدید مگان نیز بخشی از ارتقاء های برند رنو است. نمای خارجی در این خودروها تغییر کرده و خودرو به چرخ های 17 اینچی با آلیاژهای مشکی مجهز شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۶:۲۹    
پدال نیوز: حدود 5 سال از عرضه ی پژو 208 می گذرد بنابراین جای تعجبی ندارد که پژو-سیتروئن حالا در سوئد باشد تا تست های اولیه ی نسل آینده ی این هاچبک جذاب را انجام دهد....
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۶:۲۹    
پدال نیوز: مهارت و هوشیاری در رانندگی، موضوعی است که دلایل زیادی می توان برای آن ذکر کرد. با این وجود، هنگامی که هر عملی از جانب شما در پشت فرمان، دقیق و حساب شده باشد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۶:۲۴    
پدال نیوز: اگر فکر می کنید والکری 850 اسب بخاری برای اضافه شدن به سبد محصولات استون مارتین کفایت می کند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۶:۲۴    
پدال نیوز: لینکلن در حال حاضر خودروهای خود را به چین صادر می کند اما این موضوع در حال تغییر بوده زیرا کمپانی در حال آماده شده برای حضوری پررنگ تر در بزرگ ترین بازار خودروی دنیاست.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۶:۲۴    
پدال نیوز: سقف تا شونده یکی از ویژگی های بسیار خوب موجود در خودروهاست که به خودیِ خود لذت رانندگی را چندبرابر می سازد. خودروهای روباز هوای آزاد را به داخل اتاق آورده و طعم خاصی به سواری می بخشند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۶:۲۴    
پدال نیوز: رئیس مرسدس-ای ام جی آقای توبیاس موئرز مطمئن است که هایپرکار هیبریدی Project One به حدی سریع خواهد بود که یک دور پیست نوربرگ رینگ را چند دقیقه سریع تر از A45 طی خواهد کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۶:۱۹    
پدال نیوز: مارکیونه قصد افزایش میزان تولید فراری را دارد تا نیازی نباشد خریداران برای تحویل سوپراسپرت های این شرکت مدت زمان طولانی صبر کنند
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۶:۱۹    
پدال نیوز: مدیر ارشد بنتلی آقای ولفگانگ دورهایمر فاش ساخته که در صورت نیاز این کمپانی تولید خود را از بریتانیا خارج خواهد کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۶:۱۹    
پدال نیوز: پس از سال ها شایعات، تصاویر جاسوسی، کانسپت ها و تیزرها، برند احیاء شدهٔ آلپاین درنهایت خودروی جدید خود را با نام A110 در نمایشگاه ژنو رسماً معرفی کرد
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۶:۰۴    
پدال نیوز: شب گذشته یک دستگاه خودروی سمند در بلوار وکیل آباد شهر مشهد به دلیل نامعلوم دچار حریق شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۶:۰۴    
پدال نیوز: صاحب خودروی دنا ماشین خود را درمقابل نمایندگی ایران خودرو در دهلران آتش زد .
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۵:۵۹    
پدال نیوز- مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: محدودیت تردد خودروهای سنگین در محورهای مواصلاتی استان مشخص شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۵:۵۹    
پدال نیوز: رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور به تشریح آخرین وضعیت راه های مواصلاتی کشور پرداخت.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۵:۵۴    
پدال نیوز- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: ماموران پلیس و دوربین های لیزرگان نصب شده به روی خودروهای گشت به طور کامل نبض جاده ها را در دست گرفته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۵:۵۴    
پدال نیوز: مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی شهر تهران گفت: در آخرین جمعه سال 95، 5 هزار و 139 دستگاه خودرو جهت اخذ برگه معاینه فنی به مراکز 13 گانه معاینه فنی مراجعه کردند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۵:۵۴    
پدال نیوز- فرمانده انتظامی غرب استان تهران بر تشدید فعالیت گشت های پلیس راه و راهور و انتظامی در جاده های درون و برون شهری تاکید کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۵:۵۴    
پدال نیوز- رئیس مرکز صدور گواهینامه راهور ناجا به تشریح روند تمدید گواهینامه پرداخت.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۵:۱۵    
پدال نیوز: جنرال موتورز در سال 2016 پس از فولکس واگن و تویوتا با فروش نزدیک به 9.6 میلیون دستگاه خودرو، همچون سال های اخیر، سومین خودروساز بزرگ دنیا لقب گرفت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۵:۱۵    
پدال نیوز: با توجه به گفته های لندروور، SUV کاملاً جدید این شرکت یعنی رنجروور ولار برای پُر کردن فضای خالی میان رنجروور اووک و رنجروور اسپرت در نظر گرفته شده است.....
