سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۱:۳۱May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 21 اسفند 1395 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 31 فروردین 1395 پدال نیوز 31 اردیبهشت 1395 پدال نیوز 31 خرداد 1395 پدال نیوز 31 تیر 1395 پدال نیوز 31 مرداد 1395 پدال نیوز 31 شهریور 1395 پدال نیوز 30 مهر 1395 پدال نیوز 30 آبان 1395 پدال نیوز 30 آذر 1395 پدال نیوز 30 دی 1395 پدال نیوز 30 بهمن 1395 پدال نیوز 1 اسفند 1395 پدال نیوز 2 اسفند 1395 پدال نیوز 3 اسفند 1395 پدال نیوز 4 اسفند 1395 پدال نیوز 5 اسفند 1395 پدال نیوز 6 اسفند 1395 پدال نیوز 7 اسفند 1395 پدال نیوز 8 اسفند 1395 پدال نیوز 9 اسفند 1395 پدال نیوز 10 اسفند 1395 پدال نیوز 11 اسفند 1395 پدال نیوز 12 اسفند 1395 پدال نیوز 13 اسفند 1395 پدال نیوز 14 اسفند 1395 پدال نیوز 15 اسفند 1395 پدال نیوز 16 اسفند 1395 پدال نیوز 17 اسفند 1395 پدال نیوز 18 اسفند 1395 پدال نیوز 19 اسفند 1395 پدال نیوز 20 اسفند 1395 پدال نیوز 21 اسفند 1395 پدال نیوز 22 اسفند 1395 پدال نیوز 23 اسفند 1395 پدال نیوز 24 اسفند 1395 پدال نیوز 25 اسفند 1395 پدال نیوز 26 اسفند 1395 پدال نیوز 27 اسفند 1395 پدال نیوز 28 اسفند 1395 پدال نیوز 29 اسفند 1395 پدال نیوز 30 اسفند 1395 
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۴:۱۵    
پدال نیوزک همچنان که به تکنولوژی رانندگی خودکار نزدیک تر می شویم، رفته رفته مردم تمایل بیشتری به نشستن در خودروها و رانندگی نکردن پیدا می کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۵:۴۵    
پدال نیوز: طبق این مصوبه جدید دولت که با شماره 160253 در تاریخ 16 اسفندماه توسط اسحاق جهانگیری ابلاغ شده ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۰:۵۵    
پدال نیوز- با توجه به حجم فزاینده سفر در تعطیلات نوروز 96 و به منظور افزایش ظرفیت تردد در محورهای مواصلاتی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۸:۵۵    
پدال نیوز: سه خودروهای مفهومی سال 2017 از شاهکار رنو تا اشرافی ترین خودرو رولزرویس را در قالب یک ویدئو مشاهده کنید.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۸:۴۰    
پدال نیوز: چین با جمعیت بیش از یک میلیارد نفر به عنوان بزرگترین بازار خودروی جهان شناخته می شود و تولید و فروش خودرو در این کشور شرقی بیشتر از هر جای دیگر دنیاست.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۹:۵۶    
پدال نیوز- شرکت سایپا یدک در نخستین جشنواره ملی تولید محتوای الکترونیکی با طعم مهارت، موفق به کسب رتبه برترشد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۹:۰۷    
پدال نیوز- رینگ فابریک 207 در بازار با قیمت 170 هزار تومان به فروش می رسد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۸:۳۷    
پدال نیوز- باتری خودرو 88 سیلد اتمی در بازار با قیمت 260 هزار تومان به فروش می رسد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۸:۳۷    
پدال نیوز- زورگیر خشن که با ضربات مشت و لگد و تهدید چاقو و فشار دادن گلوی راننده تاکسی، قصد سرقت تاکسی سمند را داشت با کمک مردم دستگیر شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۸:۳۲    
پدال نیوز: کمپانی تکرولز در نمایشگاه خودروی ژنو امسال از یک خودروی سوپراسپرت دیزلی با نام رِن رونمایی کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۸:۳۲    
پدال نیوز: اگر تاکنون اسم نوبل را فقط به هنگام اهدای جوایز سالانه به دانشمندان و نخبگان جهان شنیده اید، امروز با کارخانه ی کوچکی آشنا خواهید شد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۸:۲۷    
پدال نیوز: مرسدس میباخ G650 Landaulet، نوع دیگری از مدل رده بالای کلاس G مرسدس، برای نخستین بار در نمایشگاه خودروی ژنو 2017 به نمایش گذاشته شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۸:۲۲    
پدال نیوز: تصویر زیر یک لامبورگینی اونتادور را با روکشی خاص در خیابانهای آمستردام هلند نشان می دهد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۸:۱۷    
پدال نیوز: آرین موتور تابان نماینده رسمی DS Automobiles فرانسه برای رفاه حال مشتریان خود در تعطیلات نوروزی طرح ویژه خدمات امدادی به مسافران را در نظر گرفته است .