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۵:۰۰    
پدال نیوز: کیکس به زودی می آید تا جایگزین جوک در این نقطه از عالم گردد. جوک، این ساخته جنجالی نیسان، بزرگ مرد کوچکی بود که حیاتی به غایت افسانه ای وار داشت و در تمامی ادوار تولید، خیل....
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۴:۵۵    
پدال نیوز: برای برخی افراد، یکی از معایب لکسس RX در مقایسه با رقبای آلمانی خود این است که خودروی ژاپنی یاد شده خیلی موردتوجه تیونرها قرار نمی گیرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۴:۵۵    
پدال نیوز: با بهای 5995 پوندی (7347 دلار) داچیا ساندرو هنوز هم ارزان ترین خودروی جدیدی است که می توان در بریتانیا بدان دست یافت و این یک نقطه قوت پررنگ برای فروش بیشتر است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۴:۴۵    
پدال نیوز- رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به کاهش سفرهای نوروزی از صبح امروز، از احتمال بارش برف در جاده چالوس خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۴:۴۵    
پدال نیوز- رئیس پلیس راه استان سمنان از ترافیک نیمه سنگین در محور تهران-مشهد خبر داد و گفت: حوادث پایان هفته در محورهای مواصلاتی استان یک کشته و پنج مجروح برجای گذاشت.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۴:۴۵    
پدال نیوز: بهمن ماه امسال تولید پنج مدل اتوبوس در خودروسازان داخلی متوقف شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۴:۴۵    
پدال نیوز : آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع سواری های کوپه صفر کیلومتر در سطح بازار تهران است؛
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۳:۰۵    
پدال نیوزک شرکت سایپا آذین از زمان تشکیل جلسه هیات مدیره در خصوص افزایش سرمایه سال 96 خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۳:۰۰    
پدال نیوز- در پی مطرح شدن سوال شماری از شهروندان در باره مهلت تحویل مدارک مربوط به آرم طرح ترافیک، مدیر این طرح در گفت و گویی با خبرنگار ایران توضیحاتی در این باره ارائه کرد
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۳:۰۰    
پدال نیوز- معاون اجتماعی و فرهنگ و ترافیک راهور ناجا گفت: 3 عامل عدم توجه به جلو، سرعت غیر مجاز و سبقت غیر مجاز 74 درصد تصادفات فوتی را شامل می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۲:۵۵    
پدال نیوز- ویشکا آسایش این عکس را در اینستاگرام خود منتشر کرد و در توضیحش نوشت: رانندگی کامیون در "خوب بد، جلف"
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۲:۳۵    
پدال نیوز- خودروساز آلمانی ب ام و تا سال 2021 یک خودروی خودران به بازار عرضه خواهد کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۲:۳۵    
پدال نیوز: یک فعال در صنعت قطعه سازی ایران می گوید : هر چند در سال 95 رشد 40 درصدی تولید نسبت به سال گذشته رخ داده اما تاکنون میزان تولید به شرایط گذشته بازنگشته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۲:۳۵    
پدال نیوز: عضو هیات مدیره انجمن تخصصی صنایع همگن قطعه سازی کشور می گوید توسعه همکاری مشترک و جذب سرمایه گذاری خارجی در صنعت قطعه سازی ایران به سیاست های وزارت صنعت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۲:۳۵    
پدال نیوز - نمایشگاه بین المللی خودرو تهران در مجموعه شهر آفتاب در حالی به کار خود خاتمه داد که از ابتدای مطرح شدن برگزاری چنین نمایشگاهی در تهران تا همین امروز ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۲:۳۰    
پدال نیوز- اتومکانیکا استانبول، به عنوان یکی از بزرگ ترین و معتبرترین نمایشگاه های صنعت قطعه سازی و صنایع وابسته به خودرو در روزهای 17 تا 20 در مرکز نمایشگاه های تویاپ در شهر استانبول برگزار خواهد شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۲:۳۰    
پدال نیوز- رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: براساس بررسی های انجام شده بیش از 40 درصد حوادث رانندگی به دلیل خواب آلودگی و خستگی رخ داده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۲:۳۰    
پدال نیوز- مدیر کل دفتر حمل نقل مسافری جاده ای سازمان راهداری و حمل نقل جاده ای گفت: منشور حقوق مسافران امسال ابلاغ شد و حدود 350 هزار بلیت مسافری به فروش رسید.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۲:۳۰    
پدال نیوز- رانندگی به مدت طولانی در حین سفر می تواند باعث احساس خستگی و خواب آلودگی شود اما با ترفندهایی می توان این مشکل را برطرف کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۲:۳۰    
پدال نیوز- استاندار تهران از پست ایمنی و سلامت عوارضی اتوبان تهران – قم بازدید کردند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۲:۳۰    
عصر خودرو- رئیس سازمان امداد و نجات عملیات امدادرسانی از ابتدای طرح ملی نوروزی را تشریح کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۲:۲۵    
پدال نیوزعضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی می گوید در صورت اجرای استانداردهای جدید خودرویی، قطعا کیفیت خودروها نیز ارتقاء خواهد یافت.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۲:۲۵    
پدال نیوز: سال 95 با همه تلخ و شیرینی هایش در آخرین لحظات همچنان به ما یادآوری می کند تلاش و امید می تواند بهترین راهبرد برای رسیدن به مقصد باشد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۱:۴۵    
پدال نیوز- بازیگر سریال "کمربندها را ببندیم" گفت: با صحبت های که با مسئول حمل و نقل خودرو داشتم گفت که این چندمین تصادف این روزها است و این جاده استاندارد نیست.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۱:۴۵    
پدال نیوز- رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت مازندران گفت: در سال جاری در استان 30هزار دستگاه خودرو تولید شد که در مقایسه با سال گذشته افزایش یافته است .