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۶:۵۲    
پدال نیوز- رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه بنز های پلیس هنوز فرسوده نشده اند از اضافه شدن خودروهای جدید شاسی بلند به ناوگان پلیس راه در صورت اخذ مجوزهای لازم خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۶:۰۷    
پدال نیوز- فروش رنو تلیسمان، جدید ترین و محبوب ترین سدان رنو در سراسر دنیا، هم اکنون با قیمت قطعی 189 میلیون و 500 هزار تومان توسط نگین خودرو آغاز شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۶:۰۲    
پدال نیوز: انجمن بین المللی سازندگان وسایل نقلیه موتوری از تردد 13 میلیون و 360 هزار خودرو در ایران خبر داد و برخورداری ایرانی ها از خودروهای شخصی و تجاری را 4 برابر آفریقایی ها و حدود یک سوم اروپایی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۶:۰۲    
پدال نیوز: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی می گوید، خدمات پس از فروش عرصه ای است که تولید مستمر و پایدار تولیدکننده را تضمین می کند و رضایت خاطر مصرف کننده را به همراه دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۵:۵۷    
پدال نیوزک در زیر عرشه قایق، فضای بزرگی برای نشستن و اتاق های زیبا و راحت با طراحی اصلی بوگاتی را خواهید دید. شومینه و محوطه آتش نیز در فضاهای مربوط به قایق ساخته شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۵:۳۷    
پدال نیوز: در پمپ بنزین های شهر ژنو عرضه چند مدل بنزین در جایگاه های سوخت انجام می شود که قیمتی تقریبا 7 هزار تومانی دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۵:۰۲    
پدال نیوز- طرح امداد نوروزی با هدف پشتیبانی ویژه از دارندگان هریک از محصولات برند MVM و CHERY در ایام نوروز 96 در سراسر کشور بصورت یکپارچه و با نظارت و مدیریت واحد خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۵:۰۲    
پدال نیوز: یک استارت آپ جهانی اعلام کرده تا 2020 میلادی خودروی تماما خودران را در بازار آمریکا عرضه می کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۵:۰۲    
پدال نیوز- کارمانیا شرایط فروش BYD S6 ویژه نوروز 1396 را اعلام کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۴:۴۷    
پدال نیوز- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: بااخذ مجوزهای لازم پروژه ساخت وتولید خودرو با سوخت تجدید پذیر (الکتریکی) در استان مازندران اجرایی شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۴:۴۲    
پدال نیوز: خودروهای ساب کامپکت، هنوز قسمت مهمی از بازار خودرو را در اختیار دارند. نه تنها به این دلیل که قیمت ارزانی دارند بلکه به واسطه ویژگی های مثبت آن ها در مانورهای شهری، پارک در فضاهای کوچک ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۴:۱۲    
پدال نیوز: این خودروی جدید از شرکت لندروور با موتور قدرتمند توربوی سوپر شارژ دارای جعبه گیربکس 8 سرعته اتوماتیک است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۴:۰۷    
پدال نیوز- امروز شنبه 21 اسفندماه، گروه خودرو و ساخت قطعات معاملاتی منفی و سرخ را پشت سر گذاشت و شاخص گروه با 152 واحد عقب نشینی در مدار 17 هزار و 169 واحد قرار گرفت.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۳:۱۷    
پدال نیوز- فرمانده انتظامی تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی پلیس راهور در روزهای پایانی سال را تشریح کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۳:۱۲    
پدال نیوز: آتش گرفتن خودروی سواری در پارکینگ ساختمان پنج طبقه در بزرگراه کردستان،، منجر به متساعد شدن دود سیاه و خسارت به دو خودروی دیگر شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۳:۱۲    
پدال نیوزک پرشیا خودرو، نماینده فروش و خدمات پس از فروش ب ام و در ایران به مناسبت یکصد سالگی تاسیس این برند، نخستین کتاب جامع تاریخ ب ام و با عنوان "100 سال افسون راندن" منتشر و طی مراسمی رونمایی کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۳:۱۲    
پدال نیوز- کامارو تیپ 1LS Coupe مدل 2014 با قیمت 81 میلیون تومان در بازار مناطق آزاد به فروش می رسد .