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۱:۴۵    
پدال نیوز- رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: در حال حاضر در برخی از محورهای آذربایجان غربی و شرقی شاهد بارش برف هستیم که براساس پیش بینی ها این شرایط جوی در روز 30 اسفند به محورهای شمالی خواهد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۱:۴۵    
پدال نیوز- رئیس پلیس راه البرز گفت که هم اکنون ترافیک در راه های این استان عادی و روان است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۱:۰۵    
پدال نیوز: مدیرعامل اوپل قصد دارد پس از اینکه این خودروساز به پژوی فرانسه فروخته شد، همچنان در این شرکت بماند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۰:۲۵    
پدال نیوز- رییس پلیس پیشگیری ناجا اعلام کرد که از فردا تا پایان تعطیلات نوروزی اسباب کشی در سراسر کشور بدون اخذ مجوز از کلانتری ممنوع است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۹:۵۵    
پدال نیوز: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و افزایش سفرهای نوروزی توجه به محدودیت های تردد در جاده ها و اطلاع از وضعیت راه های کشور اهمیت دو چندان پیدا می کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۹:۵۰    
پدال نیوز- قائم مقام شرکت بهره برداری مترو تهران از تغییر زمان خدمات رسانی خط 5 مترو در ایام نوروز خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۹:۴۵    
پدال نیوز- سخنگوی اورژانس مازندران گفت : فتحعلی اویسی بازیگر معروف و سرشناس سینما و تلویزیون از یک تصادف جان سالم به در برد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۹:۳۰    
پدال نیوز- شرایط فروش فوری (از محل امانی) و پیش فروش خودرو سراتو آپشنال شرکت سایپا اعلام شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۹:۲۰    
پدال نیوز: تویوتا موتور به زودی فروش کرولای ساخت برزیل را در پرو آغاز می کند و درحال بررسی صادرات از برزیل به شیلی و کلمبیا است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۹:۰۵    
پدال نیوز: حدود سال 2008 بود که زمزمه های تولید مدلی اسپرت و نسبتاً ارزان قیمت از سوی هیوندای جهان خودروسازی را تکان داد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۸:۵۵    
پدال نیوز- در این قسمت بازار کلیه لوازم و ملزوماتی را هدف گرفته ایم که جزء لاینفک سفر با خودرو بوده و باید در هر سفر سلامت آنها تامین شود ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۸:۰۰    
پدال نیوز: ترکیب سنت و مدرنتیه، تیتر رایجی برای بسیاری مطالب و مقالات در حوزه صنعت خودروست، اما اینبار این تیتر بیش از هر جای دیگری درست به نظر می رسد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۸:۰۰    
پدال نیوز: پس از آنکه فولکس واگن، سال گذشته درباره ی میزان گازهای خروجی از خودروهایش متهم شناخته شد و میلیاردها دلار خسارت دید، حالا رنوی فرانسه با اتهام مشابهی روبه رو شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۸:۰۰    
پدال نیوز: یکی از لذت بخش ترین حالت های سفر نوروزی قطعا سفر با اتومبیل شخصی است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۷:۵۰    
پدال نیوز- رنو و نیسان گام دیگری در جهت ادغام اتحاد جهانی خود برداشتند و اعلام کردند که واحد مشترک تولید خودروهای تجاری سبک(ال سی وی) تشکیل می دهند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۷:۵۰    
پدال نیوز- تجاری سازان کشور این روزها بار اتهام زیان دهی شرکت های خودروساز را به دوش می کشند این در شرایطی است که کارشناسان دو مسیر پسابرجامی برای تولید کنندگان خودروهای تجاری پیش بینی می کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۷:۵۰    
پدال نیوز- سال 1396 در شرایطی بعدازظهر دوشنبه تحویل خواهد شد که انتظار می رود برای صنعت خودرو سرآغاز تحولاتی در حوزه تولید و کیفیت و تنوع محصول باشد.