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۲:۵۷    
پدال نیوز: ورود برندهای مختلف خودرویی به کشور و ابراز تمایل پشت خط مانده ها برای سرمایه گذاری در صنعت و بازار خودروی ایران را می توان یکی از مثبت ترین اتفاقات سال های اخیر در حوزه خودرو دانست.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۲:۵۷    
پدال نیوز: یکی از معدود خودروهای سوپر اسپرت بازار که چندان مانور بالایی بر روی آن داده نمی شود، ولی در مقابل باوجود اولین تجربه رسمی خود در بازارهای جهانی عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده و با ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۲:۵۲    
پدال نیوز: با توجه به پارامترها و شرایط جدیدی که در قرارداد همکاری با سیتروئن در نظر گرفتیم فکر می کنم بهترین قرار داد صنعت خودروسازی را بسته ایم.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۲:۴۷    
پدال نیوز: بر اساس این گزارش آخرین قیمت خودروهای داخلی و چینی و برخی از خودروهای پر فروش وارداتی در بازار به شرح جدول زیر است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۲:۴۲    
پدال نیوز: آنچه که در این خودرو می بینید، نتیجه 3350 ساعت کار مدام و استفاده از مواد درجه یک و حجم زیادی از آلیاژهای لوکس برای چهار سرنشین عقب خودرو است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۲:۴۲    
پدال نیوز: همواره می توان بر روی نمایشگاه خودروی ژنو به عنوان یک مکان مطمئن برای تماشای آخرین کانسپت های عرضه شده در جهان و یا آخرین ماشین های لوکس ارائه شده در بازار آمریکا نگاه کرد و امسال نیز ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۲:۴۲    
پدال نیوز: همچنین شماره تلفن 47293000-021 برای ارائه پشتیبانی فنی و پاسخ به سؤالات فنی مشتریان محصولات میتسوبیشی در دسترس خواهد بود.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۲:۳۷    
پدال نیوز- چندی پیش بود که ایرتویا نماینده رسمی تویوتا ژاپن در ایران، با معرفی جدیدترین محصول کمپانی تویوتا، C-HR در نمایشگاه خودروی تهران، همه علاقه مندان را غافل گیر کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۲:۳۲    
پدال نیوز- شرکت تولیدی ایران تایر در اولین بودجه اسفند 96 به صورت حسابرسی شده سود یال آینده را با تعدیل منفی همراه کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۲:۳۲    
پدال نیوز- وزیر صنعت با بیان "عجله ای برای تنظیم قراردادها نداریم و قراردادهای خودرویی طبق قوانین تنظیم شده است"، تصریح کرد: هر موقع به نتایج مطلوب برسیم قراردادها امضا خواهد شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۱:۴۷    
پدال نیوز- کرمان موتور شرایط فروش نقدی و اقساطی جک S5 دنده ای با تسهیلات 42 میلیونی را اعلام کرد
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۱:۱۲    
پدال نیوز- آنچه که می بینید، سدان اسپرت دیفرانسیل عقبی است که کیا می خواهد رو در روی ساخته هایی همچون ب ام و سری 4 گرن کوپه قرار دهد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۱:۰۷    
پدال نیوز- طرح خدمت فوری در محل یا اتوکلیک ایساکو، پس از آغاز به کار در منطقه ونک پارک تهران و شهرک اکباتان، در حال حاضر منطقه غرب تهران را تحت پوشش قرار داده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۱:۰۷    
پدال نیوز- رئیس کمیته عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران گفت: تمام عملیات عمرانی مترو در معابر اصلی از 25 اسفند ماه تعطیل است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۰:۵۲    
پدال نبور- رئیس پلیس راهور ناجا با اعلام آماده باش بیش از 10 میلیون همیار پلیس در نوروز 96 گفت: 22 اسفندماه آماده باش همیاران پلیس برگزار می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۰:۵۲    
پدال نیوز- رئیس مرکز اجراییات راهور گفت: تهران در ارتکاب تخلفات حادثه ساز رتبه اول را دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۰:۴۷    
پدال نیوز: مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با اشاره به اینکه تا پایان سال جاده ها برای نوروزی ایمن آماده سازی شده اند گفت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۰:۴۷    
پدال نیوز- مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرتهران تاکید کرد: رانندگان تاکسی پایتخت برای خدمت رسانی به شهروندان در روزهای پایانی سال در آماده باش کامل قرار دارند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۰:۳۲    
پدال نیوز- فولکس واگن اعلام کرد که برای بررسی همکاری در زمینه تولید مشترک خودرو و قطعات برای بازار هند و صادرات از این کشور، یادداشت تفاهمی را با تاتاموتورز امضا کرده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۰:۳۲    
پدال نیوز- قیمت انواع محصولات سایپا در بازار و نمایندگی اعلام شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۰:۳۲    
پدال نیوز: فراری 812 از قوی ترین موتوری که ابرخودروساز ایتالیایی تاکنون ساخته بهره می برد، پیشرانه ای که به تنهایی و بدون کمک هرگونه توربوشارژر 789 اسب بخار نیرو تولید می کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۰:۳۲    
پدال نیوز: مدیر فروش شرکت مدیران خودرو اظهار داشت : خودرو کراس اوور شهری X22 از محصولات جدید و جوان پسند شرکت مدیران خودرو است که ثبت نام آن از حدود یک ماه و نیم قبل آغاز و اولین سری از پیش فروش ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۰:۲۷    
پدال نیوز- قیمت انواع محصولات ایران خودرو در بازار و نمایندگی اعلام شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۰:۲۷    
پدال نیوز: ماشین آلات کشاورزی غول پیکر، مدرن و لوکس در نمایشگاه کشاورزی بین المللی SIMA پاریس عرضه شد و مورد بازدید کشاورزان ایرانی حاضر قرار گرفت، هرچند برای بسیاری از آنها کاربرد لازم را نداشت.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۹:۲۲    
پدال نیوز: نماینده مردم تهران در مجلس گفت: سخت گیری های جدید پلیس راهور نسبت به نوگواهی نامه ها به ویژه در جاده های برون شهری حتما مبتنی بر مطالعات و تحقیقات کارشناسی انجام شده است که این مطالعات ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۹:۲۲    
پدال نیوز- بهمن ماه امسال تولید انواع اتوبوس در خودروسازان داخلی به طور میانگین 171 درصد افزایش یافت.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۹:۲۲    
پدال نیوز- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک سنگین صبحگاهی در ورودی و داخل کلانشهرها خبر داد و گفت: ترافیک در آزادراه های قزوین کرج و کرج تهران نیز سنگین گزارش شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۹:۰۷    
پدال نیوز: در حالی فولکس واگن حضور خود در بازار ایران را نهایی کرده که دو برند تابعه این شرکت یعنی اشکودا و سئات نیز مشغول بررسی بازار ایران هستند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۸:۵۷    
پدال نیوز: خودروی اسپرت 245 اسب بخاری اکتاویا قادر است تنها ظرف مدت 6.6 ثانیه سرعتش را از صفر به صد کیلومتر بر ساعت برساند و به قدرتمندترین و در عین حال سریع ترین اکتاویای تاریخ تبدیل شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۸:۵۷    
پدال نیوز: جدیدترین مدل بی ام و سری 5 در نمایشگاه خودروی ژنو 2017 به نمایش درآمده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۸:۵۲    
پدال نیوز: تمام مراحل ساخت پروژه محبوب تلویزیونی کلاه قرمزی در حال انجام بود و هفته گذشته خبر مشخص شدن عروسک گردان جدید عروسک محبوب کلاه قرمزی که به جای مرحوم دنیا فنی زاده به شیما بخشنده رسید منتشر ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۸:۵۲    
پدال نیوز: یکی از بحث های همیشگی، حمایت های دولتی از جاده مخصوصی هاست؛ حتی ارایه تسهیلات دولتی در قالب شکست کمپین تحریم خرید خودرو هم زمانی به حساب خودروسازان واریز شد که این جوسازی ها به خودروسازان ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۸:۵۲    
پدال نیوز: با وقوع انفجار مهیب در منزل مسکونی یکی از محلات اردبیل هفت نفر از شهروندان جان باختند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۸:۴۷    
پدال نیوز: جدیدترین آمار تولید جهانی خودرو در حالی از سوی اتحادیه بین المللی وسایل نقلیه موتوری اعلام شد که طبق آن، ایران بالاترین درصد رشد را در میان کل کشورهای صاحب صنعت خودرو دنیا به دست آورده است.